IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

За или Против Фиат Браво


  • Не можете да пишете в тази тема
136 отговора на тази тема

#16 andro

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 3,270 Мнения:
  • Репутация: 125

Публикувано 10 January 2007 - 01:17 PM

Според мен си заслужава покупката на по-спортно Браво - HGT,примерно.Хем ще е по-ново,хем малко по-евтино от конкуренцията.


Повечето неща по HGT мотора се правят само на изваден мотор, заради ограниченото място под капака. Ангренажния ремък също се сменя при свален мотор.

Хмм,не знаех,10х за информацията :wink:

#17 sineok

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,573 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 10 January 2007 - 01:31 PM

Според мен си заслужава покупката на по-спортно Браво - HGT,примерно.Хем ще е по-ново,хем малко по-евтино от конкуренцията.


Повечето неща по HGT мотора се правят само на изваден мотор, заради ограниченото място под капака. Ангренажния ремък също се сменя при свален мотор.

Хмм,не знаех,10х за информацията :wink:


Заслужава си покупката на всяко едно Bravo. Важното е да знаеш какво искаш от една кола.
Клуб FIAT България

FIAT, не е само въпрос на сметки. FIAT е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява. Италианеца е вложил дух във всеки модел!

Публикувано изображение

#18 andro

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 3,270 Мнения:
  • Репутация: 125

Публикувано 10 January 2007 - 01:36 PM

Sineok,би ли споделил малко повече за твоя мотор като разход,динамика,лични впечатления?Мисля,че ще е полезно за човека,който пита за Браво,пък и на мен би ми било интересно да понауча това-онова.Едно е да гледаш нещата по каталог,друго е да чуеш/видиш нечие реално мнение,особено що се отнася до разхода.Благодаря ти предварително!

#19 Рудолф

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 259 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 January 2007 - 01:59 PM

@andro-виж този сайт- http://www.carsurvey.org/ ,в него ще откриеш впечетления за абсолютно всеки автомобил,на англииски е,но не вярвам това да е особена пречка.
аз лично на браво/брава не съм се качвал никога,но във въпросният сайт има доста интересни впчетления за колата и най-хубавото е,че повечето са от 1-ви собственици,което е доста по-добре от колкото впечетленията на масовия български шофьор,които си купува кола с върнат километраж(300 000 спестени километри приемрно) и после си прави извода за автомобила примерно.
Публикувано изображение

#20 andro

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 3,270 Мнения:
  • Репутация: 125

Публикувано 10 January 2007 - 02:09 PM

@andro-виж този сайт- http://www.carsurvey.org/ ,в него ще откриеш впечетления за абсолютно всеки автомобил,на англииски е,но не вярвам това да е особена пречка.

Хихи,аз съм го измислил този сайт!Шегувам се,разбира се,познат ми е и е много полезен за всички,които си купуват автомобил на старо,заради директните мнения на хора,каращи въпросните марки и модели.Благодаря,все пак!

#21 BuHTu/\kaTa

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 5,300 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 10 January 2007 - 02:11 PM

Според мен си заслужава покупката на по-спортно Браво - HGT,примерно.Хем ще е по-ново,хем малко по-евтино от конкуренцията.


Повечето неща по HGT мотора се правят само на изваден мотор, заради ограниченото място под капака. Ангренажния ремък също се сменя при свален мотор.

Тук може да поспорим и с двама ви ;)
Хем съм съгласен, хем не съм :)
Първото и най-важно, което мисля аз е, че "BravoHGT" не е спортна кола, особено в сравнение с конкурентите в класа - бърза е във високите обороти, около 4000 и нагоре, от където пък идва по-висок разход ;)
Мястото под капака наистина е ограничено, заради петте цилиндъра на "BravoHGT"!
Самата кола може и да е евтина при покупката, но доста от чарковете за "BravoHGT" са по-скъпи, отколкото на конкурентите!
Наистина много неща в "BravoHGT" се правят при свален мотор, според производителите :wink:
Реално, всичко може да бъде ремонтирано, без да се сваля двигателя :!:
Да, по-трудоемко е, изисква повече време и внимание, НО излиза много по евтино и е в пъти по-бързо от изваждане на двигател :cry:
Иначе е готина кола и звучи нечовешки в моентите на развъртане :P

#22 sineok

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,573 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 10 January 2007 - 02:15 PM

И ремъка на HGT може да се смени без да се маха моторан,но това е друга тема. Не мога да дам впечатления за разход и динамика на 1.4.
Моя мотор е 1.6
Клуб FIAT България

FIAT, не е само въпрос на сметки. FIAT е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява. Италианеца е вложил дух във всеки модел!

