IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Божурище - подиум за Поршета


  • Не можете да пишете в тази тема
74 отговора на тази тема

#16 filiboy

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 393 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 06 November 2007 - 07:05 PM

.... Макар че е далеч от най-бързата кола, която съм карал.....

:wink: Я сподели..... поне мене ме впечатли.... :) За да е далеч трябва да е нещо 8 секундно , или имаш в предвид по завои..... :)


общо взето на всички ни е интересно какво толкова бързо си карал :)
FAST FROM THE PAST

#17 S-stail

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 2,854 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 06 November 2007 - 08:53 PM

Ariel Atom,Ultima GTR
в кръга на шегата :wink:
Публикувано изображение

#18 4

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 1,013 Мнения:
  • Репутация: 33

Публикувано 06 November 2007 - 09:05 PM

Ariel Atom,Ultima GTR
в кръга на шегата :wink:


Много добри коли, със силни времена на драг писти - но на Божура

едва ли ще ги огрее на тоз бетон, фуги и наклон....

Сток кола ни мож го бие тва Турбо и тва си е....

#19 S-stail

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 2,854 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 06 November 2007 - 09:26 PM

Ariel Atom,Ultima GTR
в кръга на шегата :wink:


Много добри коли, със силни времена на драг писти - но на Божура

едва ли ще ги огрее на тоз бетон, фуги и наклон....

Сток кола ни мож го бие тва Турбо и тва си е....

Е тва беше все пак в кръга на шегата,
а ако е карал нещо по бързо от турбото
едва ли е било на божура.

бтв:Ултимата до скоро държеше рекорда 0-160-0 мили/ч
направен на стара бетонна писта кат божура.
На драгстипа на сантапод дава средни 9тки.
http://www.ultimaspo...gtr/videos.html
Публикувано изображение

#20 karnak_salamov

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 248 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 06 November 2007 - 09:38 PM

[/quote]бтв:Ултимата до скоро държеше рекорда 0-160-0 мили/ч
направен на стара бетонна писта кат божура.
На драгстипа на сантапод дава средни 9тки.
http://www.ultimaspo...gtr/videos.html[/quote] ми ся кой е рекордьора??!?!?
ГОЛФАДЖИЯ

#21 diselpower

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 248 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 06 November 2007 - 10:44 PM

В интерес на истината удоволствието да се кара ултима излиза 100-110 бинки с хубавите компоненти.Говорим за звяр способен с нитро на 8ца и извънземно държана на пътя

#22 VentsiBeast

Offline

    fearless

  • Драг състезател
  • 1,774 Мнения:
  • Репутация: 235

Публикувано 07 November 2007 - 03:21 AM

.... Макар че е далеч от най-бързата кола, която съм карал.....

:? Я сподели..... поне мене ме впечатли.... :idea: За да е далеч трябва да е нещо 8 секундно , или имаш в предвид по завои..... :idea:

Аз съм го писал и в съответната тема отдавна... имам приятели в Турция, бизнес партньори на баща ми, които са меко казано заможни и си позволяват лукса да участват в тамошни състезания, само че на писта и с техен пилот. Топ-колата им е Шевролет Корвет С5 с двигател от Лингенфелтер, като излизайки от завода на Лингенфелтер е бил 720 или 750 коня, забравих точната цифра и не знам защо не снимах металната плочка отвътре, на която си пише всичко. Не е от стандартните пакети на Лингенфелтер, разработван е по поръчка. В момента е 980 коня на колелата според някакво ново дино, а по времето, когато аз го покарах (април 2005), те самите предполагаха, че е около 900, нямало е как да бъде измерен тогава.
Карах го 50-ина километра по пътя Истанбул-Одрин, повече от 250 не можах да вдигна щото имаше много коли и ми беше параноя да не направя някъв фал. При 220-230 и настъпване на 4-та задницата едва влиза в пътя при включен тракшън. А пилота им ме вози с 300 между колите, изобщо тая вечер адреналина беше на ниво. Максималната му скорост е 370-380 км/ч.
Иначе на връщане от последното състезание в Събота ударих 290 с мойта по магистралата и нямах пространство за повече, ама другия път 300 :wink:
Нещо много дълъг ми стана поста, ето ви няколко снимки на С5-цата и да спирам да досаждам :?

#23 Stan123

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 29 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 November 2007 - 12:39 AM

Ot snimkite se vijda samo edin kapak za $1000. i djanti na corvette Z-06.Triabvashe da snimash pod kapaka.Kolata ne mi izglejda pravena za drag.Prosto edin stok C 5 s nov preden kapak i djanti ot Z-06.

