IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Renault Laguna Grandtour - Disel?


  • Не можете да пишете в тази тема
13 отговора на тази тема

#1 backstage

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 143 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 03 May 2011 - 09:33 PM

Колеги, гледам в момента Renault Laguna Estate - комбитата модел 2001-2005г. Гледам ги след 2003г. Струват по 2500 EUR в Германия, което ще рече, че с докарването и регистрацията ще ми излезне около 6000лв. Гледах какви ли не други модели, но като година, големина, разход, екстри и визия това май е най-доброто. Въпросът ми е единствено за качеството. Ще взимам задължително дизел! Колата е с 6 степенна скоростна кутия, повечето са с кожа и навигация и стандартно с Климаторник. Трябва ми просторна кола - така че комбито е за мен, пък даже са и по-евтини май комбитата. Имат 1.9 мотор 120 коня - среден разход 5,6 и 2.2 мотор 150 коня - среден разход 6,4. Като пъргавост нямат много ралика. Но важното е кой е по-здрав.

Интересува ме дали са здрави като цяло - двигател и окачване. И дали са скъпи за обслужване, защото знам, че по-старата Лагуна беше доста претенциозна. Иначе за возия и комфорт съм сигурен, че са добре. Моля да ми отговорят хора, които имат преки впечетления върху колата и да не ме навиват за друга :dknow: Благодаря.

http://img2.netcarsh... ... per_01.jpg
http://img2.netcarsh... ... per_04.jpg
http://img2.netcarsh... ... per_17.jpg
Трябва да си търпелив към седем основни чувства. Да си търпелив към седем основни чувства: Омраза, обожание, страх, яд, тъга, радост и загуба.

#2 4и4о ман4о

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 299 Мнения:
  • Репутация: 23

Публикувано 04 May 2011 - 07:26 AM

на тия Лагуни турбините им са малко консуматив(на около 150 000 км сдавали багажа),иначе комфортна колица
diesel power forever
ПКБ

#3 myozov

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 84 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 04 May 2011 - 10:15 AM

колега тук ще намериш каквото ти трябва...

#4 RENAULT 1.7

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 29 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 25 May 2011 - 10:44 AM

към кой мотор си се ориентирал 1.9 dci или 1.9 dti?има малка разлика в консумативите при тези мотори.

#5 4и4о ман4о

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 299 Мнения:
  • Репутация: 23

Публикувано 25 May 2011 - 05:04 PM

dti е верният избор
diesel power forever
ПКБ

#6 RENAULT 1.7

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 29 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 27 May 2011 - 11:01 AM

дти-то с какво е по-добро от дци-то?то е лесно да се каже дти ама дай поне някво обяснение с какво е по от дци.ако караш дти е ясно защо го хвалиш.

#7 Celeron

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 425 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 13 September 2011 - 03:56 PM

Какво стана колега взе ли си нещо? Баща ми кара лагуна 2003г 1.9 дци 120 коня. Взехме я 2009 за 10 000 лв. За 2 години доста поевтиняха и сега може в бг да намериш за 7500- 8000лв такава. Колицата си е доста добра и прави разход 5.9 - 6 л на 100км.

#8 franka

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 30 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 16 September 2011 - 07:30 PM

ДТИ -няма при лагуна 2 ,всичко е ДЦИ.Разликата е ,че второто е комън рейл. 1.9 е по - проблемния двигател и за учудване - с по скъпото турбо. 2.2 е по добрия избор и малко по надежден от 1.9. За справка -прочети в рено форума, много е изписано за тези лагуни.Като цяло , лагуна 1 е по- качествения автомобил. Лагуна 2 има постоянни дребни проблеми от към електрика, (датчици за налягане в гуми, картата за палене). Турбото винаги е под въпрос , но там нещата опират до това на какъв автомобил ще случиш и как ще го употребяваш.Всички тези неща се забравят обаче от удоволствието при пътуване , комфорта и удобството ,което предлага автомобила. И пак ти казвам - погледни форума на рено- там информацията е обилна .

#9 Guest__*

Offline
  • Гости
  • Репутация: 0

Публикувано 30 November 2011 - 06:12 AM

Колега аз имам рено лагуна 1.9 ДЦИ 120 коня на 160 000 км перфектна е нямал съм никакви проблеми имам я от около 1 година и съм и навъртял към 30 000 км сменям само масла и филтри много съм доволен!

#10 RokFort

Offline

    Renault driver

  • Потребител
  • 1,376 Мнения:
  • Репутация: 6

Публикувано 04 March 2012 - 07:31 AM

Един съвет ,ако се спираш на този модел избери 2.0 16в мотора 136к.с.
Дизелите са доста карани и са предразположени за повреди ,а бензиновите 1.6 и 1.8 са доста мудни за купето.
Вземаш 2.0 бензин ,слагаш един газов инжекцион и свиркаш. Минуса на бензинките е ,че са с 5 скорости ипри стъпка са по шумни от дизела поради по високите обороти.
Иначе от към купето се приготви за проблеми от всякакъв тип с електрониката.....

