IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Проблем с газовата уредба


15 отговора на тази тема

#1 OFFLINE   devil_vas

    професионален шофьор


  • Драг състезател
  • 1650 Мнения:
  • Репутация: 342
    Последно посещение: 24.06.2014 - 10:33ч.

Публикувано 01.01.2006 - 19:14ч.

преди около 3 месеца си сложих газова уредба при майстор :wink: . в началото нямаше никакви проблеми, но от коло седмица, две направо не се издържа вече.... какъв е проблема ? знчи колата рабпти на газ до 3000 оборота, после започва само да ръмжи без да върви... казаха ми ,че това е от изпаритела (турски е с гръмкото име САП КО :wink: ) и че трябва да го заменя с ЛОВАТО и щяла да се оправи работата. Другият проблем е ,че вече два пъти т.н. "Кихалка" влиза в действие. като при вторя път беше се извадила тръбата която излиза от въздушня филтър и влиза в двигателя, както и едино маркуче, което излиза от двигателя и там мястото е омаслено ,но много малко. сега съм замислил да сменя изпарителя и ако това не стане разкачам газовата... просто вече ме е шубето да карам на газ.
та да питам дали оборотите не се качват заради бедната смес ,която влиза в двигателя и дали при смяна на изпарителя ,ще се оправи? и дали не е опасно пеи тези "кихалки" да не може да се задейства и да... абе не ми се мисли чак :wink:
<p><strong>Audi S3 8L APY</strong> | briliant black color | <strong>Madness Motorsport Software 250+ h.p.</strong> | deCat | black leather with blue alcantara | piano lack trim | <strong>13.8 @ 1/4 mile</strong><br /> <br /><br /></p>

#2 Guest_landwarrior_*


  • Гости
  • Репутация: 0
    Последно посещение:

Публикувано 01.01.2006 - 19:36ч.

devil_vas написа:

преди около 3 месеца си сложих газова уредба при майстор :wink: . в началото нямаше никакви проблеми, но от коло седмица, две направо не се издържа вече.... какъв е проблема ? знчи колата рабпти на газ до 3000 оборота, после започва само да ръмжи без да върви... казаха ми ,че това е от изпаритела (турски е с гръмкото име САП КО :wink: ) и че трябва да го заменя с ЛОВАТО и щяла да се оправи работата. Другият проблем е ,че вече два пъти т.н. "Кихалка" влиза в действие. като при вторя път беше се извадила тръбата която излиза от въздушня филтър и влиза в двигателя, както и едино маркуче, което излиза от двигателя и там мястото е омаслено ,но много малко. сега съм замислил да сменя изпарителя и ако това не стане разкачам газовата... просто вече ме е шубето да карам на газ.
та да питам дали оборотите не се качват заради бедната смес ,която влиза в двигателя и дали при смяна на изпарителя ,ще се оправи? и дали не е опасно пеи тези "кихалки" да не може да се задейства и да... абе не ми се мисли чак :wink:
кихането не е никак безопасно -явно нещо става
Иначе наистина смени изпаритела и после направи настройка на газанализатор мога даже да ти препоръчам свестни газаджий
Булавто сервиз във Лозенец ако искаш ще потърся повече инфо :wink:

#3 Guest_landwarrior_*


  • Гости
  • Репутация: 0
    Последно посещение:

Публикувано 01.01.2006 - 19:39ч.

ааа забравих ,имаш ли некви релета или други подобни приспособления за симулиране или нумиране на компа на колата когато бачка на газ? може и да е от това ,ако нямаш пробвай да откачиш клемата на акумолатора и после виж дали се добре -ако е от това значи трупа грешки и имаш нужда от ламбда симулатор или реле

#4 OFFLINE   devil_vas

    професионален шофьор


  • Драг състезател
  • 1650 Мнения:
  • Репутация: 342
    Последно посещение: 24.06.2014 - 10:33ч.

