IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Избор на първа кола-Рено?


  • Не можете да пишете в тази тема
20 отговора на тази тема

#1 90

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 2 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 04 October 2010 - 05:10 PM

Здравейте!Наскоро изкарах шофьорски курс и се замислям за купуване на кола напролет.Насочил съм се към Рено Лагуна,а сега ще ви кажа и изискванията ми,за да ми помогнете или да си кажете мнението:
-не искам малка или двуврата кола
-искам да е под 100 коня,за да плащам по-малък данък
-искам поддръжката да е по-евтина
-да може да се сложи газова
-да могат да се возят 4 души спокойно,не ми се дърха по светофари,на летища и прочие,искам да си пътувам сигурно и удобно от А до Б :)
-на курсовете карах Вектра,удобна ми беше,Рендето ми харесва и като дизайн....
-да е до 4 хилки,че да имам и за обслужване и нещо дребно да се поправи

Приемам всякакви съвети и предложения-клоня 95% към Реното,но все пак...или пък за Лагуната да ми дадете информация...доволен съм на всеки отговор и мнение :)

#2 martomodev

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 104 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 04 October 2010 - 06:04 PM

Ако ще я подържаш сам подобре някоя немска :) Ако ще я даваш по сервизите се тая майсторите да я мислят

#3 ThugLord

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 3,403 Мнения:
  • Репутация: 48

Публикувано 04 October 2010 - 06:53 PM

martomodev написа

Ако ще я подържаш сам подобре някоя немска :ok: Ако ще я даваш по сервизите се тая майсторите да я мислят

Ха ха ха много си забавен с лафовете от началото на 90те...

:) Под 100к.с. 1.8 90к.с. бензин 2.2Д 83к.с. според мен и 2та двигателя недостатъчни за купето на Лагуната...
Под 100к.с. относително достатъчен е 1.9ДТИ 98к.с.
Щом искаш с ниския данък... вземи по-нисък клас... :)

#4 RokFort

Offline

    Renault driver

  • Потребител
  • 1,376 Мнения:
  • Репутация: 6

Публикувано 04 October 2010 - 08:56 PM

Като бивш собственик на Лагуна ти гарантирам ,че избора ти е добър.
Колата е удобна ,широка с много комфортна возия.
Двигателите под 100 коня са слабички за купето ,но в твоя случай няма голямо значение щом не гониш фактора динамика.
Бензиновият 1.8 мотор 90 коня се е доказал от 19-ката но при Лагуна разхода на гориво е доста голям и ще е задължително да и сложиш газова ,иначе за консумативи по двигателя няма да се притесняваш тъй като са доста евтини. Мотора е моноинжекция и се потдава лесно на газифициране и поради простата електроника няма ядове.
Дизела 2.2 не ти го препоръчвам ,скъп за обслужване и с доста голям разход на нафта а динамиката я няма никаква.

Окачването е с голям ресурс въпреки твърденията на немските сектанти ,при мен имаше двата тампона на макферсона и един шарнир още като я взех ,смених ги и след това нямах грижи,общо 100лв разходи.
Единственият проблем е ,че по старите години имат доста ръжда а шумоизолацията на купето не е от най добрите в класа ,поне според мен.

2-ра фаза има доста подобрения но незнам дали се предлага 1.8 моно ,ако е така търси такъв..

#5 Chefo77

Offline

    Пепсияндурник

  • Потребител
  • 2,120 Мнения:
  • Репутация: 133

Публикувано 04 October 2010 - 09:00 PM

Хонда Сивик 6-а генерация, 1.4/90 коня си мисля, че ще е по-добър избор от Лагуната. Като оставиш настрани комфорта, всичко останало е в полза на англичанката.
Ровърче с турбинка ... и Фиатче с турбинка

#6 martomodev

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 104 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 05 October 2010 - 04:48 PM

Не знам дали съм забавен или не ама ето един пример не от 90-те а от тези години
http://www.vbox7.com/play:98015d2b

#7 RokFort

Offline

    Renault driver

  • Потребител
  • 1,376 Мнения:
  • Репутация: 6

Публикувано 05 October 2010 - 06:06 PM

martomodev написа

Не знам дали съм забавен или не ама ето един пример не от 90-те а от тези години
http://www.vbox7.com/play:98015d2b

:giggle:

Определено е направено тъпичко ,но незнам дали разбра ,че СТАВА ДУМА ЗА ЛАГУНА 1 !!!!!

