IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Nissan 200sx S13 CA18DET


  • Не можете да пишете в тази тема
25 отговора на тази тема

#1 MaXo

Offline

    българче

  • Драг състезател
  • 7,591 Мнения:
  • Репутация: 282

Публикувано 10 September 2006 - 06:53 PM

Разните му там парчалаци:

-т3/т4 турбо
-колектор 4в1 с горна позиция на турбото.
-76мм генерация с едно крайно гърне
-50мм турбо пътища
-вътрешна бензинова помпа walbro
-40мм външен уестгейт
-блоу офф клапанче
-една идея по-студени свещи
-кулер с пита 600х300х100
-механично бууст контролерче от TopSpeed
-датчици с конзолката за бууст,налягане на масло и температура на масло ... пак от TopSpeed
-бензинов регулатор- вебер
-метална гарнитура
-444cc инжектори от Skyline GTR R33
-Z32-AFM
-oil catch tank


Купих преди време едно 200sx S13 със счупено турбо и понеже трябваше да се взима ново турбо ... влезнах да разгледам по форумите за 200sx какво правят хората ... демек да питам и старило, и патило. :D Имах едни около 2500 лв и си правих тънките сметки как ще стане колата яката работа с тия пари ... ама дудуци :D Та понеже общо взето сток мотора държи до към 330-350 коня ... а скоростите 400 ... реших да не се занимавам с карантията на мотора и да измъкна максимума от нея. :) Първо взех един цял кит от щатско, след което оставих колата с кита при ProTeamTuning :D .... на пръв поглед кита доста добре изглеждаше, но като сложихме колектора се оказа ,че няма как да се монтира на него турбото, понеже му пречи сервото на спирачките. :offtopic: Може би при 200sx с десен волан няма да го има тоя проблем. :D Ето топ маунт колектора:

Публикувано изображение

Наложи се да се направи една история на колектора за да стане работата с друго турбо .. с по-малка топла част ... за мостра ми послужи турбото на Darcosi.... бе за много неща съм му благодарен на тоя човек.... и продължава да помага. :D Ето инфо за турбото:

3" INLET DIAMETER
2" OUTLET
WET FLOATING BEARINGS
1/8 NPT OIL INLET
T3 / T4 FLANGE
FITS T3 AND T3/T4 MANIFOLDS

SPECS:
. 50 A/R COMPRESSOR
.63 A/R TURBINE
.57 TRIM

TURBINE WHEEL:
EXDUCER: 2.48"
MAYOR : 2.89"

COMPRESSOR WHEEL :
EXDUCER: 2.07"
MAYOR : 2.36"
------------------------------------

След това Драго направи генерация ... 76мм ... само с едно крайно гърне(пак негово дело) и турбо пътища на 50мм.

Публикувано изображение
Публикувано изображение

Кулера е 600х300х100 ... доста голям и реших да преправя бронята за да се обдухва добре целия кулер:

Публикувано изображение

Като сложа номера там и става доста по-грозно :wink: ... ама още съм далече от момента в който ще мисля за външния вид на колата. :roll:

Сега ще и се сменя гарнитурата на главата ... стандартната е 1.2мм-8.5:1 ... аз се чудя дали да сложа метална пак 1.2мм понеже ми е голямо турбото и кулера и сигурно няма да бръмча на голям бууст ... или да сложа 1.6мм за 8.25:1 ... сигурно ще е 1.6мм.След това ако всичко е наред ще се слагат инжекторите и дебитомера ... и след това Калин ще си играе с мапване на чипчето ... дано се получат нещата, че и на мен ми се кара вече. :D Може по някое време да взема и едно Apexi за горивото ... ако се наложи ... и ако имам излишни пари.Нещата се случват бавно понеже не съм много паричен тип ... и общо взето голямо спестяване пада заради тая кола.... и доста нерви ... четене по форуми и прочие.

#2 bat Gogo

Offline

    Модератор

  • GLOBAL MODERATOR
  • 4,984 Мнения:
  • Репутация: 1,738

Публикувано 05 December 2006 - 03:53 PM

Turbo пътищата на 50 мм не е ли малко тесничко? :idea:

#3 MaXo

Offline

    българче

  • Драг състезател
  • 7,591 Мнения:
  • Репутация: 282

Публикувано 05 December 2006 - 04:13 PM

Ми колкото дросела са ... по-дебели от дросела няма смисъл .... а дросела не го сменят до към 400 коня така като съм чел ... аз ще съм далече от 400 коня,когато реша, че съм готов с кочинката. :idea:

#4 MaXo

Offline

    българче

  • Драг състезател
  • 7,591 Мнения:
  • Репутация: 282

Публикувано 08 December 2006 - 11:25 AM

Сложих фланци ... ох скъпа работа били читавите фланци :) ... та сега съм с фланци и криви 17ки ... тия дни ще ги карам да ги изправят някъде, че 2те гуми са ми спаднали и не я карам от 1 седмица.Още не съм решил къде да ги правят и ме мързи да мисля по въпроса. :)

http://store3.data.b...an/DSC00694.JPG
http://store3.data.b...an/DSC00698.JPG

Малко като джипка стана ... на пролет дано се екипирам с едно кони...