Публикувано 01.01.2006 - 19:42ч.

landwarior написа:

кихането не е никак безопасно -явно нещо става
Иначе наистина смени изпаритела и после направи настройка на газанализатор мога даже да ти препоръчам свестни газаджий
Булавто сервиз във Лозенец ако искаш ще потърся повече инфо :wink:
е ти сега направо ме уби, повече няма да е карам на газ докато не се разреши проблема. за газ анализатор знам няколко добри в пловдив, но мерси все пак за предложението ,коагато сменя изпарителя ще се обърна към тях.... ако нещо се закучи работата махам газовата.
<p><strong>Audi S3 8L APY</strong> | briliant black color | <strong>Madness Motorsport Software 250+ h.p.</strong> | deCat | black leather with blue alcantara | piano lack trim | <strong>13.8 @ 1/4 mile</strong><br /> <br /><br /></p>

#5 Guest_landwarrior_*


  • Гости
  • Репутация: 0
    Последно посещение:

Публикувано 01.01.2006 - 20:18ч.

devil_vas написа:

landwarior написа:

кихането не е никак безопасно -явно нещо става
Иначе наистина смени изпаритела и после направи настройка на газанализатор мога даже да ти препоръчам свестни газаджий
Булавто сервиз във Лозенец ако искаш ще потърся повече инфо :wink:
е ти сега направо ме уби, повече няма да е карам на газ докато не се разреши проблема. за газ анализатор знам няколко добри в пловдив, но мерси все пак за предложението ,коагато сменя изпарителя ще се обърна към тях.... ако нещо се закучи работата махам газовата.
ще я оправиш бате аз така преди 3 месеца сложих газ и след 1 -вия месец мислех да я сваля сам и да я изхвърля в кофата за боклук ,прекъсваше , не работеше добре ,харчеше много газ,трупаше грешки компа и не можеше да пали сутрин както трябва ( а иначе бомба ДВГ-то) направо се бех побъркал -газовата беше поставяна във Враца при познат но понеже там нямаше газанализатор требваше да се настрой тук ,още първия майстор и еба майката ,после и втория -накрая намерих време отидох до правилния майстор(във Враца) и сега вече си работи на пушка и съм доволен.

#6 OFFLINE   The_Machine

    спазва правилата


  • Потребител
  • 289 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 26.05.2013 - 12:34ч.

Публикувано 01.01.2006 - 22:25ч.

Тя щом гърми се замисли в какво състояние ти е запалителната уредба - свещи , кабели ...?
Drivers wanted

#7 OFFLINE   75 turbodelta

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 1572 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 07.09.2013 - 00:33ч.

Публикувано 01.01.2006 - 22:48ч.

The_Machine написа:

Тя щом гърми се замисли в какво състояние ти е запалителната уредба - свещи , кабели ...?
бе ти друг проблем няма ли да кажеш веееее :wink: :oops:
как така според тебе маистуре всяка кола се нуждае от свещи и кабели :wink: :wink: :wink:
Публикувано изображение

#8 OFFLINE   Oyama

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 4343 Мнения:
  • Репутация: 64
    Последно посещение: 02.08.2014 - 17:49ч.

Публикувано 01.01.2006 - 23:41ч.

А що не отидъш първо със сегашния изпарител и не минеш на газанализатор да ти го настроят. Нали знаеш че слад 500 километра каране мембраните на изпарителя се изменят и улятгат и трябва повторна настройка. Оня ден го направих на мойта нова газова на нисана и разликата беше огромна, (па и сложих емулатор че тия решили на карбуратор да му турят ламбда сонда :wink: )

#9 OFFLINE   devil_vas

    професионален шофьор


  • Драг състезател
  • 1650 Мнения:
  • Репутация: 342
    Последно посещение: 24.06.2014 - 10:33ч.

Публикувано 02.01.2006 - 03:01ч.

