IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

За всички питащи как да си направят турбо !!!


  • Не можете да пишете в тази тема
121 отговора на тази тема

#31 sportTech

Offline

    Race Service

  • Потребител
  • 1,476 Мнения:
  • Репутация: 39

Публикувано 06 October 2009 - 05:57 AM

А сега ми трябват ъглите на атмосферка с делко с вакуумен регулатор(нормална кола)

... примерно твоя орел .... в табличен вид би изглеждало нещо подобно .... естествено в реалния свят всички стойности след празния ход ще са +- 5 градуса заради луфтовете :shock:
[attachment=113405:Opel 12S.jpg]

#32 C20NET

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,355 Мнения:
  • Репутация: 32

Публикувано 06 October 2009 - 06:44 AM

:shock: Евала.Един от най-ценните членове на форума.А това за кРа не е ли налягането на турбото?Ако тази таблица е с турбо,запалването не се ли разминава с атмосферния вариянт?
Лекия атмосферен тунинг е безсмислен.Целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин.

#33 sportTech

Offline

    Race Service

  • Потребител
  • 1,476 Мнения:
  • Репутация: 39

Публикувано 06 October 2009 - 06:54 AM

..... кво турбо бе .... 100кПа е стандартното атмосферно налягане ... 0 кПа е абсолютен вакуум ... в София налягането е обикновено е 93-95 кПа .... във Варна съм мерил 101-103 ..... затова там колите вървят повече (като с турбо 0,1 :shock: )

#34 rockstar

Offline

    опитен шофьор

  • Banned
  • 195 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 06 October 2009 - 07:09 AM

sportTech я кажи вярно ли мисля,че предварението зависи от натоварването на двигателя -когато е нагънат на макс какъвто е горния ред на таблицата предварението е минимално,а когато е разтоварен-максимално?
Джийзъс изглеждаше смутен като онзи път когато бе отишъл да пикае под дърво и след като започнал да уринира забелязал, че Буда медитира баш на един х*й разстояние.

#35 sportTech

Offline

    Race Service

  • Потребител
  • 1,476 Мнения:
  • Репутация: 39

Публикувано 06 October 2009 - 07:37 AM

..... аванса се определя от времето необходимо на сместта да изгори напълно и да отдели максимално количество енергия ..... естествено колкото по-високо е налягането , толкова по-малко е въпросното време .....
..... едно и също време при различните обороти отговаря на различно ъглово положение на кол.вал ..... затова и оборотите участват в таблицата ....

#36 rockstar

Offline

    опитен шофьор

  • Banned
  • 195 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 06 October 2009 - 07:49 AM

Това го разбирам.Налягането обаче не зависи ли пряко от натоварването на мотора в случая?
Джийзъс изглеждаше смутен като онзи път когато бе отишъл да пикае под дърво и след като започнал да уринира забелязал, че Буда медитира баш на един х*й разстояние.

#37 nayden

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 221 Мнения:
  • Репутация: 22

Публикувано 06 October 2009 - 11:06 AM

Да , зависи правопропорционално . Колкото повече се натиска педала на газта ,толко се покачва налягането в интейка и натоварването . Говорим за абсолютно налягане .
BMW 325 Turbo 10.277 @ 241km/h - 1.67sec 60 feet

#38 Toshko

Offline

    изгонен от форума

  • Потребител
  • 4,468 Мнения:
  • Репутация: 504

Публикувано 06 October 2009 - 12:06 PM

Колкото повече дросела "изпреварва" налягането необходимо за текущите обороти и товар (скорост, въздушно съпротивление, баир, спускане) толкова налягането се покачва.

Едно и също положение на дросела може да означава 70 килопаскала (0.3 вакуум) на 6000 оборота и 95 килопаскала (0.05 бара вакуум - почти пълна газ на отмосферна кола) моментно на 2500 оборота.

При спускане може дори с пълна газ да не постигнем максимално налягане особено на ниска предавка и обратно при изкачване или висока скорост на висока предавка, може да постигаме максимално налягане при едва 50% ТПС...

По отношение на аванса няма правило. Аванса трябва да е такъв, че колата да върви максимално и да се правят компромиси само в един случай - ако се появяват детонации.

