IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

VW Golf 4 TDI 1.9 90hp - мощност

VW Golf 4

  • Не можете да пишете в тази тема
3 отговора на тази тема

#1 Elwind

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 13 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 05 December 2015 - 05:12 PM

Здравейте, доста се рових из форумите и доста изчетох, но накрая реших просто да си споделя проблема и да се надявам някой от по - вещите по въпроса да ми помогнат (въобще не разбирам от коли :D). Та така.. към въпроса. От почти година карам VW Golf 4 1.9 TDI 90 коня [AGR двигател] и се чудя какво бих могъл да направя, за да стане колата ми "по - пъргава" и да ми бъде по - лесно в градски условия, изпреварвания и т.н. (с други думи да ускорява по - бързо, а максималната скорост не ме интересува). Почти всички хора ми казват да направя чип - тунинг, но се интересувам дали има и други неща освен чипа, които биха помогнали на количката ми :D. Наясно съм, че по - лесно е просто да си купя по - мощна кола, но не зависи от мен, така че съм вързан към тази.. Абсолютно всякакви отговори и коментари са добре дошли и имайте в предвид, че обяснявате на човек, който въобще не разбира от коли, ако някаква допълнителна информация би била полезна - питайте.

Благодаря ви предварително!



#2 Иван Х.

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 29 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 22 December 2015 - 12:13 PM

Еми сложи турбо от 1.9 130 или 150 коня и чип.

#3 gronholm

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 92 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 22 December 2015 - 12:14 PM

На същата кола,само че кода на мотора беше малко по-друг,но същия,лятото правих дейности по съживяване.Свалих и почистих ЕГР(с последващо затапване)и всмукателния колектор,който леко пообработих.Трудно е  да опиша степента на замърсяване и запушване.

Има доста клипове из нета по тази материя,даже някои изцяло премахват ЕГР клапана и на негово място се поставя преходна тръба,но така се губи клапата за "меко гасене",която е и единствения начин да се спаси мотора от блокиране когато започне да се самофорсира при умиращ турбокомпресор.Иначе казано само чрез нея може да се угаси мотора преди да е изгорил всичкото си масло и да заклини.Ефекта от работата ми беше повече от положителен.Хубаво е да се види дали променливата геометрия на турбото е подвижна и да се почисти ако не е или ако се движи тегаво(най-добре става с демонтаж и разглобяване на турбокомпресора,за други методи има клипове в нета,най-лесното и доста ефективно е с препарат за почистване на фурни).

 Следващото е премахване на катализатора и ремапване.Следващото е хибриден турбокомпресор,други разпръсквачи и т.н.,но цифрите са други,следват проблеми по съединител,кутия и т.н.Може страшно много да се говори и има доста теми сигурно,така че няма да задълбавам.


Clio1 16V(F7P 700 ++++) даже двойно ксеноновo
http://vbox7.com/play:abad5d04

#4 Elwind

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 13 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 28 December 2015 - 07:26 PM

А какви са разликите/последиците от затапване на ЕГР клапана? А относно смяната на турбини, разпръсквачи и такива работи... мисля, че по - скоро бих взел друга кола, вместо да сменя всичко едно по едно и да изтормозя тази :D









NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.