IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Избор на евтина спортна кола и отново (TOYOTA CELICA)


  • Не можете да пишете в тази тема
91 отговора на тази тема

#16 TUNGO

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 420 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 14 January 2008 - 07:02 PM

То от заглавието на темата си личи че не съм много финансово стабилен за много спортна кола. то и заглавието на темата е такава. (щом ще я скопя и с метан представи си :lol: ) но за съжаление нямам финансовата способност за такива двигатели. пак подчертавам. Здрава, с евтина подръжка. някъде около 100 к.с мисля че са достатъчни. метанеца като изяде 20 30 перферктната градска кола. според мен. не ме интересува толкова ускорение 0-100 коне, кола с по твърдо окачване даже по няма да ме изкефи понеже ще ме друса много. живея в такъв квартал като на семейство флинстоун :twisted:. изброените коли много ми харесват като дизайн. всички са японски (МНОГО ЗДРАВИ :) ) Уверил съм се :twisted: другите които много ми харесват са американските като проб например ама там няма как да се класирам с моите изисквания за евтина поддръжка. та много се чудя за кола над 100 коня висок ли е много данъка. гражданска и т.н. Няма ли как да я регистрирам като по-маломощна. ще им се оплача че ще слагам метан и няма да я много гоня по улиците :ok:.

Забравих да кажа че колата ще се кара предимно в града. рядко ще излзам на извъградско. другото което е голям фен съм на кар аудиото с метана много ще натваря багажника. ще ми трябва още малко местенце поне за една 15ка :P сивик май не е с много голям багажник какво ще кажете за мх-3 като гледам задните седалки май-багажника е по широк от на сивик.

Благодаря за отговорите.

Някой ако предлага някоя от изброените нов-внос може да пише на лс :twisted:
Skype: Bboy_TUNGO

#17 VFTI

Offline

    Taekwon-do fighter

  • Потребител
  • 4,049 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 14 January 2008 - 09:00 PM

http://zverinoauto.f...i.bg/a-vf1.html

Eй от тук си избери явтина японка и здрава :)
<p>Alfa Romeo 155 1.8 8v SPORT. MY- the new passion<br /> Най-новото от автомобилите! http://kamuscoop.blo...logspot.com</p>

#18 ilko ivanov

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 315 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 14 January 2008 - 09:07 PM

Като гледам изискванията ти ,мисля че Селика 1,6 е твоята кола.
По-мощния двг. е и по-скъп за подръжка.
На Селиката частите са сравнително евтини и разпространени(с изключение на ламарините).
Има доста голям багажник за сметка на задни седалки(все пак в сравнение с Еклипса си е широко отзад :) )

#19 dido

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 3,997 Мнения:
  • Репутация: 13

Публикувано 15 January 2008 - 06:52 AM

За повече яснота по двете мазди - 323 и МХ-3 може да се обърнеш към колегите от форума http://forum.mazdabg.com . Има много хора с такива и отзивите ще бъдат от първа ръка, а не кой какво недочул и недоразбрал.
<p>Публикувано изображение</p>

#20 jocata

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 879 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 15 January 2008 - 02:23 PM

Имай предвид, че сивика от тази генерация има същия проблем като Опел - гниенето.

#21 TUNGO

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 420 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 16 January 2008 - 11:36 AM

Усмихна ми се късмета :)
излезе едно Mitsubishi Eclipse 93 g.
с абсолютно всички екстри за модела без кожен салон.
притеснява ме мощността 2.0 16v 150 к.с

голям бензиновъртеж ще прави това май а. :)
а подръжката сигурно е доста скъпа какво ще кажете
за данъка до колкото знам ще е около 120 лв на година дали съм прав.
Skype: Bboy_TUNGO

#22 dido

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 3,997 Мнения:
  • Репутация: 13

Публикувано 17 January 2008 - 06:54 AM

Данъкът ще е малко повече - на 140 коня преди 2 години беше към 150 лв. Сега нещо са скрили данъчния калкулатор, та не може да се сметне колко ще ти е. Що се отнася до разхода - гледам, че искаш да слагаш метан. В такъв случай не мисля, че разходът ти ще е чак толкова сериозен проблем :)
<p>Публикувано изображение</p>

#23 TUNGO

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 420 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 17 January 2008 - 10:16 AM

