IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Реглаж на два карбуратора Weber на Peugeot 205 XS


  • Не можете да пишете в тази тема
33 отговора на тази тема

#16 BMW-Power

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 76 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 09 December 2006 - 10:42 PM

Прав си нямам, ама съм много далече от мисълта, че ако тия карбове бяха толкова хубави няма M power примерно да са с такива пък те не са :oops: ама аз не разбирам, пък и де съм виждал вебери :wink:

#17 V A N K O

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 85 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 09 December 2006 - 11:43 PM

знам един майстор зад бирената фабрика на бул.Сливница който се занимава само с карбуратори отиди при него може и да ти помогне успех :P

#18 GAlt

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 875 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 10 December 2006 - 12:38 AM

тия карбуратори са били на мода преди 20-тина години



абе батко ти що си сложил тая Е30-ка за аватар? тя е била на мода преди 20-на години, ако беше толкова хубава BMW още щяха да я правят :P :) :) :) :D

Абсолютно нямаш представа как върви, когато са наред


тва е така за 1.4 върви прекрасно, аз съм имал ХY7(е още си стои пред нас де), ако имаш некви проблеми други свиркай на лични ше помагаме :lol:

#19 gogothebee

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 17 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 December 2006 - 07:36 AM

Къде точно на бул. Сливница? Просто живея на съвсем друго място в София. Да нямаш предвид в една от преките едно гаражче, на което пише "карбуратори" или нещо подобно? Адресът май беше Козлодуй 88, "Златен Меркурий"!

#20 cih

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 50 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 December 2006 - 08:54 AM

Трудно ще ти помогнат в БГ с настроика на такива карбуратори. На теория всички знаят как става / бла , бла , бла / но практиката е нещо друго.
Преди години карах само с Weber DCOE 152 и за настроека винаги съм ходил в гараш Алфа Ромео защото преди това бях патил от различни маистори и раладжии .
Но за съжаление в Бълг. гараж Алфа също няма да ти помогнат .
Иначе те са много добри но за сметка на това - скъпи и центровка и регулаж много трудни. :P

#21 gogothebee

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 17 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 December 2006 - 08:57 AM

Звъчи доста мрачно (в момента донякъде в синхрон с моя опит)...

Кажи все пак - не може в цяла София да няма светлина в края на тунела...

#22 cih

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 50 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 December 2006 - 08:59 AM

Може и да има но тогава аз ще съм много изненадан :P

#23 cih

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 50 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 December 2006 - 09:11 AM

Преди години карах ралли с такива . Преди старта перфектно настроени , накрая на финала напълно разрегулирани , а винаги са били с гумички и пружинки при връската с колектора и устроиството за подавато на гас сериозно с два кабела.
С няколко думи са много деликатни за употреба и настроика.
В момента имам 2хвебер ДСОЕ 45 но само това ме спиро да гги сложа. :P

#24 gogothebee

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 17 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 December 2006 - 09:15 AM

И все пак - какво представлява този "гараж Алфа", къде се намира, колко струва и т.н...

#25 cih

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 50 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 December 2006 - 09:35 AM

Аз говоря за извън страната . Например всяка марка която е излязла с такива карбуратори фабрично / Алфа , Ланчиа / гариж имат и знаят перфектно как става , но не и в БГ. На моите са правени винаги в г. Алфа Р. / Белгия / и е перфектно но струва м/у 75 - 100€. :P

#26 BMW-Power

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 76 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 December 2006 - 10:00 AM

тия карбуратори са били на мода преди 20-тина години



абе батко ти що си сложил тая Е30-ка за аватар? тя е била на мода преди 20-на години, ако беше толкова хубава BMW още щяха да я правят :P :) :) :) :D

Мисля че сравнението ти въоще не е подходящо за случая! Има истински неща които си остават, и такива на чието място отиват по хубави, защо сега карат СУБАРУ ВРЦ, а не карат АУДИ С1 примерно? Или не си се занимслял, а карбовете са си отживелица кот щеш ми приказвай :lol: :lol:

#27 GAlt

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 875 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 10 December 2006 - 12:41 PM

тия карбуратори са били на мода преди 20-тина години



абе батко ти що си сложил тая Е30-ка за аватар? тя е била на мода преди 20-на години, ако беше толкова хубава BMW още щяха да я правят :P :) :) :) :D

Мисля че сравнението ти въоще не е подходящо за случая! Има истински неща които си остават, и такива на чието място отиват по хубави, защо сега карат СУБАРУ ВРЦ, а не карат АУДИ С1 примерно? Или не си се занимслял, а карбовете са си отживелица кот щеш ми приказвай :lol: :lol:


сравнението беше за да покаже че твоето мнение не е на място, ясно че може да не ти харесват карбовете, но ти прочете ли заглавието на темата??? момчето иска помощ, ако не можеш да му помогнеш, не се меси или ако толкова не те кефят питай го кога има рожден ден и му купи модерна 206-ца :lol:

P.S. И за въпросчето ти за WRC бъди сигурен, че не е изобщо заради това което си мислиш :lol: айде и ако има нещо драскай на лични да не серем в темата на човека

#28 gogothebee

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 17 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 December 2006 - 12:45 PM

Точно така - дайте да не се караме.

Засега получих няколко отзива и близките дни ще направя където каквото мога. След малко слизам пред блока, за да проверя дали няма някъде тез на вакуум, пък до няколко дена ще напиша ако е станало нещо по темата.

#29 vanko_1

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 30 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 06 January 2007 - 01:35 PM

ami edinstveniqt na4in e da smeni6 kolektora i da sloji6 kolektor s edin karburator za6toto v bg sa se golqmite spesiqisti i barat det netrabva pak 2 karboratora se centrovat mnogop trudno 6toto i dvata trqbva da sa edni i sa6ti i ednakvo koli4estvo da vpraskvat si4k da im e edno i sa6to centrovano edin 4ovel ima6e alfa ssa 4 karboratora i q razcentrovaha pak edni takiva maistori ta nemoja da q naprave i loji sao edin i se opravi rabotata naistena po malko bqga am varvi
ina4e nemoji da varvi izob6to
pak taz centrovna na pove4e ot 1 karbuirator se pravi na stend apak takiva mai mai sa 1-2 v bg
dano uspee6 kasmet tui pejo da nee bilo nqkoe policeisko ili sportno
i ssa koi motor e 1.1 ili 1.4
az imah takova s 1.1 motora oba4e s 1 karburator

#30 ralenekov

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 22 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 January 2007 - 06:59 AM

1. Смяна на колекторите и замяна на 2те зверчета с 1 е меко казано тъп вариант
2. Това, че в София няма хора, които да могат да ги регулират, не значи че няма в България
3. Не се отказвай, ако решиш да си правиш разходки извън София, мога да ти препоръчам човек
4. Карал съм същото, но в перфектна форма, и доста баварки могат само да и дишат праха, въпреки че са с доста по-мощен двигател...

Успех, колега! И (още 1 път) не се отказвай.







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.