IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

другото уно което не сме видели


  • Не можете да пишете в тази тема
157 отговора на тази тема

#16 shopaza

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 3,767 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 20 April 2010 - 11:07 PM

Колега всичко е супер до тук ама ако искаш да ти дам малко инфо да сложив един 2000 16V турбо мотор 4х4 в това уно поне да тръгне като хората .Гледам поне че с мерак и то голям го правиш та поне лека полека стане една мн добре направена кола.Не че с тоя мотор няма да стане ама поне с другия ще е по родре
:) :ok:
На един мъж конски сили и женски цици се са му малко
Публикувано изображениес любезното съдействие наПубликувано изображение

Не е важен двигателя под капака на колата,а големината на съчмата в главата!

http://tnmotorsport.net/

#17 fluid_88

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 637 Мнения:
  • Репутация: 51

Публикувано 20 April 2010 - 11:15 PM

По принцип и аз това мислех да правя,но нямаше да е 4х4,а само предно с 2.0 16в турбо 209 кс.Но колата ми издуха гарнитура и от там уж за една гарнитура,а виж в какво приключение се увъртях,но с мерак ще стане след като направя този мотор по нататака ще сложа друг колата ми е 3 та така,че нямам бърза работа важното е работата да ти доставя удоволствие.. :) тази седмица би трябвало да затворим двигателя и пак ще чака колата за смяна на инжекторите електрониката и за настройка което не е никак евтино. След затварянето и пак няма да се кара,аз вече забравих какво е да я караш тази кола хахаха.
п.п. Лека и безаварийна на всички колеги :ok:

Този пост е редактиран от fluid_88: 21 April 2012 - 08:43 PM

renault espace 2,2dt 99' + автоплатформа
uno turbo 1.3 i.e 86'
ranault 19. 1.8 16v 92'
uaz 4.0 disel 71'
trabant 601 70'

#18 fluid_88

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 637 Мнения:
  • Репутация: 51

Публикувано 29 April 2010 - 08:15 PM

Днес вземах друга глава ремонтирана и ще се сложи тя!Мойта главава в предишния сервиз при затварянето е изтървал единия болт и с дрелката решили да слязат по на доло и направили резба :shock: :dknow: Ама влезли и в смукателя :evil:! За пореден път се уверявам ,че има хора който вземат пари и си нямат и идея какво правят и защо го правят :nono: другата седмица май вече ще е готова колата.
п.п.Ако някой колега следи темата да каже какво не е сменено по двигателя. :mrgreen: :cry_:

Този пост е редактиран от fluid_88: 21 April 2012 - 08:47 PM

renault espace 2,2dt 99' + автоплатформа
uno turbo 1.3 i.e 86'
ranault 19. 1.8 16v 92'
uaz 4.0 disel 71'
trabant 601 70'

#19 shopaza

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 3,767 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 29 April 2010 - 09:41 PM

Аз за това те питах защо не си боднал един голям мотор на тоя бръмбар.Като се завърши приякра на нащо Уно 4х4 2000 16 турбо ще се направи темичка в нашия форум и ако решиш нещо ще ти е по лесно като гледаш от някаде.Иначе оригинално и тои беше с Турбо 1300 ама умаля и се реши момчето да направи един малък франкенщайн.Иначе касмет за напред с проекта и бъди сигорен в майсторите преди да им дадеш нещо да правят щот после е така става че прецакват нещо и после ти казват ама то си беше така или нещът да поемат разхода и да си поправят грешката :idea:
На един мъж конски сили и женски цици се са му малко
Публикувано изображениес любезното съдействие наПубликувано изображение

Не е важен двигателя под капака на колата,а големината на съчмата в главата!

http://tnmotorsport.net/

#20 fluid_88

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 637 Мнения:
  • Репутация: 51

