IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Икономичен бензинов автомобил с ГИ за магистрални скорости


  • Не можете да пишете в тази тема
35 отговора на тази тема

#31 stilian

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 53 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 20 April 2017 - 02:08 PM

Адекватно мнение не си дал... показваш колко си обичаш/обичал колата... проблема е че се хвалиш и си измисляш пред хора, които са карали много коли/имат много повече технически знания, и знаят че това което казваш е абсолютно невъзможно....

 

П.С. всички като сме млади си мислим че колите ни са върха на сладоледа, ама с времеето научаваме че не са...



#32 Stoyanov911

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 11 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 24 April 2017 - 08:55 AM

Адекватно мнение не си дал... показваш колко си обичаш/обичал колата... проблема е че се хвалиш и си измисляш пред хора, които са карали много коли/имат много повече технически знания, и знаят че това което казваш е абсолютно невъзможно....

 

П.С. всички като сме млади си мислим че колите ни са върха на сладоледа, ама с времеето научаваме че не са...

 

Така е, обичам си колата, също и във форума има и други оплюти хора за споделянето на разхода на своя опел... при положение, че вектра Б се среща на всеки 200 метра вече, не е трудно да се разбере дали лъжа или не... Малко ми е писнало да срещам из българските форуми хора, които стрелят на сляпо някакви непокрити приказки без въобще да проверят възможно ли е нещо или не и да виждам след дадено мнение 5 излишни коментара НЕ по темата а за това колко богато въображение имам или какви комплекси избивам, при положение, че съм го направил/проверил/доказал. Мина ми през ума да запиша един клип от зареждането на колонката до второто зареждане и минатите километри, но не си заслужава споренето повече...

ПС: Допълнение ПО ТЕМАТА и защо препоръчвам тази каруца на въображението, която никой не иска да кара и поддържа за магистрални скорости - Вече е газифицирана с обикновенна газова (не инжекцион, газовата е настроена от мен, след майстора, просто защото от 10 години карам коли на газ и знам какво правя) този уикенд направих пътуване до Стара загора и обратно с 5 човека в колата, малко багаж, скорост на отиване между 140 и 170, на връщане между 130 и 160 (не по-малко) и стабилен дъжд преди София, където скоростта падна на 100-120, имам около 50-80 километра градско и около 400 км извънградско каране - среден разход 10.1/100 газ или с други думи 48 литровата бутилка се напълни от 0-та в софия и свърши пак в софия с АНТИ-икономично каране.

Абсолютният рекорд, който е постиган на миналата Вектра е 7.2/100 газ, от баща ми, който е професионален шофьор от 30+ години и кара в диапазона 90-110, аз под 8 не съм падал, но и над 10 не бях минавал до сега

 

ПС2: Понеже си говорим само за разход и вървене, ето и екстрите и особеностите на една 15-20 годишна вектра - за около 2000 лв получаваш читав автомобил от среден клас с екстри като кожа, подгрев на огледала/седалки, климатроник, хладилна жабка, темпомат/автопилот, обемни датчици и тем подобните комфорт модули, изработката е "читава", задното окачване е излишно усложнено и обслужването при бай Кольо с гаража отсреща не става читаво, но веднъж добре обслужено е надеждно за доста време напред. Отзад не е лагер а лагер-главина, има китайски по 100-на лева, но "оригинална" немска струваше до миналата годиниа около 480 лева бройката (не са сменяни никога, но все пак да се има в предвид)

 Задължително десният фар е със счупени щипки, явно дефект на модела, но не е нищо сложно за поправяне, осветяването на пътя с добре регулирани фарове е уникално а простотиите, който съм чувал за Екотек моторите са пълни измишльотини (поне за 1.8 и 2.0) - на предишната вектра съм палил инсталацията (което е слабото място на този модел) и пак не съм сменял датчици, двигателя е каран 150 километра без вода (което е и причината да я сменя), успешно пристигнах от нищото до Бургас в Стара загора, където я катапултирах за ремонт с излизащо масло и черен дим през гарнитурата на главата и картера и пукната глава... в същото състояние си я запалих след месец от място и я карах до майстора, който всеки в този форум, мисля че познава - Вампира, с напомняне на синя вектра със спукан трипътник за парното и гарнитура на главата, може да потвърди всичко казано от мен до момента както и как си я карах без вода в града после в търсене на консумативи. Мисля, че е излишно да говорим за здравината на двигателя повече или с други думи, тази кола няма да те остави на пътя!

