IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

газ на инжекцион, дайте съвети и предложения


  • Не можете да пишете в тази тема
33 отговора на тази тема

#1 DoH_KuXoT

Offline

    Инат

  • Модератор
  • 5,991 Мнения:
  • Репутация: 15

Публикувано 04 May 2007 - 03:42 PM

наканих се да слагам газова уредба и на Passat-a. Двигателя е 2000сс директно впръскване (пълен инжекцион). Някой ако има подобен мотор и е слагал газ нека да даде съвет каква газова да сложа. Ако кажете и цени приблизителни ще е добре, за да се ориентирам горе долу. Значи искам да е с бутилка на мястото на резервната гума, да се зарежда отвътре на багажника. Не искам да имам проблеми и "гърмене" чупене на дебитомери и кутии и т.н.
Газов инжекцион ли е задължителен или може и някакъв компромисен вариант. Дайте ми предложени е се аргументирайте.
Ако можете да ми препоръчате и свестен газаджия за София , ще се радвам.
Благодаря Ви предварително :roll:
<p>ДА ПОМОГНЕМ НА БЪЛГАРСКИТЕ ДЕЧИЦА</p>

#2 no_name

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 498 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 05 May 2007 - 07:06 AM

задължително е газов инжекцион за да ти е мирна главата (е, "майсторите" винаги могат да оплескат нещо де, все пак сме в БГ). цените доколкото съм чувал са от порядъка на 1400-1500лв. а това за зареждането от багажника-мисля че е забранено, трябва на всяка кола да е изведено отвън, например на бронята

#3 DoH_KuXoT

Offline

    Инат

  • Модератор
  • 5,991 Мнения:
  • Репутация: 15

Публикувано 05 May 2007 - 09:04 AM

задължително е газов инжекцион за да ти е мирна главата (е, "майсторите" винаги могат да оплескат нещо де, все пак сме в БГ). цените доколкото съм чувал са от порядъка на 1400-1500лв. а това за зареждането от багажника-мисля че е забранено, трябва на всяка кола да е изведено отвън, например на бронята


така, значи до сега обикалях и вече горе долу ми се изясни. Направиха ми оферти в няколко сервиза. В "Аркус" в люлин ми казаха 520лв със всичко, бутилка 38литра тип пура открай докрая в багжника. Кихалка на всмукателния колектор. Инсталация и гаранция на всичко 1 година. Всичко е Lovato. С автоматично прехвърляне от бензина на газ при определени обороти. Възможност за каране само на газ и само на бензин. Емулатори не са необходими никъде ,защото по думите на майстора "колата е достатъчно глупава и няма какво да я лъжем". Та значи 520лв със всичко, монтаж,настройки и т.н. качваш се и караш. При опелите се налагало да се лъжат ламбди и дюзи , защото компютъра ги откривал, демек били по-умни оелите
Благодаря на всички отзовали се...
Но нека темата продължи така, че който има нужда да я намери и да се информира.
<p>ДА ПОМОГНЕМ НА БЪЛГАРСКИТЕ ДЕЧИЦА</p>

#4 Gal

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,623 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 05 May 2007 - 09:10 AM

Потърси из VW форума има по-добри оферти пак за Ловато.
За зареждането в багажника-не мисля, че е забранено.
Мненията на "майсторите" са различни, едни казват, че трябва задължително да е газов инжекцион, други, че нямало смисъл от такъв... Аз знам само, че имаш газ-имаш проблеми :roll: Но с тия цифри на бензина... Сам си прецени.

#5 DoH_KuXoT

Offline

    Инат

  • Модератор
  • 5,991 Мнения:
  • Репутация: 15

Публикувано 05 May 2007 - 09:17 AM

Потърси из VW форума има по-добри оферти пак за Ловато.
За зареждането в багажника-не мисля, че е забранено.
Мненията на "майсторите" са различни, едни казват, че трябва задължително да е газов инжекцион, други, че нямало смисъл от такъв... Аз знам само, че имаш газ-имаш проблеми :) Но с тия цифри на бензина... Сам си прецени.

