САМО ЗА ПОХВАЛИ ЗА ПИСТАТА
ИЛИ ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА
Ники , точно от мен похвали за пистата или организацията на италиянското няма да чуеш



Публикувано 28 November 2006 - 12:52 PM
САМО ЗА ПОХВАЛИ ЗА ПИСТАТА
ИЛИ ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА
Публикувано 28 November 2006 - 12:57 PM
Публикувано 28 November 2006 - 12:59 PM
Публикувано 28 November 2006 - 01:15 PM
Публикувано 28 November 2006 - 01:51 PM
Публикувано 28 November 2006 - 02:23 PM
ДА ДАСИ КАРА В КЛАС Б НО ОТ КАДЕ НА КАДЕ В Ц
АМИ АС УТРЕ МОЖЕ ДА ИСКАМ ДА КАРАМ В А КЛАС
ДАЛИ ЩЕМЕ ПУСНАТ
Публикувано 28 November 2006 - 02:28 PM
Публикувано 28 November 2006 - 02:39 PM
Публикувано 28 November 2006 - 02:51 PM
Публикувано 28 November 2006 - 04:17 PM
Е зарад дебелите.
![]()
Имах предвид че те се опитваха да докарат работата все едно имало разправии между състезателите.А то немаше такова нещо.Всичките проблеми дойдоха от организацията. Ние нали си знаем що стават тез реботи, що сега да се отваря дискусия чак
Иначе пистата си е екстра.
Кои са дебелите? И дайте по същество да караме, да дадем конкретни и обосновани предложения, щото в съседната тема се видя вече какво става, 2 страници глупости и лични нападки без нищо конкретно.
Аз нещата ги виждам така - организаторите се опитват да угодят на ВСЕКИ, при което се получава, че почти всички са недоволни. За целта трябва ясен правилник преди началото на другия сезон, и добър или не да се спазва до последната запетайка.
А този правилник какво ще представлява зависи основно от тях, но ако тук се дадат смислени предложения и градивни критики а не недомлъвки и сръдни, може и да се надяваме да се вземат предвид.
Нещата, които смятам, че е редно да се променят и спазват ЗАДЪЛЖИТЕЛНО за догодина са:
1. Да се спазва списъка на записалите се в срок. Не може една кола да се е записала в един клас, и след като не успее да се класира за състезанието да се прехвърли в последния момент в друг.
2. Стартирането 1-5 2-6 3-7 4-8 е абсолютна недомислица, и избутва слаби коли нагоре в класирането.
3. Да се преосмислят изцяло шиканите ... тука има много варианти. Някой от шиканите са абсолютно безмислени и наистина са предпоставка за катастрофа, други трябва да ги има. Но след като се реши веднъж какви са, да останат такива цял сезон, не да се сменят всяко състезание.
4. Кроасана - много атрактивен, но и съществено опасен - ПРИМЕР - Тихомир Златков в бетона. Тук много може да се мисли, но си мисля, че колкото и да ни се иска да караме през него, няма да го има и догодина.
5. Квалификациите - според мен в този им вид, това е огромен разход за абсолютно всички участници, особенно за тези, които не са от региона. При по-добра организация и по-малко квалификационни обиколки може да се вмъкне всичко в един ден. Предния ден пистата може да е отворена за свободни тренировки за тези, които желаят, но квалификацията да е ев същия ден със състезанието.
6. Гонките за генерално също са безмислени според мен, по времената от класовете се вижда достатъчно ясно кой колко е бърз. Могат да отпаднат за сметка на квалификации в същия ден. Сами виждате, че там се получават абсурдизми.
... и т.н.
Публикувано 28 November 2006 - 04:31 PM
Публикувано 28 November 2006 - 04:34 PM
Публикувано 28 November 2006 - 04:37 PM
Публикувано 28 November 2006 - 07:02 PM
Публикувано 28 November 2006 - 08:07 PM
ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.