IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Опел астра Н?


  • Заключена тема Тази тема е заключена
21 отговора на тази тема

#1 drift_power

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 79 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 March 2009 - 09:42 AM

Колеги, решил съм да си взимам астра Н хечбек.Можете ли да ми кажете + и - , двоумея се между 1.6, 1.8 бензин или 1.7, 1.9 дизел?Кой мотор е най-здрав и кой върви добре.Какво да гледам при закупуването й?Досега имах астра Г 1.6 бензин 101 коня и съм много доволен от нея.Давайте коментари :D

#2 BMW_M3`

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 597 Мнения:
  • Репутация: 20

Публикувано 11 March 2009 - 10:41 AM

Колеги, решил съм да си взимам астра Н хечбек.Можете ли да ми кажете + и - , двоумея се между 1.6, 1.8 бензин или 1.7, 1.9 дизел?Кой мотор е най-здрав и кой върви добре.Какво да гледам при закупуването й?Досега имах астра Г 1.6 бензин 101 коня и съм много доволен от нея.Давайте коментари

Много често ми се налагаше да се качвам в такава Астра Н и за това мога да я съпоставя с G-то.Откъм двигатели място за сравение няма, новите агрегати са в пъти по-добри от старите, а ти как си доволен от 1.6 Екотека незнам.Тази която карах беше с 1.7 дизела и мога да кажа, че двигателят имаше прилична динамика, но аз бих предпочел по-големият дизел, ако трябваше да избирам.
И двете поколения возят сравнително твърдо, но аз съм привърженик на твърдата и стегната возия и не го отчитам като минус.
Нещото което ме отблъсква в Н е интериора.Незнам защо, но имах чувството че таблото е изработено от най-евтината пластмаса, а и на пипане се усещаше така.Седалките също бяха тапицирани с доста странна материя.За мен G-то има една идея по-качествен и уютен интериор.

А ни си ли се замислял за конкурентите!Струва ми се че Астра Н не е най-доброто предложение в този ценови клас!
.....nobody has three balls but some people have two very good ones!

#3 Шморхи

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 6,918 Мнения:
  • Репутация: 13

Публикувано 11 March 2009 - 10:45 AM

Подкрепям казаното от колегата. Астра/Зафира са отвратителни вътре и т.нар "полицейски" астри са с доста по-добър интериор. Всъщност...за нов автомобил ли говорим и какъв е бюджета?

Чувал съм,че имат някакъв проблем със скоростната кутия,който се решавал сравнително лесно след смяна на маслото.


#4 BMW_M3`

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 597 Мнения:
  • Репутация: 20

Публикувано 11 March 2009 - 11:02 AM

Ако трябваше да избирам кола от този клас бих избрал Seat Leon 1.8TSI/1.9TDi по възможност с DSG!
Мисля че с двузонов климатроник, 6 въздушни възглавници, ел. стъкла и огледала,ABS;TCS;DSR, крууз контрол, лети джанти и още подобни глезотиики, може да стъпи около 35 000 с отстъпка!
:D
.....nobody has three balls but some people have two very good ones!

#5 drift_power

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 79 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 March 2009 - 11:30 AM

Еми, говоря за кола на няколко годинги примерно 2003, 2004.А за моята астра 1.6 Екотек я взех на 120 хиляди реални със сервизна книжка от Германия.Колата е просто ИДИОТО издръжлива(от към мотора никакви забележки само смених ремък на ангренажа и както обикновено маслото).Давайте предложения и за други такива автомобилчета, с изключение ДА НЕ Е голф :D Благодаря предварително

#6 west bam

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,971 Мнения:
  • Репутация: 28

Публикувано 11 March 2009 - 11:41 AM

Васка нали знаеш голфа си е голф, :D давай да те правиме хондажия бре :D хеех стига спам по темата избора ти е добър обади се да пинем по кафе ;)
<p>Нови акумулатори доказани марки на достъпни цени + отстъпки и подаръци за инфо на л.c.</p> <p>Нови радиатори за водната охладителната система и климатична система на всички МПС-та<br /><br /></p>

#7 drift_power

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 79 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 March 2009 - 11:52 AM

Какво ще кажете за Шкода Октавиа 2002 1.9 ТДИ 105 коня???

