IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

За суперкарите и технологиите


  • Не можете да пишете в тази тема
61 отговора на тази тема

#16 alx

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 914 Мнения:
  • Репутация: 122

Публикувано 10 August 2005 - 06:28 PM

това за седенето на пътя и големите мотори- кажете го това на създателите на форд гт...

та мисълта ми е че въпросния голям осемцилиндров двигател не е задължително да е отпред (форд гт), а и скоростната кутия може да е отзад (корвет ц5 и ц6)... да не говориме че дори и да е отпред двигателя, може да е зад предната ос и да се пада почти във средата и пак да дава 50/50 дистрибуция (вайпър)...

за теглото на блока- "огромните" алуминиеви в8 тежат точно колкото "финните" двигатели на бмв, ламборгини и тн... много отдавна няма никаква стомана по тях и теглото е съпоставимо със европейските екзотики...

за центъра на тежеста - ако разликата беше толкова голяма и имаше значение, ф1 щяха да са само боксери. не са - прайте си изводите :?:

относно технологиите- задавал ли си си въпроса защо американците не ги развиват във точно това отношение? защото нямат ресурси? :?: може би просто няма смисъл:?: със какво един многоклапанен бъкан със технологии европейски двигател със по-малък обем е по-добър от един примитивен американски със същите коне? надеждност? цена? консумация на гориво? тегло? (по темата)... не се сещам един параметър по които да предпочета като двигател 500 коня 5 литровия на е60 м5 (които стана двигател на годината) пред 7.2 литровия, 500 коня първобитен в8 във з06 ц6...

строенето е въпрос на философия. не можеш да зачеркнеш една за сметка на друга. особено ако не си има възможноста да опиташ обстойно и пълноценно какво може да ти предложи.
трабант 601с
разни други возила

#17 paczo911

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 111 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 10 August 2005 - 09:44 PM

alx, първо на първо, двигателят на Форд ГТ въобще не е толкова голям и тежък, колкото същия при някой Вайпър например! След това, двигателите на БМВ, или Ламборгини, особенно Ламборгини, въобще не са толкова фини, поне според мен - все пак, Ламбо Мурсиелаго тежи около 1800 кг., част от вината за това, безспорно носи и двигателят. БМВ от своя страна не са постигнали кой знае какво с мотора за М5-М6, тъй като от 5 литра обем, вадят 507 коня, спомни си, че Порше, в Карера GT вадят 612 коня, от 5.7 литров мотор! Дори и само сравнени като литрова мощност, Порше е далеч напред!

Колкото до дистрибуцията на тежестта в една кола, отдавна е всеизвестно, че централното разположение на ДВГ е най-доброто за една спортна кола, забележи, не концепцията на двигателят, монтиран отпред, зад предната ос, а именно ЦЕНТРАЛНО разположеният мотор! Затова и колите от Ф1 са с такава компановка, а не споменатата вече, с двигател зад предната ос! Колкото до ниския център на тежестта, няма по-добър мотор от боксера, той не се използва в Ф1 обаче, най-вече заради аеродинамични причини, колите ползващи боксер мотор имат нужда от по-широк кош за мотора и т.н., а за мое съжаление, никой в днешната Ф1 не експериментира с тези мотори, нещо, което смятам че може да доведе до изключителни резултати, ако се разработи сериозно!

И още нещо - ти говориш за съпоставка между големи многоцилиндрови европейски и американски коли... А къде забрави малкият, лек, пъргав битурбо боксер!? Нищо не може да се сравни с неговата изключителна ефективност, и изключително съотношение мощност/тегло/център на тежестта/надежност/разход на гориво и т.н., и т.н....Това доказано е най-успешният мотор в автомобилният спорт, и с неговите качества не могат да се мерят и най-големите му конкуренти! Да, сега отново ще бъда обвинен в пристрастие, така е, но когато статистиката заговори, и боговете мълчат.... :?:
"I couldn't find the sports car of my dreams, so I built it myself."
- Dr. Ferdinand Porsche

#18 alx

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 914 Мнения:
  • Репутация: 122

Публикувано 11 August 2005 - 12:26 AM

alx, първо на първо, двигателят на Форд ГТ въобще не е толкова голям и тежък, колкото същия при някой Вайпър например!


ген2 двигателя на вайпъра тежи 652 паунда със всичко (алтернатор, компресор на климатика и тн). двигателя на форд гт тежи 638 паунда със всичко (компресор, алтернатор, компресор на климатика и тн). не се лъжи по външните размери.