 

Поздрави и с добро, приключвам с менията по темата, бях повече от изчерпателен и си избих комплексите максимално, ако някой има мнения за други коли или е собственик на E90/E91 или E60 конкретно с 2.0d 177 кс двигател, също ще се радвам да чуя мнение, поне аз за това спестявам в момента и ще се радвам да знам как е на дълъг път.


Този пост е редактиран от Stoyanov911: 24 April 2017 - 09:59 AM


#33 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 27 April 2017 - 07:09 AM

Ако трябва да избирам между хлОпел и нещо друго, ще се спра на Крайслер, Додж или нещо от същия ценови диапазон от САЩ. Поне ще получа за по-малко пари ВСЯКА възможна екстра (което за тях не се води екстра) и ще ми е определено доста по-удобна. Но всеки с виждането си. Карах един Вояджер 3.8 Бургас - София - Бургас. 8 човека, средна скорост 130 - разхода на гориво беше 10-11. Колата беше натоварена доволно. Но не я хваля... Най-малкото, колите като този Крайслер, описания Опел и други подобни НЕ СА БЕЗОПАСНИ за такива скорости.



#34 Stoyanov911

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 11 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 28 April 2017 - 09:02 AM

Препоръчвам всички 4 цилиндрови двулитрови на GM, съвсем спокойно могат да минат в категорията "икономичен автомобил за магистрални скорости". Особеноста на GM за европейският пазар е, че се предлагат основно 2 типа скоростни кутии (къса и дълга) и се монтират на всички модели с различни двигатели. "Дългата" се монтира от 2.0 нагоре (като при опел се среща и на 1.8) това е и цялата идея на икономията при GM, просто двулитровият агрегат работи в пълното си кпд при по-голям диапазон от скорост (3400 об/мин са около 150км/час). От личен опит мога да споделя, че 2 литра бензин за 6 години никога не съм успявал да мина 9/100 бензин по магистрала и то с пълна кола. При постоянна скорост между 160 и 180 с пълна кола, разхода е 7.5 като това важи не само за опел а и за всички представители на GM като: ford, pontiac, saab, chavrolet, daewoo и други.
ПС: американските изработки нямат нищо общо с това...

Този пост е редактиран от Stoyanov911: 28 April 2017 - 09:05 AM


#35 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 28 April 2017 - 12:37 PM

Препоръчвам всички 4 цилиндрови двулитрови на GM, съвсем спокойно могат да минат в категорията "икономичен автомобил за магистрални скорости". Особеноста на GM за европейският пазар е, че се предлагат основно 2 типа скоростни кутии (къса и дълга) и се монтират на всички модели с различни двигатели. "Дългата" се монтира от 2.0 нагоре (като при опел се среща и на 1.8) това е и цялата идея на икономията при GM, просто двулитровият агрегат работи в пълното си кпд при по-голям диапазон от скорост (3400 об/мин са около 150км/час). От личен опит мога да споделя, че 2 литра бензин за 6 години никога не съм успявал да мина 9/100 бензин по магистрала и то с пълна кола. При постоянна скорост между 160 и 180 с пълна кола, разхода е 7.5 като това важи не само за опел а и за всички представители на GM като: ford, pontiac, saab, chavrolet, daewoo и други.
ПС: американските изработки нямат нищо общо с това...

Само Понтиак махни, че там от 14 почва разхода :)



#36 stilian

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 53 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 29 April 2017 - 01:43 AM

Брех, след 100 години най-накрая Форд е представител от марките на ДжиЕМ... ти си огромен познавач значи... признавам те вече... и мисля че е време да го опяваме тоя форум, вече му светихте маслото...









Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.