Публикувано изображение

#23 andro

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 3,270 Мнения:
  • Репутация: 125

Публикувано 10 January 2007 - 02:17 PM

Не мога да дам впечатления за разход и динамика на 1.4.
Моя мотор е 1.6

Амчи да,де.Искам мнение за 1.6 16V.
Също ми е интересно коя модификация на Браво е прекият конкурент на Голф 3 GTI 16V?

#24 BuHTu/\kaTa

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 5,300 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 10 January 2007 - 02:25 PM

Също ми е интересно коя модификация на Браво е прекият конкурент на Голф 3 GTI 16V?

HGT, ама изостава по некои показатели ;)

#25 sineok

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,573 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 10 January 2007 - 02:57 PM

Разхода ми в града е от 9-11 литра в зависимост от карането. Извън града 6-7. Динамиката е много добра и усещането от натиснатата газ изобщо не е малко. Въртящия момент е висок и това създава приятното усещане.
Клуб FIAT България

FIAT, не е само въпрос на сметки. FIAT е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява. Италианеца е вложил дух във всеки модел!

Публикувано изображение

#26 andro

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 3,270 Мнения:
  • Репутация: 125

Публикувано 10 January 2007 - 03:11 PM

Разхода ми в града е от 9-11 литра в зависимост от карането. Извън града 6-7. Динамиката е много добра и усещането от натиснатата газ изобщо не е малко. Въртящия момент е висок и това създава приятното усещане.

Аха,при мен положението е почти същото,само че двигателят ми е 8 клапанов с 2-3 к.с. по-слаб от твоя и ми беше интересно колко ще гори подобен мотор,но на друг автомобил.

#27 sineok

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,573 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 10 January 2007 - 03:28 PM

Разхода ми в града е от 9-11 литра в зависимост от карането. Извън града 6-7. Динамиката е много добра и усещането от натиснатата газ изобщо не е малко. Въртящия момент е висок и това създава приятното усещане.

Аха,при мен положението е почти същото,само че двигателят ми е 8 клапанов с 2-3 к.с. по-слаб от твоя и ми беше интересно колко ще гори подобен мотор,но на друг автомобил.


Колко конски сили са измъкнали от 8 клапанов 1.6?
Клуб FIAT България

FIAT, не е само въпрос на сметки. FIAT е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява. Италианеца е вложил дух във всеки модел!

Публикувано изображение

#28 andro

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 3,270 Мнения:
  • Репутация: 125

Публикувано 10 January 2007 - 03:58 PM

Колко конски сили са измъкнали от 8 клапанов 1.6?

74kW,или 101к.с.,при 5500(може и 5200 да са,не си спомням точно ;) ,но прекъсвача е на 6200) об.

#29 sineok

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,573 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 11 January 2007 - 08:33 AM

Всичко за Bravo/Brava синтезирано
http://www.fiat-bg.c...pic.php?t=12894
Клуб FIAT България

FIAT, не е само въпрос на сметки. FIAT е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява. Италианеца е вложил дух във всеки модел!

Публикувано изображение

#30 gimbly

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 105 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 January 2007 - 10:57 AM

Красива кола,пъргава с повечето двигатели,с някои си е и направо бърза,добро базово оборудване.Единствения проблем че много се чупи,струва си да я купиш нова,но на повече от 7-8 години просто ще ти писне от ремонти.Никой не може да ме убеди в обратното.
Аре и некой да не се разсърди просто това е истината.


И кое по точно й се чупи.. Като гледам как си отворил капака на тая самара май не го затваряш :) и по готино ли е на А4-ката като ти се прецака предно окачване (което става неминуемо) да купуваш там незнам си колко носача 4 ли бяха 8 ли бяха вече не помня по ХХХ пара всеки един от тях :?

И аз като си взел Алфата ми ги разправяха тия неща за италианските коли, ама не са верни :? Искате да кажете, че италианските инженери са по- некадърни от немските ли :wink: :!: :)


Мда определено икам да кажа, че италианцските инжинери разбират много по-малко от коли от немските :?: :!: :!: :wink: Момчето като гледам не пита за А4-ка с 8 шарнира, а за браво ;) А за здравина окачването на италианските не е нито на нивото на немските нито на френските автомобили.

По темата-смятам, че Бравото е много добро като съотношение цена/екстри/година на производство.А и дизайна е супер...







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.