След това, двигателите на БМВ, или Ламборгини, особенно Ламборгини, въобще не са толкова фини, поне според мен - все пак, Ламбо Мурсиелаго тежи около 1800 кг., част от вината за това, безспорно носи и двигателят.


аз мисля че 550 коня от 6 литра атмосферен във диаблото е доста добро постижение- не бих нарекъл такъв двигател груб... още повече че е със фиксирани разпределителни валове.

БМВ от своя страна не са постигнали кой знае какво с мотора за М5-М6, тъй като от 5 литра обем, вадят 507 коня, спомни си, че Порше, в Карера GT вадят 612 коня, от 5.7 литров мотор! Дори и само сравнени като литрова мощност, Порше е далеч напред!


сравняваш сериен автомобил които струва $96к със екзотика която струва $450к. не бъркай дисциплините. а и никои не е избрал двигател на порше напоследък за двигател на годината никъде.

Колкото до дистрибуцията на тежестта в една кола, отдавна е всеизвестно, че централното разположение на ДВГ е най-доброто за една спортна кола, забележи, не концепцията на двигателят, монтиран отпред, зад предната ос, а именно ЦЕНТРАЛНО разположеният мотор! Затова и колите от Ф1 са с такава компановка, а не споменатата вече, с двигател зад предната ос!


да. съгласен. но вземи един вайпър (примерно) и едно 996 турбо и ги сравни по характеристики (динамични- же, спирачен път, слалом, това онова) и ще видиш че вайпъра със мотора отпред по нищо не отстъпва на поршето...

Колкото до ниския център на тежестта, няма по-добър мотор от боксера, той не се използва в Ф1 обаче, най-вече заради аеродинамични причини, колите ползващи боксер мотор имат нужда от по-широк кош за мотора и т.н., а за мое съжаление, никой в днешната Ф1 не експериментира с тези мотори, нещо, което смятам че може да доведе до изключителни резултати, ако се разработи сериозно!


боксерите нямат бъдеще във ф1 не заради размера си, а просто защото не могат да се въртят бързо. не ми се влиза във детайли, приеми го аксиоматично за момента...

И още нещо - ти говориш за съпоставка между големи многоцилиндрови европейски и американски коли... А къде забрави малкият, лек, пъргав битурбо боксер!? Нищо не може да се сравни с неговата изключителна ефективност, и изключително съотношение мощност/тегло/център на тежестта/надежност/разход на гориво и т.н., и т.н....Това доказано е най-успешният мотор в автомобилният спорт, и с неговите качества не могат да се мерят и най-големите му конкуренти! Да, сега отново ще бъда обвинен в пристрастие, така е, но когато статистиката заговори, и боговете мълчат.... :?:


не знам откъде си черпиш информацията, но турбинираните боксери във 911 са със страшни проблеми- проблеми със мазането, охлаждането, разход на масло, горят не по-малко от два пъти по-големи като обем мотори (виж разхода на 996 турбо примерно и го сравни със този на корвета), трудни са за пипане след 700 коня на вала... аз лично ако ще си говориме за малки турбинирани мотори мисля че и6 от една мк4 супра е доста по-прятен мотор- ако и да е висок, чепат и дълъг... но въпрос на личен вкус- тука няма да споря.

а сега ще ти напиша нещо което няма откъде да прочетеш... това което ти пиша е основно синтезирано от това какво съм гледал по питовете, какво съм слушал и видял по клубните мероприятия, по състезания и тн.. мога да ти кажа съвсем отговорно че когато порше се състезават, винаги отиват най-добре подготвени, със най-много резервни двигатели, екип и тн... ВСЕКИ друг екип, ако отиваше със 75% от ресурса на порше щеше да печели всеки път. и пак опираме до философията. порше е малка фирма която си правеше доскоро рекламата със печелене на състезания- затова това беше много важен елемент за тях. повечето други конкуренти имат други основни бизнеси и състезанието е странична дейност. исторически всеки път когато порше са знаели че има няма да победят във определена дисциплина, не са се хващали изобщо. за този си подход са били многократно критикувани, наказвани във последващи мероприятия и тн. въпрос на политика. лошо няма. но простата мисъл ми е че не можеш да съдиш за това колко са добри по това какви резултати дават. във автомобилния спорт истината понякога не е толкова очевидна.
трабант 601с
разни други возила

#19 Shark 928S2

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 79 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 August 2005 - 12:29 AM

alx, първо на първо, двигателят на Форд ГТ въобще не е толкова голям и тежък, колкото същия при някой Вайпър например!