#8 martomodev

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 104 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 05 October 2010 - 06:27 PM

Да разбрах.Дадох само пример.И затова питах дали ще я подържа сам или ще я закара в сервиза и да се оправят как знаят.Колко още такива умнотии има?Ако знаеш на Фиат Добло пък как се сменя крушка на стопа :giggle: Направо е олеле мамо :giggle:

#9 Vankata84

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,464 Мнения:
  • Репутация: 12

Публикувано 05 October 2010 - 06:43 PM

От Рено определено мисля, че Мегана също трябва да го видиш. Колкото и да не те интересува динамиката, Меган с под 100коня е много по-добре от Лагуна с толкова. Купето му се предлага в много варианти което е много добре. Ще може да избереш нещо което да ти пасне точно. Немците си правят много добри автомобили, и при тях има избор. Там трябва само да ни насочиш към коя марка имаш интерес. :giggle:

#10 Chefo77

Offline

    Пепсияндурник

  • Потребител
  • 2,120 Мнения:
  • Репутация: 133

Публикувано 05 October 2010 - 08:35 PM

RokFort написа

martomodev написа

Не знам дали съм забавен или не ама ето един пример не от 90-те а от тези години
http://www.vbox7.com/play:98015d2b

:giggle:

Определено е направено тъпичко ,но незнам дали разбра ,че СТАВА ДУМА ЗА ЛАГУНА 1 !!!!!


Не че тя е особено интелигентна, имам някакъв спомен за един познат, че кара дъъълго време със светеща лампа за фаровете, защото крушката на габарита не била взета от сервиз на Рено, съответно не била от "специалните" им - сменената не създава определено съпротивление и компота я отчита като изгоряла...
Ровърче с турбинка ... и Фиатче с турбинка

#11 RokFort

Offline

    Renault driver

  • Потребител
  • 1,376 Мнения:
  • Репутация: 6

Публикувано 05 October 2010 - 09:02 PM

Chefo77 написа

Не че тя е особено интелигентна, имам някакъв спомен за един познат, че кара дъъълго време със светеща лампа за фаровете, защото крушката на габарита не била взета от сервиз на Рено, съответно не била от "специалните" им - сменената не създава определено съпротивление и компота я отчита като изгоряла...



Не искам да се заяждам ама ,единия показва клипчета от Vbox а другия пише

Цитат

един познат.................

....
Е пичове аз съм карал и подържал около 25000км и знам ,че колата е една от най добрите в класа си....
По тая логика Аз имам един познат с Ровер 214 който си държи по една чисто нова неразпечатана ганитура за глава в багажника ,защото английският инженерен гений не е изчислил охлаждащата с-ма на тоя мотор и постоянно духа гарнитури на глава.... :giggle:
Но както и да е ,не съм имал не съм карал и може и да греша... :giggle:

#12 Chefo77

Offline

    Пепсияндурник

  • Потребител
  • 2,120 Мнения:
  • Репутация: 133

Публикувано 05 October 2010 - 09:16 PM

Японците нямат нищо общо с К-серията, нито пък тази тема :giggle:
Като казвам познат кара, значи имам предвид, че наистина е познат и че наистина кара колата така. И че наистина това беше причината да свети ламБата на таблото. Иначе бившия ми шеф имаше Лагуна, но 2.0, заради един пиклив стъпков мотор искаха да му сменят комп за 2 000 лева - не заради колата, а заради кадърността майсторите. Вярно е, че е тиха и комфортна - кой спори за това? Но че има някои нетолкова гениални хрумвания ... :giggle:
Ааа, на твоята как накара да млъкне бордкомпютъра :giggle:
Ровърче с турбинка ... и Фиатче с турбинка

#13 RokFort

Offline

    Renault driver

  • Потребител
  • 1,376 Мнения:
  • Репутация: 6

Публикувано 05 October 2010 - 09:19 PM

Chefo77 написа

Японците нямат нищо общо с К-серията, нито пък тази тема :giggle:
Като казвам познат кара, значи имам предвид, че наистина е познат и че наистина кара колата така. И че наистина това беше причината да свети ламБата на таблото. Иначе бившия ми шеф имаше Лагуна, но 2.0, заради един пиклив стъпков мотор искаха да му сменят комп за 2 000 лева - не заради колата, а заради кадърността майсторите. Вярно е, че е тиха и комфортна - кой спори за това? Но че има някои нетолкова гениални хрумвания ... :giggle:
Ааа, на твоята как накара да млъкне бордкомпютъра :kiss3:


Моята беше дала обет за мълчание фабрично (нямаше борд компютър) :giggle: .
Сетих се ,че мотора е на Ровер не на Хонда ама беше късно.. :lol:

#14 martomodev

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 104 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 06 October 2010 - 06:41 AM

Аз не казвам,че френските коли са лоши,а че ако тръгнеш да си ги ремонтираш сам без да си го правил преди това ще ти е доста трудно.За някой неща.Иначе са коли като дргите

#15 4и4о ман4о

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 299 Мнения:
  • Репутация: 23

Публикувано 07 February 2011 - 03:16 PM

да и най обичам гаражен майстор с надпис отпред-"френски коли и свирки-не праим"-да прави само жигулки тогава,че са супер елементарни за ремонт!
Лагуната е доста добър за класа си автомобил(един от най тихите вътре и с доста добри показатели на краш тест),верно е за 2.2 дизела-големи разходи при обслужване(7 кила масло :lol: ) харчи 9-10 градско и спъната ако е без турбо,добър и доказан е 1.9 дти мотора,за бензинка най добре 2.0 мотора
малко е грозно таблото(особено капака дето крие музиката-по голям не можаха ли да го направят)ама шъ и свикнеш
diesel power forever
ПКБ







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.