IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

mercedes w140 350 или 300 дизел

mercedes s class w140

  • Не можете да пишете в тази тема
12 отговора на тази тема

#1 dakelchou

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 9 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 25 July 2016 - 01:24 PM

Здравейте.Скоро ще взема книжка и се насочих към този автомобил.Всичко в него ми харесва,но не знам с какъв двигател да е.Кой е по-надежден,икономичен итн.Също ако някой има такава кола може да сподели скъпа ли е поддръжката и като цяло какво е неговото мнение и става ли всекидневно каране.



#2 Иван Х.

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 28 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 25 July 2016 - 08:53 PM

Колега аз карах първо 350тд после 300тд. 350 мотора харчи повече и не върви толко много не е лош мотор обаче има слава че пука глави и грее но това зависи от предишния му собственик как го е карал и подържал. 350 ако има хубав радиатор и охладителна система не грее и не пука глави и е доста надежден. 300 мотора е по пъргав и гори по малко с новия автомат е които е 5 степенен електронен и скоростите влизат много гладко мотора е изключително надежден не грее не пука глави немога да кажа нищо лошо за него на него просто няма какво да му се счупи от към разход харчи по-малко от 350 и е по пъргав просто мотор от по ново покорение. От към окачване карам я 10 години не знам аз какво е това да сменяш нещо по окачването няма хлоп няма троп.Препоръчвам ти 300тд по здрав бърз и икономичен. Сменяш консумативи на време и няма нищо друго да пипаш. От към екстри зависи колата как е поръчана иначе имат доста екстри които повечето съвременни нямат изключителна возия и конфорт широка с голям багажник идеална за големи патувания не си изморяваш. Нищо лошо немога да кажа за 140 и то 300тд също така мотора държи много на ръчкане и има много възможности за тунинг ако не ти стига мощността. На моя съм сложил малко по голяма перка на турбината и съм го чипосъл и е 260кс и няма никакви проблеми карам си го всеки ден вече повече от 10 години. Колега ако имаш някакви въпроси питаи.


Този пост е редактиран от Иван Х.: 25 July 2016 - 08:58 PM


#3 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,696 Мнения:
  • Репутация: 196

Публикувано 26 July 2016 - 06:15 AM

Трудно е вече да се намери читав екземпляр на пазара. Като мотор 350 е по-проблемен от 300, но кутията на 350 е по-надеждна от 300. Просто старите кутии нямат какво да им се повреди електронно. При 300 също рядко има ядове, но ако се появят си е ходене по мъките. Аз съм карал известно време S500 и беше бензинова ламя. Но и вървеше. Дизели съм ремонтирал 350 (прегрели). Радиатора трябва да е винаги чист и да се следи за загряване. Компресорите на климатика оригинално са денсо, но почти не идват с тях, а са сменяни с БОШ (нямам идея защо). Здрави са като автомобили, не гният, имат отлична ходова част. Имат склонност да мачкат предните гуми, ако са по-бюджетни, защото е тежко купе. Гледаш доста и ако попаднеш на читава кола (рядкост), може да я купиш. Но задължително след обстоен преглед в специализиран сервиз. 



#4 Иван Х.

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 28 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 26 July 2016 - 11:37 AM

Точно по-старата автоватична кутия е по калпава изчезва и задна скорост ритат скоростите. А по новите електронни кутии са по надеждни и не им изчезва задна.

#5 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,696 Мнения:
  • Репутация: 196

Публикувано 26 July 2016 - 12:21 PM

Точно по-старата автоватична кутия е по калпава изчезва и задна скорост ритат скоростите. А по новите електронни кутии са по надеждни и не им изчезва задна.

Старата кутия има проблема със задната заради соленоид, който струва 45 лева. За ритането на скоростите... това е така. Новите електронни кутии повредят ли се, влизаш в сериозни разходи.



#6 Иван Х.

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 28 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 26 July 2016 - 01:54 PM

Напротив не е заради соленоид заради износване на кутията е и проблема е в мозъка. А и дори от соленоид да е знаеш ри колко работа е да я свалиш и да я ремонтираш. Новата кутия няма проблеми.

#7 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,696 Мнения:
  • Репутация: 196

Публикувано 27 July 2016 - 07:01 AM

Напротив не е заради соленоид заради износване на кутията е и проблема е в мозъка. А и дори от соленоид да е знаеш ри колко работа е да я свалиш и да я ремонтираш. Новата кутия няма проблеми.

