IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

ПОХВАЛИ, КРИТИКА, ПРЕДЛОЖЕНИЯ, СЪВЕТИ, КОМЕНТАРИ .........


  • Не можете да пишете в тази тема
72 отговора на тази тема

#16 Ruskia_bg

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 765 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 28 November 2006 - 12:52 PM

САМО ЗА ПОХВАЛИ ЗА ПИСТАТА :lol: ИЛИ ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА


Ники , точно от мен похвали за пистата или организацията на италиянското няма да чуеш :D Но ми е странно как личните нападки между състезателите се пренесоха и в тази тема. А теммата е за пистата, а не кой се е продал, и кой е приятел на Ицо :lol: Иначе си критикувайте колкото искате. Но се надявам и освен критика да има и конкретни предложения като на Живко :D
Публикувано изображение

#17 nikolai_cosworth

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 243 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 28 November 2006 - 12:57 PM

ПРЕДЛОЖЕНИЯ МОЖЕ ДА ИМА НО НЯМА КОЙ ДАГИ ЧУЕ :lol:

#18 emu

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 109 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 28 November 2006 - 12:59 PM

В случая напълно подкрепям Живко и Лъчо. Предложенията ви са много добре обосновани.

Малко критика към организацията: на 2-ри и 3-ти кръг информираността на публиката и състезателите беше на ниво! Особено след като на Ангел му изгърмя двигателя и отиде да помага с обявяване на "какво се случва и кой да се готви". Предполагам този път проблем беше дъжда, но.....
Не върви 2-пъти да питам номер 64 ( Ванката с червения прелюд) дали има да кара и да ми се отговаря "Той приключи" и накрая да се окаже че трябвало да кара за финал в клас Ц.....
А и червената астра в клас Ц откъде се пръкна?!?!?! Не познавам Паскал, нищо лично против него или колата му, но така не трябва да се прави.

Знам че много хора искат кроасана, но сетете се че трябва 2-те състезателни трасета да са с еднаква трудност, а това със шикана няма как да стане.

А относно шиканите, Аз лично съм ЗА.... защо? защото заради тях, това състезание се превръща повече в състезание между пилотите, а не между колите.
4G-Team

#19 MaXo

Offline

    българче

  • Драг състезател
  • 7,591 Мнения:
  • Репутация: 282

Публикувано 28 November 2006 - 01:15 PM

А бе спрете с тоя Паскал, че прекалихте вече .... човека няколко месеца сигурно е сънувал състезанието,бил е път до пистата ... и заради намокрен датчик на ХОЛ ... да вземе да седи в публиката?Открили са проблема малко след края на 2рата тренировка за клас Б ... еми, ако имаше отбор техници около него сигурно щеше и по-рано да разбере от какво му прекъсва колата!!!Аре стига малоумщини .... КЪВ Е ПРОБЛЕМА, ЧЕ Е УЧАСТВАЛ?Ако е за купата ... ми някой ако иска ще го хвана за ръка и ще го заведа там където правят купи да му направя една за 10лв...
Паскал трябваше да участва в клас Б и с това да допринесе състезанието в клас Б да стане малко по-интересно ... то няма участници в клас Ц а вие ревете, че са го записали там :lol:


Значи след като е открил и оправил проблема ... е питал някой от организаторите дали може да даде още едно време ... и е дал време веднаха след края на 2рата квалификация ... 1 пускане и 2ро време!!!И според вас този човек няма право да участва в клас Б?Е какви хора сте вие ... за какво е борбата на това състезание ... не е ли за да си правите шоу или за некви купи по 10лв?


МОЖЕ БИ ЩЕ СЕ НАЛОЖИ ПОСЛЕ ДА РАЗДЕЛИМ ТАЗИ ТЕМА :D

#20 nikolai_cosworth

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 243 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 28 November 2006 - 01:51 PM

ДА ДАСИ КАРА В КЛАС Б НО ОТ КАДЕ НА КАДЕ В Ц :!: АМИ АС УТРЕ МОЖЕ ДА ИСКАМ ДА КАРАМ В А КЛАС :) ДАЛИ ЩЕМЕ ПУСНАТ :D

#21 stefanbga

Offline

    АСК Дракон

  • Потребител
  • 1,087 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 28 November 2006 - 02:23 PM

ДА ДАСИ КАРА В КЛАС Б НО ОТ КАДЕ НА КАДЕ В Ц :!: АМИ АС УТРЕ МОЖЕ ДА ИСКАМ ДА КАРАМ В А КЛАС :) ДАЛИ ЩЕМЕ ПУСНАТ :D



ти си за D сам да си караш с вятъра!
организацията е под всякаква критика аз за какво не ходя няма и да ида повече да се карам с дъртите кои не си сверил хронометъра и как разни косфордове падат с цяла обиколка от разни лади
само аномалии докато не се оправи няма да ида на тая писта !
1994 Opel Calibra turbo 4x4 C20LET
2001 Audi Allroad Quattro 2.7 Biturbo x2 (кеф ти черен,кеф ти зелен)
1999 Audi A4 Quattro 1.8T Tiptronic
2006 SeaDoo RXT 1.5 Supercharged 215++HP