Публикувано 12 May 2010 - 09:46 PM

След като сравнихме двете глави излезе,че мойта е в по добро състояние.Вземахме да ремонтираме нея,занесох я при Сергей,и на мястото на изтървалите резби направи нови дупки с обратна резба метални втулки пак на 8 мм така вече може да се стяга както трябва,Дупките към смукателя ги заварихме и полирахме.След това райбероване и напасване на клапаните и ето го резултата.
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Този пост е редактиран от fluid_88: 21 April 2012 - 08:53 PM

renault espace 2,2dt 99' + автоплатформа
uno turbo 1.3 i.e 86'
ranault 19. 1.8 16v 92'
uaz 4.0 disel 71'
trabant 601 70'

#21 Toshko

Offline

    изгонен от форума

  • Потребител
  • 4,468 Мнения:
  • Репутация: 504

Публикувано 29 May 2010 - 04:30 PM

Вие да не сте си поставили за цел да го направите преди сенатора? :shock: - Щото ако ще се състезаваме казвайте да удвоя усилията :) :ok: :)
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#22 fluid_88

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 637 Мнения:
  • Репутация: 51

Публикувано 31 May 2010 - 10:31 PM

Когато си правиш колата,самото правене ти харесва,ако я свършим бързо после какво ще правим :lol: .Майтапа на страна,но таз седмица ще сложим мотора в коша..и май ще поседи колата,че за настройка и електроника трябват не малко пари!Пък и подземния паркинг и е добре познат.Като се замисля това е колата с най много наляти пари в нея и с най малко изминати километри.Нямам повече от 300 км :D А сега тъкмо купих още една кола и сега и с нея се занимавам,а и ми станаха 4 коли :D за който да се грижа :lol:
п.п.Приключението е пълно хахаха

Този пост е редактиран от fluid_88: 21 April 2012 - 08:57 PM

renault espace 2,2dt 99' + автоплатформа
uno turbo 1.3 i.e 86'
ranault 19. 1.8 16v 92'
uaz 4.0 disel 71'
trabant 601 70'

#23 fluid_88

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 637 Мнения:
  • Репутация: 51

Публикувано 09 July 2010 - 10:33 PM

Днес запалихме уното
Колата запали от първия път без проблеми след известна работа забелязах,че приборът за температтура на водата показва над 100 градуса,при проверка с лазера показа 60-70 градуса. По това съдя ,че в предния сервиз за сложили някакъв датчик за вода който да пасва там и толкова и не показва правилно.
Друг проблем се оказа след като я подкарах малко по улицата ,че точно на 4 хил.оборота колата прекъсва като падне под 4 хил оборота и пак си работи на термостата от вътрешната страна има датчик след като му откачих едно от кабелчетата и заработи нормално.това са страничните ефекти за сега.
п.п.ако някой има идей да казва,аз се сещам само за замяната на тези датчици със тези по каталог за модела!!
renault espace 2,2dt 99' + автоплатформа
uno turbo 1.3 i.e 86'
ranault 19. 1.8 16v 92'
uaz 4.0 disel 71'
trabant 601 70'

#24 shopaza

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 3,767 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 10 July 2010 - 08:03 AM

И аз това те саветвам защото компа ти зима информация от там и от там ти прави смеси.А като ти дават грешна информация датчиците и от там се шашка на средни обороти.Слагаи тези по каталог кадето са и трябва да се оправят тези аномалии
На един мъж конски сили и женски цици се са му малко
Публикувано изображениес любезното съдействие наПубликувано изображение

Не е важен двигателя под капака на колата,а големината на съчмата в главата!

http://tnmotorsport.net/

#25 fluid_88

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 637 Мнения:
  • Репутация: 51

