IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

моят малък проект в сузуки балено


  • Не можете да пишете в тази тема
44 отговора на тази тема

#31 daimer

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 476 Мнения:
  • Репутация: 81

Публикувано 05 November 2016 - 03:32 PM

Ще станат нещата лека полека. Мерси за поздрава :D

 

Като гледам не изпъваш говорителя много, или просто песента е такава. Ма имаш достатъчно запас от мощност, тъй че само да ти хрумне и ще можеш да го направиш на сол :D

 

Продължавай в същия дух и само нагоре!



#32 cronen

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 401 Мнения:
  • Репутация: 20

Публикувано 05 November 2016 - 04:37 PM

По принцип етапът с настройката ми куца пък и не знам колко може да понесе говорителя, така че засега няма да рискувам да го напъвам. В тази кутия на тази настройка на усилвателя ми харесва - силен, отчетлив удар без да е дразнещ. От плеъра, не съм пипал нищо като настройки. Сигнала си е абсолютно чист без бас буст, еквалайзер,само резнах говорителите през HPF да не грачат. Засега ще е така. Следва предната линия, като за там все още не съм решил дали ще търся човек за отливките или ще се пробвам сам, но това ще го отложа малко във времето, докато купя високите и се опарича малко. 


Този пост е редактиран от cronen: 05 November 2016 - 04:41 PM


#33 cronen

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 401 Мнения:
  • Репутация: 20

Публикувано 21 May 2017 - 01:40 PM

здравейте, не съм писал отдавна, но не съм се отказал от проекта.Ще започна с няколко малки неща, които свърших. Изчистих багажника до ламарина и го облепих с един слой виброизолация CTK 2мм и един слой к-флекс 10мм(нямам снимки). Махнах всички ламарини, който служеха като под от багажника, за да спечеля пространство. Преместих масата от болта на колана на самостоятелна шпилка. Намерих магазинче, в което продават бронзови шпилки и си взех една м10. Разширих една от дупките в багажника, на който се държеше една от ламарините и с метчик навих резба. В дупката навих парче от шпилката и на нея новата маса. Останалото от шпилката ще послужи за терминали на новата ми кутия за баса. Нов кабел 50кв. заваръчен от алтернатора до акумулатора. Втори кабел 50кв. от алтернатора до багажника. Двата кабела са с предпазители- съответно 80А за акумулатора отпред и 200А, който още не е монтиран за багажника. На снимката са сложени и двата за проба. Държачите ги взех от един колега от форума на добра цена, като вместо дупки, в който се вкарват кабелите има бронзови болтове за захващане на кабелите. Кабелните обувки си ги кербовам сам. Кутията е съвсем обикновена за открит монтаж от железарията.По принцип трябваше да ползвам щуцери за отворите в кутията, въпреки че не вярвам да ми вкарва вода, но просто нямаше място за монтажа им. Ще оплътня дупките отвътре с болкит и ще реша проблема генерално. Това е засега, имам още неща свършени по багажника, но засега няма да ги качвам. 

Прикачени файлове


  • daimer харесва това

#34 cronen

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 401 Мнения:
  • Репутация: 20

Публикувано 10 June 2017 - 09:09 AM

здравейте, ето над какво работя в момента

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от cronen: 10 June 2017 - 09:33 AM


#35 cronen

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 401 Мнения:
  • Репутация: 20

Публикувано 10 June 2017 - 09:32 AM

долната плоскост е изрязана по калниците и застопорена. Точно зад седалката ще има два акумулатора 100А, като над тях ще има две полици за усилвателите и сд ченджъра. Колкото и смотано да звучи ще се пробвам с два баса- 18ката на зеро с емпфазера за spl и хеликс компетишън 12ка и един от аудисоните за sq. Ще разделя ремута за ниско ниво на два кабела и ще го прекарам през бутони, монтирани до скоростния лост, за да пускам и спирам, който от усилвателите пожелая. Отдясно кутията за хеликса- около 35 литра затворен, чист обем, двойна предна стена 3,2 см и 1,6 см останалите стени. Отляво това чудо дето съм почнал е другата кутия или поне едната част от нея. Едно момче беше правило кутия от две части, е аз ще съм вторият. Цели - дебелина на стени 3,2 см, дебелина, на стената на която ще е монтиран говорителя 4,8,чист обем между 160-180 литра. Това е засега, а дали ще излезе нещо, това само Господ го знае.

