

MainLine DynoLog dynos
#1
Публикувано 03 January 2008 - 01:07 PM
#2
Публикувано 06 January 2008 - 10:05 AM




#3
Публикувано 06 January 2008 - 02:11 PM
Модератор: bat Gogo
#4
Публикувано 06 January 2008 - 02:37 PM


А за Голфа питай че да ти кажа

#5
Публикувано 06 January 2008 - 05:00 PM
Модератор: bat Gogo
#6
Публикувано 06 January 2008 - 05:57 PM
Е тва са страшни глупости бре, никъде не съм писал за Мустанг поне не и в тази тема, Мустанг има както динота с механична връзка така и такива без

Както и да е, двата беда си имат отделен контрол и отделно натоварване така че оборотите им да се поддържат еднакви(т.е. все едно на пътя). Въпрос на софтуер и ПИД контрол.
На теория да, на практика обаче не е така, поинтересувай се и сам ще разбереш що

После графично може да се изкара процентното разпределение на момента съответно на предния и на задния мост, което е доста полезно за някои които искат да контролират това нещо.
Това също не е верно, щото това процентно разпределение е на увиснала кола, и такива които имат електронно разпределение на торга на диното правят едно на пътя съвсем друго

Така на Порша по спомен излезе нещо от рода на 10-15%отпред/90-85% отзад което май е и така наистина но не споря.
Ако се поинтересуваш точно поршетата 996 и 997 имат честия навик да трошат предни дифове баш на такъв тип динота

Всички нови коли се тестват на това което са решили да тестват оттатък океана. Американски производител надали ще вземе да тества на Маха дино.
90% от смок чек шоповете в щатите работят с МАХА

Тук в Европа поне немските производители тестват и на други шаси стендове. Не знам как си вадиш такива крайни изводи че това или онова не е така или не е вярно. По цял свят ежедневно се въртят стотици 4х4 коли, на стендове на известни марки без мех. връзка м/у бедовете. Смятам че ако това трошеше колите или мери толкова грешно поне някой щеше да е фалирал.
Аз не правя изводи а споделям изводи направени от хора които работят в областта от много години насам, аз не съм никой че да правя изводи

Причини за нереални резултати са най-често с човешки произход и въпрос на доста променливи които могат да не се вземат под внимание по време на тестването. Има си и някои стендове които ги водят "завишаващи". Нисана трошил ли е дифове на Дайнапака?
Не е трошил дифове, но точно заради тестването на диното Дани(по съвет на Васко Орешков мисля) му взе контролер на 4х4 системата с който контролер съотношението предно задно може да е точно фиксирано а не постоянно да се мени

Аз за счупен драйвтрейн от дино не съм чувал, особено за известните марки. Ако знаеш пример може да споделиш.
Чел съм за няколко подобни случая все с нови коли, честно казано не ми се търси сега, но ако потърсиш сам мисля че ще намериш достатъчно инфо по въпроса

Какво стана с Голфа накрая и какво горе-долу освен турбото има под капака? Ти участвал ли си с нещо?Електроника?
Абсолютно с нищо не съм участвал в таз кола, а кво има в нея ми общо взето нищо, един събери чарк мотор, без нито една истинска част вътре, 4х4 трансмисия от бус Т4ка, едно лагерно турбо и мегасмърт електроника

#7
Публикувано 06 January 2008 - 06:08 PM
Като представител на княжевската школа бих предложил съвсем просташко решение на проблема


Ако сигнала отслабва може да се направи стъпало с нужните параметри и пак да се закара сигнала отпред...
Даже си мисля, че все някой се е сетил преди мен и има стендове оборудвани с импулс генератори които да се връзват към не двигателният мост и да симулират движение направо???
Също така си мисля, че при цената на един дино стенд със сигурност е намерен начин софтуера да прилага такова усилие, че да държи оборотите на двата моста на 4Х4 еднакви???
Механичната връзка между валците нали ще има загуби? Сигурно се калкулират, но водят до повече неизвестни и съответно повече неточности и инерция...
Даже съм сигурен, че емулатор за сигнали на предния АБС е вече наличен вместо скъпа и сложна система която да върти и предните колела... Или другия вариант ако ще се въртят предни не двигателни колела - да ги върти един електромотор


Ма кво разбирам пък аз?