Tи виждал ли си някога ГТ наживо, че го казваш това?


След това, двигателите на БМВ, или Ламборгини, особенно Ламборгини, въобще не са толкова фини, поне според мен - все пак, Ламбо Мурсиелаго тежи около 1800 кг., част от вината за това, безспорно носи и двигателят. БМВ от своя страна не са постигнали кой знае какво с мотора за М5-М6, тъй като от 5 литра обем, вадят 507 коня, спомни си, че Порше, в Карера GT вадят 612 коня, от 5.7 литров мотор! Дори и само сравнени като литрова мощност, Порше е далеч напред!


Аз пък се сещам за Макларън Ф1...

Колкото до дистрибуцията на тежестта в една кола, отдавна е всеизвестно, че централното разположение на ДВГ е най-доброто за една спортна кола, забележи, не концепцията на двигателят, монтиран отпред, зад предната ос, а именно ЦЕНТРАЛНО разположеният мотор!


Ти карал ли си някога таквоз нещо, че да знаеш как се управлява и какво поведение има на пътя? А ако това е така, защо най-успешният спортен автомобил - твоите така любими 911 - са със двигател изнесен на майната си зад задния мост? А защо например Алфа 75, Поршe 968, Порше 944 и Порше 928 са едни от най-добрите сток автомобили като handling? Втората най-успешна спортна кола на всичките времена е БМВ Е30 М3... По-скучна компановка от нейната здраве и кажи...


Затова и колите от Ф1 са с такава компановка, а не споменатата вече, с двигател зад предната ос! Колкото до ниския център на тежестта, няма по-добър мотор от боксера, той не се използва в Ф1 обаче, най-вече заради аеродинамични причини, колите ползващи боксер мотор имат нужда от по-широк кош за мотора и т.н., а за мое съжаление, никой в днешната Ф1 не експериментира с тези мотори, нещо, което смятам че може да доведе до изключителни резултати, ако се разработи сериозно!


Ти май не си виждал мотор от Ф1 на живо? А май и на Прасе 911 не си виждал...


И още нещо - ти говориш за съпоставка между големи многоцилиндрови европейски и американски коли... А къде забрави малкият, лек, пъргав битурбо боксер!? Нищо не може да се сравни с неговата изключителна ефективност, и изключително съотношение мощност/тегло/център на тежестта/надежност/разход на гориво и т.н., и т.н....Това доказано е най-успешният мотор в автомобилният спорт, и с неговите качества не могат да се мерят и най-големите му конкуренти!


Този цитат ме убива - значи един боксер мотор 3.6 е по-икономичен от един 3.6 редови 6-ак. Защо? Боксер по-надежден от 4 или 6 цилиндров мотор? Защо? Мощност/тегло по-добро при боксера? Защо?

Прасе 911 3.6 с мъка докарва през 1998 320кс с вариорам и електроника, докато БМВ М5 3.6 прави 315кс през 1990 с помощта на МАФ... А кой от двата мотора е по-надежден? Само ще ти кажа RMS...Питай пичовете с прасета в БГ дали им тече семеринга на коляновия вал и колко пъти са го сменяли.

Пежо, Рено, Ауди, Форд, Фиат, Ланчия, Тойота и Нисан също явно са тъпи, защото упорито отказват да правят и използват боксер мотори. Пък все си мисля, че и те са/били доста напред с материала в мотроните спортове. За х'американците с тия "архаични" и бавни ютии хич пък няма да говоря - Лола, Шеви, Крайслер (Вайпър)....

Да, сега отново ще бъда обвинен в пристрастие, така е, но когато статистиката заговори, и боговете мълчат.... :?:


75% от статистиката е измислена на место...

П.П. Приятелски съвет - излез малко в големия свят,покарай малко коли, повози се в други и си махни кепенците. Много ти се иска Прасе 911 да е най-добрата кола, ама не е... Винаги има нещо ново на някой компютър в някое дизайнерско бюро... И ако поработиш върху истински коли, а не такива на картинки, ще ти е още по-добре :?:
Power is Nothing Without Insanity

#20 Реконструктор

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,595 Мнения:
  • Репутация: 16

Публикувано 11 August 2005 - 06:38 AM

за теглото на блока- "огромните" алуминиеви в8 тежат точно колкото "финните" двигатели на бмв, ламборгини и тн... много отдавна няма никаква стомана по тях и теглото е съпоставимо със европейските екзотики...


