IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Некоректни автосервизи


  • Не можете да пишете в тази тема
50 отговора на тази тема

#1 smurff

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 1 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 January 2006 - 08:36 AM

Здравейте,
напоследък все по често се сблъсквам с наглото отношение от страна на сервизи и майстори, които в стремежа си да измъкнат максимално количество пари от клиента преминават всякакви граници.
Последния случей е от преди няколко дена. Реших като взех заплатата да обърна внимание на старият си дизел и да си направя диагностика на двигателя за да съм по-спокоен за зимния сезон. Посетих специализирания дизел сервиз във Варна, който се намира до зеленчуковата борса. Там ми казаха, че диагностика на двигателя струва 20 лв., което включва проверка на свещи, дюзи, компресия на цилиндри. Стори ми се разумна цена и се съгласих. Оставих колата и след няколко часа отидох да си я прибера. Майстора ми каза, че колата е 6, всички показатели били отлични, дължал съм само още 10 лв. за центровка на обороти и аванс, бутнали ги щото не били по спецификация. Платих ги и тях въпреки че не бях предупреден за тази услуга. Прибрах се и докато паркирах забелязвам, че яко тече гориво от едната дюза, върнах се в сервиза, викат ми "няма проблем от капачката е, ама нямаме резервна да я сменим, ела утре ще вземем от някоя морга капачка и ще оправим работата". На другия ден пак отивам, само че ми сменят не капачката ами цялата дюза, да не се занимават да я разглабят, въпреки че моята си няма проблем според тях. Оказа се че трябва да си платя новата дюза, за минималната цена от още 15 лв. Питах ги това коректно ли е, след като им оставям кола която според тях самите е в отлично състояние да ми вземат пари и за части, а те викат да съм благодарен че не ми вземат пари за труда. До тук "услугата" ми струваше 45 лв., около 5 литра гориво, което изтече по асвалта и измилените ми нервите и то без колата да е имала технически проблем!
До къде може да стигне наглостта на няккои майстори?! Споделете и вие горчивия си опит.

#2 passion

Offline

    Форумен терорист

  • Потребител
  • 2,572 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 January 2006 - 08:39 AM

Здравейте,
напоследък все по често се сблъсквам с наглото отношение от страна на сервизи и майстори, които в стремежа си да измъкнат максимално количество пари от клиента преминават всякакви граници.
Последния случей е от преди няколко дена. Реших като взех заплатата да обърна внимание на старият си дизел и да си направя диагностика на двигателя за да съм по-спокоен за зимния сезон. Посетих специализирания дизел сервиз във Варна, който се намира до зеленчуковата борса. Там ми казаха, че диагностика на двигателя струва 20 лв., което включва проверка на свещи, дюзи, компресия на цилиндри. Стори ми се разумна цена и се съгласих. Оставих колата и след няколко часа отидох да си я прибера. Майстора ми каза, че колата е 6, всички показатели били отлични, дължал съм само още 10 лв. за центровка на обороти и аванс, бутнали ги щото не били по спецификация. Платих ги и тях въпреки че не бях предупреден за тази услуга. Прибрах се и докато паркирах забелязвам, че яко тече гориво от едната дюза, върнах се в сервиза, викат ми "няма проблем от капачката е, ама нямаме резервна да я сменим, ела утре ще вземем от някоя морга капачка и ще оправим работата". На другия ден пак отивам, само че ми сменят не капачката ами цялата дюза, да не се занимават да я разглабят, въпреки че моята си няма проблем според тях. Оказа се че трябва да си платя новата дюза, за минималната цена от още 15 лв. Питах ги това коректно ли е, след като им оставям кола която според тях самите е в отлично състояние да ми вземат пари и за части, а те викат да съм благодарен че не ми вземат пари за труда. До тук "услугата" ми струваше 45 лв., около 5 литра гориво, което изтече по асвалта и измилените ми нервите и то без колата да е имала технически проблем!
До къде може да стигне наглостта на няккои майстори?! Споделете и вие горчивия си опит.

