IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Инфо за бусове и ванове


  • Заключена тема Тази тема е заключена
12 отговора на тази тема

#1 Шморхи

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 6,918 Мнения:
  • Репутация: 11

Публикувано 09 January 2007 - 07:04 PM

Търся сайт с инфо, техн. данни и размери на различни бусове. Търся си фургонче и ми трябват някой данни за вътрешни размери на товарното пространство и отделно инфо за 2,3 дизел на Нисан Ванет. Няма турбо, няма нищо и ми се вижда анемична история, но пък е ввтин и симпатяга...Та ако има такъв сайт, където да сравня или поне видя данните, ще съм ви много благодарен. :wink:

#2 designer

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,414 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 09 January 2007 - 08:18 PM

Тук има разни тестове не само на леки автомобили, но и на микробуси и ванове, просто скролирай малко по-надолу, понеже първите марки са руски и ще видиш тестове на различните марки: http://www1.autorevi...aterials/tests/

Поздрави! :wink:
Публикувано изображение

#3 Шморхи

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 6,918 Мнения:
  • Репутация: 11

Публикувано 09 January 2007 - 11:11 PM

Мерси. Сайта е много хубав и има тестове на възможни и невъзможни возила, но не намерих там нищо за Ванет. Направо съм в мисли. Да инвестирам 20к. във Виваро/Трафик, Вито, Транспортер или да си взема едно Ванетче за 7-8к. Голямо чудене ще пада. Като разбира човек, така става.... :wink:

#4 BadAngel

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 4,986 Мнения:
  • Репутация: 34

Публикувано 09 January 2007 - 11:29 PM

ванет каргото е испанско производство, 1 към 1 е с нисан серена като механика и има и визуална прилика, според мен не е най-добрия избор за бусче, поради сравнително малката разпространеност на модела, която аз лично обяснявам с факта, че е между два класа, от долу са малките баничарки (партнер берлинго канго), а отгоре са боксер и производните.. а при машините за работа уникалността е последното, което може да се търси -> липса на части, при намиране са скъпи, майсторите не му разбират - е такива работи.. а и от самия бус има какво повече да се очаква...но това си е индивидуално мнение, шморхи ти знаеш как става - караш, разглеждаш и решаваш, по нета освен сухи цифри и сектантски коментари друго няма да намериш

иначе отзивите за ванет каргото са противоречиви, едни много го тачат, други много го плюят.. аз лично, ако трябваше да купувам бус бих изключил боксер/джъмпер/дукато.. вито излиза скъпо може би, а и напоследък казват, че мерцедесите не са това което са били, така че и за него бих се колебал.. транзит? все пак 30 години го произвеждат, трябва да са се научили как става.. или рено мастер - може би е слаб от гледна точка на дълговечност (рено все пак :wink: ), но ми се струва, че е по-изпипан от към детайли и дреболии, което го прави по-функционален в периода преди да почне да се троши :wink: ?

#5 Шморхи

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 6,918 Мнения:
  • Репутация: 11

Публикувано 09 January 2007 - 11:59 PM

Хм...това за екзотичността и аз си го помислих и май и това ме спира. Вярно, че това е Серена! Как не се сетих по-рано. Не ме плашат толкова анемичните 75 коня, колкото това, че един въздушен или маслен филтър ще ми е трудно да намеря. За класификацията си прав или почти прав...Значи аз имам Джъмпер(нов) и съм имал Дукато и лоша дума не давам да се издума за това возило. :D Въпроса ми е, че ми трябва нещо малко по-малко и...да прилича малко на лека кола вътре. Затова се спрях на Виваро/Трафик, Експерт и т.н. Транзит съм карал модела до 2000-а и не искам и да чуя за него. Танк или БТР избери си сам. :wink: Вито...хубаво, но пружинно окачване. Виваро също, Експерт също...Нормално е вероятно, след като полезния им товар е до 1 тон, докато на Джъмпера по книжка му дават 1500, а с усиленото окачване 1800. Гледах разни малки Джъмпери и Транзити от новите ама....като съм имал или имам такова и пак да взема такова...Знам, че е бус, но искам да карам различни коли. Абе и моята не е лесна. Намирам си сам проблеми, та после им търся решение. Виваро ще да е засега ама де да видим какво ще роди кратуната ми. Идеално съотношение, като товарен обем, двигател и ергономия... :wink:

#6 BadAngel

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 4,986 Мнения:
  • Репутация: 34

Публикувано 10 January 2007 - 12:04 AM

ясно, не ти харесва транзита значи, аз точно помислих, че търсиш просто по-малко бусче и щях да ти предложа транзит конекто (това дето е като баничарка, като му дръпнеш ддс-то излиза по-евтино от експерта примерно)

все пак за рено мастър интересувал ли си се? тойота нали имаха някакви бусове хайейс или нещо такова, те са точно от класа на ванет каргото, също и хюндай имат нещо в този дух

