IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

За всички питащи как да си направят турбо !!!


  • Не можете да пишете в тази тема
121 отговора на тази тема

#16 KrisVon

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 639 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 29 July 2009 - 10:59 AM

В такива "измислени" сайтове предполагам качеството е по-ниско и от цената.Апък като чуя турбо кит и се сещам за "далечния изток"
C20XE - 2000ccm , 16V 150HP
Проект на Lotus и направен с участието на английска фирма Cosworth. Безспорно един от най-добрите мотори в този клас отличяаващ се с перфектна динамика, нисък разход и добра издържливост. Един мотор с изключителен спортен дух, превърнал се в кошмар за всеки Volkswagen BMW Honda и др,много популярен и тунингован по цял свят.

#17 Guest_™Nismo™_*

Offline
  • Гости
  • Репутация: 0

Публикувано 05 August 2009 - 09:27 AM

Почти на 100% съм сигорен и аз че качеството в този сайт няма да е на ниво.

#18 JeepersCreepers

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,817 Мнения:
  • Репутация: 6

Публикувано 06 September 2009 - 11:24 AM

all is CHINE !!!
http://jeepers-shop.com/
MY ОNLINE PERFORMANCE TUNING PARTS SHOP

#19 C20NET

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,355 Мнения:
  • Репутация: 32

Публикувано 06 September 2009 - 02:40 PM

Какво плащаш какво получаваш :D
Лекия атмосферен тунинг е безсмислен.Целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин.

#20 Vizor

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,147 Мнения:
  • Репутация: 94

Публикувано 07 September 2009 - 09:22 AM

Намерете потребителя vagman и прочетете подписа му :D
take a look to the sky, just before you die.. its the last time you will!

#21 Toshko

Offline

    изгонен от форума

  • Потребител
  • 4,468 Мнения:
  • Репутация: 504

Публикувано 07 September 2009 - 04:19 PM

Тия китове са едно нищо! Най-ценното нещо в една турбо конверсия са турбо пътищата, дюзите и най-най-ценното нещо - управляващата електроника или програма за наличната такава! Ако купувате турбо кит който съдържа някакъв софтуер задължително проверете поне 5 (ПЕТ) пъти предварително за какво точно турбо е софтуера, за какво точно налягане и за какви точно периферии, като диаметър на даунпайпа и турбо пътищата! Това ще го направите за да сте в състояние поне малко да се доближите до верните параметри за които е оптимизиран съответния софтуер!

Иначе турбо кита ако е само тръборляк, маркучета, китайски кулер и турбина, просто не си заслужава! Тука имаме турбини от всякакъв тип, стари, нови, хибридни, много хибридни ;) :D , китайски, бразилски и т.н. и т.н., имаме майстори, които вече се научиха да правят хедърси (изпускатели), имаме специализирани магазини за маркучи, които могат да ви направят каквито си искате маркучи за подаване и отвеждане на масло!

Запомнете също така, че 99% от хедърсите включени в такива китове държат най-много до 1 бар и трябва да са подпряни хубаво, защото иначе се цепят! Ако пише 2мм дебелина на стената вече говорим за някакво качество!

Друго правило, е че хедърс с равни дължини е последното нещо което ви е необходимо! Даунпайп (тръбата след турбото) с диаметър поне с 10% по-голям от този на турбинното (топлото) колело ви е много по-необходим!

Който каквото иска да говори, но диаметъра на турбо пътищата трябва да е максимално близък до диаметъра на дроселовата клапа! - това е много по-важно от хиляди други неща, които изглеждат важни! Турбо пътищата трябва да са максимално къси!

Ковани бутала не ви трябват! Трябват ви правилни смеси и правилна карта на аванса, както и правилна хлабина между буталото и блока! Коли с ляти бутала спокойно карат на 0.6-0.8 бара налягане стига да имат хлабина от порядъка на 0.06-0.07мм :D , свестен интеркулер и турбинна част (топлата) която е достатъчно голяма - обикновенно един размер по-голяма от на съответната фабрична турбо кола.

