IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Време на Г-тек и Божурище


  • Не можете да пишете в тази тема
28 отговора на тази тема

#1 Nikiboy

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 28 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 July 2006 - 01:28 PM

Колко е разликата между резултата на 400 м на Божура и на Г-тек?

#2 Vendetta

Offline

    Авто Джигит

  • Потребител
  • 4,812 Мнения:
  • Репутация: 199

Публикувано 11 July 2006 - 04:16 PM

Колко е разликата между резултата на 400 м на Божура и на Г-тек?

Времето на Божурище е с около половин секунда по-слабо от това на гтека /макар, че зависи и къде си мерил с гтек../
<h5 class=\"uiStreamMessage userContentWrapper\" data-ft=\"{&quot;type&quot;:1,&quot;tn&quot;:&quot;K&quot;}\"><span class=\"messageBody\" data-ft=\"{&quot;type&quot;:3}\"><span class=\"userContent\"><br /></span></span></h5> <h5 class=\"uiStreamMessage userContentWrapper\" data-ft=\"{&quot;type&quot;:1,&quot;tn&quot;:&quot;K&quot;}\">&nbsp;</h5>

#3 vlaa

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 551 Мнения:
  • Репутация: 30

Публикувано 11 July 2006 - 07:23 PM

Някой ако се мерил едновременно и с г-тек на Божурище нека да сподели какви са разликите между времента.

#4 Реконструктор

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,595 Мнения:
  • Репутация: 16

Публикувано 11 July 2006 - 08:35 PM

А г-тека отчита ли наклона? :shock:

#5 MaXo

Offline

    българче

  • Драг състезател
  • 7,591 Мнения:
  • Репутация: 282

Публикувано 11 July 2006 - 08:52 PM

Ми мерили са се и отклоненията са минимални ... добре калиброван Г-тек има пренебрежително малки отклонения ... примерно няма да е 15.520 ,а ще е 15.590... спомням си ,че са тествали Жорето с Пунтото ... Жорето с 190ката .. и Келеша също мисля.Но иначе е нормално да има разлика ,ако с Г-тек си се мерил на Бояна и после сравняваш с времена от Божурище.

#6 Joreto

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,582 Мнения:
  • Репутация: 248

Публикувано 12 July 2006 - 06:02 AM

Аз съм правил тест на божура с г-тека / компетишън и резултатите са много близки, примерно БМВ-то 520-24в даде 17.00 по системата на божура и 17.01 по г-тека т.е. добре настроен г-тек дава +/- 0.0x спрямо божура.

Реконструктор, не г-тека не отчита наклона :twisted:

#7 SkillToKill

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 258 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 July 2006 - 08:19 AM

Мерил съм се с G-tech Competition,upgrade-нат до версия RR тука в Бургас на асфалт и давам времена от сорта на 15.6х сек 15.7х сек.Това е със седалки,резервна гума и т.н. На Божурище олекотен не мога да падна под 16.00 сек.
Горе-долу се получава разлика от 0.3-0.4 сек.

#8 Joreto

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,582 Мнения:
  • Репутация: 248

Публикувано 12 July 2006 - 08:35 AM

Нормално е от едно място до друго да има разлика (настилка, наклон и т.н. ), аз затова като си замервам пред/след промени колите го правя на едно и също място. Примера който съм дал в по-горното мнение е успоредно мерене на 402м на божура.


П.П. моя също е с фирмуер на RR (4.01 май се водеше последната)

#9 bmwdriver

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 42 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 July 2006 - 02:36 PM

Разликата от Бояна примерно е 0.5-0.7 сек.Иначе G-Tech-a си мери
съвсем реално.Просто на Божурище има наклон и няма зацепване на
тази настилка.
<p>Публикувано изображение</p>
<!-- w -->
<p>http://www.bmwpower-bg.net</p>
<!-- w -->

#10 Speedy_man

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 113 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 July 2006 - 03:11 PM

Разликата от Бояна примерно е 0.5-0.7 сек.Иначе G-Tech-a си мери
съвсем реално.Просто на Божурище има наклон и няма зацепване на
тази настилка.


:twisted: Kak ше да няма зацепване??? Напротив на бетона има супер зацепване, което обаче пречи накрая на дръпката при високи скорости точно поради по голямото съпротивление!!! :wink:

#11 Joreto

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,582 Мнения:
  • Репутация: 248

Публикувано 12 July 2006 - 03:25 PM

Определено на мен ми се налага да тръгвам от по-високи обороти на божурище (сръвнение с бояна, примерно с МБ-то на бояна ~2500об. на божура 4500 - 5000об.) иначе колата забива. Моите времена на бояна са много близки до тези на божура но аз тествам на самия околовръстен път малко след светофара посока ОМВ и ШЕЛ, на пътя до самата резиденция времената са малко по-добри заради по-доброто сцепление (т.е. по-добър старт) спрямо околовръстния път.

П.П. това са наблюдения от моите коли (Мб, БМВ и клио) и няколко коли на приятели с един двигателен мост, за коли 4х4 не знам как е

#12 alx

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 914 Мнения:
  • Репутация: 122

Публикувано 12 July 2006 - 05:58 PM

добре калибриран последните версий на г-тек трябва да дават почти идентични (+- 0.1 - 0.2 сек) времена със това дадено ако се мери по същото трасе със апаратура.

единствената информация на г-тека която я дава малко оптимистична е терминалната скорост- просто защото г-тека мери на края на 400те метра скороста, докато на драг писта терминалната скорост е средна скорост на последните 33 фута от пистата до финала- нещо което г-тека не взима под внимание.. затова и г-тек дава по-високи резултати за терминалната скорост..
трабант 601с
разни други возила

#13 KillerBee

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 562 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 12 July 2006 - 06:23 PM

добре калибриран последните версий на г-тек трябва да дават почти идентични (+- 0.1 - 0.2 сек) времена със това дадено ако се мери по същото трасе със апаратура.

единствената информация на г-тека която я дава малко оптимистична е терминалната скорост- просто защото г-тека мери на края на 400те метра скороста, докато на драг писта терминалната скорост е средна скорост на последните 33 фута от пистата до финала- нещо което г-тека не взима под внимание.. затова и г-тек дава по-високи резултати за терминалната скорост..


Е да но скороста 33 фута по рано и в края на 400-те метра е с разлика от около 2-3км/ч така че и това не е голяма разлика
Публикувано изображение

#14 Joreto

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,582 Мнения:
  • Репутация: 248

Публикувано 12 July 2006 - 07:02 PM

добре калибриран последните версий на г-тек трябва да дават почти идентични (+- 0.1 - 0.2 сек) времена със това дадено ако се мери по същото трасе със апаратура.

единствената информация на г-тека която я дава малко оптимистична е терминалната скорост- просто защото г-тека мери на края на 400те метра скороста, докато на драг писта терминалната скорост е средна скорост на последните 33 фута от пистата до финала- нещо което г-тека не взима под внимание.. затова и г-тек дава по-високи резултати за терминалната скорост..


Е да но скороста 33 фута по рано и в края на 400-те метра е с разлика от около 2-3км/ч така че и това не е голяма разлика

ако помня добре е форума на г-тек пишеше да се извадят 3-4 мили от терминалната скорост

#15 alx

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 914 Мнения:
  • Репутация: 122

Публикувано 12 July 2006 - 07:13 PM

Е да но скороста 33 фута по рано и в края на 400-те метра е с разлика от около 2-3км/ч


мислиш ли? :twisted:
трабант 601с
разни други возила







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.