Руската ванкелна школа - Видео - Тунинг Форум - Тунинг БГ
IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Руската ванкелна школа


  • Не можете да пишете в тази тема
13 отговора на тази тема

#1 alex_matrix

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 502 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 10 February 2006 - 07:56 PM

Ладаааааааааааа...

http://195.230.14.14/AE86/wankel.wmv

#2 RYDER ON THE STORM

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 11 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 February 2006 - 08:01 PM

:shoot: Ладата си е лада :shoot:

#3 LadaTunning

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 263 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 February 2006 - 08:09 PM

Бреййй какви неща може да прави Ванкеловия двигател.Чудо,чудо. :P .Subaru-то дръпна,ама няма шанс срещу баба Лада 8)

#4 VolvoFan

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,607 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 February 2006 - 08:22 PM

Яко :rock: Я обясни малко по-подробно къв е тоя ванкел в лада?

#5 alex_matrix

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 502 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 10 February 2006 - 08:51 PM

В края на 70 започва разработката на ванкелови двигатели в СССР
Основното тестово поле се явяват първо 2101 след това и 2108 /самара/

Пари за купуване на лиценза и патента на Ванкел не са имали затова купуват NSU - копират доразработват неговия мотор и така през 1976 създават ВАЗ 311 /едносекционен/ - 70 кс - който като първо поколение е имал доста недостатъци


През 1982 пускат 50 бр 21018 за тестове след потребителите - проблема се оказва поддръжката - никой незнае как да ги ремонтира и за . Парадокса е че за половин година на 49 автомобила са монтирани стандартни ладови мотори. Това кара разработчиците да вземат решение и да се захванат с разработката на двусекционен роторен двигател и да изкоренят дефектите

пред 1983 се появяват ВАЗ- 411 - 110-120кс и ВАЗ 413 - 140кс
Като се получават поръчки от ГАИ, КГБ и тн които са впечатлени от характеристиките на жигулитата с тези мотори
също така се появяват волги с последните мотори ВАЗ

Разработките за автомобили западат защото се пренасочват към разработката на самолетни и хеликоптерни мотори

през 1992 обаче излиза ВАЗ-414 за самарите а в края на 97 ВАЗ- 415 140 кс /186Нм/ получава сертификат за монтаж в стандартни ладите иначе до този момент е само за специалните служби на Русия

415ката е тотално различна може да се монтира на всяка кола не само на самара /има трисекционен ВАЗ-425 за волга/

Проблема им е че ресурса е 125 000 а много често не издържат и 50 000 но както се вижда показват завидни характеристики

В момента шампиона по драг рейсинг не помня в кой клас /май беше до 2500 сс/ е именно такава роторна резачка
  • kostak харесва това

#6 RYDER ON THE STORM

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 11 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 February 2006 - 08:58 PM

Я разкажи малко за тая модификация която е за ВОЛГА

#7 CeCko2

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 533 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 February 2006 - 08:58 PM

За Волги? :P Имаш ли инфо дали има живи роторни Волги? 8)
<p>Пръдлив катър нива не оре!!!<br /> </p>

#8 alex_matrix

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 502 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 10 February 2006 - 09:15 PM

за волгата подробности нямам
принципно са били за КГБ - засекретени
и предполагам са поунищожени и заграбени от служители в Русия

#9 [GM]BANDIT

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 43 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 February 2006 - 10:59 AM

за тия диви лада намерих още малко инфо
http://images.google...um=10&hl=bg&lr=
http://images.google...um=10&hl=bg&lr=
http://images.google...um=10&hl=bg&lr=
[/url]

#10 LadaTunning

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 263 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 February 2006 - 02:31 PM

Mazda RX-7 u RX-8 и Лада-те са единствените коли,кохто серийно се пройзвеждат с Ванкелов ДВГ.Незнам при Мазда как е решен въпроса с ресурса и разхода на гориво,щото Ванкеловия ДВГ гълта доста,заради това,че не всичкото гориво се оползотворява за полезна работа.Преди 3-4 год. имаше статия в списание "АвтоЖурнал" именно за Ванкеловия ДВГ.Даже и ние Българите сме имали шанс да правим такъв ДВГ.Ето малко инфо за принципа на действие 8) http://www.torgash.c... ... cle&num=25
:lol: http://club.ldf.ru/news/news16.html
Статията е на Руски :P .

#11 CeCko2

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 533 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 February 2006 - 09:42 PM

Ако знаех Руски... :lol:
<p>Пръдлив катър нива не оре!!!<br /> </p>

#12 [GM]BANDIT

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 43 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 February 2006 - 07:51 AM

некой ако може да преведе ще е супер

#13 ImprezaSTI

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 340 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 February 2006 - 06:00 PM

Момчета имате си преводач :oops: Ше се пробвам...така де...с баща ми :lol: и речника да направа нещо по въпроса. Аз за роторните двигатели съм гледал филм по Дискавъри какво правят...начи проблема им е в старта...а относно до филмчето: ако не виждате тоя със Субитоп нещо го спъна на втора и затова...иначе Импрезката имаше голям шанс да бие...само коментирам...само са да не ме почнете :wink:
Публикувано изображение

#14 kostak

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 4 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 09 August 2014 - 12:40 PM

И аз да дам малко информация за руските ротури :D

"Модель ВАЗ-21079 внешне полностью идентична ВАЗ-2107, но с двухсекционным РПД ВАЗ - 4132 мощностью 140 л.с.. В 1997 года появился универсальный РПД для заднеприводных и переднеприводных ВАЗов ВАЗ-415. Автомобили изготавливались по заказу спецслужб."

Превод:
Модела ВАЗ 21079 е напълно индентична външно на ВАЗ 2107, но е с двусекционен РБД (ротутнобутален двигател) ВАЗ 4132 със 140 к.с. През 1997 г. се появява универсален РБД, за всички ВАЗ (лади) със задно и предно предаване, наречен ВАЗ-415. Колите са се изготвяли по поръчка на спецслужбите.

Ето и цифровото означение на всички ротурни Лади, които са се произвеждали "масово":

ВАЗ 21018(едносекционен 70 к.с.)
ВАЗ 21019(двусекционен 120 к.с.)
ВАЗ 21059(двусекционен; обем 1.3; 140 к.с.; модел на двигателя: ВАЗ-4132)
ВАЗ 21069(двусекционен; 120 к.с.; модел ВАЗ-411; след 1983 се е слагал ВАЗ-413 140 к.с.; след 1997 се е слагал ВАЗ-415)
ВАЗ 21079(двусекционен; 140 к.с.; модел ВАЗ-415)
ВАЗ 21089(двусекционен; 120 к.с.; модел ВАЗ-414)
ВАЗ 2108-91(двусекционен; 140к.с.; модел ВАЗ-415)
ВАЗ 2109-90(двусекционен; обем 654сс)
ВАЗ 21099-91двусекционен; 135 к.с.; модел ВАЗ-415)

Този пост е редактиран от kostak: 09 August 2014 - 12:54 PM








Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.