IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Camber Bolts


  • Не можете да пишете в тази тема
10 отговора на тази тема

#1 Yamatto

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 92 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 25 June 2006 - 12:21 PM

За всяка информация къде мога да намеря ще съм много благодарен!
Публикувано изображение

#2 fazda

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 108 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 25 June 2006 - 02:06 PM

Това е елементарно и може да се направи на струг :bang1: Ама за кво ти е като го разпробихме.Емка да не изхвърлиш оня лагер.ДАи ми го за резерва :rules: Ударих колата миналата седмица не съм ти казал ама вече е оправена :)

#3 HellFire

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 44 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 27 June 2006 - 07:32 PM

:twisted: http://www.fk-automotive.com

Mисля, че тия пичове продаваха такива. Имат си каталог на PDF-и на сайта

#4 Yamatto

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 92 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 29 June 2006 - 06:09 PM

Свързах се с тях - казаха, че не предлагат такива. Мерси все пак
Публикувано изображение

#5 dosev4eto

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 219 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 27 August 2006 - 06:32 AM

Разпробиваш, слагаш прав усилен болт (ако не намериш иди при стругар да ти направи от стомана 40Х или 40ХГТ), напасваи ъгъла на сходимост, стягаш и си готов :lol:

#6 ICI

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,871 Мнения:
  • Репутация: 123

Публикувано 28 August 2006 - 09:58 PM

Разпробиваш, слагаш прав усилен болт (ако не намериш иди при стругар да ти направи от стомана 40Х или 40ХГТ), напасваи ъгъла на сходимост, стягаш и си готов :?

И аз действах по същата схема-направих горните отвори на амортисьора за захващането към шенкела шлицови ,нагласих страничния наклон и стегнах яко. Излязох да тествам на един познат завой...в средата на завоя се чу силно изпукване и предницата изпързаля като на лед (а беше есен :wink: ) ,разминах се на косъм с бордюра.Оказа се че в завоя страничното натоварване е изправило страничния наклон (камбер) на колелото-въпреки стегнатия болт, и понеже връзката със сходимостта (тое-ин) е в геометрична прогресия се е получила много отворена предница (тое-ин приблиз. - 20 мм. И от там катастрофална загуба на сцепление на предницата.
Добавих по една дебелостенна шайба от двете страни на болта ,нагласих камбера и заварихме шайбите към амортисьора. Така вече страничният наклон е осигурен от промяна 100 %

Между другото ,не е зле темата да се премести в "Перформанс" :evil:

#7 Yamatto

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 92 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 31 August 2006 - 08:52 PM

Благодаря ви за мненията!
Отпред съм разпробивал, тия болтове ги мислех за отзад, но се оказа не особено добра идея - използват ги предимно за писта, защото по разбити пътища имало опасност от чупене и тогава става :D
А колега с този инцидент ме караш да се замисля сериозно, въпреки че не съм имал проблеми досега. Добре че не си скочил на бордюра! В сервиза където ми правят реглаж на предица чух че доста немски коли са на този принцип на регулиране на camber и ми е интересно как са защитени от изправяне. И в какви условия си нагласяте наклона, че извън стенда трудна работа, а пък и с него момчетата все не го докарват както го искам, затова ще се радвам на съвет.
Публикувано изображение

#8 ICI

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,871 Мнения:
  • Репутация: 123

Публикувано 31 August 2006 - 09:54 PM

Ами при колите с регулируем камбер ,при скок в дупка страничния наклон може и да се увеличи. А тогава се затваря и предницата (сходимостта , тое-ин) и трявбва да се регулира отново първо камбера и след това тое-ин . Взаимно свързани са двете регулировки,бутнеш ли камбера ,сходимостта се променя. За лоши пътища нерегулируемия камбер си е за предпочитане. Или пък ако може да се променя чрез изместване на амортисьора в ботуша на купето,ако има място за това. При койлоувърите има :D
Иначе в любителски условия колата трябва да е на хоризонтално място и с отвес и мерене на разстоянието м/у отвеса и горния и долния ръб на джантата ,последвано от пресмятане на ъгъла и така. Отнема доста време. Може и на вдигната кола без гумите - на главините се закрепват приспособления и по тях се мери. Само че там трябват относителни данни, по ралитата така ги гласят. Ако някой е запознат в подробности ?
Преди доста време имаше подобна тема и Ландикар щеше да пробва такива болтове на Субаруто. Ако може да каже как се държат ?
А на Модовете не им се мести темата :D

#9 FreeStyler

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 85 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 02 September 2006 - 01:42 PM

Поправете ме ако съм грешка ,но според мен под този ъгъл се получава много неравномерно износване ...
Публикувано изображение

#10 ICI

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,871 Мнения:
  • Репутация: 123

Публикувано 02 September 2006 - 09:22 PM

Поправете ме ако съм грешка ,но според мен под този ъгъл се получава много неравномерно износване ...

Ами вътрешната част от гумата се износва мъъъничко повече, но не е проблем пред предимството което дава в завоите.Иначе пък се износват силно външните ръбове на гумата (при малък камбер) при голямо странично натоварване в завой. За нормално каране няма нужда от голям камбер.Голям камбер - по равномерно разпределяне на натоварването в контактното петно на гумата в завой - по голямо сцепление - по равномерно износване на протектора.

#11 nakatasan

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 41 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 13 October 2017 - 06:37 AM

Здравейте, да пораздвижим малко темата. Такива болтове, за промяна на камбер при макферсон, къде в България могат а се купят? Това със стругарите, нещо не ми харесва. 


Може да е сешуарче, но по талон развива 172 км/ч, лично 170







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.