#24 VentsiBeast

Offline

    fearless

  • Драг състезател
  • 1,774 Мнения:
  • Репутация: 235

Публикувано 08 November 2007 - 01:51 PM

Ot snimkite se vijda samo edin kapak za $1000. i djanti na corvette Z-06.Triabvashe da snimash pod kapaka.Kolata ne mi izglejda pravena za drag.Prosto edin stok C 5 s nov preden kapak i djanti ot Z-06.

Някъде да видя да съм писал, че колата е правена за драг?! Ти кво мислиш, че съм седнал ей така да си съчиня няква история за да мога да впечатля 5 човека във форума? Въобще не ме интересува дали ми вярваш или не. Обяснението и снимките са за хората, които ме попитаха.

#25 todor vasilev

Offline

    Тошо синоптика

  • Драг състезател
  • 1,653 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 November 2007 - 03:49 PM

Ot snimkite se vijda samo edin kapak za $1000. i djanti na corvette Z-06.Triabvashe da snimash pod kapaka.Kolata ne mi izglejda pravena za drag.Prosto edin stok C 5 s nov preden kapak i djanti ot Z-06.

Някъде да видя да съм писал, че колата е правена за драг?! Ти кво мислиш, че съм седнал ей така да си съчиня няква история за да мога да впечатля 5 човека във форума? Въобще не ме интересува дали ми вярваш или не. Обяснението и снимките са за хората, които ме попитаха.



Може ли и Аз да попитам защо на тази 1000 коньова кола спирачките и са стандартни и как се спира от 280км с тез спирачки :cry:

#26 стилиян

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 785 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 November 2007 - 03:51 PM

Ot snimkite se vijda samo edin kapak za $1000. i djanti na corvette Z-06.Triabvashe da snimash pod kapaka.Kolata ne mi izglejda pravena za drag.Prosto edin stok C 5 s nov preden kapak i djanti ot Z-06.

Някъде да видя да съм писал, че колата е правена за драг?! Ти кво мислиш, че съм седнал ей така да си съчиня няква история за да мога да впечатля 5 човека във форума? Въобще не ме интересува дали ми вярваш или не. Обяснението и снимките са за хората, които ме попитаха.








е аз ти вярвам ,просто ми се щеюда надникна под капака,както и на доста други хора,сигурен съм,така че ако си го снимал,моля те да покажеш :cry:

#27 Flat 6

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,006 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 08 November 2007 - 04:08 PM

Ot snimkite se vijda samo edin kapak za $1000. i djanti na corvette Z-06.Triabvashe da snimash pod kapaka.Kolata ne mi izglejda pravena za drag.Prosto edin stok C 5 s nov preden kapak i djanti ot Z-06.

Някъде да видя да съм писал, че колата е правена за драг?! Ти кво мислиш, че съм седнал ей така да си съчиня няква история за да мога да впечатля 5 човека във форума? Въобще не ме интересува дали ми вярваш или не. Обяснението и снимките са за хората, които ме попитаха.



Може ли и Аз да попитам защо на тази 1000 коньова кола спирачките и са стандартни и как се спира от 280км с тез спирачки :cry:

На мен тези "стандартни" спирачки ми мязат на едни поне 350мм дискове отпред и не виждам, а и не съм виждал да има проблем при 280-0км/ч... :D Червеничко ли трябва да имат за да нестандартни? :lol:

#28 spx

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 289 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 08 November 2007 - 04:42 PM

VIPER, сгрешил си, че си пуснал снимка и отзад. Оттам ясно се вижда серийния ауспух, който меко казано не е подходящ за 980 коня на колелата. Ето и снимка на сериен Corvette с мощност 344 коня и ауспуха му:

Публикувано изображение

#29 Велко

Offline

    дУпЕтат

  • Потребител
  • 8,765 Мнения:
  • Репутация: 92

Публикувано 08 November 2007 - 04:46 PM

VIPER, сгрешил си, че си пуснал снимка и отзад. Оттам ясно се вижда серийния ауспух, който меко казано не е подходящ за 900 коня на колелата. Ето и снимка на сериен Corvette с 344 коня и ауспуха му:


Много, ама МНОГО ме съмнява Венци (V I P E R) да лъже :lol: :D :cry: И не разбрах само как реши, че ауспуха е сериен :lol:
Публикувано изображение

#30 spx

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 289 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 08 November 2007 - 04:51 PM

VIPER, сгрешил си, че си пуснал снимка и отзад. Оттам ясно се вижда серийния ауспух, който меко казано не е подходящ за 900 коня на колелата. Ето и снимка на сериен Corvette с 344 коня и ауспуха му:


Много, ама МНОГО ме съмнява Венци (V I P E R) да лъже :lol: :D :cry: И не разбрах само как реши, че ауспуха е сериен :lol:


Досега очите не са ме лъгали, а и не съм на 99 години, че да не-довиждам. А ти имаш ли представа как изглежда ауспуха на 1100 коня кола/980 на колелата/ и дали трябва да е същия като серийния?







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.