IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Класове, регламент, промени за 2006г.


  • Не можете да пишете в тази тема
99 отговора на тази тема

#1 bat Gogo

Offline

    Модератор

  • GLOBAL MODERATOR
  • 4,984 Мнения:
  • Репутация: 1,737

Публикувано 24 December 2005 - 10:19 AM

Почвам с регламента! По него няма да има промени! По думите на Явор(Постмен) и по наше мнение това е знак , че е бил направен на ниво( Благодарности на Орешков) и за това не се налагат промени!
Класовете: Остават непроменени ! (няма достатъчно условия за това)
Не се допускат участници , едновременно в клас В и клас С ( т.е. участник в клас С отговарящ на условията за клас В се допуска само в един клас по негов избор)
Допускат се само напълно окомплектовани автомобили откъм врати, капаци, калници, стъкла( независимо от материала от който са направени)
На този етап участието на тръбни конструкций с двигатели , в класовете не е позволено!
Въвежда се още един клас ( без награден Фонд) повече с цел шоу за немодифицирани спортни(скъпи) автомобили не желаещи да участват по някъкви причини в големия клас!
Промените по самите състезания , ще бъдат от техническо естество! Времеизмервателната апаратура ще мери вече хилядни, максимална скорост, време за първите 20 метра, ще отчита фалстарт( за това до сега наемахме допълнителна апаратура)
Състезателните коридори( 2 на брой) се разделят на два подкоридора. Единият залят с каучук, другия с умерено шлайфан бетон. По този начин коли 4х4 няма да чупят скорости, а и отговарям примерно на въпроса : '' какво ще прави двулитрова турбо астра с нитро в големия клас" . Всеки състезател сам ще избира от къде да стартира!
ПП. като се сетя нещо друго ще допълвам!

#2 ImprezaSTI

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 340 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 24 December 2005 - 12:41 PM

Действително с тези промени ще бъде доста по-интересно! :wink: Успех :roll: :? :roll:
Публикувано изображение

#3 PARADOX_sf

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 702 Мнения:
  • Репутация: 83

Публикувано 25 December 2005 - 12:09 PM

Нитро в малкия клас. Ебем ти заеби... :twisted:

#4 landikar

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,768 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 25 December 2005 - 12:11 PM

Състезателните коридори( 2 на брой) се разделят на два подкоридора. Единият залят с каучук, другия с умерено шлайфан бетон. По този начин коли 4х4 няма да чупят скорости,

Тва нещо колко ще е дълго?Щото колите 4х4 не чупят първа. :twisted:
Паааазиииии!!!..:D
Публикувано изображение

#5 bat Gogo

Offline

    Модератор

  • GLOBAL MODERATOR
  • 4,984 Мнения:
  • Репутация: 1,737

Публикувано 25 December 2005 - 08:47 PM

Допълних промените малко! :lol:

#6 dodosport

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,289 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 27 December 2005 - 09:35 PM

Не виждам никакво развитие на този "добър" регламент ,толкова ли е добър ? :twisted: :twisted:
_______________________________________
45+100 италиянски коне.....................

#7 Nkolai.Velkov

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 267 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 28 December 2005 - 08:02 AM

Всеки състезател сам ще избира от къде да стартира!


Ако двама искат един и същ?? :wink:
1 По добре помисли за публиката,щото това Коко с голфа или ония с корадото ми писнаха с това тъпо разгонване,можеби мрежа до края ще е добър вариянт
2 Един и същи човек да неможе да се състезава в 2 класа
3В клас С примерно е много тъпо директното елиминиране (давам за пример на второто състезание когато Голфа се прееба за първия старт, а после се оправи)

#8 MaXo

Offline

    българче

  • Драг състезател
  • 7,591 Мнения:
  • Репутация: 282

Публикувано 28 December 2005 - 10:46 AM

Не четеш внимателно ... и 2та коридора ще има от 2та вида настилка.На 2рия ти въпрос също има отговор в първия пост тук!!!

#9 bat Gogo

Offline

    Модератор

  • GLOBAL MODERATOR
  • 4,984 Мнения:
  • Репутация: 1,737

Публикувано 28 December 2005 - 11:34 PM

Не виждам никакво развитие на този "добър" регламент

е кво като не виждаш! ,

толкова ли е добър ? :lol: :?:

ДА! толкова е добър!

#10 bat Gogo

Offline

    Модератор

  • GLOBAL MODERATOR
  • 4,984 Мнения:
  • Репутация: 1,737

Публикувано 28 December 2005 - 11:37 PM

... когато Голфа се прееба за първия старт, а после се оправи)

не се е оправил :lol: :?: пак не си разбрал..

#11 Nkolai.Velkov

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 267 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 29 December 2005 - 06:32 AM

Какво ще кажеш за по голямо табло за времето или старото вдигнато по на високо и по надалеч от старта!

#12 popakill

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 130 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 29 December 2005 - 06:41 AM

Какво ще кажеш за по голямо табло за времето или старото вдигнато по на високо и по надалеч от старта!


:lol:

#13 vlad0_

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 118 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 30 December 2005 - 11:50 PM

и ще може ли коментатора да каже по някоя друга дума за колите,
примерно това може да бъде заложено във формуляра за участие/честно казано незнам как изглежда сегашния/ който иска да спомене нещо за колата си ... какъв мотор, какво окачване гуми ала бала и т.нат. ...

#14 Любослав

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 128 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 31 December 2005 - 01:34 AM

Нали нищо лично ама помислете за диджея бря....
Или по скоро за нас зрителите щото ако беше казал,че тая кола имала еди къв капацитет щеше му е за пръв път....
И нощо лично ама тоя пич дори марките не знае като се пуска тая вектра разноцветната.........срещу май некъв голф........
Ето му коментара"и ето "астрата" напредва дали....дали...дали да ето"астрата" печели браво браво на "астрата"....................."
След 5 минути некой му казава че това е вектра и пича се поправи не друго ми е смешно........
Това е само предложение и в него няма капка лоши чувства иначе си4ко друго е ток.............!

#15 speed fan

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,848 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 02 January 2006 - 07:49 AM

Мисля че DJ,въпреки грешките които допуска от време на време,си върши добре работата :wink: .

Какво може да се каже за колата, която отзад кара с предни спирачки от Енцо? 630 коня с механичен компресор и чарджкулер. На писта е по-бърз от Вейрон и Енцо... всъщност е по-бърз от всичко без Вайпър, а Вайпър е по-бърз само от себеси.
:D :D








NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.