IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

За или Против Фиат Браво


  • Не можете да пишете в тази тема
136 отговора на тази тема

#31 bobika

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 113 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 January 2007 - 11:03 AM

За - хубав дизайн и отвън, и вътре. Много е удобно, приятно за каране, за 1.2 16V върви доста прилично :wink: евтино е.

Против - харчи много за този мотор - 10 градско, наистина се чупи повече в сравнение с други марки :wink: и ме дразни, че започва да става банална тая кола...
...use Google, before asking dumb questions...

#32 sineok

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,573 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 11 January 2007 - 12:17 PM

Красива кола,пъргава с повечето двигатели,с някои си е и направо бърза,добро базово оборудване.Единствения проблем че много се чупи,струва си да я купиш нова,но на повече от 7-8 години просто ще ти писне от ремонти.Никой не може да ме убеди в обратното.
Аре и некой да не се разсърди просто това е истината.


И кое по точно й се чупи.. Като гледам как си отворил капака на тая самара май не го затваряш :) и по готино ли е на А4-ката като ти се прецака предно окачване (което става неминуемо) да купуваш там незнам си колко носача 4 ли бяха 8 ли бяха вече не помня по ХХХ пара всеки един от тях :?

И аз като си взел Алфата ми ги разправяха тия неща за италианските коли, ама не са верни :? Искате да кажете, че италианските инженери са по- некадърни от немските ли :wink: :!: :)


Мда определено икам да кажа, че италианцските инжинери разбират много по-малко от коли от немските :?: :!: :!: :wink: Момчето като гледам не пита за А4-ка с 8 шарнира, а за браво ;) А за здравина окачването на италианските не е нито на нивото на немските нито на френските автомобили.

По темата-смятам, че Бравото е много добро като съотношение цена/екстри/година на производство.А и дизайна е супер...


За италианските инжинери не ми се спори, защото много от иновациите при автомобилите са дошли именно от Италия. Колкото до окачването, хайде не говорим за афтърмаркет части, а за тези с които Bravo излиза от завода. Няма да мислиш за ремонт 100к километра.
Клуб FIAT България

FIAT, не е само въпрос на сметки. FIAT е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява. Италианеца е вложил дух във всеки модел!

Публикувано изображение

#33 BuHTu/\kaTa

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 5,300 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 11 January 2007 - 01:59 PM

...Колкото до окачването, хайде не говорим за афтърмаркет части, а за тези с които Bravo излиза от завода. Няма да мислиш за ремонт 100к километра.

Е, то това важи за много коли :wink:

#34 OLI

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 308 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 January 2007 - 05:00 PM

Прилично съотношение цена/каество/година.Наистина има доста екстри които в по-голямата част от конкуренцията се доплаща за тях.Според мен единствения и недостатък е може би по високия разход на гориво.Едно приятелче има Браво 1.6 16V и градско му дава 11 на 100 което за мен е сериозен разход за 1.6 мотор,като се има предвид че двигатела му е перфектен откъм техническа подръжка

#35 Abarth.

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,831 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 11 January 2007 - 07:35 PM

За - хубав дизайн и отвън, и вътре. Много е удобно, приятно за каране, за 1.2 16V върви доста прилично :wink: евтино е.

Против - харчи много за този мотор - 10 градско, наистина се чупи повече в сравнение с други марки :!: и ме дразни, че започва да става банална тая кола...

Незнам ква ти е колата,но един приятел кара брава 1.2 16В и в града му дава 7/100 разход :wink:
BMW E39 facelift
Публикувано изображение

#36 Abarth.

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,831 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 11 January 2007 - 07:37 PM

Красива кола,пъргава с повечето двигатели,с някои си е и направо бърза,добро базово оборудване.Единствения проблем че много се чупи,струва си да я купиш нова,но на повече от 7-8 години просто ще ти писне от ремонти.Никой не може да ме убеди в обратното.
Аре и некой да не се разсърди просто това е истината.


И кое по точно й се чупи.. Като гледам как си отворил капака на тая самара май не го затваряш :? и по готино ли е на А4-ката като ти се прецака предно окачване (което става неминуемо) да купуваш там незнам си колко носача 4 ли бяха 8 ли бяха вече не помня по ХХХ пара всеки един от тях :?

И аз като си взел Алфата ми ги разправяха тия неща за италианските коли, ама не са верни :D Искате да кажете, че италианските инженери са по- некадърни от немските ли :!: :) :?:


Мда определено икам да кажа, че италианцските инжинери разбират много по-малко от коли от немските :!: :!: ;) :wink: Момчето като гледам не пита за А4-ка с 8 шарнира, а за браво :) А за здравина окачването на италианските не е нито на нивото на немските нито на френските автомобили.