това е сериозна тема..трябваше да я пуснеш в общия форум...

#3 racingclubbizzart

Offline

    Сектант

  • Потребител
  • 1,054 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 January 2006 - 08:41 AM

незнам аз съм нямал такъф проблем дали защото ходя само при приятели незнам ама имаги и такива в русе
В Памет на "Емилиян Вафлата"
http://www.vbox7.com/play:0209245b
В Памет на Лъчезар Колев Койчев "Landikar" 39 Forever
За винаги В сърцата ни
http://www.vbox7.com/play:2b089717

#4 Mescalin

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 389 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 January 2006 - 11:35 AM

вчера при мен се случи подобна история. Оставям колата на сервиз понеже имах проблем с стартера ( въобще не върти ).Казвам на "майстора" да провери какво му е и да ми каже преди да прави каквото и да е било.След известно време ми звъни и казва - Пежото е готово.Аз отивам в сервиза , а той ми казва -Трябваше да се сменят четките на стартера , 45 лв ти струва.Първо не сам го карал да ги сменя и второ за едни черки не се взима повече от 30-35 кинта.

#5 3dfx

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,831 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 10 January 2006 - 11:59 AM

Това им е редовния номер - отиваш при тях за диагностика и само като ти въдят гърба почват да сменят къде к'вото им хрумне - наред.

На мен най-фрапантния ми случай е - отивам да ми сменят задните наклади, защото нямам никакви задни спирачки. Връщам се след 2 часа - сменени предни накладки, сменена спирачна течност и сменени задни наклади - 120лв. Обясняват ми, че били за смяна. Хубаво, ама аз може да нямам 120лв в мен. Както и да е - плащам и си тръгвам. След две седмици пак нямам задни спирачки. Отивам при тях и те ми казват - ами нещо не е наред - карал си на ръчна - прегоряли са, трябва да се сменят. Казвам им, че тая кола я знам наизуст, как се движи, как се държи и няма никакво съмнение, че не съм карал на ръчна. Те казват, че със сигурност проблема не е при тях и отново сменят задните накладки (60лв), шлайфане на барабаните (не помня вече колко), сменят едно от цилиндърчетата и ми взимат отделно за труд. Така цялата сметка за спирачките минава 200лв (заедно с първата смяна). Викам - е хубаво, карай, поне сега всичко ще е наред. Е да, ама след 2 седмици пак нямам задни спирачки. Обаче не намерих повече сили да се разправям и заебах цялата работа - вече година и нещо си карам само на предни, като това освен че води до много бързо износване на предните дискове и накладки, прави карането супер непрятно и дори опасно, защото не мога да контролирам колата достатъчно добре и при екстремно спиране и при скоростно каране.

Оттогава мина повече от година, сега пак съм решил че ще правя спирачките, защото за известно време астрата ще се ползва за тренировъчна кола на сняг, а там е задължително разликите в спирачното усилие м/у леви и десни и предни и задни колела да е в норма, както и ръчната да работи добре - този път уж ще ги правят приятели, ще видим какво ще стане...

#6 Carvalho

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 557 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 10 January 2006 - 12:08 PM

Мога да ви кажа.. 4е ... всеки се е сбласквал с такива скапани маистори.. ве4е станаха напаст.. и незнам какфо ще се прави.. :wink:

#7 RedHat

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 763 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 January 2006 - 12:30 PM

В тази връзка имам въпрос. Какво би станало ако в себе си нямам сумата, която ми искат?