Толкова добри, колкото и изцяло алуминиевия двигател на жигулата? :?: Нито теглото, нито мощността, нито обема, нито издържливостта са показател сами за себе си. Писах вече за коефициента.

относно технологиите- задавал ли си си въпроса защо американците не ги развиват във точно това отношение? защото нямат ресурси? :?: може би просто няма смисъл:lol: със какво един многоклапанен бъкан със технологии европейски двигател със по-малък обем е по-добър от един примитивен американски със същите коне? надеждност? цена? консумация на гориво? тегло? (по темата)... не се сещам един параметър по които да предпочета като двигател 500 коня 5 литровия на е60 м5 (които стана двигател на годината) пред 7.2 литровия, 500 коня първобитен в8 във з06 ц6...


Ами имат си пазар - за кво да развиват? Жигулите също си имат пазар, за кво да развиват и тях? Пък като се изчерпи пазара (което е малко съмнително, предвид интелектуалното ниво на средния американец), ще си купят една европейска или японска компания, и ще почнат да й използват технологиите. :?: Американците са търгаши и крадци, не са техничари и никога не са били.

#21 Flat 6

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,006 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 11 August 2005 - 07:37 AM

Ти карал ли си някога таквоз нещо, че да знаеш как се управлява и какво поведение има на пътя? А ако това е така, защо най-успешният спортен автомобил - твоите така любими 911 - са със двигател изнесен на майната си зад задния мост? А защо например Алфа 75, Поршe 968, Порше 944 и Порше 928 са едни от най-добрите сток автомобили като handling? Втората най-успешна спортна кола на всичките времена е БМВ Е30 М3... По-скучна компановка от нейната здраве и кажи...

Тука бъркаш понятията колега... Тези коли наистина са сред най-добрите, но на база масово производство, цена и конкретна компановка... Централно разположения двигател се е доказал като най-удачен, когато става дума за суперспортна кола, а боксера най се доближава до него... За да говориме за управляемост трябва да си способен да вземеш максимума от двете... До този момент имаш само усещания... Аз лично усещам като много по-благосклонна компановка тази с боксер отзад, лека управляваща предница и нисъка център на тежеста при 993, отколкото Корвет Ц6 примерно...

сравняваш сериен автомобил които струва $96к със екзотика която струва $450к. не бъркай дисциплините. а и никои не е избрал двигател на порше напоследък за двигател на годината никъде.

Сериен или не, двигателя на КГТ отива в Панамера...прави си изводите относно екзотиката и мястото й в серийното производство :?:

не знам откъде си черпиш информацията, но турбинираните боксери във 911 са със страшни проблеми- проблеми със мазането, охлаждането, разход на масло, горят не по-малко от два пъти по-големи като обем мотори (виж разхода на 996 турбо примерно и го сравни със този на корвета), трудни са за пипане след 700 коня на вала... аз лично ако ще си говориме за малки турбинирани мотори мисля че и6 от една мк4 супра е доста по-прятен мотор- ако и да е висок, чепат и дълъг... но въпрос на личен вкус- тука няма да споря.

Тези проблеми са отдавна забравени при боксерите колега... Бяха времена, когато наистина бяха едни от малкото проблеми на Порше, но тогава останалите се учеха да правят ел. стъкла....примерно :?: Ако си направиш труда да попрегледаш статистиката за надеждност в различните страни, ще останеш изненадан като видиш два интересни автомобила в тройката - 911 и Легаси. Сега ще кажеш типично по български - нагласени... Ама нали говорите за разходки по света и мироглед, та в тези страни нещата май стават по по-друг начин... :lol:
Като цяло за мене НАЙ няма...Има само въпрос на усещане и вкус. Едни харесват големи блокове, други средни турбинирани мотори, трети малки японски турбинирани мотори...Хора всякакви. Но има общоизвестни и видими факти, които с лични наблюдения породени от притежанието на едно или друго не бива да се омаловажават и пренебрегват. Като такива визирам идеите за разположение на двг, съотношение к.с./маса, технология и т.н.

във автомобилния спорт истината понякога не е толкова очевидна.