#8 kirenski

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 132 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 March 2009 - 12:40 PM

:D Дървено е от вътре ? :? (зависи от оборудването :w00t: )
Единственият недостатък са превключвателите на климатика ,много ниско са сложени ;)

досега за 40 000 км не съм имал никакви проблеми
с изключение на един алтернатор (диодна плочка)
Колата е на 2 години

Сравнени с леон на който също съм имал допир за 2 години и навъртяни около 55 000 км
има сменен за сега 2 пъти турбо :D
Форд фокус на 33 000 км навъртени масло проводите за турбината му смениха (или нещо такова гаранционно беше )

Всички коли за Дизели


Истината е че в тези пари нещо по-добро рядко ще намериш
За Двигателите
по-малък от 1,6 бензин не се и оглеждай
от Дизелите ти препоръчвам 1,9 16V - 120 коня
Ако пък искаш дизелова "бегачка" ти препоръчва, 1.9 16 v 150 коня + чип = 185 коня + 385NM :D

Aко искаш истинска бегачка тогава едно ОПС 2,0 турбо 16V = 240 коня ;)


Всичко е въпрос на избор и на това до какви парички може да отделиш
Подръжката на Астра H не е сред най - евтините
Окачването е стегнато и е малко твърдичко вози

аctra -както обичам да я пиша е невероятно Идиото устойчив автомобил :idea:

#9 mecan

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,510 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 11 March 2009 - 03:03 PM

Дървена била гадна била ,незнам си какво пак се почна с глупостите,Голф 5 пък е невероятен нямам думи ;)

По темата:
Колега аз имам доста навартени колиметри с Астра Х и имам много преки впечатления.Запичвам с окачвнаето,значи като чисто нови са настина големи дървета ,но това докато автомобила се разработи и стане поне на 2-3 годинки ,тогава колата става супер приятна за каране (в твоя случай колана 2-3 годи както търсиш).За двигател ти препоръчвам големия дизел 120 или 150 коня.Малко е шумен но това е докато автомобила е студен после няма проблем.За динамика 150 коньовия мотор е много еластичен и икономичен.Слабо място му е че е много капризен към нафтата и ЕГР-клапана(за разпределение на газовите емисии) може да замине бързо а е доста скъп така че е трябва само качествена нафта !.Спирачките на автомобила са невероятни ,това е един от автомобилите с най-добри спирачки които съм карал.За съжаление накладките изкарват макс. 30-35 000 км,но за сметка на тоава се евтини-130 лв в фирмения сервиз с връзки се намират за 72 лв ! от Ауто Хелп.Окачването като на всеки Опел е идиото устойчиво за 70 000 км не съм имал никакви проблеми ,а автомобила не е пазен и е скачал в доста трапове и ями.Седалките както споменаха колегите са малки къси и неудобни за съжаление :D .На дълаг път изморяват доста но зависи коя версия на оборудване вземеш.Пускането и спирането на климатроника наистина е малко инженерно недоразумение .Трябва да се цъкне на копчето после да влезеш в менуто и чак тогава като намериш, къде пише а/ц да го пуснеш :? Друго слабо място на Астра Х от 1-вите год на пройзводство са скапаните стъкла на фаровете за мъгла пукат се като пуканки при по студено време !.Като махнем някои малки неудобства колата е супер оборудвана особенно версия Космо.Слабо място е също и боята (драска се много лесно).Вземи си версия с 5 врати а не ГТЦ въпреки че купето е по красиво,в замяна ще получиш по-добра видимост,подлакътник и удобни колани(в ГТЦ са създадени за да те обесят).Автомобила е много изгоден за подръжка и сервизите ,особено София Ауто са много добри.Успех с покупката. :D
<p>Самите собственици на лансър ЕВО-8 се оплакват, че мадамите като се качат и питат дали това не е дачия</p>