#36 zlatkoo

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 161 Мнения:
  • Репутация: 11

Публикувано 13 June 2017 - 01:45 PM

Има някакъв смисъл, когато е изключен единия говорител, ще играе роля на пасивна мембрана.

 Успех.


нема начин, да нема начин

#37 cronen

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 401 Мнения:
  • Репутация: 20

Публикувано 27 August 2017 - 11:23 AM

малко, но от сърце


  • agopov харесва това

#38 cronen

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 401 Мнения:
  • Репутация: 20

Публикувано 30 November 2017 - 03:57 AM

здравейте, ето новите неща при мен. Отказах се от 18ката. Много е голяма, а багажника много малък. Премислих малко нещата и реших да търся малък суб 10ка с идеята да се пусна на състезание догодина. Суб намерих, свързах се с човек който ми помогна с размерите за кутията и басрефлекса. Кутията я сглобих сам, плоскостите не съм ги рязал аз. Обиколих няколко места из София и най-доброто място което намерих за разкрояване на плоскости беше практикера в дружба. Така че плоскостите са оттам, а сглобката е моя. Вътре кутията е мазана с боди 999, просто ми останаха две кутии от есента, когато мазах отдолу колата, пък и беше започнало да стяга и го нахвърлях в тази кутия и в кутията на 12ката. Терминалите са от бронзова шпилка 10ка. С малко обикаляне намерих едно магазинче в Гео Милев, дето предлагаха тази чудесия. Искаше ми се и медни или бронзови гайки и шахби, но в един магазин ми обявиха страшно неприлична цена и се отказах, Кабелите са кербовани от мен и се 10мм чиста мед. Това е засега, като се надявам в неделя да направя първи тест.

Прикачени файлове



#39 Lenin89

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,682 Мнения:
  • Репутация: 352

Публикувано 02 December 2017 - 09:08 AM

Ако ще се пускаш в клас една 10" - има сериозна конкуренция. Аз също мисля да се метна с един SPL-ски сетъп в тази категория, че не ми стигна 3-тото място от тази година :D


Измервам реални T/S параметри на говорители с Dayton AudioDATS V2 !

#40 cronen

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 401 Мнения:
  • Репутация: 20

Публикувано 02 December 2017 - 03:34 PM

никога не съм се пускал и прецених че може да имам по-голям шанс в този клас, но то ще си покаже. Мечта ми е от много време, но все не става- работни места сменям, пари не достигат, но догодина се надявам да е моята година.

 

От днес малък напредъг - боядисах порта, тапицирах кутия и тапицирах порта. Учудващо почти се справих с тапицирането без да осера работата. Порта малко го овапцах, защото ми стече малко боя, но се получи горе-долу читаво. Порта трябва да е сменяем, но просто не ми идваше на акъл как да го монтирам без да ми пуска въздух. Накрая отгоре залепих к-флекс, така че да е в средата, а в краищата да няма, след това го изрязах с макетен нож да е по тънко и хванах капачето с винтове по края, с идеята винтовете да прикарат капака, а той съответно да притисне к-флекса и да уплътни. То ще си покаже дали се е получило, но много се надявам на положителен резултат. Ако не стане, ще сваля и ще слагам болкит и пак ще стягам, но се надявам да се размине.

Прикачени файлове



#41 Juli121

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 117 Мнения:
  • Репутация: 18

Публикувано 04 December 2017 - 08:55 AM

Изглежда много добре. Дано да е твоята година и да успееш да завършиш проекта.



#42 Lenin89

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,682 Мнения:
  • Репутация: 352

Публикувано 04 December 2017 - 09:17 AM

Разкарай тоя К-флекс от там - първо губиш децибели от там, после самите дъските - тази на порта, заедно с тази на бокса, трябва да са идеално гладки и да се захващат една за друга идеално с T-nut гайки примерно. Виж Веско как ги прави:

https://www.facebook...sounds/?fref=ts


Измервам реални T/S параметри на говорители с Dayton AudioDATS V2 !