Знам, работя и в сервиз :) И не е толкова работа при Мерцедес кутията да се свали. А ако смяташ, че е много, да ти докарам СангЙонг или Крайслер преди 2000г.? Вероятно ти говориш за 722.2 кутията (която е 4 скорости безпроблемна), която се вгражда в моделите на Мерцедес от 1982 някъде до 1996 последните. След това идва 722.3/4 (проблемните наистина). Вероятно ти не визираш тях, а 722.5/6, която наистина е здрава с последна предавка овърдрайв.



#8 dakelchou

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 9 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 18 October 2016 - 02:57 PM

Колега аз карах първо 350тд после 300тд. 350 мотора харчи повече и не върви толко много не е лош мотор обаче има слава че пука глави и грее но това зависи от предишния му собственик как го е карал и подържал. 350 ако има хубав радиатор и охладителна система не грее и не пука глави и е доста надежден. 300 мотора е по пъргав и гори по малко с новия автомат е които е 5 степенен електронен и скоростите влизат много гладко мотора е изключително надежден не грее не пука глави немога да кажа нищо лошо за него на него просто няма какво да му се счупи от към разход харчи по-малко от 350 и е по пъргав просто мотор от по ново покорение. От към окачване карам я 10 години не знам аз какво е това да сменяш нещо по окачването няма хлоп няма троп.Препоръчвам ти 300тд по здрав бърз и икономичен. Сменяш консумативи на време и няма нищо друго да пипаш. От към екстри зависи колата как е поръчана иначе имат доста екстри които повечето съвременни нямат изключителна возия и конфорт широка с голям багажник идеална за големи патувания не си изморяваш. Нищо лошо немога да кажа за 140 и то 300тд също така мотора държи много на ръчкане и има много възможности за тунинг ако не ти стига мощността. На моя съм сложил малко по голяма перка на турбината и съм го чипосъл и е 260кс и няма никакви проблеми карам си го всеки ден вече повече от 10 години. Колега ако имаш някакви въпроси питаи.

Извинявам се за забавянето,но гледах дали има отговори на темата и не ми изписваше и реших да погледна и има мнения,но както и да е.http://www.cars.bg/c1714823 http://www.cars.bg/c1707899 http://www.cars.bg/c1529192 това са ми отбраните.Честно казано най-ми харесва черната s350 .Искам да питам понеже най-ме притеснява скорстната кутия понеже на автоматиците не се носи слава за най-здрави кутий та за какво да гледам и как да я тествам дали е читава.



#9 Иван Х.

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 28 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 11 December 2016 - 04:22 PM

Колега сподели какво избра?



#10 dakelchou

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 9 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 December 2016 - 05:15 PM

Колега сподели какво избра?

Не знам за добро или за лошо,но не е мерцедес.Случайно попадна една импреза автомат 2.0 125 коня.За сега добре и за мойте нужди е по-добре.S-ката е страхотен автомобил,но и не намерих нищо читаво.Имаше някои,които бях набелязал,но в крайна сметка е субару :D

#11 neonman

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 592 Мнения:
  • Репутация: 111

Публикувано 17 December 2016 - 07:02 PM

Не знам за добро или за лошо,но не е мерцедес.Случайно попадна една импреза автомат 2.0 125 коня.За сега добре и за мойте нужди е по-добре.S-ката е страхотен автомобил,но и не намерих нищо читаво.Имаше някои,които бях набелязал,но в крайна сметка е субару :D

Тва субару автомат ше ти харчи колкото S класа дизел :) Да не е и отгоре .......


<p><strong>ОпеКадет C20LET - 13.7s/400m/180km/ч // Божурище!</strong></p> <p><strong><br /></strong></p> <p><strong>\'\'Добре де колега ,като набиваш втора със злоба и адската сила това как точно кара голфчето да бега повече \'\'&nbsp; :) :) :) <br /></strong></p> <table border=\"0\"> <tbody> <tr> <td>&nbsp;</td> <td>&nbsp;</td> </tr> <tr> <td>&nbsp;</td> <td>&nbsp;</td> </tr> </tbody> </table> <p><strong><br style=\"font-size: small;\" /></strong></p>

#12 KaPaM-MoToP

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,176 Мнения:
  • Репутация: 253

Публикувано 17 December 2016 - 08:52 PM

Колко пък малко харчат тия тучове неземни S-ки дизели на по 1 милион километра и 2 тона?
<p>www.zonemixtrance.eu</p>

#13 dakelchou

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 9 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 18 December 2016 - 12:12 PM

Разбрах,че W140 се купува от немското мобиле за много пари и знаеш,че караш класичекса S-класа,а не нашенските духалки превъртани незнаен брой пъти.Защото няма как кола 95-96 да е на 250 или 300 хиляди и то кола направена за дълъг път









NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.