пуснал съм тема и във VW-форума. Не знам за това зареждане в багажника,пък и забравих това да питам, то толко въпроси имах , че не меже да се сетя за всичко. За проблемите... надявам се да не са съществени. Но бих прежалил малко екстри пред тия цени :lol: Москвича цял живот е на газ и не съм имал проблеми по газовата никога. Пък и харчи доволно малко. Като я сложа ще пиша какъв разход и ми дава и евентуално какви проблеми има (надявам се това второто да не ми се налага да Ви го описвам :ok: )
Благодарско на всички отзовали се :roll:
<p>ДА ПОМОГНЕМ НА БЪЛГАРСКИТЕ ДЕЧИЦА</p>

#6 AMAZING

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 532 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 05 May 2007 - 09:27 AM

аз съм виждал доста хора да си отварят багажника и да си зареждат от там бутилката така че мисля че няма да има проблем...цената е горе-долу толкова колкото са ти казали а иначе наистина се появяват проблеми при някои коли като например гаснене на празен ход или започва да "клати" обортите...също така може да има проблем ако не са подходящи свещите(на един познат му прекъсваше колата на газ и се оказа че е от свещите)но все пак ,мисля че зависи и на какъв майстор попаднеш :roll:

#7 ostavime

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 743 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 05 May 2007 - 09:30 AM

Опелите наистина са по-умни. На Астрата си сложих ГАЗ. Колата е пълна инжекция 1.4, но оранжевата лампичка си свети.
Уредбата е BRC и има всички екстри, които изброи. Лампата на таблото, обаче си ми свети, когато вляза във високите обороти или по-точно между 2500 и 3000. Попитах дали е нужно да слагам разни неща, с които да заблуждавам системата, но ми казаха, че е излишно. Само допълнителни разходи. Ако се натрупат много грешки, се откача акомулатора за няколко минути и ЕКУто трие грешките.
Като цяло иначе никакви проблеми (да чукна на дърво). Много съм доволен.
540 лв. всичко. 3-4 часа.

#8 DoH_KuXoT

Offline

    Инат

  • Модератор
  • 5,991 Мнения:
  • Репутация: 15

Публикувано 05 May 2007 - 10:12 AM

аз съм виждал доста хора да си отварят багажника и да си зареждат от там бутилката така че мисля че няма да има проблем...цената е горе-долу толкова колкото са ти казали а иначе наистина се появяват проблеми при някои коли като например гаснене на празен ход или започва да "клати" обортите...също така може да има проблем ако не са подходящи свещите(на един познат му прекъсваше колата на газ и се оказа че е от свещите)но все пак ,мисля че зависи и на какъв майстор попаднеш :roll:

на алекото ми е там газта, изнесене точно на ръба. Но май било въведено някакво ново изискване и вече не можеш да минеш на преглед ако е вътре. Абе поредната измишльотина.
<p>ДА ПОМОГНЕМ НА БЪЛГАРСКИТЕ ДЕЧИЦА</p>

#9 DoH_KuXoT

Offline

    Инат

  • Модератор
  • 5,991 Мнения:
  • Репутация: 15

Публикувано 05 May 2007 - 10:13 AM

Опелите наистина са по-умни. На Астрата си сложих ГАЗ. Колата е пълна инжекция 1.4, но оранжевата лампичка си свети.
Уредбата е BRC и има всички екстри, които изброи. Лампата на таблото, обаче си ми свети, когато вляза във високите обороти или по-точно между 2500 и 3000. Попитах дали е нужно да слагам разни неща, с които да заблуждавам системата, но ми казаха, че е излишно. Само допълнителни разходи. Ако се натрупат много грешки, се откача акомулатора за няколко минути и ЕКУто трие грешките.
Като цяло иначе никакви проблеми (да чукна на дърво). Много съм доволен.
540 лв. всичко. 3-4 часа.

