IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

MainLine DynoLog dynos


  • Не можете да пишете в тази тема
223 отговора на тази тема

#1 ._19

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,083 Мнения:
  • Репутация: 889

Публикувано 03 January 2008 - 01:07 PM

ДИНО ТОРК СТОЙНОСТИТЕ- ЕДНА ИСТИНА

#2 kelesha

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 1,931 Мнения:
  • Репутация: 543

Публикувано 06 January 2008 - 10:05 AM

Окей, след като гледах клиповете никъде не видех да се тества един съвсем нормален автомобил, т.е сток без тунинг, ей така просто да му премерят конете :D Въпроса ми е защо ? Според теб може ли на това дино да се тества без проблем Порше Кайен, БМВ Х5, Мерцедес МЛ или S класа от новите или всякви други нови коли със много системи за сигурност и стабилност които НЕ МОГАТ да се излючат по никакъв начин напълно :wink: Според мен на нито едно от двете динота до момента в БГ такива коли не могат да бъдат тествани :lol: А защо това е така надявам се си се сетил ;)
it's my way or.....the highway 8)

#3 ._19

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,083 Мнения:
  • Репутация: 889

Публикувано 06 January 2008 - 02:11 PM

MainLine DynoLog dynos

Модератор: bat Gogo

#4 kelesha

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 1,931 Мнения:
  • Репутация: 543

Публикувано 06 January 2008 - 02:37 PM

Ами проблема е там че дино без механична връзка между преден и заден бед просто не може да тества коректно тези автомобили, също така не може да тества коректно и 997турбо, да не говорим че ако операторите не са наясно с това има голяма опастност да се потроши нещо от драйвтрейна на колата която се тества, или пък най елементарното резултатите след теста ако той е възможен просто са супер нереални :| Забележи че всички нови коли даже и нови БМВта които са само на задно се тестват на 4х4 динота които не са абъв граунд а ин граунд и с механична връзка между бедовете ;)

А за Голфа питай че да ти кажа :)
it's my way or.....the highway 8)

#5 ._19

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,083 Мнения:
  • Репутация: 889

Публикувано 06 January 2008 - 05:00 PM

MainLine DynoLog dynos

Модератор: bat Gogo

#6 kelesha

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 1,931 Мнения:
  • Репутация: 543

Публикувано 06 January 2008 - 05:57 PM

Много се надъхвате с Мустанг диното но и то си има недостатъци.

Е тва са страшни глупости бре, никъде не съм писал за Мустанг поне не и в тази тема, Мустанг има както динота с механична връзка така и такива без 8)

Както и да е, двата беда си имат отделен контрол и отделно натоварване така че оборотите им да се поддържат еднакви(т.е. все едно на пътя). Въпрос на софтуер и ПИД контрол.
На теория да, на практика обаче не е така, поинтересувай се и сам ще разбереш що ;)

После графично може да се изкара процентното разпределение на момента съответно на предния и на задния мост, което е доста полезно за някои които искат да контролират това нещо.

Това също не е верно, щото това процентно разпределение е на увиснала кола, и такива които имат електронно разпределение на торга на диното правят едно на пътя съвсем друго :)

Така на Порша по спомен излезе нещо от рода на 10-15%отпред/90-85% отзад което май е и така наистина но не споря.

Ако се поинтересуваш точно поршетата 996 и 997 имат честия навик да трошат предни дифове баш на такъв тип динота :)

Всички нови коли се тестват на това което са решили да тестват оттатък океана. Американски производител надали ще вземе да тества на Маха дино.
90% от смок чек шоповете в щатите работят с МАХА :o

Тук в Европа поне немските производители тестват и на други шаси стендове. Не знам как си вадиш такива крайни изводи че това или онова не е така или не е вярно. По цял свят ежедневно се въртят стотици 4х4 коли, на стендове на известни марки без мех. връзка м/у бедовете. Смятам че ако това трошеше колите или мери толкова грешно поне някой щеше да е фалирал.

Аз не правя изводи а споделям изводи направени от хора които работят в областта от много години насам, аз не съм никой че да правя изводи :|

Причини за нереални резултати са най-често с човешки произход и въпрос на доста променливи които могат да не се вземат под внимание по време на тестването. Има си и някои стендове които ги водят "завишаващи". Нисана трошил ли е дифове на Дайнапака?
Не е трошил дифове, но точно заради тестването на диното Дани(по съвет на Васко Орешков мисля) му взе контролер на 4х4 системата с който контролер съотношението предно задно може да е точно фиксирано а не постоянно да се мени :D

Аз за счупен драйвтрейн от дино не съм чувал, особено за известните марки. Ако знаеш пример може да споделиш.

