IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Помпа-дюза ??


  • Не можете да пишете в тази тема
6 отговора на тази тема

#1 edit0r

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 82 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 February 2008 - 12:17 PM

Искам да попитам какви са капризите на помпа-дюза двигател 1.9 TDI 116к.с?

Какви са предимствата и недостатъците от помпа-дюза и коман рейл?

Помпа-дюза може ли да се кара с нафта на черно, какви са рисковете с тая нафта?

И изобщо при кои може да имате повече главоболия?

П.С.
Нека някой който ги разбира да ми обесни тия работи,защото съм нов сега реших да си купя дизелова кола.

#2 Boshev.Corp

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 43 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 February 2008 - 11:02 PM

Ако въпроса ти е дали да избереш комън рейл или помпа-дюза - вземай комън рейла. Това е бъдещето. Помпа-дюзата като механика е доста по сложна конструкция в сравнение с комън рейла. И двете системи са доста капризни към нафтата понеже достигат огромни налягания (по около 2000 атмосфери и нагоре), но с добри филтри можеш да решиш донякъде този проблем. Общо взето поради по-голямата сложност на помпа-дюзата при нея може да имаш повече проблеми, но в случая всичко зависи от конкретната кола, как е поддържана, как е карана и т.н. Помпа-дюзата и тя има своите предимства и те са основно в малко по-високото КПД, което постига благодарение на малко по-високото налягане на впръскване. Тоест при помпа-дюзата на хартия би трябвало да се очаква малко по-нисък разход в сравнение с комън рейла. Това е съвсем накратко, което се сещам. Потърси из форума има доста изписано по въпроса.
Публикувано изображение

#3 Шморхи

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 6,918 Мнения:
  • Репутация: 11

Публикувано 09 February 2008 - 07:23 AM

Не е само на хартия. :twisted:
Относно капризите, смятам, че ПД е по-некапризен към горивото каквото и да казва хартията. :idea:
В Бургас имаше случка, ПД 116 коня да я заредят с бензин и да продължи да върви. След като спря, почистиха системата и колата си върви идеално. :cry:

Чувал съм,че имат някакъв проблем със скоростната кутия,който се решавал сравнително лесно след смяна на маслото.


#4 igor

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 355 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 18 February 2008 - 11:37 AM

Искам да попитам какви са капризите на помпа-дюза двигател 1.9 TDI 116к.с?

Какви са предимствата и недостатъците от помпа-дюза и коман рейл?

Помпа-дюза може ли да се кара с нафта на черно, какви са рисковете с тая нафта?

И изобщо при кои може да имате повече главоболия?

П.С.
Нека някой който ги разбира да ми обесни тия работи,защото съм нов сега реших да си купя дизелова кола.


ПД двигатели имат проблем с буталата,пробиват се, 2.0тди около 100хл.,1,9тди около 150хл.
Публикувано изображение
гр.София, кв.Лозенец ул.Лозенска Планина 24
0894371713 / 029633507

http://www.hobbyservice-hary.com

#5 vagman

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,956 Мнения:
  • Репутация: 811

Публикувано 18 February 2008 - 05:31 PM

ПД двигатели имат проблем с буталата,пробиват се, 2.0тди около 100хл.,1,9тди около 150хл.


Това е меко казано невярно , да не кажа нещо по-твърдо. Все едно когато спукаш гума да казваш че на тия коли са им слаби гумите като фабричен дефект. Единични случаи има при всички марки автомобили.
<p><strong><span style=\"font-size: small;\">Продавам куплунзи (букси) и СОР бобини от VAG групата, куплунзи за дюзи тип Бош. Всичко се намира във форум \"Купува/Продава, Авточасти\"</span></strong></p> <p>&nbsp;</p>

#6 Шморхи

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 6,918 Мнения:
  • Репутация: 11

Публикувано 18 February 2008 - 11:07 PM

Мислех и аз да го кажа, но като по НЕкомпетентен се въздържах. :wink:

Чувал съм,че имат някакъв проблем със скоростната кутия,който се решавал сравнително лесно след смяна на маслото.


#7 Boshev.Corp

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 43 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 19 February 2008 - 09:13 PM

По-старото поколение дизели действително са имали подобни проблеми с пукане на главата, прегаряне на гарнитури, стопяване на буталата, горене на масло, ниски обороти, шумна работа и сякви такива проблеми и неудобства. Причините за това са много, но основните са високите температури, при които работи и доста по-рязкото (в сравнение с бензина) повишаване на налягането. При съвременните дизели и при комън рейл и при ПД тези проблеми са решени чрез подаването на горивото на порции и огромни налягания на впръскване, които водят и до по-добро разпрашване на горивото, съответно по-добро смесообразуване и по-плавно протичане на горивния процес. Факт е че поддръжката на дизелов мотор изисква повече средства в сравнение с бензиновия, но тук въпроса не е дизел или бензин. Според това, което съм чел новите дизели имат ресурс около 300 хил. километра без да дават никакви проблеми, но си искат поддръжка. Виждал съм дизели и на повече, но си показват и те дефектите - не палят както трябва, пушат повече, масло почват да горят. Тоест моето мнение е, че основното, което трябва да се гледа при купуване на каквато и да е кола втора ръка, е дали са спазвани предписанията на производителя. :evil:
Публикувано изображение







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.