#11 dakine

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 83 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 04 March 2012 - 05:21 PM

Блок на запалването,кардреадър самата карта също прави чакмаци.Като цяло електрониката е леш,тая иновационна за него време запалителна система с бутон е пълен шит.
Окачването не е от най-добрите,редовно се сменят шарнири и биалети,единия амортисиор се развива сам,абе общо взето купувай си каквото искаш ама не и това Рено.

Нашето е в БГ от '05 година дойде две годишно 1.9 ДЦИ на 70 к.км мисля беше,оттогава аз съм му навъртял 40 к.км а баща ми над 140 к.км.
Аз лично съм оставал 3 /три/ пъти на пътя и само гледам тъпо и нищо не мога да направя.Единия път даже се заключи сама,вдигна си прозорците и ме остави отвънка с картата в ръка да я гледам като голям камък.

Турбото й не е сменяно,няколко пъти е влизало в авариен режим ама интересното е че само се оправя и ако нямаш спортни амбиции не създава грижи.Затова пък йагерклапана й е откачен от 5 години.
Разхода в града се движи около 7 на дълго пада на 5.5

И понеже дасега само плюх,да кажа и защо не сме я сменили досега.Колата е ниво на оборудване Privilege и е един истински круизер.Има страхотни седалки,мултиволан,щорички отзад като на S-класа,шкафчета под седалките,поставка за слънчеви очила над огледалото,сензор на чистачките,налягането в гумите,хладилна жабка и мн.др дето ти правят живота на дълго пътуване песен.

Но ако ме питаш днес ,не съм доволен от колата,много нерви ми коства и ме предаде един път когато не трябваше.

#12 idbeast

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 25 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 05 April 2012 - 10:11 PM

Като гледам какво пише под аватара на пусналия темата,май отдавна е ,,отсвирил'' лагуните... :no:
Публикувано изображение

#13 cancer01

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 18 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 13 April 2012 - 05:59 AM

лагуна 2 ф 2 1,9 дци е един перфектен автомобил. Зависи кой колко е ''изтормозил'' и как е подържал колата си. Аз оплаквания от моята нямам. А мотора 1,9 е по надежден от 2,2. А това, че на 150000км. хвърляли турбини е МИТ, който мисля да разбия. :dweeba: Сега "Жезъла" е на 74000км. :ok:
<p>Renault Laguna 2 ph 2 1,9 RS-DCI, 2005г., 175HP, 400Nm - \'\'ЛУДИЯ ЖЕЗЪЛ С ДЯВОЛСКИЯ ЧЕКРЪК\'\'<br /> THE GREAT \"GREY\" SQUADRON - \"FLY TO THE RAINBOW\" ! \"ТАМ, КЪДЕТО ДРУГИТЕ НЕ МОГАТ\" !<br /> tuned by http://allcartuning.co.nr/</p>

#14 Hell.S.D.

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 473 Мнения:
  • Репутация: 115

Публикувано 03 August 2012 - 03:24 PM

Да прецакаш турбината на 1.9 дЦИ означава да я "стресираш" често с гонки и каране на по 3-4000 оборота което си е чиста проба безотговорност и говедарско поведение. Имам опит с Лагуна 2-ка 1.9дЦИ комби син металик и 6 скорости естествено - нямам забележки. Дори всичко по електрониката си работеше - но това не означава, че си застрахован от проблеми за в бъдеще де. С две думи - както се е отнасял предишния собственик с колата - такава ще я намериш. Също както ТИ се отнасяш с нея, така ще се отнася и тя с теб. Мой приятел имаше 2.2 дизела на 2-ката, но в повечето време я караше като ши*аняк и в момента турбината му е най-малкия проблем. Ама наистина най-малкия. При това той е втория който познавам с Лагуна 2-ка 22 дЦИ, другото момче от 2 години проблеми освен често изгарящи крушки НЯМА. Аз имам опит със 2.2 атмосферката на стария модел - без забележки. Колата не е лично моя де, но като я карам и пазя всеки ден все пак знам за какво става въпрос. Ако си уважаваш колата - и тя ще те уважава, просто внимавай преди да осъществиш покупката да не улучиш вече "разсърдено" или изтормозено Рено. Скоро мисля да се сдобия и с лично моя кола и аз съм се ориентирал също към френски дизел, и макар и да съм дългогодишен фен на Ситроен, мисля че дизеловото Рено като по-познат ми автомобил ще е най-подходящия вариант. Карано - изпробвано - одобрено! :ok:
<p><span style=\"font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;\"><span style=\"font-family: arial, helvetica, sans-serif;\">2004 Nissan X-Trail 2.2Di 136hp<br /></span>2008 Citroen Berlingo 1.4i Multispace&nbsp;</span><br /><span style=\"font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;\">2005 Honda CBR 600RR&nbsp;</span></p>







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.