Чел съм за няколко подобни случая все с нови коли, честно казано не ми се търси сега, но ако потърсиш сам мисля че ще намериш достатъчно инфо по въпроса :o

Какво стана с Голфа накрая и какво горе-долу освен турбото има под капака? Ти участвал ли си с нещо?Електроника?

Абсолютно с нищо не съм участвал в таз кола, а кво има в нея ми общо взето нищо, един събери чарк мотор, без нито една истинска част вътре, 4х4 трансмисия от бус Т4ка, едно лагерно турбо и мегасмърт електроника :|
it's my way or.....the highway 8)

#7 Toshko

Offline

    изгонен от форума

  • Потребител
  • 4,468 Мнения:
  • Репутация: 504

Публикувано 06 January 2008 - 06:08 PM

Правилно ли съм разбрал, че ако се тества съвременна кола със задно и предните колела не се въртят компютъра ще протестира и или няма да стане нищо или резутата ще е много грешен? Дори да е натиснато копчето/копчетата?

Като представител на княжевската школа бих предложил съвсем просташко решение на проблема :) - взема се сигнал от датчиците на АБС на задните колела и се вкарва в буксите на предните :o

Ако сигнала отслабва може да се направи стъпало с нужните параметри и пак да се закара сигнала отпред...

Даже си мисля, че все някой се е сетил преди мен и има стендове оборудвани с импулс генератори които да се връзват към не двигателният мост и да симулират движение направо???

Също така си мисля, че при цената на един дино стенд със сигурност е намерен начин софтуера да прилага такова усилие, че да държи оборотите на двата моста на 4Х4 еднакви???

Механичната връзка между валците нали ще има загуби? Сигурно се калкулират, но водят до повече неизвестни и съответно повече неточности и инерция...

Даже съм сигурен, че емулатор за сигнали на предния АБС е вече наличен вместо скъпа и сложна система която да върти и предните колела... Или другия вариант ако ще се въртят предни не двигателни колела - да ги върти един електромотор ;) - по-добе е вместо да пускаш кардани и вериги между мостовете :|

Ма кво разбирам пък аз? :)

Какво стана с Голфа накрая и какво горе-долу освен турбото има под капака? Ти участвал ли си с нещо?Електроника?

Абсолютно с нищо не съм участвал в таз кола, а кво има в нея ми общо взето нищо, един събери чарк мотор, без нито една истинска част вътре, 4х4 трансмисия от бус Т4ка, едно лагерно турбо и мегасмърт електроника


А ето това вече ми е любимата кола :D - просто и ефективно! :o - За кой голф говорите?
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#8 maxtoledo

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 177 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 07 January 2008 - 10:51 AM

Здравейте

Случайно попаднах на тази тема и мисля, че тъй-като ме засяга пряко (аз съм оператор на гореспоменатия дино-стенд), мога да кажа няколко думи.

Разбира се като всяка една силова машина, дино-стендът в известна степен крие рискове за двигателя и трансмисията на измервания автомобил, но тъй-като такива машини се разработват от десетилетия, тези рискове вече са сведени до минимум. Също така основен фактор е квалификацията и уменията на дино-оператора да провежда измерванията по възможно най-безопасен начин. В тази връзка аз бях обучен от изключителен професионалист, за който vagman по-горе споменава и с когото се консултирам когато срещна трудности при измерване на по-съвременни автомобили. Ето част от автомобилите, безпроблемно тествани на нашето дино:

BMW X5
BMW 330D 4x4
VW Touareg
Porsche Cayenne
Porsche 997 Targa 4s
Porsche 997 Turbo
Lamborghini Murcielago
Lamborghini Gallardo
Toyota Landcruiser

Мисля, че това мое мнение ще ви бъде полезно при разрешаването на този спор. Не искам да изпадам в подробности относно конструктивните особености на нашата машина и разликата между нея и други такива, тъй-като виждам че сте достатъчно информирани на тази тема.
Публикувано изображение

Акълът е единственото нещо, което можеш да раздаваш, без да го притежаваш :D

#9 kelesha

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 1,931 Мнения:
  • Репутация: 543

Публикувано 07 January 2008 - 07:25 PM

maxtoledo благодаря за навременния отговор :giggle:
Ако не е конфиденциална информация има ли начин да постнеш графиките на всички тези автомобили които изброи или пък да ми ги пратиш на лично ?

