IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Опел корса Б загрява


  • Не можете да пишете в тази тема
21 отговора на тази тема

#1 misho90

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 519 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 12 November 2008 - 06:48 PM

Значи карал съм колата има няма половин час. Видях че дига температура като се пребирах, паркирам я и чувам как нещо ври по двигатела и излиза един пушек от капака. Веднага я огасих излязох отворих капака имаше доста обилен дим и видях на земята 2-3 обилни теча. Изчаках да изтине отоворих видях че няма антифриз. Налях вода запалих я пак покарах 2-3 минути пак почна да дига градуси спрях отворих капака двигателя беше доста горещ но водата не беше изтекла.
Даите някакви мнения от какво може да е :giggle:
Не е важно колко ти е мощна колата, важно е колко ти е празна главата !!!

#2 Panev

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 180 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 November 2008 - 07:06 PM

Възможно е термостатът ти да е запецнал в затворено положение, т.е. да не отваря. Друго- водна помпа- отвори разширителното казанче, запали мотора и виж дали ще циркулира водата в казанчето. :giggle:
П.С. дано да не си си отворил по големи проблеми с това прегряване.

#3 misho90

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 519 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 14 November 2008 - 06:19 PM

Значи тези дни влиза в сервиз чух мненията на доста хора, всеки казва различно. Като цяло не е много добра ситуацията към 200-250 лева ще отидат за ремонт да я направят както трябва :drink: Само да не е нещо по сериозно че може да скочи до 700. Колата пали може да се кара, ако някои се качи дори няма да разбере че и има нещо, но загрява яката в момента и ще я дърпаме до сервиза :drink1:
Даите си и вашето мнение както съм обяснил в първия си пост, какво може да е за смяна :)
Не е важно колко ти е мощна колата, важно е колко ти е празна главата !!!

#4 misho90

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 519 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 17 November 2008 - 12:57 PM

Ходихме на маистор сменихме водната помпа ролката ремъка термос антифриз и е дори по зле от преди :giggle: От мола до центъра ми дигна 95 градуса с пуснато парно.
Дори на празен ход дига градуси :giggle:
Не е важно колко ти е мощна колата, важно е колко ти е празна главата !!!

#5 Panev

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 180 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 17 November 2008 - 01:58 PM

Направи един тест за наличие на изгорели газове в охл. система, да не си духнал гарнитурата на главата. Надува ли маркучите?

#6 misho90

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 519 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 17 November 2008 - 02:28 PM

Направи един тест за наличие на изгорели газове в охл. система, да не си духнал гарнитурата на главата. Надува ли маркучите?

Ми не уш гледахме. Направи ми впечатлие че сутринта като я запалих и покарах към половин час не дигна повече от 90 градуса, а сега за има няма 500 метра дигна 92-3 градуса. Казаха ми че може да не била обездушена
Не е важно колко ти е мощна колата, важно е колко ти е празна главата !!!

#7 бат Вальо

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 198 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 17 November 2008 - 09:17 PM

Обезвъздушена се пише. Най лесния начин е да се замери, както каза някой по-рано дали има СО във водата. Ако има - гарнитура или пукната глава. Ако я караш тъй ще стане по-лошо.

#8 Nerven_Hamster

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 318 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 22 November 2008 - 07:04 PM

а колега перката включва ли се? моята с нов термостат сега се включва точно на 90 градуса... твоята и тя трябва да е там някаде...виж и риатора да няма запушвания... а ако е гарнитура я сменяи първо виж маслото как ти е и дали надува охладителната система както казаха всички...
...Light up the darkness...

#9 misho90

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 519 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 23 November 2008 - 05:40 AM

а колега перката включва ли се? моята с нов термостат сега се включва точно на 90 градуса... твоята и тя трябва да е там някаде...виж и риатора да няма запушвания... а ако е гарнитура я сменяи първо виж маслото как ти е и дали надува охладителната система както казаха всички...

При мен я включва на 100 градуса. Термостата се отваря някаде на 97 (което било нормално за тея корси), а иначе вчера си смених маслото :lol:
Не е важно колко ти е мощна колата, важно е колко ти е празна главата !!!

#10 Nerven_Hamster

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 318 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 23 November 2008 - 07:09 AM

колега тогава от какво се притесняваш... поовече от 100 градуса дига ли колата? моята перка е с две скорости... твоита ако е с две пък е изгоряла по силната...а радиатора целият ли загрява... може да има задръстено термостата как е? агу имаш ли? а промяна в мощността да си усетил...?
П.П аз като карам редовно карам около 90гр.. просто колата си ги държи перката като се вкл падат после пак загрява вкл. се и така... нормално е. при теб на включена перка дига ли над 100?
...Light up the darkness...