да но проблема при мен е, че ако се натрупат грешки не могат да се изтрият с ресет, трябва да се върже на ВАГ-ком. Дано няма проблеми съществени
<p>ДА ПОМОГНЕМ НА БЪЛГАРСКИТЕ ДЕЧИЦА</p>

#10 Gal

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,623 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 05 May 2007 - 11:42 AM

Опелите наистина са по-умни. На Астрата си сложих ГАЗ. Колата е пълна инжекция 1.4, но оранжевата лампичка си свети.
Уредбата е BRC и има всички екстри, които изброи. Лампата на таблото, обаче си ми свети, когато вляза във високите обороти или по-точно между 2500 и 3000. Попитах дали е нужно да слагам разни неща, с които да заблуждавам системата, но ми казаха, че е излишно. Само допълнителни разходи. Ако се натрупат много грешки, се откача акомулатора за няколко минути и ЕКУто трие грешките.
Като цяло иначе никакви проблеми (да чукна на дърво). Много съм доволен.
540 лв. всичко. 3-4 часа.


Чека ти свети от бедна или богата смес, и това се лекува, но не са ти го направили...шашка се ламбда сондата. Пусни си самодиагностика и ще видиш какви кодове за грешки излизат. Това, че на твоята Астра се ресетва ЕКУ-то като махнеш + не значи, че всички други коли са така...

#11 Gal

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,623 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 05 May 2007 - 11:49 AM

аз съм виждал доста хора да си отварят багажника и да си зареждат от там бутилката така че мисля че няма да има проблем...цената е горе-долу толкова колкото са ти казали а иначе наистина се появяват проблеми при някои коли като например гаснене на празен ход или започва да "клати" обортите...също така може да има проблем ако не са подходящи свещите(на един познат му прекъсваше колата на газ и се оказа че е от свещите)но все пак ,мисля че зависи и на какъв майстор попаднеш :idea:

на алекото ми е там газта, изнесене точно на ръба. Но май било въведено някакво ново изискване и вече не можеш да минеш на преглед ако е вътре. Абе поредната измишльотина.


Повечето газаджии ти дават книжка, стикер, и т.н....т.е. оправят ти прегледа...ще ти дам един линк...лс. :rolling:

#12 no_name

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 498 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 05 May 2007 - 01:10 PM

наистина ако не ти се дават много пари тази уредба става, но предполагам за тази цена е обикновена, не инжекцион

#13 DoH_KuXoT

Offline

    Инат

  • Модератор
  • 5,991 Мнения:
  • Репутация: 15

Публикувано 05 May 2007 - 01:33 PM

наистина ако не ти се дават много пари тази уредба става, но предполагам за тази цена е обикновена, не инжекцион

да :idea:
<p>ДА ПОМОГНЕМ НА БЪЛГАРСКИТЕ ДЕЧИЦА</p>

#14 mastersku

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 28 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 05 May 2007 - 07:03 PM

аз искам да си сложа газова също .колата е ровър 214 си 1.4 16 клапана и е с пластмасови смукателни колектори .ще може ли да се сложи обикновенна газова, а не газов инжекцион защото са много скъпи.И ако се сложи обикновенна какъв е риска ако гръмне да се пръснат пластмасовите колектори?

#15 DoH_KuXoT

Offline

    Инат

  • Модератор
  • 5,991 Мнения:
  • Репутация: 15

Публикувано 05 May 2007 - 07:12 PM

аз искам да си сложа газова също .колата е ровър 214 си 1.4 16 клапана и е с пластмасови смукателни колектори .ще може ли да се сложи обикновенна газова, а не газов инжекцион защото са много скъпи.И ако се сложи обикновенна какъв е риска ако гръмне да се пръснат пластмасовите колектори?

ами по принцип съм чувал , че ако са пластмасови колекторите, на Фордове, на опел тигра мисля че също бяха пластмаса се слага газов инжекцион поради по-големия риск. Всмукателни колектори за Фиеста Старт 1,3 са 3800лв :idea: По принцип се слагт кихалки който могат или да не позволят налягането да достигне до пластмасата или да излезе в атмосферата. Но най - добре е лично да отидеш в някой сервиз и всичко ще ти бъде обяснено.
<p>ДА ПОМОГНЕМ НА БЪЛГАРСКИТЕ ДЕЧИЦА</p>







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.