#8 Oscar De la Hoya

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 70 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 January 2006 - 12:37 PM

Абе това е нищо, а замислете се какво е да ви влезе "майстор" вкъщи.Имам некои приятели се проклинат така :arrow:
Аз съм казал,най-гадните прослойки са автомонтъорите и т.нар майстори, аз им викам работници,по правилно е ,кви майстори са деба и киртаците
Айди ако искате казвайте и имената и адресите на такива сервизи, да нема опарени, а и това е пазарната икономика -един недоволен казва на десет те на още десет и бизнесът загива.
Доказано е в учебниците :wink:

#9 JACKK

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 223 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 January 2006 - 01:09 PM

И аз да изложа една моя случка със некадърен монтьор в УЖ кадърен сервиз.Преди около година отивам в сервиз МОТОЕКСПЕРТ който се намира до зоопарка.Отивам със ситроена за смяна на предни амортесьори,само предни амортеьори.И от тук се започнаха неволите.Отивам аз като предварително съм подготвил двата чисто нови амортесьора.и оставям колата като отивам в близкото кафе да изчакам.Връщам се след час и колата още не е готова,викам си нормално ,може нещо да се е закучило.Изчаквам още час-нищо.Накрая почна да ми прикипява,отивам аз при колата и започвам да чакам,през това време виждам как ''монтьора" започва да бие с чук по главината,напъва със всевъзможни лостове и нищо.Накрая свали амортесьорите като междувременно извади и полуоската?!?!? и изтече маслото от скоростната.След това размени местата на амортесьорите,ляв на десен и десен на ляв.След това се наложи,пак незнайно защо,да се сменят и прашниците на амортесьорите.След 5! часа раправии по колата амортесьорите бяха подменени.Прибирайки се към нас нещо тропаше неистово отпред,на другия ден се оказа че онзи гении не е завил един болт.Вследствие на тази епопея,по точно седмица след това, се наложи и подмяна на биелетките.И най веселото в случая е че некадърното к****е през цялото време кълнеше френските автомобилии повтаряше колко много ги мразел.Как не го наврях на мястото на резервната не знам,но втори път в този сервиз няма да стъпя!

#10 3dfx

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,831 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 10 January 2006 - 01:42 PM

В тази връзка имам въпрос. Какво би станало ако в себе си нямам сумата, която ми искат?


Ами на мен ми се е случвало като отида до сервиза и разбера колко ми искат да си хвана едно такси до вкъщи или до най-близкия банкомат и след това - обратно... :arrow:

#11 Blister

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 233 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 January 2006 - 02:32 PM

Така е на много места и като се сетя ми става лошо. Лично аз съм останал най-доволен от сервиза на Дунев и по възможност винаги ходя там.

#12 Shumy

Offline

    ПИЛОТ

  • Потребител
  • 3,208 Мнения:
  • Репутация: 6

Публикувано 10 January 2006 - 09:56 PM

извода е един- когато няма проблем, не ходи на майстор!- Винаги ще си отвори работа :twisted:
Публикувано изображение
http://www.ogledi.com - Помощ и съдействие за покупка на автомобил втора употреба.

#13 Vaillant

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 219 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 28 January 2006 - 10:15 PM

Сега като се замисля колко проблеми съм имал с немърливи сервизи - без коментар. Това че си сменят квото решат без да питат - ок. Но след това започват проблемите: Ето някалко по фрапантни случаи с личната ми кола.
- Сервиз на БулИнс (колата е с валутно каско): В протокола е посочено, че вс. части ще са нови. Като си взимам колата потвърждават че вс е сменено. След няколко дни разбирам че старите части са навързани със свински опашки. Мембрана от системата на централното изчезва мистериозно.
- Аутотехника. Смяна на лампичка на панела на климатроник и подмяна на някакво кабелче за контактния ключ. Това е първокласен сервиз и цените са на ниво - само за смяната на кушката над 50 лева. Може и 100 да беше не помня. Качеството на труда също е супер - малко след като тръгвам излиза че лостчетата за мигачи фарове и чистачки не работят.
- Бат Венци - МЕИ кадър, експерт жичкаджия. След като ми поправи алармата следват серия проблеми. Най забележителният - подпалване на ел инсталацията.
- Некъв сервиз - уж на приятел: при различни случаи следните неща. Размяна на местата на кабелите на свещи (ако някой е сменял свещи на А4 ще знае че е практически невъзможно да се разменят ) , Не монтирани части - забравени под капака , Не закрепена решетка с преден халоган - за малко да га затрия.
Това са само по забележителни случаи. Ето и няколко с др коли:
-Смяна на масло в Промобил. Филтърът е завинтен на криво и вс. става в масло.
-Смяна на накладки във фирмен сервиз на Опел. Изрично се посочва, че само задните са за смяна - предните са на един месец. Като връщат колата от сервиза обясняват че са сменили само предните - така преценили...
Баси не съм си правил такава равносметка. Не знам дали аз съм карък но като гледам колко изписах, а и тези преди мен, явно има сериозен проблем с родните сервизи...