#22 MaXo

Offline

    българче

  • Драг състезател
  • 7,591 Мнения:
  • Репутация: 282

Публикувано 28 November 2006 - 02:28 PM

Еми и аз съм на мнение, че трябваше да си кара в Б!!!Иначе по принцип не виждам проблем коли от по-ниския клас да се пускат и в горния... обратното не е справедливо. :!: И без това неговото 2ро място в клас Ц не е спечелено с много мъки и сигурно не е много щастлив от това място ... сигурно, ако беше станал 3ти или дори 4ти в клас Б, но с борба, щеше да е по-щастлив. :D


На това състезание се ходи за да премерите сили с колкото се може повече автомобили нали.... или аз съм в грешка и нещата са за купите от 10лв? :)
Последния щял да бъде ощетен, ако Паскал се пусне в клас Б ... ми ако е пич ще се пуснат преди началото на състезанието и така ще се определи, кой да продължи ... нещо сложно ... няма ли така да проличи, кой е по-бърз?

#23 MaXo

Offline

    българче

  • Драг състезател
  • 7,591 Мнения:
  • Репутация: 282

Публикувано 28 November 2006 - 02:39 PM

Е защо да не ти се коментира ... аре обяснете какво точно е станало и къде се е полу4ило разминаването...

#24 nikolai_cosworth

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 243 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 28 November 2006 - 02:51 PM

ДРУГО ИМАХ ПРЕДВИТ НЕМОЖЕ ЧОВЕК КОЙТО СИ Е ПИСАЛ ПРАВИЛНИКА ДА НЕ СИГО СПАЗВА САМ :D НЕМОЖЕ ДА ТОЛЕРИРАШ ЕДНИ ДРУГИ ДАГИ РЕЖИШ ;ТАКА НЕ СТАВА :)

#25 Велко

Offline

    дУпЕтат

  • Потребител
  • 8,765 Мнения:
  • Репутация: 92

Публикувано 28 November 2006 - 04:17 PM

Е зарад дебелите. :)
Имах предвид че те се опитваха да докарат работата все едно имало разправии между състезателите.А то немаше такова нещо.Всичките проблеми дойдоха от организацията. Ние нали си знаем що стават тез реботи, що сега да се отваря дискусия чак
Иначе пистата си е екстра.


Кои са дебелите? И дайте по същество да караме, да дадем конкретни и обосновани предложения, щото в съседната тема се видя вече какво става, 2 страници глупости и лични нападки без нищо конкретно.

Аз нещата ги виждам така - организаторите се опитват да угодят на ВСЕКИ, при което се получава, че почти всички са недоволни. За целта трябва ясен правилник преди началото на другия сезон, и добър или не да се спазва до последната запетайка.

А този правилник какво ще представлява зависи основно от тях, но ако тук се дадат смислени предложения и градивни критики а не недомлъвки и сръдни, може и да се надяваме да се вземат предвид.

Нещата, които смятам, че е редно да се променят и спазват ЗАДЪЛЖИТЕЛНО за догодина са:

1. Да се спазва списъка на записалите се в срок. Не може една кола да се е записала в един клас, и след като не успее да се класира за състезанието да се прехвърли в последния момент в друг.

2. Стартирането 1-5 2-6 3-7 4-8 е абсолютна недомислица, и избутва слаби коли нагоре в класирането.

3. Да се преосмислят изцяло шиканите ... тука има много варианти. Някой от шиканите са абсолютно безмислени и наистина са предпоставка за катастрофа, други трябва да ги има. Но след като се реши веднъж какви са, да останат такива цял сезон, не да се сменят всяко състезание.

4. Кроасана - много атрактивен, но и съществено опасен - ПРИМЕР - Тихомир Златков в бетона. Тук много може да се мисли, но си мисля, че колкото и да ни се иска да караме през него, няма да го има и догодина.

5. Квалификациите - според мен в този им вид, това е огромен разход за абсолютно всички участници, особенно за тези, които не са от региона. При по-добра организация и по-малко квалификационни обиколки може да се вмъкне всичко в един ден. Предния ден пистата може да е отворена за свободни тренировки за тези, които желаят, но квалификацията да е ев същия ден със състезанието.

6. Гонките за генерално също са безмислени според мен, по времената от класовете се вижда достатъчно ясно кой колко е бърз. Могат да отпаднат за сметка на квалификации в същия ден. Сами виждате, че там се получават абсурдизми.

... и т.н.



Аз лично съм напълно съгласен с всичко написано !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Публикувано изображение

#26 MaXo

Offline

    българче

  • Драг състезател
  • 7,591 Мнения:
  • Репутация: 282

Публикувано 28 November 2006 - 04:31 PM

Ми напиши с кое не си съгласен и защо ... иначе къв е смисъла от поста ти?

