IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

3000 GT


  • Не можете да пишете в тази тема
35 отговора на тази тема

#1 bat Gogo

Offline

    Модератор

  • GLOBAL MODERATOR
  • 4,984 Мнения:
  • Репутация: 1,738

Публикувано 05 August 2007 - 08:37 PM

Kрайния вариант на подобренията за сега е това:
- Wiseco pistons 91.5 мм( бутала )
- Механични повдигачи
- Портнати глави ( разширени и полирани пътища на входящите и изходящи газове)
- Лек маховик
- Алуминиева шайба на коляновия вал
- Съединител SPEC- кевларен
- Турбини TD04L-17G
- Бустконтролер GREDDY PRofec SPEC B II ELECTRONIC
- MAF Translator Pro ( http://www.maftpro.com/tproinfo.shtml )
- SCANMASTER 3
- Turbo timer - APEXI
- Innovate Motorsports LC-1 & Wide Band Oxygen Sensor Kit
- K&N въздушен филтър
- Турбо пътища на 2 инча и единичен кулер
- Blow off valve - GREDDY
- Бензинова помпа WALBRO FUEL PUMP 255LPH
- Бензинов регулатор АЕМ
- Дюзи VENOM-660cc
- Колектори увити с термо лента
- Усилваща касетка на раздатъчната кутия
- Усилена предавателна ос в скоросната кутия
- Methanol/Water Injection
- Ignition Wire Set MSD 8.5mm
- Spark Plugs Champion QC59C - Racing series
+ Някой неща които неволно изпускам


Разбира се искам да БЛАГОДАРЯ на всички взели участие в реализирането на проектчето ми !
Пускам и няколко снимчици , и разбира се който го интересува нещо да пита ... В моя проект НЯМА тайни!
Остава да бъдат направени настройките в близките дни на диното на Ицо ( Хеед 91), след което ще пусна и графиките :)

#2 bat Gogo

Offline

    Модератор

  • GLOBAL MODERATOR
  • 4,984 Мнения:
  • Репутация: 1,738

Публикувано 05 August 2007 - 08:40 PM

.....

#3 bat Gogo

Offline

    Модератор

  • GLOBAL MODERATOR
  • 4,984 Мнения:
  • Репутация: 1,738

Публикувано 05 August 2007 - 08:43 PM

...

#4 bat Gogo

Offline

    Модератор

  • GLOBAL MODERATOR
  • 4,984 Мнения:
  • Репутация: 1,738

Публикувано 05 August 2007 - 08:50 PM

ето малко и от външния вид на колата

#5 bat Gogo

Offline

    Модератор

  • GLOBAL MODERATOR
  • 4,984 Мнения:
  • Репутация: 1,738

Публикувано 05 August 2007 - 08:51 PM

уредите.....

#6 93TSIAWD

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 247 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 05 August 2007 - 10:57 PM

Много кефи! Много е красива и с тия 17G май ще отиде към 600кс :) Само внимавай с transfer case ако ще ходиш на драг. :)

Аз от известно време се навъртам около http://www.3si.org/ , напоследък много съм се навил да си намеря такова красиво нещо като ми омръзне моята. :P Там имаше някакъв със Stealth от Варна и тук-там се мяркаха и други българи. Оказва се май че в Б-я има повече 3000GT/Stealth отколкото DSM-и :P :P

#7 bat Gogo

Offline

    Модератор

  • GLOBAL MODERATOR
  • 4,984 Мнения:
  • Репутация: 1,738

Публикувано 06 August 2007 - 07:18 PM

Много кефи! Много е красива и с тия 17G май ще отиде към 600кс :lol: Само внимавай с transfer case ако ще ходиш на драг. :)

Аз от известно време се навъртам около http://www.3si.org/ , напоследък много съм се навил да си намеря такова красиво нещо като ми омръзне моята. :P Там имаше някакъв със Stealth от Варна и тук-там се мяркаха и други българи. Оказва се май че в Б-я има повече 3000GT/Stealth отколкото DSM-и :P :P

С раздатъчната кутия проблема съм го решил, като имам още 2-3.. :P и ако я счупя тази въпреки касетката , ще си купя от 3SX стоманен корпус.... , ама за сега ги спестявам тези 1000 долара :D :D
Този от Варна дето пишеш е Владо и е голям пич ....с доста съвети ми е помогнал и тук пише ....ника му е spx :lol: :lol:
В БГ наистина са повече 3S от DSM :P 5-6 човека сме и смея да твърдя , че ги познавам всичките :)

#8 93TSIAWD

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 247 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 07 August 2007 - 02:09 AM

Btw изтеглил съм някакво 3000GT (1991-1999) Complete Service Manual, имаш ли си такова нещо? :) Аз си имам всичко за DSM, но с това се приготвям отрано :) .

