IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Renault Scenic питане


  • Не можете да пишете в тази тема
16 отговора на тази тема

#16 Lenin89

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,683 Мнения:
  • Репутация: 355

Публикувано 24 April 2013 - 11:18 PM

Позитиви на ДТИ:
-турбината не е с променлива геометрия и не прави мизерии, не е толкова чест консуматив
-помпата е с ел.управление бош, практически няма дертове с нея, най-голямата поразия е да протече/просълзи, но с една нова гарнитура всичко е като ново
-стандартен евтин съединител - 300-400лв не повече
-некапризен към нафтата, върви на доста различни смеси със съмнителен произход, типични за нашата географска ширина :D
-доста по-евтин чаркаляк за ДТИ спрямо ДЦИ
-по-малко зависим откъм датчици и електроника спрямо ДЦИ-то
-по-дуракоустойчив матор

Негативи на ДТИ:
-доста по-шумен от ДЦИ
-по-тромав и муден откъм вървеж е
-по-стар и по-"спартански" изпълнен мотор, за някой е плюс, за други минус
-малко по-голям разход спрямо вървеж на ДТИ спрямо ДЦИ
-за жалост и този двигател иска смяна на масло и филтри на всеки 10 000/12 500/ 15 000 км :mrgreen:

Нещата малко са на кантар - по-голям вървеж + по-нисък разход и по-нисък шум в купето за ДЦИ-то за сметка на много по-скъпата подръжка спрямо ДТИ-то. Ако искаш кола, мотор който да върши работа без да капризничи много, много с някой минуси, като малко по-високия шум и по-малкия ряз и тяга, но с много по-евтина и по-лесна подръжка - вземаш ДТИ-то.

Писах само от гледна точка на ДТИ, понеже карам такъв 98кс вече 2-ра година.

Сега кой мотор бил по-нов, кой по-стар и на кой колко живот му оставал...подържан дизелов двигател може да изкара няколко пъти по 15-20 години. Въпроса е какво точно искаш от колата и на каква бройка ще улучиш...

Този пост е редактиран от lenin89: 24 April 2013 - 11:56 PM

Измервам реални T/S параметри на говорители с Dayton AudioDATS V2 !

#17 dydo

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 196 Мнения:
  • Репутация: 32

Публикувано 15 May 2013 - 08:05 AM

'Hell.S.D.', на 24 Apr 2013 - 12:12 undefined, написа:

.......... Сценик 2 почват от 2 хилки и нагоре, но за мен трябва да си мазохист да я вземеш за по-малко от 3000.


Намери ми Сценик 2 за 3 бона, нека бъдат 3 500 :mrgreen: Явно говориш за Сценик 1, фаза 2 (има фаза 1 и фаза 2), т.е. тези които само предницата с фаровете се различава от първите от 96 г., както и някои мотори, например 1.6 вече е вентилирания, а не 8 клапановия 90 коня. Сценик 2 пък ако не се лъжа, започва от 2004 г. насам. Той вече е съвсем друга бира и цените почват от 5500 някъде, т.е. най-ниската цена от например 4-5 страници с обяви.







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.