мерси момчета за мненията, утре или другиден майстора се връща на работа и ще видим какво ще измислим, дотогава яко тунджа и тва е :wink: . ще пиша ако има развитие на проблема :wink: ще я донастроим и ще поискам смяна на изпарителя пък ще видим :wink:
<p><strong>Audi S3 8L APY</strong> | briliant black color | <strong>Madness Motorsport Software 250+ h.p.</strong> | deCat | black leather with blue alcantara | piano lack trim | <strong>13.8 @ 1/4 mile</strong><br /> <br /><br /></p>

#10 OFFLINE   The_Machine

    спазва правилата


  • Потребител
  • 289 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 26.05.2013 - 12:34ч.

Публикувано 02.01.2006 - 22:50ч.

Според мен не си струва да се хвърляш веднага на друг изпарител - впрочем ако имаш гаранция би трябвало да ти го подменят безплатно, но не е задължително :waving:
До турбоделтата - бате ,ти си прекрасния пример за тъпа хранилка - лай**мет... просто най-често срещаната причина за детонации е занемарената запалителна система- аз какво да направя , че повечето хора в България не проумяват , че свещите и кабелите са консуматив като маслото например , а не вечна част от колата...
А номера с не-вървенето над 3000 оборота и аз си го бях правил , но като си играех с тройника за газта :idea:
Мисля си и за аванса на запалването...
Другото е и бедна смес - колата може да гърми и от това...
На бензин как се държи колата, пали ли лесно сега в по-хладното време, прекъсва ли, държи ли стабилни обороти на празен ход?
И последно - много бързо се отказваш от газовата... щом си се престрашил да я сложиш, защо пък сега ще я сваляш...
Drivers wanted

#11 OFFLINE   ivip

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 301 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 16.10.2014 - 10:49ч.

Публикувано 02.01.2006 - 23:30ч.

75 turbodelta написа:

The_Machine написа:

Тя щом гърми се замисли в какво състояние ти е запалителната уредба - свещи , кабели ...?
бе ти друг проблем няма ли да кажеш веееее 8) :D
как така според тебе маистуре всяка кола се нуждае от свещи и кабели :waving: :idea: :lol:
ми според тебе от ко киха ??? ;) И на мене като ми кажат че киха това ми е първата мисъл в главата.Тука преди да сложим газово преглеждаме свещите щото после идват и ааа гръмна ми колата ко напрай 8)

#12 OFFLINE   devil_vas

    професионален шофьор


  • Драг състезател
  • 1650 Мнения:
  • Репутация: 342
    Последно посещение: 24.06.2014 - 10:33ч.

Публикувано 03.01.2006 - 00:37ч.

The_Machine написа:

Другото е и бедна смес - колата може да гърми и от това......
и аз съм на това мнение, утре ще има развитие по въпроса, надявам се де :)

Цитат

На бензин как се държи колата, пали ли лесно сега в по-хладното време, прекъсва ли, държи ли стабилни обороти на празен ход?
пали лесно и поддържа стабилни обороти както на газ, така и на бензин, не прекъсва и не загасва :wink: дори и при минусовите температури палеше от раз :oops:
<p><strong>Audi S3 8L APY</strong> | briliant black color | <strong>Madness Motorsport Software 250+ h.p.</strong> | deCat | black leather with blue alcantara | piano lack trim | <strong>13.8 @ 1/4 mile</strong><br /> <br /><br /></p>

#13 OFFLINE   devil_vas

    професионален шофьор


  • Драг състезател
  • 1650 Мнения:
  • Репутация: 342
    Последно посещение: 24.06.2014 - 10:33ч.

Публикувано 03.01.2006 - 15:59ч.