Разликата става очевидна, когато пренесеш технологията от спорта в серийното производство (или полусерийното :?: ) А американците нямат кой знае колко за трансфер... :?:

#22 Shark 928S2

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 79 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 August 2005 - 07:52 AM

[quote name="Flat 6]Аз лично усещам като много по-благосклонна компановка тази с боксер отзад, лека управляваща предница и нисъка център на тежеста при 993, отколкото Корвет Ц6 примерно...
[quote]

значи никога не си карал 993 на 9.5/10 от възможностите му и никога не си изитвал terminal understeer и ефекта на махалото веднага след тов... Всъщност 993 е доста приятно, поради сложното мулти-линк окачване с пасивно завиване на задните колела. Опитай се да караш 964 Турбо 2 3.6, както би карал сток Корвет Ц6. Залагам си целия скапан автомобилен парк. че след около 3 мин ще си вадиш чакъл от въздухозаборника...
Power is Nothing Without Insanity

#23 Flat 6

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,006 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 11 August 2005 - 07:58 AM

значи никога не си карал 993 на 9.5/10 от възможностите му и никога не си изитвал terminal understeer и ефекта на махалото веднага след тов... Всъщност 993 е доста приятно, поради сложното мулти-линк окачване с пасивно завиване на задните колела. Опитай се да караш 964 Турбо 2 3.6, както би карал сток Корвет Ц6. Залагам си целия скапан автомобилен парк. че след около 3 мин ще си вадиш чакъл от въздухозаборника...

Точно затова посочих моделите - 993 от началото на 90-те срещу Ц6 2005 година...Да сравняваш 964 с кола отпреди няколко месеца е меко казано лаишко... :?:

#24 BE REAL

Offline

    изидоро

  • Потребител
  • 2,575 Мнения:
  • Репутация: 16

Публикувано 11 August 2005 - 08:04 AM

Flat 6

Ако си направиш труда да попрегледаш статистиката за надеждност в различните страни, ще останеш изненадан като видиш два интересни автомобила в тройката - 911 и Легаси.

опалаааа маняк порше го изкараха от тази троика знаеш ли защо :lol:
незнаеш веднага ти казвам , защото порше не е всекидневна кола :?: а се кара твърде рядко :?: или иначе казано събота и неделя :?:
дори беше на първо място по наи малко влизане в сервиз :?: но сега го няма в десятката :?:

#25 Flat 6

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,006 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 11 August 2005 - 08:12 AM

Flat 6

Ако си направиш труда да попрегледаш статистиката за надеждност в различните страни, ще останеш изненадан като видиш два интересни автомобила в тройката - 911 и Легаси.

опалаааа маняк порше го изкараха от тази троика знаеш ли защо :?:
незнаеш веднага ти казвам , защото порше не е всекидневна кола :?: а се кара твърде рядко :?: или иначе казано събота и неделя :lol:
дори беше на първо място по наи малко влизане в сервиз :?: но сега го няма в десятката :?:

Именно! Но точно това още повече доказва качества в сравнение с коли, които се карат ежедневно в трафик до 3000 оборота :?:
А ако говориме за ежедневна пригодност съм съгласен с тебе, но 911 е възможно най-пригодна за ежедневна употреба в сравнение с моделите на Ферари и Ламбо....примерно :?:

#26 Shark 928S2

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 79 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 August 2005 - 08:18 AM

значи никога не си карал 993 на 9.5/10 от възможностите му и никога не си изитвал terminal understeer и ефекта на махалото веднага след тов... Всъщност 993 е доста приятно, поради сложното мулти-линк окачване с пасивно завиване на задните колела. Опитай се да караш 964 Турбо 2 3.6, както би карал сток Корвет Ц6. Залагам си целия скапан автомобилен парк. че след около 3 мин ще си вадиш чакъл от въздухозаборника...

Точно затова посочих моделите - 993 от началото на 90-те срещу Ц6 2005 година...Да сравняваш 964 с кола отпреди няколко месеца е меко казано лаишко... :?:


Що? 964 е също от началото на 90-те, а Турбо-то си е до 1994... Пак ти казвам, говориш като човек, който не ги е карал. А на мен са ми минали през ръцете и от двата модела...

П.П. Най-големият страх на Ринга съм го брал в 930 LE с 1bar boost spring

П.П. 1. Турбо 2 не случайно се нарича Widowmaker...
Power is Nothing Without Insanity

#27 Shark 928S2

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 79 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 August 2005 - 08:22 AM

Flat 6

Ако си направиш труда да попрегледаш статистиката за надеждност в различните страни, ще останеш изненадан като видиш два интересни автомобила в тройката - 911 и Легаси.