Публикувано 10 July 2010 - 09:31 PM

Днес съответно пак цял ден бях под капака на колата :(.Сложих и регулиращ клапан вебер,който ми беше на другата кола,сложих вътре в купето механичен прибор за да знам какво е налягането,уреда е нов и е от чехословакия :D,но за сметка на това е калибриран и има пломба,(скоро и снимки).Ойл кач танка който закупих ми се стори доста негодно изработен щуцери на 12мм а на края на тях отвор 4мм :ok: :roll: та се наложи да ги разпробия и да си има отвор 12мм.също така и сложих джантите борбет 16" модел Т 9 джаула с гуми 225/40/16 колата има и фланци от стомана сл 45 преобразователни на 4х100 42мм и така с монтирани гуми ширината от гума до гума е 170 см :| ..
п.п. имам едно питане нужна ли му е електроника на уното или мога да дигна горивото и вътре от буст контролера да си настроя бууста като съответно в ауспуха му има широколентова ланда сонда?(или уред вътре бедна богата смес)?
п.п.след ремонта който и направихме колко км трябва да се кара леко за да има разработка някаква?
renault espace 2,2dt 99' + автоплатформа
uno turbo 1.3 i.e 86'
ranault 19. 1.8 16v 92'
uaz 4.0 disel 71'
trabant 601 70'

#26 PARADOX_sf

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 702 Мнения:
  • Репутация: 83

Публикувано 11 July 2010 - 09:42 AM

Слагането на механични прибори за налягане на масло и бензин е забранено в моторните спортове, сигурно има защо!

#27 fluid_88

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 637 Мнения:
  • Репутация: 51

Публикувано 12 July 2010 - 09:51 AM

Като се замисля има за какво!Мен ме е къпал бензин в колата заради скъсан маркуч.За това вземах от дом на камиона шлаука на 200 бара за масло и гориво казаха че става с два метални накрайника единия към манометъра стяга се с ключ 17 и другия е в двигателния отсег.Така е по сигурно,но пак може да има изненади,когато избера с какви уреди да съм вътре ще поръчам и за горивото да са всички еднакви и във тон :) по голям проблем ми е настройката. :)

Този пост е редактиран от fluid_88: 21 April 2012 - 09:05 PM

renault espace 2,2dt 99' + автоплатформа
uno turbo 1.3 i.e 86'
ranault 19. 1.8 16v 92'
uaz 4.0 disel 71'
trabant 601 70'

#28 fluid_88

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 637 Мнения:
  • Репутация: 51

Публикувано 12 July 2010 - 11:24 PM

Ето и няколко снимки:днес се монтираха допълнителни говорители от пред на таблото(високи) и от зад на кората (среди с отделни високи).
От пред трябва да се изреже калника и бронята с около 2см защото опират при завиване след което ще се поръчат допълнителни спойлерчета за там.
Публикувано изображение
Публикувано изображение
renault espace 2,2dt 99' + автоплатформа
uno turbo 1.3 i.e 86'
ranault 19. 1.8 16v 92'
uaz 4.0 disel 71'
trabant 601 70'

#29 PARADOX_sf

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 702 Мнения:
  • Репутация: 83

Публикувано 13 July 2010 - 10:14 PM

Смени джантите или колата...

#30 fluid_88

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 637 Мнения:
  • Репутация: 51

Публикувано 13 July 2010 - 10:49 PM

Смени джантите или колата...

Това пък защо.Верно ,че се натоварват лагерите но са 20 лева :) не е проблем да се сменят,днес се изрязаха калниците и не опира вече никаде,след като покарах колата малко и се пръсна маркуча за горивото след шлауката :) отидох и дигнах луд скандал в магазина как така продават маркуч за бензин който не може да работи 5 мин на 3,5 бара :) уреда ще го сменя с електрически :Dне,че неможе да се направи с механичен но е голяма занимавка да не забравяме че в самолетите и в танковете и в много други сериозни машини има доста механически прибори.
п.п. чакам идей за настройка
renault espace 2,2dt 99' + автоплатформа
uno turbo 1.3 i.e 86'
ranault 19. 1.8 16v 92'
uaz 4.0 disel 71'
trabant 601 70'







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.