да започнем с основното, което научих по трудния начин. Балено се взима само след като си го огледал основно отдолу на канал. Мостовете им гният като вестник, скъпи са и трудно се намират, затова задължително ги огледай за гнило и заварки. Моите и двата ги смених- единият нов, а другият почти нов. Излезна ми 700 лева. Старата генерация, към която си се насочил имат проблем със скоростната кутия, като уточнявам ръчната. При по-душманско каране се късал някакъв болт и пак проблеми, но моята е от новата генерация и не съм имал ядове и не знам как е. Частите са малко по-скъпи от немските аналози. Това са минусите. Като цяло е здрава кола. Карам 1.6 16в 96 коня с газов инжекцион. Никакви проблеми, освен мостовете, но след смяната им все едно карам чисто нова кола, като изключим че на външен вид е като войнишка манерка. Държи се страхотно на газ, двигателя е малко шумен, но много пъргав. Серийно са с ел. стъкла и огледала навсякъде, като екстра на топ нивото, ако мога така да се изразя, са халогените и климатика. Има версии със задвижване на четирите колела посредством виско муфа. При тях състоянието на муфата зависи от това как е поддържана колата от предния собственик, като едно рециклиране на муфата излиза около 300 лева. Колата е смятана за физиката на японците, което е в наш плюс. Волана е лек, педалите се натискат без усилие, кара се изключително лесно, все едно е играчка и това ще й хареса на жена ти. Возията й е малко странна, колата се клатушка неестествено, но това не е само при мен просто е специфика на окачването.