IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Алфа Ромео 166 2.4 Турбо дизел


32 отговора на тази тема

#1 OFFLINE   Goshy

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 322 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 27.06.2014 - 14:51ч.

Публикувано 17.03.2008 - 19:17ч.

подръжката скъпа ли е ?
колко струва смяната на ролки ремъци ....
абе всичко ме интересува за този модел
при покупка какво се гледа ......
всичко ще ми е полезно

#2 OFFLINE   BuHTu/\kaTa

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 5300 Мнения:
  • Репутация: 3
    Последно посещение: 24.06.2009 - 14:51ч.

Публикувано 17.03.2008 - 19:43ч.

Скъпа е!
По аватара ти съдя, че харесваш "БМВ" - по-добре си вземи "525d" :)
5555 - КРАЙ!

#3 OFFLINE   Goshy

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 322 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 27.06.2014 - 14:51ч.

Публикувано 17.03.2008 - 20:51ч.

Колата не е за мен :)
за един приятел е и ми каза да питам по форумите

#4 OFFLINE   BuHTu/\kaTa

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 5300 Мнения:
  • Репутация: 3
    Последно посещение: 24.06.2009 - 14:51ч.

Публикувано 17.03.2008 - 21:06ч.

Е, щом е така, направо да влезне да чете в Алфа-форума или ти прочети там :)
За мен е безсмислено да поддържаш "Мерцедес" и да караш "Алфа" :evil:
5555 - КРАЙ!

#5 OFFLINE   koolio

    опитен шофьор


  • Потребител
  • 162 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 10.11.2008 - 23:00ч.

Публикувано 17.03.2008 - 21:36ч.

BuHTu/\kaTa написа:

Е, щом е така, направо да влезне да чете в Алфа-форума или ти прочети там :twisted:
За мен е безсмислено да поддържаш "Мерцедес" и да караш "Алфа" :giggle:
Според ме пък обратното е безсмислено :shock: .
Мерцедес е безспорно класна, но пенсионерска кола.

#6 OFFLINE   Goshy

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 322 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 27.06.2014 - 14:51ч.

Публикувано 17.03.2008 - 21:36ч.

мен тва не ме засяга
той иска само да разбере изобщо да се хваща ли на хорото

#7 OFFLINE   koolio

    опитен шофьор


  • Потребител
  • 162 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 10.11.2008 - 23:00ч.

Публикувано 17.03.2008 - 21:42ч.

Goshy написа:

мен тва не ме засяга
той иска само да разбере изобщо да се хваща ли на хорото
Това от форуми и от чужди мнения няма да го разбере. Да покара една 166-ца и ако му хареса и има възможност да поддържа кола от висок клас да се хвърля :twisted: .

#8 OFFLINE   ThugLord

    професионален шофьор


  • Модератор
  • 3372 Мнения:
  • Репутация: 44
    Последно посещение: 26.07.2014 - 15:32ч.

Публикувано 17.03.2008 - 23:45ч.

Единственото евтино е самата кола :twisted:
Доста проблемна електроника ...

#9 OFFLINE   mecan

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 1510 Мнения:
  • Репутация: 5
    Последно посещение: 03.12.2013 - 10:36ч.

Публикувано 17.03.2008 - 23:48ч.

Колата е готина мене много ме кефи за тея пари пък и дизел даже,по-добро здраве му кажи.Успех с покупката :twisted:
<p>Самите собственици на лансър ЕВО-8 се оплакват, че мадамите като се качат и питат дали това не е дачия</p>

#10 OFFLINE   Goshy

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 322 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 27.06.2014 - 14:51ч.

Публикувано 18.03.2008 - 01:26ч.

ми тя неделя пристига с автовоза :twisted:

#11 OFFLINE   glarusa_88

    опитен шофьор


  • Потребител
  • 115 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 22.10.2012 - 17:36ч.

Публикувано 18.03.2008 - 01:58ч.

бива си я 166 цата мисла че не са много срештани по улицата,1 приятел кара такава и сяка сутрин ходим с нея на работа доста се заглеждат в нея :twisted:

#12 OFFLINE   SoHm

    професионален шофьор


  • Модератор
  • 876 Мнения:
  • Репутация: 4
    Последно посещение: 27.11.2013 - 22:36ч.

Публикувано 18.03.2008 - 03:58ч.

ThugLord написа:

Единственото евтино е самата кола :twisted:
Доста проблемна електроника ...
Мъдри слова...
Звучиш ми малко, като един колега дето ме питаше как я ремонтирам, след като двигателя ми е "капсулован".

#13 OFFLINE   Totko

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 325 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 21.12.2007 - 16:03ч.

Публикувано 18.03.2008 - 08:51ч.

Доколкото съм чел от алфа форума е проблемна кола със доста скъпа подръжка.Както казаха по нагоре евтино е само да я купиш от там нататък е бая скъпичко и често се налагат ремонти.Иначе като комфорт е страшна.На мене лично тая предница никак не ми харесва ама си е въпрос на вкус това.

#14 OFFLINE   Duratec

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 2369 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 10.07.2014 - 15:25ч.

Публикувано 18.03.2008 - 09:26ч.

Проблемно окачване (при всички алфи - чел съм го във алфа форума) и проблемни дебитомери (че и скъпи от това нагоре) - това разбрах, питайки и четейки из Алфа форума, понеже преди време исках да си взема Алфа 156 2.4JTD и събирах мнения и отзиви.
Думите на алфистите бяха "Алфа Ромео се кара със сърце" :twisted:
Иначе 166 се набива на очи - тука в Габрово имаме една сребриста със доста големи джанти и хваща окото :giggle:

едит: и сравнително висок разход за дизел :shock:
Don't drive it, slide it


НЕ НА ВИСОКИТЕ ЦЕНИ НА ГОРИВАТА В БЪЛГАРИЯ !!!

