Здравейте . Има ли някой който е турбинирал обикновен атмосферен мотор с обикновенна газ ? Ако да моля да споделите,защото скоро ще започна такъв проект ако не си намеря подходящ дебитомер.Колата е Proton Persona 416glxi 1.6 16Valve 113Hp двигателя е 4G92 на Mitsubishi . Колата е заводска за сега но искам да и сложа турбо.


#1
Публикувано 30 January 2018 - 06:34 PM
#2
Публикувано 02 February 2018 - 05:32 PM
Бая въртели има докато се турбинира.. Ако съдя по въпроса ти едва ли ще можеш сам, а да даваш пари за труд няма да ти се дават щото в крайна сметка може да излязат над 2 000 лв.. По-добре се откажи
#3
Публикувано 02 February 2018 - 11:08 PM
Бая въртели има докато се турбинира.. Ако съдя по въпроса ти едва ли ще можеш сам, а да даваш пари за труд няма да ти се дават щото в крайна сметка може да излязат над 2 000 лв.. По-добре се откажи
Определено ще мога сам,работя в сервиз а и от много време се занимавам с коли . Попитах дали може да се настрои с обикновенна газ ясно ми е че може но се надявах на малко помощ от някой който го е правил.С газов инжекцион мога да си е настроя,но съм с прецакан дебитомер а нов такъв струва твърде много.
#4
Публикувано 03 February 2018 - 06:47 PM
На газ да се подкара според мен ще е малко трудно.. Не знам какви възможности има стоковото Еку и дали ще може да се докара читава настройка без да има проблеми в крайна сметка. Сигурно ще трябва да помислиш и за някакво друго компютърче от рода на мегаскуърт 2 или някакъв ecumaster.. Чувал съм че с мега може да се кара и на газ..
#5
Публикувано 04 February 2018 - 01:53 PM
На газ да се подкара според мен ще е малко трудно.. Не знам какви възможности има стоковото Еку и дали ще може да се докара читава настройка без да има проблеми в крайна сметка. Сигурно ще трябва да помислиш и за някакво друго компютърче от рода на мегаскуърт 2 или някакъв ecumaster.. Чувал съм че с мега може да се кара и на газ..
Заводския компютър неможе да се чипоса/ремапва и т.н за това варянта е газов инжекцион и от там вече да се гласят смесите целта е да се спести пари от електроника
#6
Публикувано 29 April 2018 - 08:39 PM
С обикновенна газ нещата стават ОТЛИЧНО,стига да знаеш какво да направиш http://www.renault-b...?topic=176881.0<- едно от изпълненията ми.Доста,доста успешно вече над 10-12 хиляди км на цялата газ при разход 14-15 газ
...Стига глупости с ЕКУ,мЕКУ- и т.н....СТАВА!Има доста писано по въпроса и ако можеш сам да си го направиш ще ти излезе не повече от 300-400лв
Ето резултат НА НАЙ-ОБИКНОВЕННА ГАЗ ->
->
Колата си работи като на бензин
Този пост е редактиран от stanio.turbinata: 29 April 2018 - 08:45 PM
#7
Публикувано 02 September 2018 - 07:25 AM
С обикновенна газ нещата стават ОТЛИЧНО,стига да знаеш какво да направиш
http://www.renault-b...?topic=176881.0<- едно от изпълненията ми.Доста,доста успешно вече над 10-12 хиляди км на цялата газ при разход 14-15 газ
...Стига глупости с ЕКУ,мЕКУ- и т.н....СТАВА!Има доста писано по въпроса и ако можеш сам да си го направиш ще ти излезе не повече от 300-400лв
Ето резултат НА НАЙ-ОБИКНОВЕННА ГАЗ ->
->
Колата си работи като на бензин
Благодаря за отговора.Значи след това което видях как върви това Рено на газ просто реакцията ми беше ШОК ШОК ШОК и определено се мотивирах да минавам над атмосферното налягане.Щом може с обикновенна газ на първо време ще и сложа газ и след това се започва турбинирането.
#8
Публикувано 02 September 2018 - 07:30 AM
Иначе се бях замислял да сменя дюзите и се чудя от какво ще станат дюзите и какво трябва да се направи за да тръгнат на моя двигател тоест трябва ли да се настройва нещо ? Ако някой знае от каква кола стават и какво да се направи нека отговори колкото се може по скоро.
Видях това из нета и доста ме надъха щом този двигател държи толкова без кой знае какво преправяне....
For the Lancer 4G92 vehicle we have broken the kit into three stages. Approximate power gains are in each stage .These are guides only and are not by all means the only combinations available. These are all designed to be used with the standard engine with no need for internal engine modifications.
Stage 1 Turbo Kit 120 - 140kw
This kit is primarily designed for those who want to fit a basic kit and upgrade it as time goes on or simply wish to leave it at this power level. Only includes basic necessities. Fitment of an intercooler is not absolutely necessary as long as maximum of 5 psi is kept. Higher boost settings require Intercooler / decompression / different fuel management system depending upon boost level. It is expected that the exhaust system on the car is upgraded to 2.25" from catalytic converter back (min). High flowing catalytic converters would also be beneficial but not necessary.
Garret GT-25 ball bearing turbo with gaskets. Rated to 220hp set to 5 psi boost.
RPW custom turbo manifold.
RPW custom mandrel bent dump pipe Incl flex pipe to catalytic converter.
Braided Teflon oil feed and return lines, JIC swivel fittings and adapters.
Brass water feed fittings supplied on turbo with brass washers and nuts.
Four oversize injectors - up from 210cc to 275cc.
FSE Rising fuel Pressure Regulator
Greddy Emanage piggy back computer system (Supplied seperatly)
Bosch plumb back blow off valve.
Slim line thermo fans for radiator & air conditioning
Thermal sleeve wrapping for air conditioning and power steering hoses.
#9
Публикувано 03 September 2018 - 12:13 PM
Решено е вече.Колата ще се пробва със нейните си дюзи без електроника на 0.3 бууст да се види резултата.Ако беднее или неможе да стане,но е на 90% сигурно че ще върви нормално,ще се слага газов инжекцион.И евентуално с газовия инжекцион ще се надува малко повече.Чакам турбото и започвам.

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.