#14 crazy_dude

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 9 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 29 January 2006 - 10:57 AM

Като чета постовете ви виждам, че доста от нас са имали проблеми с "майстори".
Миналата година купих тази ми кола. Няколко месеца нямаше никакви проблеми, но изведнъж започна да прекъсва, да пука и незнам си какво още. Ходих в няколко по-реномирани сервиза, но там ми казаха, че нямали компютърната програма за диагностика на Волво. Реших да отида в Мото Пфое като си мислех, че при тях всичко е на ниво и поне като давам пари ще е за качествено обслужване, но уви!!!
Казаха ми, че всички показатели на колата са отлични, казаха ми да сменя кабели, дистрибуторна капачка, палец и свещи и колата щяла да заработи като нова. Ако съм ги купел от тях и съответно те да ги монтират ми давали гаранция, цената за всичките тези неща беше 570лв. Не им ги дадох разбира се. Отидох на Симеон и купих всичко за около 250 лв. Смених всичко, но колата продължи да прави същите проблеми.
Отидох при един приятел, който работи в един сервиз в Овча купел.
Само измери компресията на колата и се оказа, че на единият цилиндър е 9! Оказа се, че има счупен клапан на четвърти цилиндър.
Е мамицата им на тези боклуци в Мото Пфое, специално това в Люлин, как да отида втори път там???!!! :lol:

Имам един приятел, който отиде при един майстор за смяна на гарнитурата на главата, в крайна сметка направи основен ремонт на двигателя.
Аман от пишман майтори!!!

#15 Guest_landwarrior_*

Offline
  • Гости
  • Репутация: 0

Публикувано 29 January 2006 - 12:09 PM

отивам на гумаджия да ми сложат едни рингове на джантите (само се сваля джантата слага се ринга и се връща джантата на мястото и за 5 мин работа )
развиват едната джанта и оня безследно изчезва ,идва друг отвива и другата гума и оня изчезва -чакам 10,15.25.40мин никой не идва все едно че съм на аванта там.Най накрая взимам и си свършвам сам работата като ползвам техния крик и ключ ,след 10мин съм готов единия идва и ме гледа как привършвам ,викам му кво дължа за отвиването на двете джанти и оня най нагъл ми вика '' 4 по 3лв =12лв '' да му еба путката майна ,не ми се занимаваше евала да са му тия пари .

Друг случей отивам за реглаж на газовата (беше богата сместа) регулират я на ''УХО'' понеже немали ток и не им работи машината ,а също така ми монтират некво реле за нулиране на компа.След 2-3 дни колата не може да пали сутрин от първия път без да е натиснат педал на газта освен това харчи много ,връщам се пак минавам тоя път на газанализатор имаха ток този път,пак нещо свърза ви пак ми взима 20лв въпреки че аз предния път не съм го карал да ми я регулира на ухо и той фактически не си е свършил работата.След 2-3 дни отново всичко е същото връщам се и оня ми вика ''Абе карай така с тия стари коли няма как да е по добре само по зле може да е ,не се заглеждай толкова'' резултат 50лв на вятъра и съм тотално разочарован от тоя смотаняк -ама не ми се разправяше.Отивам при майстора който ми беше монтирал газта( той е от провинцията) и той ми вика ''незнам каво са правили но са изпорезали някой кабели на компа'' бил на косъм да изгори .Слава богу че се разминах със 300лв+ заради педали







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.