Публикувано изображение

П.С. а за виваро/примастар/трафик - проучи цените и за 3те, защото има драстична разлика между примастара и трафика при абсолютна идентичност (един вид заради марката нисан се лупат отгоре 2-3000 лв. а на практика е 1 и също, нещо като хюндай соната и киа магентис, които са идентични технически, но понеже киа се смята за по-реномирана марка магентиса е по-скъп от сонатата) та не знам, мисля, че трафика би бил по-евтин и от виварото

#7 Ivcho_Divaka

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 157 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 January 2007 - 12:13 AM

http://www.avtomarke...ipts/info/tech/ ето ти един сайт, който може да ти свърши работа ако те интересуват техническите характеристки на други ванове и бусове.

#8 Шморхи

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 6,918 Мнения:
  • Репутация: 11

Публикувано 10 January 2007 - 12:17 AM

Гледал съм и Хюндай Н1, но и той и Нисан и Тойота са екзотични модели. Рено Мастер от тези по-новите е хубавец, но си е пари, което е резонно след като е в класа на Транзит, а и отделно, в България се намират само дълги и високи бази и цените има са подобаващи. Докато Транзит и Боксер се намират и от по-малките. Мислил съм си и за баничарка. Почти купих едно Добло макси от магазина, но ще ми дойде малко като обем. Конект също и конкурентите му също. Минах в по-горен клас. Транзита е куче и новите по-биват, но този скоростен лост като на Ифа ми бърка в здравето, пък аз си правя сметка, че и на мен ще ми се налага да го карам. Иначе, листово окачване и типичен бус...Проблеми няма да има, но...аз един Пасат преди години се отказах да купя, защото нямаше алуминиеви обръчи по уредите..Това последното за ориентир, какво лайно съм, като купувам кола. :wink: Чакам Виваро или някакво по-удължено Вито да изскочи и оборудвам хорицата във фирмата, че се фръцкат с Шарана напред, назад. :wink:

#9 BadAngel

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 4,986 Мнения:
  • Репутация: 34

Публикувано 10 January 2007 - 12:19 AM

ми, защо не оставиш шарана за служебен, те да се фръцкат, спестяваш проблема с покупката на нов бус и прехвърляш усилията към търсене на едно ауди а6 за теб :wink: към 300 лв. е конверсията да стане 1 + 1 в технотеста до аерогарата и да мине в кат като товарно (за комби говоря) след като мине кат-а слагаш пак седалките и даваш газчица

аз така и не разбрах нов или стар бус търсиш, до сега уж за нов съм писал, но те са все стари модели, така че има и 2ра употреба :wink:

#10 Шморхи

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 6,918 Мнения:
  • Репутация: 11

Публикувано 10 January 2007 - 12:24 AM

Ами колкото и да е голям, не е бус. Отделно тапицерий и всичко ще иде на майната си, а и никак не е евтин за поддръжка. Поне в сравнение с едно товарно добиче не е. Аз като го взимах, го взех с тази цел найстина. Сега обаче работата се разви и не ми стига. Та си мисля за купуване на бус, който прилича малко на кола и Шаранчо на пазара, а аз в някакво ГТИ, турбо или нещо от рода. Пък...може и в бизнеса да ги налея, та след няколко превъртания дай боже един Фокус ST. Днес му зяпах данните в сайта и малко ме изплаши цената, но ще видим....Човек, все някъде трябва да си харчи парите. :wink:

#11 BadAngel

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 4,986 Мнения:
  • Репутация: 34

Публикувано 10 January 2007 - 12:27 AM

амии, цената е добра в сравнение с конкурентите... 54 000 лв. е базовата цена, като в нея на практика има доста, голф гти базово е с 8 000 по-скъп, меган спорт с 5 000 а и двата са с 4 цилиндрови мотори (фокуса е 5ак)

хот хеч е добра идея :wink:

за съжаление обаче е мъка всеки ден да се кара такава точилка из софия (вероятно и из бургас) при нас има меган турбо и тази кола е абсолютна горила, но това е на цената на много кофти возия по неравните пътища(спортно окачване, ниски гуми, спортни седалки, всичко е направено да чувстваш кво става на пътя), редовно късане на гуми, винаги закача някъде.. абе не знам :wink: иначе си е богопомазан момента, когато дойде пауаар..

Публикувано изображение

#12 Шморхи

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 6,918 Мнения:
  • Репутация: 11

Публикувано 10 January 2007 - 12:30 AM

Въртяхме, сукахме и пак до бегачки опря работата. Стига за тази вечер, че утре работа ме чака. Лека ви от мен. :wink:

#13 BadAngel

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 4,986 Мнения:
  • Репутация: 34

Публикувано 10 January 2007 - 02:06 PM

психическа деформация ;)







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.