#15 OFFLINE   sineok

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 1573 Мнения:
  • Репутация: 5
    Последно посещение: 21.07.2013 - 21:07ч.

Публикувано 18.03.2008 - 09:48ч.

Ще съм щастлив да науча проблемите на това окачване
Клуб FIAT България

FIAT, не е само въпрос на сметки. FIAT е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява. Италианеца е вложил дух във всеки модел!

Публикувано изображение

#16 OFFLINE   Vin

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 932 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 13.12.2013 - 12:35ч.

Публикувано 18.03.2008 - 09:56ч.

sineok написа:

Ще съм щастлив да науча проблемите на това окачване

Aз пък ще съм щастлив да кажеш кое е безпроблемното? И какво се опита да покажеш с тези рисунки просто е изумително :lol: :giggle:
Носачи, шарнири, греда, стабилизираща щанга или какво по-точно :twisted: :shock:

#17 OFFLINE   BuHTu/\kaTa

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 5300 Мнения:
  • Репутация: 3
    Последно посещение: 24.06.2009 - 14:51ч.

Публикувано 18.03.2008 - 10:19ч.

Мите, задното окачване струва 2 бонбона, а на тая кола това й е ахилесовата пета :twisted:
Предното да е по-евтино - на половина да е, са още 1000лв., консумативите са към 800лв., да не говорим ако тръгнеш да сменяш спирачни дискове, амортесьори и т.н. :lol:
Масово тия коли търговците ги внасят без чейнджъри и навигации - още 500-600лв., гуми още 1000лв., каско още 1500лв..... какво се оказва, че има едни 6000-7000лв. разходи след покупката, за да подкараш истинска кола по улиците, защото в противен случай ще караш някакъв компромис и ще виеш на умряло :?:
Ако си някой писур и гледаш да минеш тънко, определено "166" не е твойта кола - по-добре едно "525d" и поне да знаеш за какво си дал парите :giggle:
Не казвам, че "166" не е хубава кола, аз самия щях да си купя такава, обаче не виждам смисъл да поддържам "БМВ" или "Мерцедес", а да карам "Алфа" :shock:
Поддръжката на "730d", което имах преди години, излизаше горе-долу същите цифри, а разликата мисля, че се сещаш каква е :!:
5555 - КРАЙ!

#18 OFFLINE   sineok

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 1573 Мнения:
  • Репутация: 5
    Последно посещение: 21.07.2013 - 21:07ч.

Публикувано 18.03.2008 - 10:33ч.

Лимузината си е лимузина независимо каква е цената за придобивка. Противник съм на хвърлянето на голяма сума пари за кола от горния сегмент и след това тази кола да стане гробница защото подръжката и е скъпа.
Клуб FIAT България

FIAT, не е само въпрос на сметки. FIAT е убеждение, мания, магия, нещо трудно обяснимо което те завладява, грабва те и те пристрастява. Италианеца е вложил дух във всеки модел!

Публикувано изображение

#19 OFFLINE   Marionte

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 2343 Мнения:
  • Репутация: 2
    Последно посещение: 22.12.2007 - 15:59ч.

Публикувано 18.03.2008 - 10:55ч.

BuHTu/\kaTa написа:

Мите, задното окачване струва 2 бонбона, а на тая кола това й е ахилесовата пета :twisted:
Предното да е по-евтино - на половина да е, са още 1000лв., консумативите са към 800лв., да не говорим ако тръгнеш да сменяш спирачни дискове, амортесьори и т.н. :lol:
Масово тия коли търговците ги внасят без чейнджъри и навигации - още 500-600лв., гуми още 1000лв., каско още 1500лв..... какво се оказва, че има едни 6000-7000лв. разходи след покупката, за да подкараш истинска кола по улиците, защото в противен случай ще караш някакъв компромис и ще виеш на умряло :?:
Ако си някой писур и гледаш да минеш тънко, определено "166" не е твойта кола - по-добре едно "525d" и поне да знаеш за какво си дал парите :giggle:
Не казвам, че "166" не е хубава кола, аз самия щях да си купя такава, обаче не виждам смисъл да поддържам "БМВ" или "Мерцедес", а да карам "Алфа" :shock:
Поддръжката на "730d", което имах преди години, излизаше горе-долу същите цифри, а разликата мисля, че се сещаш каква е :!:

Прилично 525д струва 2-3 пъти повече от Алфата! Не знам как ги сравняваш!
„Когато на света се появи истински гений, той може да бъде разпознат по това, че всички празноглавци се обединяват на борба срещу него.“

#20 OFFLINE   BuHTu/\kaTa

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 5300 Мнения:
  • Репутация: 3
    Последно посещение: 24.06.2009 - 14:51ч.

Публикувано 18.03.2008 - 11:00ч.

Нали това казвам, по-добре малко повече за "БМВ", да знаеш за какво си си дал парите :twisted:
Има хубави "525d" по 20'000лв. :giggle:
5555 - КРАЙ!





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни

Здравейте, вие използвате Tuning.bg като гост!
Ако желаете да използвате пълните възможности на форума е нужно да се регистрирате.
РЕГИСТРАЦИЯТА Е БЪРЗА И ЛЕСНА!

Вход


  • Вход в Tuning.bg:  
NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.