Warning: Illegal string offset 'html' in /home/tuning.bg/public_html/forums/cache/skin_cache/cacheid_15/skin_topic.php on line 1278 Проблем с диагностика на Голф 3 - Тунинг Форум
IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Проблем с диагностика на Голф 3


8 отговора на тази тема

#1 OFFLINE   kedlar

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 1169 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 13.11.2013 - 16:32ч.

Публикувано 04.06.2009 - 20:28ч.

Става въпрос за Голф 3 - 94г - 1.9 ТДИ

През повечето време на таблото мига лампата с реотан на нея. Ходих на диагностика но ми казаха, че не могат да се свържат с компютъра на колата. В смисъл програмата май го разпознава защото разпознаваше запален и изгасен мотор, но не може да се четат грешки. Някой имал ли е подобен проблем с диагностиката или с постоянно светеща или примигваща такава лампа на таблото?
Тамън да го вкарам и тя не дойде ...

#2 OFFLINE   Senkon

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 821 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 07.04.2014 - 13:47ч.

Публикувано 05.06.2009 - 06:47ч.

Мигането на лампата означава записана грешка в паметта на ECU-то. Смени сервиза, дето са правили диагностика. Този контролер е много бавен, но се чете без проблем, само живите данни след 2000 оборота изчезват, заради бавния обмен на данни.

#3 OFFLINE   kedlar

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 1169 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 13.11.2013 - 16:32ч.

Публикувано 05.06.2009 - 07:35ч.

Пробвах в 3 сервиза, два в Младост и сервиза на Бош за дизели но еднакъв резултат и при трите.
Къде да опитам - ДМС? И кой се води за ФВ официален сервиз?
Тамън да го вкарам и тя не дойде ...

#4 OFFLINE   ^i^

    опитен шофьор


  • Потребител
  • 180 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 26.01.2014 - 12:34ч.

Публикувано 05.06.2009 - 09:07ч.

ако е дизел што не си погледниш подгряваштите свешти,а ако колата ти върви без проблем,хич не си го слагаи на сарце караи колкото може и тя сама си покаже къде е болката някой ден
<p>убий простака с пасивност</p>

#5 OFFLINE   kedlar

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 1169 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 13.11.2013 - 16:32ч.

Публикувано 05.06.2009 - 09:13ч.

и аз мислех че е от свещите - ама са наред, обаче ми се случи няколко пъти да ми изгасне в движение, беше заминало релето дето е до бушоните, в серивза му удариха ремонт с поялник :) и мисля че от него е гаснало, но ако е другаде проблема скоро пак ще изгори :)
Тамън да го вкарам и тя не дойде ...

#6 OFFLINE   milenskior

    примерен шофьор


  • Потребител
  • 390 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 01.04.2014 - 11:16ч.

Публикувано 05.06.2009 - 11:07ч.

Мигането на лампата при TDI на Фолксваген е равносилно на светенето на лампа Чек енджин при друга марка.
Това означава че има някакъв проблем и ЕКУ-то сигнализира.
Няма никаква връзка с подгряващите свещи, още повече че до 5 градуса по Целзии те не подгряват преди палене.
Съветвам те да попрочетеш във VW форума и да се насочиш към някой от клубните майстори който ти е най-близо.
А по въпроса за гаснене по време на движение обикновенно проблема е в реле 109.

#7 OFFLINE   Senkon

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 821 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 07.04.2014 - 13:47ч.

Публикувано 05.06.2009 - 12:10ч.

Диагностика се прави с ВАГ-КОМ без никакъв проблем, но при настройка на портовете се променя скороста и всичко си идва на мястото.

#8 OFFLINE   kedlar

    професионален шофьор


  • Потребител
  • 1169 Мнения:
  • Репутация: 0
    Последно посещение: 13.11.2013 - 16:32ч.

Публикувано 05.06.2009 - 14:09ч.

Мерси за съветите, ще погледна и във ФВ форума да видя какво има.
За релето точно 109 беше проблемно та се надявам че няма да няма да има вече гаснене.
Днес ходих и до сервиза на СБА, но и там не се получи връзката с компа, така че явно ще трябва да потърся във ФВ някой с подобен проблем.
Тамън да го вкарам и тя не дойде ...

#9 OFFLINE   ^i^

    опитен шофьор


  • Потребител
  • 180 Мнения:
  • Репутация: 1
    Последно посещение: 26.01.2014 - 12:34ч.

Публикувано 05.06.2009 - 17:29ч.

milenskior написа:

Мигането на лампата при TDI на Фолксваген е равносилно на светенето на лампа Чек енджин при друга марка.
Това означава че има някакъв проблем и ЕКУ-то сигнализира.
Няма никаква връзка с подгряващите свещи, още повече че до 5 градуса по Целзии те не подгряват преди палене.
Съветвам те да попрочетеш във VW форума и да се насочиш към някой от клубните майстори който ти е най-близо.
А по въпроса за гаснене по време на движение обикновенно проблема е в реле 109.
при мене са две лампи с реотан и двигател със светкавица :)
<p>убий простака с пасивност</p>





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни

Здравейте, вие използвате Tuning.bg като гост!
Ако желаете да използвате пълните възможности на форума е нужно да се регистрирате.
РЕГИСТРАЦИЯТА Е БЪРЗА И ЛЕСНА!

Вход


  • Вход в Tuning.bg:  
NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.