#10 drift_power

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 79 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 March 2009 - 07:34 PM

Благодаря за отговорите колеги. Значи ще си е Астра Х както си и мислех.Ако не знаете попринцип настройката на окачването на астра Г е направена от Лотус! :o
Затова вози подчертано твърдо, но и мн стабилно.А за двигателите бензин или дизел?Какво ще кажете двоумея се между 1.6(115 коня), 1.8(140 коня) бензин или 1.9(120 коня), 1.9(150 коня) дизел??? Най-вече търся здравина, но и вървеж :idea: А ако имах пари за ОПЦ веднага щях да се метна :D

#11 ivan_petkov76-1

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 65 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 March 2009 - 09:09 PM

дизилака 150к.с е с най добри харекеристики динамика и икономичност,за си мисля за този мотор да го сложа на мойта когато свърши стария

#12 mecan

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,510 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 11 March 2009 - 09:46 PM

1.8 140 кончета бензин и 1.9-120,,,150 коня дизел аз лично ти препоръчвам тези мотори особенно дизелите!!!
<p>Самите собственици на лансър ЕВО-8 се оплакват, че мадамите като се качат и питат дали това не е дачия</p>

#13 _FIESTA_

Offline

    Playboy

  • Потребител
  • 3,825 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 12 March 2009 - 12:40 AM

Ако трябваше да избирам кола от този клас бих избрал Seat Leon 1.8TSI/1.9TDi по възможност с DSG!
Мисля че с двузонов климатроник, 6 въздушни възглавници, ел. стъкла и огледала,ABS;TCS;DSR, крууз контрол, лети джанти и още подобни глезотиики, може да стъпи около 35 000 с отстъпка!
:D

Точно ДСГ-то е баси ташака и главоболия :o
Публикувано изображение



To me...a red light is no longer a stop sign. Its a 1/4 mile christmas tree!
Правя го що'т мога да си го позволя!!!

#14 drift_power

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 79 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 March 2009 - 09:23 AM

И аз знам, че ДСГ-то и Мултитроника са ужасни,а са доста скъпички. Вече ще се ориентирам към 1.9 дизел 150 коня(ако не се лъжа тези ДВГ са италиански от Фиат), по възможност cosmo или Elegance! :D Благодаря за съветите колеги, поздрави :o

#15 msi200

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 57 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 March 2009 - 09:20 PM

Аз съм имал 2 нови такива астри. Едната гтц 200 коня бензин с почти максималните екстри, а другата 5-вратка 1.7 цдти 100 коня второто най-евтино ниво на оборудване.

И двете не са имали абсолютно никакви проблеми, само на гтц-то имах криви дискове, ма т'ва май се получи от много 'спортуване'.

Иначе двете коли нямаха нищо общо като усещане при шофиране. Нищо, че са един модел.

Астрата в момента няма конкуренция откъм цена нова. Тази 1.7 цдти беше 26К лв с ДДС от магазина(сега може и по-евтино да излезе), а имаше всички нужни екстри - радио-цд-мп3, климатик, ел. стъкла, ел. огледала с подгряване, металик и т.н.

Според мене вървежа на 1.7 цдти е предостатъчен, обаче липсва 6-та скорост за икономия, т.е. колата влиза в обороти при по-високи скорости. Другото, което няма серийно 1.7 е ЕСП. Всичките и дизели шумнички.

Интериора не е кой-знае какво, но се свиква за 2 дена. Както по-горе е написано, при конкуренцията не е по-добре.

Ако гледаш евтино, вземи 1.7 цдти - не е толкова спъната, а цена, данък, застраховки, разход и т.н. са му по-евтини от 1.9 цдти. Освен това 1.7 цдти е Исузу мотор, докато 1.9 е GM/FIAT. Новото 1.7 цдти 125к.с. май си е на Опел, но не съм сигурен
Ако искаш да се кефиш на вървеж, 150 к.с. дизела е минимумът според мен.







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.