Не е задължително да се сменят части по двигателя, но трябва да се направи ревизия освен ако колата не е на по-малко от 50.000 км., има хонди, тойоти, стари опели и БМВ-та, които са в състояние да понесат 150.000 км. яко каране без лагерите, сегментите и цилиндрите им да дадат отклонение от фабричните размери! Добре е това де се проверява обаче. Особено при Тойота (GE мотори, пък и други) преди 200.000 километра е почти изключено да бъде открито износване и следователно няма на света такива части, които да са по-подходящи от оригиналните! - Това се проверява с зената на комплект гарнитури и семеринги :ok:

По-студен термостат (възможно най-студен) и по-голям радиатор в комплект с отвеждащи дупки в капака винаги са подходящи. Супер гъсти масла от сорта на 20W60, 10W60 и т.н. изобщо не са задължителни, даже са противопоказани за двигатели с по-малко от 150 к.с. от литър обем. Най-гъстото масло, което можете да използвате в нормалния си конвертиран в турбо мотор е 15W50... всъщност можете да използвате всичко, което ви дава поне 3 бара пна 3000 оборота при загрял двигател.

Масления радиатор без термостат също е задължителен - зимата просто ще го завивате :!: - осведомете се предварително дали колата ви няма водно охлаждане на маслото!!! Има доста японски коли с такова. В този случай се добавя допълнителен воден радиатор преди охладителя.

И накрая маслената помпа - никой не ебава да я сменя (с извинение) обикновенно това е последното нещо, което се сменя и то само ако дефектира при това много! Ако колата ви има турбо близнак съ същия блок е направо задължително да се оборедвате с по-голяма маслена помпа и ограничителен клапан с по-твърда пружина!

Накрая да обобщим. Двигателите не се чупят от страх, че на ауспуха им се е появила турбина :D Чупят се от:

1. най-вече от жега - завлекли бутала, повлекли лагери и т.н. са признаци на малка хлабина и обикновенно голямо противоналягане предизвикано от турбото (малко турбо и тесни цилиндри + горещ термостат и горещо масло = счупен двигател)

2. Детонации - въпреки, че термина доби гражданственост все още има доста объркани настройки - това е нещото където трябва да се стараете най-много! Проверка и настройка, ако сметката не излиза търсите какво не е правилно!

3. Лошо мазане
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#22 kirilpp

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 147 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 17 September 2009 - 12:05 PM

Нека разбиращите да дадат съвети как питащите да си направят бърз турбо ДИЗЕЛ, вече стана модерно явление :) :evil: а никой не ги коментира в темата за турбо колите. Какви турбини и на какво налягане се подбират според кубатура и желаната мощност, с какви пътища и кулери, с какви дюзи или с какви настройки на помпата, с какви генерации, нужна ли е доработка по железата на мотора, и все такива интересни неща?

#23 C20NET

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,355 Мнения:
  • Репутация: 32

Публикувано 26 September 2009 - 11:46 AM

Просто малко хора биха тръгнали да се занимават с тази обречена кауза
Лекия атмосферен тунинг е безсмислен.Целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин.

#24 metojoor

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 386 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 28 September 2009 - 06:41 AM

http://citroen-bg.ne... ... 54&start=0
Ето тема какво е постигнал един ентусяст с неговия дизел :giggle:

#25 C20NET

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,355 Мнения:
  • Репутация: 32

Публикувано 04 October 2009 - 02:35 PM

Някой може ли да даде инфо(таблица)с ъглите на запалване при дадени обороти и налягане?
Лекия атмосферен тунинг е безсмислен.Целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин.

#26 sportTech

Offline

    Race Service

  • Потребител
  • 1,476 Мнения:
  • Репутация: 39

Публикувано 04 October 2009 - 05:05 PM

Някой може ли да даде инфо(таблица)с ъглите на запалване при дадени обороти и налягане?

.... eй ти някакви примерно .... ама какъв извод ще си направиш от тях не ми е ясно .....

#27 Toshko

Offline

    изгонен от форума

  • Потребител
  • 4,468 Мнения:
  • Репутация: 504

Публикувано 04 October 2009 - 05:23 PM

Аз ще кажа, че искам да видя горивната камера на форда от най-горната таблица! Моля! И ще питам колко му е сгъстяването и въобще всичко около колата от първата таблица ме интересува, както и дали и се пръска нитро?