А друго btw, септември се прибирам в Б-я за три седмици и няма да имам нищо против да видя наживо какви ги вършите :P


... като гледам имаш Scanmaster за обратна връзка, не ми е много познат но като гледам какво пише в нета може да се връзва за комп. и за Palm за да можеш да виждаш всичко. Как си го вързал?

Според мен най-добре да вземеш Palm като моя (или по-шарен, аз малко се прецаках, защото моя не свети вечер, но ще си взема светещ рано или късно). Малък е - може да се сложи навсякъде и да не пречи, а показва всичко и може да писка при зададени условия, примерно моят писка при knock > 9 и така ме предупреждава да отпусна газта, щото явно колата в момента не е на кеф. Имам някакъв проблем в програмата ок. 3000 оборота, точно когато започва да надува явно изведнъж обеднява страшно и дрънчи ужасно и ECU-то изтегля тайминга драстигно и колата все едно спира. Отпускам педала и пак настъпвам рязко и понеже вече е минал този момент, колата пак дърпа като обезумяла. Някой ден трябва да седна да си гледам картите много внимателно и да го намеря къде е тая проблемна точка.

Та ако не си го виждал това с Palm-a мога да си донеса моя и да ти покажа.

#9 bat Gogo

Offline

    Модератор

  • GLOBAL MODERATOR
  • 4,984 Мнения:
  • Репутация: 1,738

Публикувано 07 August 2007 - 07:47 AM

Btw изтеглил съм някакво 3000GT (1991-1999) Complete Service Manual, имаш ли си такова нещо? :P Аз си имам всичко за DSM, но с това се приготвям отрано :) .

А друго btw, септември се прибирам в Б-я за три седмици и няма да имам нищо против да видя наживо какви ги вършите :P


... като гледам имаш Scanmaster за обратна връзка, не ми е много познат но като гледам какво пише в нета може да се връзва за комп. и за Palm за да можеш да виждаш всичко. Как си го вързал?

Според мен най-добре да вземеш Palm като моя (или по-шарен, аз малко се прецаках, защото моя не свети вечер, но ще си взема светещ рано или късно). Малък е - може да се сложи навсякъде и да не пречи, а показва всичко и може да писка при зададени условия, примерно моят писка при knock > 9 и така ме предупреждава да отпусна газта, щото явно колата в момента не е на кеф. Имам някакъв проблем в програмата ок. 3000 оборота, точно когато започва да надува явно изведнъж обеднява страшно и дрънчи ужасно и ECU-то изтегля тайминга драстигно и колата все едно спира. Отпускам педала и пак настъпвам рязко и понеже вече е минал този момент, колата пак дърпа като обезумяла. Някой ден трябва да седна да си гледам картите много внимателно и да го намеря къде е тая проблемна точка.

Та ако не си го виждал това с Palm-a мога да си донеса моя и да ти покажа.

Сканмастерът се връзва към диагностичната букса на колата и показва всичко! Според мен е по-удобен от палма , тъй като го слагам на волана и гледам всичко . На първи дисплей съм сложил смес и нокове. иначе мери 400 метра, ( по датчиците на автомобила, за това се нуждае от предварително калибриране , спрямо размера на гумите , грешката на километража и т.н.) , от 0-60 мили, ..... и още кво ли не ! показва TPS, тайминга , ноковете с памет за обороти и скорост и още 50-60 неща :P
Като си дойдеш задължително се обади ...телефона ми ти го пращам на лични :) :P

#10 93TSIAWD

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 247 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 August 2007 - 02:06 AM

Добре, а експорт в Excel на логовете има ли. :dknow:

#11 bat Gogo

Offline

    Модератор

  • GLOBAL MODERATOR
  • 4,984 Мнения:
  • Репутация: 1,738

Публикувано 09 August 2007 - 07:14 AM

Добре, а експорт в Excel на логовете има ли. :)