По темата-смятам, че Бравото е много добро като съотношение цена/екстри/година на производство.А и дизайна е супер...


За италианските инжинери не ми се спори, защото много от иновациите при автомобилите са дошли именно от Италия. Колкото до окачването, хайде не говорим за афтърмаркет части, а за тези с които Bravo излиза от завода. Няма да мислиш за ремонт 100к километра.

По българските пътища 100к км?Ако е примерно в Италия или Германия да,може и 150 да издържи,но в България с тези пътища никога 100к :wink:
BMW E39 facelift
Публикувано изображение

#37 sineok

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,573 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 11 January 2007 - 09:04 PM

И тук ще се изминат тези километри, но колко собственици на Bravo ще си сложат носачи за 150+ лева.
Клуб FIAT България

FIAT, не е само въпрос на сметки. FIAT е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява. Италианеца е вложил дух във всеки модел!

Публикувано изображение

#38 bobika

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 113 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 January 2007 - 09:10 PM

За - хубав дизайн и отвън, и вътре. Много е удобно, приятно за каране, за 1.2 16V върви доста прилично :wink: евтино е.

Против - харчи много за този мотор - 10 градско, наистина се чупи повече в сравнение с други марки :!: и ме дразни, че започва да става банална тая кола...

Незнам ква ти е колата,но един приятел кара брава 1.2 16В и в града му дава 7/100 разход :wink:


Еми нищо и няма, толкова я дават по книжка даже.
...use Google, before asking dumb questions...

#39 Шморхи

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 6,918 Мнения:
  • Репутация: 11

Публикувано 11 January 2007 - 09:19 PM

Айде полека Браво 1,2 да гори 7 :wink: И ний сме карали Фиат. Пунто 1,2-75 коня му дават 7,8 в града, но гори м/у 8 и 8,5 Бравото има 150-200 кила отгоре и се сещаш нататък.....

#40 bobika

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 113 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 January 2007 - 09:25 PM

Айде полека Браво 1,2 да гори 7 :wink: И ний сме карали Фиат. Пунто 1,2-75 коня му дават 7,8 в града, но гори м/у 8 и 8,5 Бравото има 150-200 кила отгоре и се сещаш нататък.....


Той за бравА говори, но са еднакви като характеристики за разход с бравото. И на мен ми е странно 7 да дава :wink:
...use Google, before asking dumb questions...

#41 designer

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,414 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 11 January 2007 - 09:31 PM

Айде полека Браво 1,2 да гори 7 :wink: И ний сме карали Фиат. Пунто 1,2-75 коня му дават 7,8 в града, но гори м/у 8 и 8,5 Бравото има 150-200 кила отгоре и се сещаш нататък.....

Пунто е със значително по-голямо челно съпротивление, т.е Браво/Брава са доста по-аеродинамични, което компенсира тези 150-200 килограма, но пък от друга страна и на мен не ми се вярва да дава 7. Повече е...

Поздрави! :wink:
Публикувано изображение

#42 Abarth.

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,831 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 11 January 2007 - 09:58 PM

Айде полека Браво 1,2 да гори 7 :) И ний сме карали Фиат. Пунто 1,2-75 коня му дават 7,8 в града, но гори м/у 8 и 8,5 Бравото има 150-200 кила отгоре и се сещаш нататък.....

Виж са пунтото е съвсем друг мотор от бравата :) И аз ти казвам колко сме я засекли,около 7 и половина дава в града без ръчкане (то тя не че много може де :D ),ти ако щеш ми вярвай :) Лошото на малките мотори е,че трябва да му даваш много обороти,да го мъчиш за да върви нормално,оттам по висок разход :) Но брадвата дава много добър разход :)
BMW E39 facelift
Публикувано изображение

#43 andro

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 3,270 Мнения:
  • Репутация: 125

Публикувано 11 January 2007 - 10:02 PM

Аз все си мисля,че когато се опре до разход на инжекцион,зависимостта десен крак-разход трябва да се отчита.
Моите наблюдения са,че когато натискам повече,Голфу харчи по 12 градско,когато галя газта и почти не надминавам 2000 оборота си харчи 8л/100км градско.4л :) разлика.

#44 insulin

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 104 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 January 2007 - 09:59 AM

Защитавам тезата,че Фиата не ми харесва като марко. Можеби найстина най-добрият модел на Фият произведен е Фиат Брава и Браво, но без да се обиждат притежателите на този автомобил, не ми допада.Пък и съм сигорен,че моето мнение не е от никакво значение за тях !

#45 BuHTu/\kaTa

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 5,300 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 12 January 2007 - 11:52 AM

Момци, чисто ново Пунто 1.2 харчи 7л./100км. градско, вие искарахте Брава 1.2 да харчи колкото него :)







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.