През повечето време на таблото мига лампата с реотан на нея. Ходих на диагностика но ми казаха, че не могат да се свържат с компютъра на колата. В смисъл програмата май го разпознава защото разпознаваше запален и изгасен мотор, но не може да се четат грешки. Някой имал ли е подобен проблем с диагностиката или с постоянно светеща или примигваща такава лампа на таблото?


Проблем с диагностика на Голф 3
#1
Публикувано 04 June 2009 - 06:28 PM
През повечето време на таблото мига лампата с реотан на нея. Ходих на диагностика но ми казаха, че не могат да се свържат с компютъра на колата. В смисъл програмата май го разпознава защото разпознаваше запален и изгасен мотор, но не може да се четат грешки. Някой имал ли е подобен проблем с диагностиката или с постоянно светеща или примигваща такава лампа на таблото?
#2
Публикувано 05 June 2009 - 04:47 AM
#3
Публикувано 05 June 2009 - 05:35 AM
Къде да опитам - ДМС? И кой се води за ФВ официален сервиз?
#4
Публикувано 05 June 2009 - 07:07 AM
#5
Публикувано 05 June 2009 - 07:13 AM


#6
Публикувано 05 June 2009 - 09:07 AM
Това означава че има някакъв проблем и ЕКУ-то сигнализира.
Няма никаква връзка с подгряващите свещи, още повече че до 5 градуса по Целзии те не подгряват преди палене.
Съветвам те да попрочетеш във VW форума и да се насочиш към някой от клубните майстори който ти е най-близо.
А по въпроса за гаснене по време на движение обикновенно проблема е в реле 109.
#7
Публикувано 05 June 2009 - 10:10 AM
#8
Публикувано 05 June 2009 - 12:09 PM
За релето точно 109 беше проблемно та се надявам че няма да няма да има вече гаснене.
Днес ходих и до сервиза на СБА, но и там не се получи връзката с компа, така че явно ще трябва да потърся във ФВ някой с подобен проблем.
#9
Публикувано 05 June 2009 - 03:29 PM
при мене са две лампи с реотан и двигател със светкавицаМигането на лампата при TDI на Фолксваген е равносилно на светенето на лампа Чек енджин при друга марка.
Това означава че има някакъв проблем и ЕКУ-то сигнализира.
Няма никаква връзка с подгряващите свещи, още повече че до 5 градуса по Целзии те не подгряват преди палене.
Съветвам те да попрочетеш във VW форума и да се насочиш към някой от клубните майстори който ти е най-близо.
А по въпроса за гаснене по време на движение обикновенно проблема е в реле 109.


ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.