IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Питане за Suzuki Baleno1.6i 16V


  • Не можете да пишете в тази тема
3 отговора на тази тема

#1 Seba

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 15 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 04 September 2016 - 09:12 PM

Здравейте, интересува ме това чудо Баленото дали става като цяло. Искам да взимам на приятелката ми , тя си хареса - това чудо, автоматик, което е много странно, но ако събера положителни мнения, които да са повече от негативните ще я взимаме,няма как, пък дори и да не е автоматик и ръчна да е няма значение, все ще се намери и друго Балено. Ще съм много благодарен , ако има бивши собственици на такъв автомобил и ударят по едно рамо.

calendar.gif Декември 1996 mileage.gif 148,243 км petrol.gif Бензин gear.gif Автоматични power.gif 98 к.с. cubature.gif 1600 см3

 



#2 cronen

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 411 Мнения:
  • Репутация: 22

Публикувано 05 September 2016 - 03:24 AM

да започнем с основното, което научих по трудния начин. Балено се взима само след като си го огледал основно отдолу на канал. Мостовете им гният като вестник, скъпи са и трудно се намират, затова задължително ги огледай за гнило и заварки. Моите и двата ги смених- единият нов, а другият почти нов. Излезна ми 700 лева. Старата генерация, към която си се насочил имат проблем със скоростната кутия, като уточнявам ръчната. При по-душманско каране се късал някакъв болт и пак проблеми, но моята е от новата генерация и не съм имал ядове и не знам как е. Частите са малко по-скъпи от немските аналози. Това са минусите. Като цяло е здрава кола. Карам 1.6 16в 96 коня с газов инжекцион. Никакви проблеми, освен мостовете, но след смяната им все едно карам чисто нова кола, като изключим че на външен вид е като войнишка манерка. Държи се страхотно на газ, двигателя е малко шумен, но много пъргав. Серийно са с ел. стъкла и огледала навсякъде, като екстра на топ нивото, ако мога така да се изразя, са халогените и климатика. Има версии със задвижване на четирите колела посредством виско муфа. При тях състоянието на муфата зависи от това как е поддържана колата от предния собственик, като едно рециклиране на муфата излиза около 300 лева. Колата е смятана за физиката на японците, което е в наш плюс. Волана е лек, педалите се натискат без усилие, кара се изключително лесно, все едно е играчка и това ще й хареса на жена ти. Возията й е малко странна, колата се клатушка неестествено, но това не е само при мен просто е специфика на окачването. 



#3 Seba

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 15 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 06 September 2016 - 08:32 AM

А , ако е автоматик има ли смисъл изобщо да се замислям за закупуване или кола 96та и автоматик няма нищо общо. В нета не пише много за този модел като цяло, пък за автоматиците изобщо..



#4 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 07 September 2016 - 06:13 AM

Гниенето се отнася до екземплярите от Австрия и Германия, от Италия го няма този проблем. Кутията ръчната е Борг Варнер и има проблем с централния болт и гарнитурите. По-скоро маслото от годините става много тънко и изтича. Автоматика е много здрав и няма този проблем при нормално каране и обслужване. Като цяло колите са много много здрави и почти не се чупят. Частите са на добри цени, не е нещо неземно скъпо.









Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.