опалаааа маняк порше го изкараха от тази троика знаеш ли защо :?:
незнаеш веднага ти казвам , защото порше не е всекидневна кола :?: а се кара твърде рядко :?: или иначе казано събота и неделя :?:
дори беше на първо място по наи малко влизане в сервиз :lol: но сега го няма в десятката :?:

Именно! Но точно това още повече доказва качества в сравнение с коли, които се карат ежедневно в трафик до 3000 оборота :?:
А ако говориме за ежедневна пригодност съм съгласен с тебе, но 911 е възможно най-пригодна за ежедневна употреба в сравнение с моделите на Ферари и Ламбо....примерно :?:


За първото не съм съгласен - аз карам едно много цивилизовано Прасе като всекидневна кола. Трудно им е в сравнение с един Фокус или една Фабия :?:

Подкрепям те с две ръце, че в сравнение с всичко друго екзотично, Прасетата са просто на светлинни години. Имам колеги с Ферарита и Мазератита, които изтръпват на всеки 5000 мили, а Прасето си прави 12000 между смяна на масло :?:
Power is Nothing Without Insanity

#28 pitbull

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 424 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 August 2005 - 08:44 AM

за мен са прекалено много факторите чрез коите европейслите бегачки превъзхождат другите-щатите и япония, но няма да се задълбочавам с това само искам да отбележа че тук( в Европа ) напредъка по отношение на скоростни кутии спирачки окачвания-нещата които доусъвършенстват бегачката са един много напреднал процес а истинската сила на т.нар. ultimate sport cars е едно много добро и постоянно поведение на писта.И веднага пояснявам; FERRARI, преди да пуснат който и да е от моделите си, провеждат тестове на писта а новото Ф430 прави 30 зверски обиколки :?: без да губи от състезателните си качества - и не биха пуснали продукт на пазара иначе. А една хонда НСХ на четвъртата петата обиколка почва да сдава багажа по отношение на спирачки - е това ли е спортнта кола на хонда да речем като се има на предвид че струва колкото 911 ( в Европа) :?: и можете ли да сравнявате примерно скоростната кутия на вайпър или корвет с тази на Ферари или ПОРШЕ а може и спирачният път или промяната му ( на спирачния път) при много интензивно натоварване
един е Ботев!


If it ain't PIT it ain't shit

#29 Flat 6

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,006 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 11 August 2005 - 08:45 AM

Що? 964 е също от началото на 90-те, а Турбо-то си е до 1994... Пак ти казвам, говориш като човек, който не ги е карал. А на мен са ми минали през ръцете и от двата модела...

Пак ще повторя - говоря за години и концепции, а не за година на производство :?:
Дали съм карал... :?: Еми не толкова колкото ми се искаше тогава, но все пак имах други приоритети... :lol: Цялата ми теза беше, че нещата с прасетата се подобряват в редицата 964-993-996...., нещо което при Корвет става доста по-бавно, да не говориме за Вайпър (Вайпър не съм карал, говорим на първо четене - да не ме нападнеш :?: )

#30 Shark 928S2

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 79 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 August 2005 - 09:01 AM

Що? 964 е също от началото на 90-те, а Турбо-то си е до 1994... Пак ти казвам, говориш като човек, който не ги е карал. А на мен са ми минали през ръцете и от двата модела...

Пак ще повторя - говоря за години и концепции, а не за година на производство :?:
Дали съм карал... :?: Еми не толкова колкото ми се искаше тогава, но все пак имах други приоритети... :lol: Цялата ми теза беше, че нещата с прасетата се подобряват в редицата 964-993-996...., нещо което при Корвет става доста по-бавно, да не говориме за Вайпър (Вайпър не съм карал, говорим на първо четене - да не ме нападнеш :?: )


За еволюцията съм съгласен...

Интересното е, че съседа (на 68 години) си продаде Porsche 356 S и купи 1979 Carrera 3.0 с RS чарколяци тук таме по него... Врътнахме едно кръгче - такъв кеф отдавна не бях изпитвал... Може и да е само 204кс, може и да е на 26 години, но усещането за духа на 911 беше по-истинско от облечения в кожа и климатизиран салон на 996...
Power is Nothing Without Insanity







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.