ето какво стана днес... първо бях в пловдин на газ анализатор. единия не работеше (баси държавата ,майна :wink: ) а на другия ми казаха да изчакам 2 часа ,че майстора отивал да яде :wink: . прибрах се в града ми и веднага при този дето ми сложи уредбата. погледна изпарителя... развартя един болт отстрани на него, оттам извади ,чрез подаване на малко напрежение, нещо подобно на "цилиндър" и каза ,че заводско е грешката - пусна ли са "цилиндърчето" по дълго от необходимото, и от там идвал проблема с бедната смес и съответно с гърменето. след като го оправи ми настрои подаването на газ към изпарителя и сега е пушка... баси мамата толкова малко нещо ,а такъв проблем да прави :wink: . е засега мисля че е добре. спокойно се кара на високите обороти и на задавя....поне засега :oops:
п.п. съжалявам за моята некопетентност при обясняване на случая, но не съм много на "ти" с тези газови :)
<p><strong>Audi S3 8L APY</strong> | briliant black color | <strong>Madness Motorsport Software 250+ h.p.</strong> | deCat | black leather with blue alcantara | piano lack trim | <strong>13.8 @ 1/4 mile</strong><br /> <br /><br /></p>

#14 OFFLINE   The_Machine

    спазва правилата


  • Потребител
  • 289 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 26.05.2013 - 12:34ч.

Публикувано 04.01.2006 - 18:22ч.

Хм... интересно... принципно турчоляците колкото и странно да звучи държат на качеството на изпарителите им... уж се правят във военните им заводи... поне Волтран , Ловтек и още няколко марки, тази Сап Ко за първи път я чувам...
Все пак поздравления , че проблема е решен.
Drivers wanted

#15 OFFLINE   devil_vas

    професионален шофьор


  • Драг състезател
  • 1650 Мнения:
  • Репутация: 342
    Последно посещение: 24.06.2014 - 10:33ч.

Публикувано 04.01.2006 - 18:44ч.

The_Machine написа:

Хм... интересно... принципно турчоляците колкото и странно да звучи държат на качеството на изпарителите им... уж се правят във военните им заводи... поне Волтран , Ловтек и още няколко марки, тази Сап Ко за първи път я чувам...
Все пак поздравления , че проблема е решен.
изпарителя бил словенски :wink:
<p><strong>Audi S3 8L APY</strong> | briliant black color | <strong>Madness Motorsport Software 250+ h.p.</strong> | deCat | black leather with blue alcantara | piano lack trim | <strong>13.8 @ 1/4 mile</strong><br /> <br /><br /></p>

#16 OFFLINE   75 turbodelta

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 1572 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 07.09.2013 - 00:33ч.

Публикувано 04.01.2006 - 23:32ч.

The_Machine написа:

До турбоделтата - бате ,ти си прекрасния пример за тъпа хранилка - лай**мет......
еи малоумен маистуре заради такива като тебе знаеш ли колко хора са пропиляли маса и пари щото сте пишман газаджии :lol: :lol: и само знаете:"кабели свещи" а инак си нямате и идея какъв то4но е проблема щото сте неграмотни :lol: :) а и не се и опитвате да вниквате в проблема пак щото сте неграмотни :lol: :lol: :)

The_Machine написа:

Другото е и бедна смес - колата може да гърми и от това...
На бензин как се държи колата
ето ти още малко дежурни оправдания пак цитирам тебе :D :wink: :moon: ето тук по долу пък още един същия МАИСТУР като тебе пак дежурни оправдания

ivip написа:

ми според тебе от ко киха ??? Shocked И на мене като ми кажат че киха това ми е първата мисъл в главата.Тука преди да сложим газово преглеждаме свещите щото после идват и ааа гръмна ми колата ко напрай.....
ми според мене смешни МАИСТУРИ такива проблеми се решават у сервиз а не от такива като вас дето от 300км по форума само се вели4аят и се доказват колко за смотани :lol: :lol: така като вас само баб ванга може да се справи :lol: :lol: :lol:
Публикувано изображение





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни

Здравейте, вие използвате Tuning.bg като гост!
Ако желаете да използвате пълните възможности на форума е нужно да се регистрирате.
РЕГИСТРАЦИЯТА Е БЪРЗА И ЛЕСНА!

Вход


  • Вход в Tuning.bg:  
NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.