IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Високи-Ниски обороти на Audi A4


  • Не можете да пишете в тази тема
18 отговора на тази тема

#1 suxxx

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 123 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 26 December 2006 - 03:49 PM

Здравейте искам да се допитам до вашето мнение за колата ми та значи както написах имам Audi a4 1.8 (без газ) и значи оборотите сами си отиват на 2000 после падат на 1000 и така в някакъв безкраен цикъл докато не я изгася :lol: :D без да барам нищо а все едно натискам педала на гаста до 2000 и после пускам и пак..... :D Казаха ми че от компютъра можело да бъде защото от сервиза ми провериха сички датчици и всичко било ОК.Също така зачистиха 8 грешки в комп. но пак нищо :D ... И ако е от компютъра знаете ли колко ще ми струва да го сменя или дали е възможно да се поправи това защото разбрах че ги правили но дали е добър вариант това ?
Благодаря ви много !!!!!!!!
Think fast or die !!!

#2 kbarimov

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 55 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 26 December 2006 - 04:04 PM

За да изчистиш грешките от компа просто откачаш едната клема на акумулатора за извесно време (няколко минутки нз точно колко) и после пак я закачаш. Но някаде да ти я види някои маистор защото може и да смуче въздух отнякаде.
Golf 2 rulzzzzz

#3 suxxx

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 123 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 26 December 2006 - 05:46 PM

не е човек аз това го направих още преди да отидя до сервиза те ми ги вързаха на тяхния компютър и ми ги зачистиха но нищо пак си е същата :lol:
Think fast or die !!!

#4 fbs

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 316 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 26 December 2006 - 06:06 PM

Çà äà èç÷èñòèø ãðåøêèòå îò êîìïà ïðîñòî îòêà÷àø åäíàòà êëåìà íà àêóìóëàòîðà çà èçâåñíî âðåìå (íÿêîëêî ìèíóòêè íç òî÷íî êîëêî) è ïîñëå ïàê ÿ çàêà÷àø. Íî íÿêàäå äà òè ÿ âèäè íÿêîè ìàèñòîð çàùîòî ìîæå è äà ñìó÷å âúçäóõ îòíÿêàäå.

Òîâà ñ îòêà÷àíåòî íà êëåìàòà íå äåéñòâà ïðè ïî-ñúâðåìåííè êîìïþòðè.
Îñâåí äèàãíîñòèêà íàé-ñèãóðíèÿò âàðèàíò å äà ñìåíèø êîìïþòúðà (çà ïðîáà) è òîãàâà äà ñè ïðàâèø èçâîäèòå.
She became what she became!

#5 suxxx

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 123 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 26 December 2006 - 06:33 PM

ами да сега точно пак говорих с тия от сервиза утре ще го карам да сложат един нов и да видим дали е от това или не !!!! А дали знаете цената на един ако се наложи да го сменям аз ще питам утре де но все пак и от вас да знам.
Think fast or die !!!

#6 viperman

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 114 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 26 December 2006 - 07:06 PM

Тва при студен автомобил ли е ?! , щото имах същия проблем на Бравото и врътката беше с автоматичния смукач...

п.п.При мен го правеше еднократно само при палене за 2-3 сек дига до 2000-2200 оборота и после ги сваляше на 1200 ( колкото трябва да работи на смукач) ... :lol:

#7 Vaillant

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 219 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 26 December 2006 - 07:17 PM

При тази кола има един проблем с тъй наречената дроселова клапа.. Само че когато клапата е за почистване оборотите играят в диапазона да кажем 600-1200.. Съветвам те да отидеш в лицензиран сервиз на Ауди или Фолксваген :lol:

#8 DRAG_BG

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 75 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 26 December 2006 - 09:42 PM

НЕ съм много сигурен,но тая дроселова клапа май и се викаше стъпково моторче :lol: ,но не мисля че там ти е проблема.По описанието по-скоро ми се струва че имаш проблем със ЛамбдаСондата-едно таквоз с 3(може и с по-малко или повече) кабела дето стои на изпускателния колектор,а на Фил му е пред бронята :D .Не знам защо но в БГ много рядко установяват проблем с Ламбдата при диагностика,един колега даже ми разправя че се случвало работещи да ги изкарат неизправни и обратно.Зануляване с вадене на клеми забрави ! Веднъж ми падна акомулатора от алармата и след близо 6 месеца имаше грешка в AIRBAG-ите,и показа ,че грешката е породена от захранването им-димек акомулатора.Така че недей да махаш клеми и подобни глупости-това действа май само при 80-ките.
Стъпковото моторче в повечето сервизи предпочитат да го заменят с ново,но съм чувал че подлежало на няколко почиствания преди да бъде тотално захвърлено.
Това със смяната на компютъра само за проба ми е малко интересно как ще стане,амо ако го направиш пиши,че съм много любопитен!

