IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

По какво се разбира


  • Не можете да пишете в тази тема
22 отговора на тази тема

#1 REDPOWER

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 248 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 08 September 2005 - 07:56 AM

Пичове по какво се разбира дали са заминали гумичките на клапаните или сегментите са за смяна.Какви са симптомите при едното и какви при другото.Моля за компетентно мнение.

#2 jorko

Offline

    Добро момче

  • Потребител
  • 13,477 Мнения:
  • Репутация: 165

Публикувано 08 September 2005 - 08:01 AM

при гумички обикновенно пуши повечко на студено , а при сегменти си пуши по секо време :smoke:
май :wink:

#3 REDPOWER

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 248 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 08 September 2005 - 10:18 AM

Друго освен това,като например разход на масло висока компресия и т.н.?

#4 andro

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 3,270 Мнения:
  • Репутация: 121

Публикувано 08 September 2005 - 02:52 PM

Е ми то пуши защото в цилиндрите влиза масло и изгаря.

#5 The_Machine

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 289 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 September 2005 - 06:00 PM

Компресията и в двата случая спада...
Направо сменяй и двете според мен - в работата скоро правихме една Астра и за един следобед сменихме сегменти , гумички , главата беше шлайфана в една шлайф база , маслото , охладителната течност и така...
Астричката се успа - иначе беше започнала да става като двутактова машина :ok:
Drivers wanted

#6 REDPOWER

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 248 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 08 September 2005 - 07:04 PM

Абе тя компресия си има и то доста висока 14.5 което ме притеснява да не са заминали маслени сегменти,айде по просветените да кажат.

#7 Guest_landwarrior_*

Offline
  • Гости
  • Репутация: 0

Публикувано 08 September 2005 - 08:44 PM

Абе тя компресия си има и то доста висока 14.5 което ме притеснява да не са заминали маслени сегменти,айде по просветените да кажат.

за Хондата която продаваше ли става на въпрос?

#8 REDPOWER

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 248 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 09 September 2005 - 07:03 AM

За Астрата на бащата става дума.
Айде де знам че тука има хора които са доста наясно с тези неща нека дадат мнение.

#9 jorko

Offline

    Добро момче

  • Потребител
  • 13,477 Мнения:
  • Репутация: 165

Публикувано 09 September 2005 - 11:32 AM

Компресията и в двата случая спада...
Направо сменяй и двете според мен - в работата скоро правихме една Астра и за един следобед сменихме сегменти , гумички , главата беше шлайфана в една шлайф база , маслото , охладителната течност и така...
Астричката се успа - иначе беше започнала да става като двутактова машина :shock:

и от какво ще спадне компресията при износени гумички :roll: :D

#10 Ivailo Atanasov

Offline

    опелджия

  • Потребител
  • 596 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 11 September 2005 - 07:57 AM

Абе тя компресия си има и то доста висока 14.5 което ме притеснява да не са заминали маслени сегменти,айде по просветените да кажат.

Тва че имаш голяма компресия не трябва да те успокоява :shock:
Opel Motorsport ...

#11 REDPOWER

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 248 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 11 September 2005 - 11:53 AM

Абе тя компресия си има и то доста висока 14.5 което ме притеснява да не са заминали маслени сегменти,айде по просветените да кажат.

Тва че имаш голяма компресия не трябва да те успокоява :shock:


Какво имаш в предвид да не ме успокоява прав ли съм за сегментите или не,може ли да е само от гумичките.

#12 Ivailo Atanasov

Offline

    опелджия

  • Потребител
  • 596 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 11 September 2005 - 01:22 PM

Ми имам предвит че точно сегментите са причината.От гумички трудно ще ти падне компресията :shock:
Opel Motorsport ...

#13 REDPOWER

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 248 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 11 September 2005 - 04:18 PM

Ми имам предвит че точно сегментите са причината.От гумички трудно ще ти падне компресията :shock:


Ама тя не е паднала точно обратното при нармална 9-10 тя е 14.5 ква ли е причината,а за горенето на масло еми погорва си.

#14 jorko

Offline

    Добро момче

  • Потребител
  • 13,477 Мнения:
  • Репутация: 165

Публикувано 18 September 2005 - 08:58 AM

Ми имам предвит че точно сегментите са причината.От гумички трудно ще ти падне компресията :music1:


Ама тя не е паднала точно обратното при нармална 9-10 тя е 14.5 ква ли е причината,а за горенето на масло еми погорва си.

отвори мотора и го разгледай :wink:

#15 KOss

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 439 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 18 September 2005 - 11:44 AM

1. Отвори капачката за доливане на маслото при запален двигател и накараи някой твой приятел да форсира мотора. Ако от там духа(силно) най-вероятно имаш заминали флошки(гумички на клапаните).
2. Извади щеката за проверка на маслото и си доближи пръста до нея и накарай пак някой да исфорсира мотора. ако духа от там значи имаш заминали сегменти на буталата.
:wink:







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.