Детонации в никакъв случай не трябва да се гасят с по-богата смес ако сместа е под 12.5:1

Отделно високи ЕГТ не трябва да се борят с мърдане на аванса, ка сме сигурни че колата така върви най-много! високите ЕГТ могат да са основно 2 неща - прекалено богата смес или прекалено много надуване :shock: тоест ако до едно налягане имаме нормални температури на изгорелите газове и оптимална мощност, а след това ЕГТ се покачва, това означава, че фазите на газоразпределение са неадекватни за повишеното налягане. Трябва да се реши, дали да се жертват ниските обороти и по не натоварените режими за сметка на максимална мощност и максимално надуване или не.
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#39 sportTech

Offline

    Race Service

  • Потребител
  • 1,476 Мнения:
  • Репутация: 39

Публикувано 06 October 2009 - 09:18 PM

....... При спускане може дори с пълна газ да не постигнем максимално налягане особено на ниска предавка .........
.................
...... високите ЕГТ могат да са основно 2 неща - прекалено богата смес или прекалено много надуване :| .....


.... искам да поспоря за някои неща :|
.... ако при пълна газ налягането в колектора е по-ниско от атмосферното , значи или филтъра има прекалено голямо съпротивление , или дросела е прекалено малък ....
.... богатата смес намалява Т на горене .... много бедната също ..... егт е най-висока около стехиометричната смес ... ще цитирам упътването за използване на пирометъра на чесна (малък витлов самолет) " .... при подържане на постоянна скорост , започнете да обеднявате сместта до достигане на максимална EGT ... след това продължете да обеднявате , докато температурата падне до зададения маркер или докато усетите загуба на мощност ... " (свободен превод)

#40 rockstar

Offline

    опитен шофьор

  • Banned
  • 195 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 07 October 2009 - 07:02 AM

.... ако при пълна газ налягането в колектора е по-ниско от атмосферното , значи или филтъра има прекалено голямо съпротивление , или дросела е прекалено малък ....

Човека говори за спускане с пълна газ на ниска предавка.Ако двигателя няма прекъсвач и спуска на 2-ра и развие при пълна газ 12 000 оборота бъди сигурен,че налягането в колектора няма да е атмосферно :| Все пак то зависи само от две неща -диаметъра на дупката и оборотите на помпата (двигателя си е бутална помпа за въздуха от колектора).Ако дросела е сметнат да дава почти атмосферно при 7-8000 оборота то при 12 000 ще има разреждане.Следователно тощо е прав :|
Джийзъс изглеждаше смутен като онзи път когато бе отишъл да пикае под дърво и след като започнал да уринира забелязал, че Буда медитира баш на един х*й разстояние.

#41 sportTech

Offline

    Race Service

  • Потребител
  • 1,476 Мнения:
  • Репутация: 39

Публикувано 07 October 2009 - 07:49 AM

.... ако при пълна газ налягането в колектора е по-ниско от атмосферното , значи или филтъра има прекалено голямо съпротивление , или дросела е прекалено малък ....

Човека говори за спускане с пълна газ на ниска предавка.Ако двигателя няма прекъсвач и спуска на 2-ра и развие при пълна газ 12 000 оборота бъди сигурен,че налягането в колектора няма да е атмосферно :| Все пак то зависи само от две неща -диаметъра на дупката и оборотите на помпата (двигателя си е бутална помпа за въздуха от колектора).Ако дросела е сметнат да дава почти атмосферно при 7-8000 оборота то при 12 000 ще има разреждане.Следователно тощо е прав :|


.... е тъй де ..... значи дросела му идва малък за каране в тези режими :|

#42 eclipsa

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 152 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 October 2009 - 09:59 PM

Eдно вапрос4е има ли разлика бензиново турбо и дизелово ако има споделете я :nono: :P
несе ебаваи с японските машини защото те си отмаштават

#43 metojoor

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 386 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 09 October 2009 - 08:44 AM

Някои маи-неползва търсачка

#44 C20NET

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,355 Мнения:
  • Репутация: 32

Публикувано 09 October 2009 - 02:25 PM

Има ама няма да споделим.Обсъждано е стотици пъти пък и в темата е отговора
Лекия атмосферен тунинг е безсмислен.Целта е да го осъзнаеш по най-евтиния начин.

#45 eclipsa

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 152 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 09 October 2009 - 07:51 PM

Има ама няма да споделим.Обсъждано е стотици пъти пък и в темата е отговора

:nono: :nono: :P
несе ебаваи с японските машини защото те си отмаштават







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.