#9 suxxx

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 123 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 26 December 2006 - 10:12 PM

Значи като я запаля без да дам газ сичко е точно но при натискане на педала дори веднаш започва да прави тоя номер но странното е че одеве като я запалих в студа даже измина околу 300 метра без да ми направи нищто но като позагря малко пак започна. :lol: :D
Да ви призная аз от двигатели много много не разбирам но днес се сетих като каза нашия колега за стъпковото моторче специално него казаха,че били проверили,защото се самнявали за него но сичко било 6 а за тази ЛамбдаСонда незнам ще ги питам дали са я проверили.

п.п Drag_bg утре ще ти напиша сичко подробно за това какво ще правят с компютъра.
Think fast or die !!!

#10 DRAG_BG

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 75 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 26 December 2006 - 10:20 PM

Даже ако можеш и снимай,интересно ми е кви неща правят по компютрите(всичко хакери братче).Ето на тоя линк колегите от Косер са писали за тая сонда:
http://kosser.net/Products/Tomco.php
Стъпкоеото моторче ти държи 1100-1200 оборота сутрин на студен двигател и като загрее след еди колко си минути ,то ти смъква оборотите на 900=там колкото са работните за загрял двигател.
Къде ти е закаче на Лабдата-Колекторните тръби или Катализатора?
Тука ме е налегнала една мъдра мисъл,че ако не ти бачка Ламбдата,при запален двигател ако и откачат кабелите(ама то май неможеше) не трябва да даде разлика в работата на двигателя.
Аре пиши утре кво са ти сътворили майсторите!

#11 vagman

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,083 Мнения:
  • Репутация: 888

Публикувано 27 December 2006 - 01:05 PM

Човек, послушай Vaillant. Знам за какво става въпрос и това не са повечето от предположенията тук, нито определено компа(на 99%). Ако обичаш да се самоистезаваш продължавай с "чистачите" на грешки и "откачачите" на батериите. Грешките се изписват за да ги четат грамотните и да ги насочват в правилната посока за проблема на колата. Съветвам те диагностика в Юнитрейд-Дружба. Ако имаш късмет да уцелиш точните хора би трябвало да открият къде е дървото. Ако не успеят значи и там се скапват нещата. Успех!

#12 suxxx

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 123 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 27 December 2006 - 09:43 PM

@vagman ти беше изключително прав НЕ се оказа от компютъра за моя голяма радост.Неска цял ден сам стоял в сервиза гледаха ЛамбдаСондата оказа се че работи след това мериха датчика на дроселовата клапа оказа се пак сичко наред.След това мислиха,че взима въздух намериха некав много крив маркуч казвам крив защото беше с три чупки (това е кадето влиза в картера) дотук добре,трагнах да търся това нещо обиколих сички УЖ оторизирани магазини за Ауди,части в пловдив НЯМА и добре,че октрих едно малко магазинче та намерих за 52 лева трабичката добре отидох смениха я и след 500 метра пак същия номер аз вече много се ядосах фарлих им я пак да гледат и се оказа ама точното име на това немога да кажа щот за бях изнервил и не питах но беше нещо е една клапа и отрсрани 2 малки пластмасови зъбни колела и една пружина та точно в тази пружина било проблема скъсиха я и оп сичко се оправи.Та за една пружинка аз дадох сумати пари и два дена нерви :) ама какво да се прави поне за сега варви
Think fast or die !!!

#13 DRAG_BG

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 75 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 27 December 2006 - 09:59 PM

НЯма ли да напишеш поне модела на Аудито си ! ?

#14 HIP-HOPotam

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 3,463 Мнения:
  • Репутация: 7

Публикувано 27 December 2006 - 10:06 PM

Е то се вижда на аватара пък и си написа човека в първия пост когато изясняваше проблема.
[url=http://userbars.org]Публикувано изображение

#15 suxxx

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 123 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 28 December 2006 - 01:13 PM

Да тази картинка от аватара е мойто ауди а то е 1.8 л 95 година,всички екстри за модела но само дето няма климароник а е с климатик.
Но аз че чудих нещо ония ден download-нах пълната сервизна книжка на а4(B5) и видях че има ауди 1.8 (без турбо) както се води 1.8 Т 110 kw много се зачудих защото не бях виждал 1.8 да има 150 коня някой чувал ли е нещо такова :shock: :)
Think fast or die !!!







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.