#27 landikar

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,768 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 28 November 2006 - 04:34 PM

Махо, никой не напада Паскал - пределно е ясно че той вина няма.Човекът си караше и това е.С тея писаници създаваш дезинформация и излишна полемика.Казах кои са виновни според мен.ОРГАНИЗАТОРИТЕ. :) Не може директно да се дава второ място без да е имало гонка. Факт е че няма вече коли в клас Ц и на видеофилмите ще гледате само пежа,рена,ситроенчета,астри и т.н.
Паааазиииии!!!..:D
Публикувано изображение

#28 Paskal

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 367 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 28 November 2006 - 04:37 PM

Да изясня накратко какво се случи с моя проблем. В събота на двете тренировки не можах да запиша добро време защото колата имаше проблем и прекъсваше зверски.На втората тренировка дадох на-добро време 1.21... Веднага след това открихме проблема и колата тръгна нормално.Обясних на Ицо какъв е проблема и го попитах дали ще може да дам ново време в клас C защото тренировките в B вече бяха свърши а в C все още течаха.Човека ме разбра и ме пусна да карам.Дадох време,което беше относително добро 1.15440 .След това организаторите решиха да карам в клас B и всички си заминахме.На другия ден всички от клас B бяха писнали,че сметките им се объркват и се проведе сериозен разговор,в който се реши,че ще карам в клас C. Лично аз казах на организацията,че за мен не е важно в кой клас ще ме сложат стига да карам.От там човека с курвета започна да недоволства,че се е паднал с неона и нямал шансове и,че трябвало да кара със самарата,която в последствие не стартира заради проблем със скоростите.Предложих на организацията аз да карам първа гонка с неона а курвета със самарата за да се постигне консенсус.Оказа се обаче,че такова нещо е невъзможно заради схемата и нещата останаха постарому.Може би трябваше да се откажа да карам но за минали неща човек не трябва да съжалява.Станалото станало.От там по стечение на обстоятелствата се озовах на финал без да съм се гонил нито със самарата нито с прелюда въпреки,че имах голямо желание да карам.И в крайна сметка тази купа,която получих е напълно незаслужена и се чувстван зле от този факт.И така от цялата история лично за мен извода е,че правилника от догодина трябва да се спазва стриктно за всички без изключение.За мен лично това,че не се отказах да карам е грешка,коята за нещастие е непоправима.Пак ще кажа каквото било било.Нека гледаме напред и се уважаваме взаимно.

#29 Georgi Kirov

Offline

    Дракон

  • Потребител
  • 930 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 28 November 2006 - 07:02 PM

Главният проблем според мен е, че съдийската колегия (която Лъчо колоритно описа) няма опит в провеждането на състезания от типа на италианското преследване. Ралита, планински, пистови състезания - да. Но не и италианско. Докато ние (за справка - "ние" сме "ония с флагчетата") правим такива гонки вече повече от година. Но пък на нас ни напомниха именно от въпросната съдийска колегия, че нашия клуб не сме нито организатори, нито пък съдии, за да си мислим, че от нас зависи нещо и че можем да им "даваме акъл". В общи линии излиза, че ние сме тези никои, които чат-пат напомнят на господата някои, че една лада не може да затвори косФорд-а на Кольо с обиколка. :)
Второ. Няма условията за нормално провеждане на такива състезания.
Тук вече не мисля, че има смисъл да изброявам колко неща липсват като започнем от изправна измервателна система и стигнем до шампанско на награждаването... И не мисля, че скоро ще има коренна промяна, понеже и Ицо не е слънце да огрее сам навсякъде...

П.С. Не целя да обидя никой с това мнение, просто констатирам.
Pramatarov motorsport
Публикувано изображение

#30 stefanbga

Offline

    АСК Дракон

  • Потребител
  • 1,087 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 28 November 2006 - 08:07 PM

аиде докато не се махнат дъртите и да се спазват точно правилата няма да се оправи нищо.
НЕ МОЖЕ венци с октавията да кара с блокирали скорости само и само да даде време а други е така от нищото да ги пуснат в клас Ц.
не може да ми кажат дигни капака и да гледа и да ми вика даммм 16в няма турбо и като види листа да каже ааа имало турбо.(ами ако не го бях писал) всичко е такава аномалия

тва са хора с много стари разбирания
мери се с 1000000 хронометръра с амнаиси хиляди човека кои си следи колата кои не някои изобщо незнаят коя кола е тяхната да не визирам хора.
1994 Opel Calibra turbo 4x4 C20LET
2001 Audi Allroad Quattro 2.7 Biturbo x2 (кеф ти черен,кеф ти зелен)
1999 Audi A4 Quattro 1.8T Tiptronic
2006 SeaDoo RXT 1.5 Supercharged 215++HP







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.