Мерси много колега. значи да не се притеснявам за разхода толкова.
Skype: Bboy_TUNGO

#24 ilko ivanov

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 315 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 17 January 2008 - 07:27 PM

Е това вече ще е извращение - Еклипс на метан :) :D :dance1: :champ:
Да знаеш,ако монтираш обикновена уредба доста ше го спънеш и на бензин(ама достаааа).
Не знам дали си видял колко е голям багажника,като сложиш бутилка/и го забравяш.
За музика въобще няма да остане място.
Имай предвид - подръжката не е от най евтините.Вярно колата е здрава,ама си иска своето.
Относно "всички екстри"-да знаеш - стандартно са си с тези екстри(не е кой знае какъв късмет).

По нагоре ти казах - Селиката ще отговори повече на твоите изисквания(поне доколкото ти разбрах идеята)за икономия и практичност.

П.П.имал съм и двете коли и говоря от личен опит :kiss3: .
Успех.

#25 TUNGO

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 420 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 17 January 2008 - 09:05 PM

Мерси колега. за метана не бях карал до сега кола на метан. днеска сложих на майка ми на колата метанова уредба примера комби 1.6 90 к.с. колицата си вървеше много добре на бензин не може да се каже че беше бегачка ама си въвеше добро ускорение доври в големите скорости. сега с метана имам чувството че колелата затягат направо. откачам все едно секи момент ще свърши горивото сложиха и авансов процесор ама си е коза. казах на човека да я направи икономично направоя я е удошил. само не мога да разбера при тръгване на 1-ва как някой път си тръгва добре друг път много зле все едно ми е свършил съединителя нормално ли е или да ходя утре на майстора. минах 100 км градско тая нощ да я усетя и постоянно така правеше колата е карбуратор ако е пълна инжекция дали ще го има същия проблем питам за колата която смятам да купя. сивик селика мх3. май ще трябва повече кончета да я търся защото ако въви и тя по тоя начин на метан много ще ме дразни. знам че няма как да излиза евтино и да върви много но търся да е поне нормално. дали може да се гласи като газовите уредби да харчи малко повечко но да върви.
Skype: Bboy_TUNGO

#26 Marionte

Offline

    професионален шофьор

  • Banned
  • 2,343 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 17 January 2008 - 10:46 PM

дали може да се гласи като газовите уредби да харчи малко повечко но да върви.


НЕ, не може! На метан колите вървят по начина, който си описал! Т.е. АДСКИ зле! :wink:

#27 TUNGO

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 420 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 17 January 2008 - 11:20 PM

:wink:

че аз трябва да взема кола над 150 коня за да варви на метан като 90 коня бенз взех да се замислям за един еклипс
Skype: Bboy_TUNGO

#28 Marionte

Offline

    професионален шофьор

  • Banned
  • 2,343 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 17 January 2008 - 11:59 PM

:wink:

че аз трябва да взема кола над 150 коня за да варви на метан като 90 коня бенз взех да се замислям за един еклипс


Горе долу да! Макар че за Еклипса аз само лоши неща съм чувал! Особенно откъм здравина, доста проблеми имал!
А и по-лекички колички 90к.с. (като някой Сивик) пак ще ти се подиграват...... :cens:

#29 dido

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 3,997 Мнения:
  • Репутация: 13

Публикувано 18 January 2008 - 07:09 AM

Нормално е да е така. И моето Пежо има голяма разлика в динамиката на метан и на бензин, въпреки, че е с ТАП и ламбда контрол. Просто тоя вид конверсии е се прави за икономия. За да се ползва за перформанс си иска да знаеш какво искаш и как да го направиш, иначе не е невъзможно.
<p>Публикувано изображение</p>

#30 Duratec

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,369 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 18 January 2008 - 07:51 AM

Е защо не слагате газови уредби ???
Миналото лято, докато още карах Ескорта (1.3 60 коня карб.) и го бях отвил да върви, харчеше ми сигурно 15/100 (че може и повече) ама вървеше повече от на бензин (на бенз прави 70-75 на 2ра, а на газ 90 ! ).
Особено пък знам, че газовия инжекцион запазва мощността и разхода като на бензин.
Don't drive it, slide it


НЕ НА ВИСОКИТЕ ЦЕНИ НА ГОРИВАТА В БЪЛГАРИЯ !!!







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.