#5 audi200avant

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 118 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 08 December 2006 - 04:09 PM

Я аз да питам за буст контролера , успя ли да го пробваш как работи?Успяваш ли да го настроиш на желаното налягане?

#6 MaXo

Offline

    българче

  • Драг състезател
  • 7,591 Мнения:
  • Репутация: 282

Публикувано 08 December 2006 - 04:12 PM

Не съм се занимавал с него ... ако не стане ще мисля за по-твърда пружина ... около 1.2 или ще събирам пари за Апекси.

#7 kelesha

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 1,931 Мнения:
  • Репутация: 543

Публикувано 08 December 2006 - 05:03 PM

Я аз да питам за буст контролера , успя ли да го пробваш как работи?Успяваш ли да го настроиш на желаното налягане?

Хух, какъв е проблема да настроиш един буст контролер с врътка :) :)
it's my way or.....the highway 8)

#8 VIPlayer

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 703 Мнения:
  • Репутация: 18

Публикувано 08 December 2006 - 06:02 PM

Я аз да питам за буст контролера , успя ли да го пробваш как работи?Успяваш ли да го настроиш на желаното налягане?

Хух, какъв е проблема да настроиш един буст контролер с врътка :) :)



Ти ако можеш да дадеш, някоя изпробвана схема за механичен буустконтролер за външен уест гейт...че при тези които МаХо пробва нещо не надува по желания начин .
НЯМАМ ПОДПИС, ЩОТ СЪМ НЕГРАМОТЕН

#9 MaXo

Offline

    българче

  • Драг състезател
  • 7,591 Мнения:
  • Репутация: 282

Публикувано 08 December 2006 - 06:15 PM

Хух, какъв е проблема да настроиш един буст контролер с врътка :) :)


Бе има 100 варианта за връзване ... ама ще ги пробвам като му дойде времето.Чудя се защо не ги правят външните гейтове да им се натяга пружината ... знам, че има такива ... ама що не ги правят всички ... нямам си на идея ... може би за да продават пружини. :) Пък и моя бууст контролер е от тия по-смотаните дето си променят сечението ... тия дето са с пружина и топче са по-тарикатски...

Пижо аз съм пробвал само 1 схема бре....

#10 landikar

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,768 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 08 December 2006 - 09:28 PM

Има само една схема на връзване бе Махо. Откъде ги измисли тия многото варианти.
Бустконтролерите са за малко по-високо налягане, оттам идват проблемите. За по-ниски налягания пружинка, :wink: Ако мислиш да караш на 1.5 бара пружината трябва да е за поне 1 бар.
Паааазиииии!!!..:D
Публикувано изображение

#11 MaXo

Offline

    българче

  • Драг състезател
  • 7,591 Мнения:
  • Репутация: 282

Публикувано 08 December 2006 - 10:52 PM

Мисля да карам не повече от 1.2-1.3 ... сега пружината ми е уж за 0.6 ... ама на уреда качва към 0.7, ама това не ми е толкова грижа ...

#12 MaXo

Offline

    българче

  • Драг състезател
  • 7,591 Мнения:
  • Репутация: 282

Публикувано 18 April 2007 - 10:15 AM

Направихме пружината на уестгейта да се натяга и нещата мисля са добре.Иначе на колата вече и е монтиран дебитомера и е чипната за фаза-3 ... върви добре според мен ... не знам дали е колкото трябва, но съм доволен ... това е важното. :wink: Налягането е около 1.1 ... смес 10.5 при бууст ... около 14 преди бууст ... малко богатичко ... ама може би понеже сме вдигнали с 0.5 налягането на бензина. Скоро мисля да минем през дино и там да вдигнем налягането малко 1-2 десети... предполагам, че ще има бенз за толкова.

Сега на дневен ред е проблем със скоростите ... 2ра не влиза при по-високи обороти. :oops: Мисля да отворим скоростите след състезанието на 22ри и да видим къде е проблема ... от синхронизатора има изпаднала една пластина... Има вариант и за други скорости ... 300zx :idea:

Спецялни благодарности за Калин, който чипна колата... за Владо-Мантата, който работи по колата ми така сякаш прави нещата за себе си ... и за Лъчо, който помага с каквото може!!! :D

Като оправим скоростите ... почвам да мисля за окачване, че е малко като джипка. :roll:

#13 MaXo

Offline

    българче

  • Драг състезател
  • 7,591 Мнения:
  • Репутация: 282

Публикувано 21 April 2007 - 06:15 PM

14.230 днес ... с проблемните скорости и без сликове ... предполагам ще видя 13ка скоро.... може и малко да вдигнем бууста :shock:

#14 maggkrabar

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,470 Мнения:
  • Репутация: 203

Публикувано 21 April 2007 - 08:25 PM

стига с тоя буст бе - покарай колата докато все още е нормална :shock:
<p>= Red Line Zone - we let you beat your car to the hell =</p>

#15 MaXo

Offline

    българче

  • Драг състезател
  • 7,591 Мнения:
  • Репутация: 282

Публикувано 21 April 2007 - 09:42 PM

Е па карам бе ... днес дрифтих няколко завоя. :shock:







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.