#11 misho90

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 519 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 23 November 2008 - 02:49 PM

Карам я вече пети ден и повече от 97 не дига, като дигне 97 термостата се отаваря явно и пада на 92 и така си ги държи 95-97 средно за сега не е дигала 100, перката я тествах 2 пъти включва се на 100 (на по малко не) и си падат пак. Иначе агу нямам, по някои път като спра на светофара имам чуството че губи мощност но го прижевява :lol:
Не е важно колко ти е мощна колата, важно е колко ти е празна главата !!!

#12 Gladiator6

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 79 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 26 November 2008 - 12:24 PM

Как разбираш че е 90 градуса или 92 докъде се качва стрелката аз съмс по стара корса от твоята и ми е много интересно :twisted: Благодаря

#13 misho90

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 519 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 26 November 2008 - 02:47 PM

Оправих проблема да се надявам че няма да има проблеми повече. Иначе то си пише 90 градуса следва една стрелкичка тя е 92 след нея е 95 после е 97 и 100
Не е важно колко ти е мощна колата, важно е колко ти е празна главата !!!

#14 krasitt

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 326 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 10 January 2009 - 09:27 AM

уффф
Перката на корсата се вкл. при 100-110 град зависи от датчика!
Термостата отваря при 93-97 град.!
Нормалната работна темп. на двиг. е 97град.!
Колата е имала въздух и за това е прегряла!
И даже и да няма газове в охл.течност не означава,че не е духнала гарнитура :nono: ,защото може да е прегоряла м/у цилиндрите,както става почти винаги!!!!!!!От там може да няма и мощност!
А ако си овориш разширителния съд за да гледаш дали обръща прз него доста ще си почакаш :P ;)
Аман от майстори :ok:
<p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <h2><span style=\"font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;\"><strong>Употребявани части за:</strong></span></h2> <h2><span style=\"font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;\"><strong>AUDI 100 2.5TDI 116Hp - климатроник,ел.пакет...<br /></strong></span></h2> <h2><span style=\"font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;\"><strong>AUDI 100 2.0i 115Hp - климатроник,кожа,ел.седалки...</strong></span></h2> <h2><span style=\"font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;\"><strong><strong>AUDI 100 2.0i 115Hp - климатроник,ел.пакет,ал.джанти..</strong></strong></span></h2> <h2><span style=\"font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;\"><strong>AUDI - 80 B4 1.9TDI 90Hp - автомат,климатик,ел.пакет...<br /></strong></span></h2> <h2><span style=\"font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;\"><strong>AUDI 80 B4 1.8 бензин/газ 90Hp - ел.пакет...<br /></strong></span></h2> <h2><span style=\"font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;\"><strong>SAAB 9000 TURBO 2.0 175Hp - климатик,кожа,ел.пакет...<br /></strong></span></h2> <h2><span style=\"font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;\"><strong>ROVER 200 1.4 - климатик,кожа,ел.пакет...</strong></span></h2> <h2><span style=\"font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;\"><strong>HONDA Civic Fastback VI 1.5 VTEC-E - ел.пакет...<br /></strong></span></h2> <h2><span style=\"font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;\"><strong>RENAULT LAGUNA 2.0i 115Hp - климатроник,ел.пакет...<br /></strong></span></h2> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

#15 krasitt

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 326 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 10 January 2009 - 09:29 AM

Как разбираш че е 90 градуса или 92 докъде се качва стрелката аз съмс по стара корса от твоята и ми е много интересно :ok: Благодаря

Ми на ухо може би :P
Бахти въпроса
<p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <h2><span style=\"font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;\"><strong>Употребявани части за:</strong></span></h2> <h2><span style=\"font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;\"><strong>AUDI 100 2.5TDI 116Hp - климатроник,ел.пакет...<br /></strong></span></h2> <h2><span style=\"font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;\"><strong>AUDI 100 2.0i 115Hp - климатроник,кожа,ел.седалки...</strong></span></h2> <h2><span style=\"font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;\"><strong><strong>AUDI 100 2.0i 115Hp - климатроник,ел.пакет,ал.джанти..</strong></strong></span></h2> <h2><span style=\"font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;\"><strong>AUDI - 80 B4 1.9TDI 90Hp - автомат,климатик,ел.пакет...<br /></strong></span></h2> <h2><span style=\"font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;\"><strong>AUDI 80 B4 1.8 бензин/газ 90Hp - ел.пакет...<br /></strong></span></h2> <h2><span style=\"font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;\"><strong>SAAB 9000 TURBO 2.0 175Hp - климатик,кожа,ел.пакет...<br /></strong></span></h2> <h2><span style=\"font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;\"><strong>ROVER 200 1.4 - климатик,кожа,ел.пакет...</strong></span></h2> <h2><span style=\"font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;\"><strong>HONDA Civic Fastback VI 1.5 VTEC-E - ел.пакет...<br /></strong></span></h2> <h2><span style=\"font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif; font-size: medium;\"><strong>RENAULT LAGUNA 2.0i 115Hp - климатроник,ел.пакет...<br /></strong></span></h2> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.