#43 cronen

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 401 Мнения:
  • Репутация: 20

Публикувано 04 December 2017 - 10:32 AM

Разкарай тоя К-флекс от там - първо губиш децибели от там, после самите дъските - тази на порта, заедно с тази на бокса, трябва да са идеално гладки и да се захващат една за друга идеално с T-nut гайки примерно. Виж Веско как ги прави:

https://www.facebook...sounds/?fref=ts


Флекса го разкарах още вчера. Плоскостите съм ги хванал с черни винтове за гипсокартон, но как да съм сигурен че няма да ми пуска въздух между плоскостите, въпреки че са гладки

#44 cronen

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 401 Мнения:
  • Репутация: 20

Публикувано 25 February 2018 - 10:37 AM

здравейте, не съм писал отдавна, но бях решил да търся нова кола и почти се бях отказал от аудиото. Както излиза и от новата кола се отказах. Със събраните пари ще правя парно на къщата това лято, така че продължавам засега с проекта, пък ще си покаже докъде ще стигна. Какво е свършено засега- от преди нова година- прекарах предните колони през усилвател, за да мога да сложа пайнера, дето събира прах три години в един кашон в гардероба. Сложих пайнера- запали се, буквално. Свалих го и го носих на майстор. Оказа се че като съм навързал толкова усилватели към ремута на пайнера, той се е претоварил и оттам и миризмата на изгоряло. Пайнера е поправен, а усилвателите ги минах през контактния ключ и проблеми няма, вече повече от месец. Ново захранване за плеъра директно от акумулатора и монтаж на плеъра. Субчето с кутия бяха монтирани, в последствие свалени. Суб-а имаше проблем, който лъсна още при първото пускане- беше се разлепил на трептилките, така че и той мина на освежаване и пак го качих в колата. Имам проблем със високочестотен шум в колоните, но засега не съм го отстранил. Премахнах част от разклонителите на сигнал. В момента ползвам два сигнални кабела. Един за предната линия до единия аудисон и втори за емпфазера със десятката. От аудисона за предната линия съм взел сигнал за втория аудисон, на който е вързан хеликса и по този начин не разклонявам сигнала ниско ниво на две. Не знам дали стана ясно. Както и да е. Качвам едно клипче на първия по-смислен тест, като се извинявам за качеството, но ми беше много студено и не съм изкарвал колата от гаража. На клипа мощността е доста намалена- предната линия си е стоковата и не вярвам да издържи на напън, а субчето го качих преди има-няма две седмици в колата и не върви да го прецакам пак, пък и трудно се справям с настройките, така че засега толкова. В последствие, когато стигна до монтаж на предната линия, ще търся човек да ми помогне с настройките, за да докарам всичко до границата на максимума.

Песента е същата, като на клипа, дето бях качил по-нагоре, за да се види разликата с тогава и днес:

 


Този пост е редактиран от cronen: 25 February 2018 - 10:39 AM


#45 cronen

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 401 Мнения:
  • Репутация: 20

Публикувано 08 April 2018 - 02:41 PM

здравейте, ако има кой да поглежда тук. Ето над какво работя в момента- махнах мокета и седалките и налепих два пласта изолация (вибро и звукова) на пода, прекарах захранващия кабел от алтернатора до багажника по нов маршрут, така че да отговаря поне на минималните изисквания на ЕММА, тоест  да влиза през гумен тампон в купето и през металните отвори минава пак през гумен тампон. Следва подмяна на сигналните кабели с такива правени специално по размер, за да няма оставащ аванс, сглобяване на салона и подмяна на вратите на колата (имам ръжди и забележки и не си заслужава да полагам изолация в тях при това състояние). Това е което съм свършил. На човека дето ми изтърси че съм пълен аматьор, мога да кажа че това е 100% вярно, но хич не ми дреме. Някои хора и толкова не могат да свършат.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  6.jpg   78.2K   2 Брой сваляния
  • Прикачен файл  7.jpg   199.87K   0 Брой сваляния
  • Прикачен файл  8.jpg   94.78K   0 Брой сваляния
  • Прикачен файл  11.jpg   131.51K   0 Брой сваляния
  • Прикачен файл  9.jpg   119.18K   0 Брой сваляния
  • Прикачен файл  10.jpg   104.52K   0 Брой сваляния
  • Прикачен файл  5.jpg   85.96K   0 Брой сваляния
  • Прикачен файл  4.jpg   82.81K   0 Брой сваляния
  • Прикачен файл  1.jpg   74.47K   0 Брой сваляния
  • Прикачен файл  2.jpg   120.4K   0 Брой сваляния
  • Прикачен файл  3.jpg   93.17K   0 Брой сваляния

Този пост е редактиран от cronen: 08 April 2018 - 02:43 PM








NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.