IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

мнения за Dodge Nitro 2.8 CRD

dodge nitro

  • Не можете да пишете в тази тема
5 отговора на тази тема

#1 kroom

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 3 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 04 October 2016 - 11:50 PM

Здравейте,понеже съм хвърлил око на това SUV,бих искал да попитам дали някой има някакви преки наблюдения над този модел? Колата е Dodge Nitro 2009г.,дизел,на 127000 реални км. Всякакви мнения биха били полезни! 



#2 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,686 Мнения:
  • Репутация: 194

Публикувано 05 October 2016 - 07:14 AM

Здравейте,понеже съм хвърлил око на това SUV,бих искал да попитам дали някой има някакви преки наблюдения над този модел? Колата е Dodge Nitro 2009г.,дизел,на 127000 реални км. Всякакви мнения биха били полезни! 

Здрасти,

колата е нелош SUV, който по-скоро отива в класа на кросовър. Кутията автоматик е Мерцедес (ръчната мисля, че беше от Чероците преди 2000г.). Колата си е Чероки, обаче за разлика от него е с частично 4х4, а не постоянно, затова ще трябва да караш повече със задно. Ако е с ръчна кутия, прегледай съединителя, защото е проблемен и скъп. Проблеми по мотора също понякога се срещат и са скъпи за ремонт, но това е повече при бензина. Самия мотор е т.нар. "Световен мотор", създаден от VM Motori, дъщерна фирма на Крайслер за дизелови агрегати основно, но този мотор няма нищо общо с издънките от миналото. Добър и надежден е. Мотора го слагат още и на Чероки, на Хюндай Санта Фе и на Митсубиши Аутлендър. Нитрото е асфалтов джип, построен на базата на черока, но с много по-малки възможности за офроуд - няма бавни, раздатката включва предния мост или автоматично през многодискова муфа или я блокираш твърдо за по-труден терен. Проходимостта е много занижена заради голямата предна броня тип снегорин. Но ти явно не търсиш офроуд превозно средство, така че си ОК. Колата си е паркетник.  2.8 е VМ 4-цилиндров с изменяема геометрия на турбината комонреал. Аз като опит с американските автомобили ще ти кажа следното - досега не се е налагало никога да ремонтирам 2.8 177 к.с. дизелов мотор, имам човек в БС София, който също сподели, че никога не са имали проблем с този мотор на Додж. По интериора - пластмасов интериор, който не е нищо особено, някак самата шофьорска седалка е тясна. За мен де, но и аз съм 100 кила, наблягах на тренировките за гръб, така, че не съм критерии. БМВ 3-ка E90 ми е адски малка за шофиране примерно. Колата е безпроблемна като цяло. Между другото - климатика е най-добрия, който съм виждал някога. Заледява БУКВАЛНО предния прозорец при пускане и не духа с 4-5 градуса, а с 1-2 на средните духалки.



#3 kroom

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 3 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 06 October 2016 - 05:14 AM

Благодаря за инфото,Xitap! Иначе си прав.Не търся офроуд машина.Колата е автоматик,ти спомена,че са на мерцедес така че се надявам да са безпроблемни.А,запознат ли си кои са слабите черти на този модел?Някакви по-често срещани проблеми? Като цяло,търся надежден SUV в ценови диапазон от 15к. Отворен съм и за други предложения! 

 

П.П.: Двоумя се между този Нитро и Лексъс РХ 300(да,падам си по екзотики).


Този пост е редактиран от kroom: 06 October 2016 - 05:35 AM


#4 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,686 Мнения:
  • Репутация: 194

Публикувано 06 October 2016 - 07:10 AM

Благодаря за инфото,Xitap! Иначе си прав.Не търся офроуд машина.Колата е автоматик,ти спомена,че са на мерцедес така че се надявам да са безпроблемни.А,запознат ли си кои са слабите черти на този модел?Някакви по-често срещани проблеми? Като цяло,търся надежден SUV в ценови диапазон от 15к. Отворен съм и за други предложения! 

 

П.П.: Двоумя се между този Нитро и Лексъс РХ 300(да,падам си по екзотики).

Този Додж има слабости при бензиновите мотори. Няма специфични проблеми, нито нещо фрапиращо. Ако беше ръчка, съединителя е проблем, но в твоя случай не важи. Направена е просто, което я прави много надеждна. Няма какво да те изненада. Кутията е на Мерцедес, при редовна смяна на маслото няма да имаш проблеми. Няма и инженерни недомислици. Това е мотора 2.5 CRD на VM Motori, но е с по-голям ход на буталото, малко електронни подобрения и променена глава. И е много добър. По-честите проблеми - скърцане на пластмасите в купето, лоши връзки на аудиото, лостчето за мигачите прави луфт (оправя се със сачма). По механика и електроника този автомобил няма проблеми. Но не е 4х4 истинско, това е проблема му. възможно е да ти се появят и шумове отвън поради износване на уплътненията, но това е след повече ползване. Боята е също особена, то не боята, ами лака, който е на растителна основа (био изискванията). На слънце почва да се бели, но това пак е относително. Колата не мога да кажа нищо лошо за нея. Не бих препоръчал друга, тази е достатъчно здрава и надеждна. Частите за колата се правят в Австрия, и само по-особените са от САЩ. Едрогабаритните също. В рокауто можеш на много хуабви цени да намираш части, но чакането е 25-30 дена. Иначе си заслужава, понякога в пъти са по-евтини нещата.


Този пост е редактиран от Xitap: 06 October 2016 - 07:14 AM


#5 kroom

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 3 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 06 October 2016 - 01:53 PM

Много благодаря за информацията! Остава да отида и да се повозя и вече да реша дали ще го бъде (понеже съм 196,110 кила) а ти спомена,че шофьорското място и седалката не са много просторни.Отново благодаря за отделеното време,Xitap!

#6 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,686 Мнения:
  • Репутация: 194

Публикувано 07 October 2016 - 11:50 AM

Много благодаря за информацията! Остава да отида и да се повозя и вече да реша дали ще го бъде (понеже съм 196,110 кила) а ти спомена,че шофьорското място и седалката не са много просторни.Отново благодаря за отделеното време,Xitap!

Няма проблем, очаквам да споделиш новини и впечатления :) И да се видим на събора на американските коли :)









NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.