Честно казано незнам още какво има ( ползвам сканмастера на Аспарух, моя трябва да пристигне ....... преди 2 месеца :lol: ), но щом така ми задаваш въпроса ....сигурно няма , :lol: :cry: обаче е много по-удобно за наблюдение , че вече имам чувство , че не карам а само гледам уреди ...следя :
-температура на маслото
-температура на входящия въздух( в колектора)
-детонаций
-буст
-волтаж на акумулатора
-смес
- + всички оригинални уреди , а отгоре на всичко се ослушвам и за ненормални шумове
....въобще шофирам под напрежение.... :lol: :lol: :lol: :P
Вчера направихме уникална фото сесия за списания MAXI TUNING в едно порутено депо .....списанието ще излезне на 15-17 август :lol:

#12 93TSIAWD

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 247 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 09 August 2007 - 12:34 PM

Добре, а експорт в Excel на логовете има ли. :)

Честно казано незнам още какво има ( ползвам сканмастера на Аспарух, моя трябва да пристигне ....... преди 2 месеца :lol: ), но щом така ми задаваш въпроса ....сигурно няма , :cry: :lol: обаче е много по-удобно за наблюдение , че вече имам чувство , че не карам а само гледам уреди ...следя :
-температура на маслото
-температура на входящия въздух( в колектора)
-детонаций
-буст
-волтаж на акумулатора
-смес
- + всички оригинални уреди , а отгоре на всичко се ослушвам и за ненормални шумове
....въобще шофирам под напрежение.... :lol: :lol: :P :P
Вчера направихме уникална фото сесия за списания MAXI TUNING в едно порутено депо .....списанието ще излезне на 15-17 август :lol:




Тия всичките работи и аз ги гледам непрекъснато. Само дето нямам сензор за темп. на маслото.

Волтажа по принцип уж не е толкоз важен, обаче на DSM алтернатора е много много капризен и е на такова място че много лесно си заминава. Затва трябва да се следи непрекъснато.

Питай ме как съм се прибирал в тежък stop-and-go трафик БЕЗ СПИРАЧКИ щото като светнат стоповете електрическата система се претоварва и колата угасва, а батерията е изядена и не може да запали. :lol:

Публикувано изображение




ПС може ли да ми запазиш един брой на това издание. :P

#13 bat Gogo

Offline

    Модератор

  • GLOBAL MODERATOR
  • 4,984 Мнения:
  • Репутация: 1,738

Публикувано 09 August 2007 - 06:51 PM

ПС може ли да ми запазиш един брой на това издание. :?

И при мен голям проблем с този алтернатор, въпреки ,че го подмених!
Загрее ли му пада напрежението до 13.2 волта ( с чисто нов акумулатор Бош съм)!!! :)
А за списанието....с най-голямо удоволствие! :?:

#14 93TSIAWD

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 247 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 August 2007 - 01:06 AM

Падането на напрежението с качването на температурата е нормално за тия коли - има си таблица на какви температури какви са нормалните граници на напрежението. 13.2 звучи приемливо, стига да зарежда акумулатора нормално.

Пробвай са си смениш всичките кабели на захранващата система с нови и по-дебели. Аз имах големи проблеми от стари корозирали кабели акумулатор - земя (шаси) и акумулатор - стартер. Смених ги и сега ел. системата ми е стабилна - а преди имах случаи на произволно гаснене ей така на магистралата - макар че пак си дава сравнително ниско напрежение като се загрее.

#15 bat Gogo

Offline

    Модератор

  • GLOBAL MODERATOR
  • 4,984 Мнения:
  • Репутация: 1,738

Публикувано 10 August 2007 - 05:11 AM

Падането на напрежението с качването на температурата е нормално за тия коли - има си таблица на какви температури какви са нормалните граници на напрежението. 13.2 звучи приемливо, стига да зарежда акумулатора нормално.

Пробвай са си смениш всичките кабели на захранващата система с нови и по-дебели. Аз имах големи проблеми от стари корозирали кабели акумулатор - земя (шаси) и акумулатор - стартер. Смених ги и сега ел. системата ми е стабилна - а преди имах случаи на произволно гаснене ей така на магистралата - макар че пак си дава сравнително ниско напрежение като се загрее.

Естествено , първо почнах от там.... мериха кабелите и бяха перфектни! Обаче за да съм спокоен ги дублирахме!! Един вид съм с двоен здрав кабел от алтернатора до акумулатора! За масите.....сигурно съм с най-добре замасената кола на балканския полуостров :) :? :P :P Това разбира се в рамките на шегата :?:







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.