Тошко.......скрии се бе :) Не разваляй хубавата тема !!! Такива цигании прави ТИ като наринеш 250-300 хилки за дино и като трябва да тестваш коли за по 100000+$, бахти циганина си, аз направо съм потресен.............ти скии как никой не са е сетил за твойта супер маняшка идея, само ти като мноо начетен олигорен са сети, наш ко патентовай си идеята и я продай, бахти балъка :giggle:
it's my way or.....the highway 8)

#10 BE REAL

Offline

    изидоро

  • Потребител
  • 2,575 Мнения:
  • Репутация: 16

Публикувано 07 January 2008 - 08:43 PM

Тошко.......скрии се бе Не разваляй хубавата тема !!! Такива цигании прави ТИ като наринеш 250-300 хилки за дино и като трябва да тестваш коли за по 100000+$, бахти циганина си, аз направо съм потресен.............ти скии как никой не са е сетил за твойта супер маняшка идея, само ти като мноо начетен олигорен са сети, наш ко патентовай си идеята и я продай, бахти балъка

Муахахахахаххахахахахахахаххахахахахаахахаха
хахахахахаххахахаххахаххахахахахахахаххахаахахахх
хахахахххахахаххахахахахаахахахахаххахахаххахаххааа
страшно са смях с тоя цитат
:shock: :D :D

п.п тошка кажи още няколко вариянта , поне да се насера :D :D
"My style is IMPETUOUS , My defence is IMPRЕGNABLE , I'm just FEROCIOUS "

#11 ._19

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,083 Мнения:
  • Репутация: 889

Публикувано 07 January 2008 - 10:19 PM

MainLine DynoLog dynos

Модератор: bat Gogo

#12 maxtoledo

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 177 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 January 2008 - 05:39 AM

Ако не е конфиденциална информация има ли начин да постнеш графиките на всички тези автомобили които изброи или пък да ми ги пратиш на лично ?


Разбира се че информацията е конфиденциална, защото съдържа рег. номер и име на собственика. Като дойдеш с някоя кола на диното, мога да ти покажа някои от графиките и да ги коментираме на място.
Публикувано изображение

Акълът е единственото нещо, което можеш да раздаваш, без да го притежаваш :D

#13 kelesha

Offline

    професионален шофьор

  • Драг състезател
  • 1,931 Мнения:
  • Репутация: 543

Публикувано 08 January 2008 - 08:47 AM

..................................

Мерси за графиките които показа, доста полезно инфо наистина :shock: и все пак аз все още съм склонен да се съмнявам във обективността на теста при един такъв вариант на замерване. Да кажем имаме 997тт качено на диното то иска да си джитка с 90% момент отзад(примерно), за да не му разкажем играта на скъпата трансмисия, ние му прилагаме товар отзад чрез електромагнитните спирачки на диното и по този начин успяване да накараме преден и заден мост да се въртят с една и съща скорост, от тук натам почваме да го тестваме, навярно знаеш че електромагнитните спирачки имат доста голяма грешка при положение че позагреят и това ми дава остнование да смятам че теста осъществен по този начин даже и да е възможен ще е просто нереален т.е с доста голяма грешка при измерването :D Да се симулира еднаква скорост на 4х4 дино без механична връзка навярно не е нова идея, въпреки това почти всички производители с малки изключения предлагат 4х4 динота с механична връзка, ако трябва да се тестват гореспоменатите коли, освен това почти всички динота които се предлагат тук в Европа предлагат функция за измерване и на загубите в трансмисията като по този начин показват както коне на колелата така и коне на вала :D
Аз също не съм против нито един производител на дино стендове, диното на Ицо ме кефи наистина много, диното на Проспиид също много ми харесва, тук просто си говорим кое що и как, аз скоро също мисля да си вземам дино и една такава дискусия лично за мен е доста полезна :D Между другото диното на Ицо колко милиметра ролки има(диаметър) ?
it's my way or.....the highway 8)

#14 ._19

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,083 Мнения:
  • Репутация: 889

Публикувано 08 January 2008 - 10:33 AM

MainLine DynoLog dynos

Модератор: bat Gogo

#15 ._19

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,083 Мнения:
  • Репутация: 889

Публикувано 08 January 2008 - 02:07 PM

MainLine DynoLog dynos

Модератор: bat Gogo







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.