Какво стана с Голфа накрая и какво горе-долу освен турбото има под капака? Ти участвал ли си с нещо?Електроника?
Абсолютно с нищо не съм участвал в таз кола, а кво има в нея ми общо взето нищо, един събери чарк мотор, без нито една истинска част вътре, 4х4 трансмисия от бус Т4ка, едно лагерно турбо и мегасмърт електроника
А ето това вече ми е любимата кола


Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер
#8
Публикувано 07 January 2008 - 10:51 AM
Случайно попаднах на тази тема и мисля, че тъй-като ме засяга пряко (аз съм оператор на гореспоменатия дино-стенд), мога да кажа няколко думи.
Разбира се като всяка една силова машина, дино-стендът в известна степен крие рискове за двигателя и трансмисията на измервания автомобил, но тъй-като такива машини се разработват от десетилетия, тези рискове вече са сведени до минимум. Също така основен фактор е квалификацията и уменията на дино-оператора да провежда измерванията по възможно най-безопасен начин. В тази връзка аз бях обучен от изключителен професионалист, за който vagman по-горе споменава и с когото се консултирам когато срещна трудности при измерване на по-съвременни автомобили. Ето част от автомобилите, безпроблемно тествани на нашето дино:
BMW X5
BMW 330D 4x4
VW Touareg
Porsche Cayenne
Porsche 997 Targa 4s
Porsche 997 Turbo
Lamborghini Murcielago
Lamborghini Gallardo
Toyota Landcruiser
Мисля, че това мое мнение ще ви бъде полезно при разрешаването на този спор. Не искам да изпадам в подробности относно конструктивните особености на нашата машина и разликата между нея и други такива, тъй-като виждам че сте достатъчно информирани на тази тема.
#9
Публикувано 07 January 2008 - 07:25 PM

Ако не е конфиденциална информация има ли начин да постнеш графиките на всички тези автомобили които изброи или пък да ми ги пратиш на лично ?
Тошко.......скрии се бе


#10
Публикувано 07 January 2008 - 08:43 PM
МуахахахахаххахахахахахахаххахахахахаахахахаТошко.......скрии се бе Не разваляй хубавата тема !!! Такива цигании прави ТИ като наринеш 250-300 хилки за дино и като трябва да тестваш коли за по 100000+$, бахти циганина си, аз направо съм потресен.............ти скии как никой не са е сетил за твойта супер маняшка идея, само ти като мноо начетен олигорен са сети, наш ко патентовай си идеята и я продай, бахти балъка
хахахахахаххахахаххахаххахахахахахахаххахаахахахх
хахахахххахахаххахахахахаахахахахаххахахаххахаххааа
страшно са смях с тоя цитат



п.п тошка кажи още няколко вариянта , поне да се насера


#11
Публикувано 07 January 2008 - 10:19 PM
Модератор: bat Gogo
#12
Публикувано 08 January 2008 - 05:39 AM
Ако не е конфиденциална информация има ли начин да постнеш графиките на всички тези автомобили които изброи или пък да ми ги пратиш на лично ?
Разбира се че информацията е конфиденциална, защото съдържа рег. номер и име на собственика. Като дойдеш с някоя кола на диното, мога да ти покажа някои от графиките и да ги коментираме на място.
#13
Публикувано 08 January 2008 - 08:47 AM
Мерси за графиките които показа, доста полезно инфо наистина..................................



Аз също не съм против нито един производител на дино стендове, диното на Ицо ме кефи наистина много, диното на Проспиид също много ми харесва, тук просто си говорим кое що и как, аз скоро също мисля да си вземам дино и една такава дискусия лично за мен е доста полезна

#14
Публикувано 08 January 2008 - 10:33 AM
Модератор: bat Gogo
#15
Публикувано 08 January 2008 - 02:07 PM
Модератор: bat Gogo

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.