Въпреки, че и Сааба е малко съмнителен за доработки по главата.

Колега, имаш ли някаква представа за ЕГТ на някоя от тези коли в някакъв турбо режим, както и за смесите.

п.п. малко ти се нахвърлих :kiss3: ама в момента ми е много интересно предвид факта, че ме мъчи мисълта за наближаващо настройване... :bye:
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#28 sportTech

Offline

    Race Service

  • Потребител
  • 1,476 Мнения:
  • Репутация: 39

Публикувано 04 October 2009 - 08:26 PM

Аз ще кажа, че искам да видя горивната камера на форда от най-горната таблица! Моля! И ще питам колко му е сгъстяването и въобще всичко около колата от първата таблица ме интересува, както и дали и се пръска нитро?

Въпреки, че и Сааба е малко съмнителен за доработки по главата.

Колега, имаш ли някаква представа за ЕГТ на някоя от тези коли в някакъв турбо режим, както и за смесите.

п.п. малко ти се нахвърлих :ok: ама в момента ми е много интересно предвид факта, че ме мъчи мисълта за наближаващо настройване... :ok:


.... ще те разочаровам .... форда е напълно сток сдухана фиеста '93 с LHA мотор и Т2 .... степен 8:1 .....
.... сложихме и Mega Squirt , защото никъде у света не можахме да намерим оригиналния МАР сензор :lol2: ....
.... по спомени извади около 120 коня и 190 Nm на колелата .... бензин A98H ..... някъде бях пуснал графиката , ако ти се занимава да ровиш ....
.... и тази таблица , както и другите , първоначално е измислена на око :kiss3: и после сме я коригирали на диното , докато навсякъде се получи максимален въртящ момент без детонации ....
.... сега като сравнявам таблиците от преди диното , явно сме започнали от средно 2-3 градуса по-голям аванс в натоварената зона .....
.... между другото най-горния ред е резервен ..... реално колата работи на пик 0,95-1 бар и плавно пада до 0,8 ....
.... сместта в бууст е около 12-12,5 .... в общи линии надолу се губи момент и има смисъл ако се търси понижаване на температурата , а нагоре понякога се появяват детонаци и се налага връщане на аванса , при което обикновено пак пада момента ....
.... повечето коли които съм настройвал до сега не са имали пирометри , така че не мога да направя статистика .... една или две имаха , но не съм обръщал внимание на точните стойности .... доколкото си спомням бяха някъде около и малко под средата на скалата :bye:

.... сааб-а също е общо взето сток ... обаче е с някъв странен двигател , който оригинално работи на статичен аванс 16 градуса и по никакъв повод не го променя :lol2: .... както виждаш на диното не успях да му измисля нещо много по-различно .....

.... всъщност най-интересната таблица е тази на малкия нисан с огромните аванси .... мотора няма нищо общо с оригинала , но не мога да публикувам подробности ... камерата е модифицирана .... степента на сгъстяване е 9,1:1 ..... налягането е 1,4 бара .... бензина е 100 + добавки ..... това е една от старите таблици , затова най-горе е 200kPa , но и последната изглежда също толкова ужасяващо :ok:

#29 Toshko

Offline

    изгонен от форума

  • Потребител
  • 4,468 Мнения:
  • Репутация: 504

Публикувано 05 October 2009 - 09:10 AM

Да, чак после загледах, че всъщност нисана е с най-странния аванс и на фона на нисана Форда ми се е видял с ненормално малко аванс.

И аз съм привърженик на не твърде богатите смеси, колкото до охлаждането по-добре да инсталирам 10 литров резервоар за вода и да го пълня заедно с бензина - и като тегло и като количество ще е едно и също, ко не и по-малко, а може и да не свърши... т.е. дали ще вкарам допълнително едни 10 литра бензин за 400 километра или едни 10 литра студена вода за същото разстояние - разликата е само в цената... и не само...

Благодаря за изчерпателния отговор.
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#30 C20NET

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,355 Мнения:
  • Репутация: 32

Публикувано 05 October 2009 - 11:10 AM

А сега ми трябват ъглите на атмосферка с делко с вакуумен регулатор(нормална кола)
Лекия атмосферен тунинг е безсмислен.Целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин.







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.