IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Метанол за водно-метанолова инжекция...откъде


  • Не можете да пишете в тази тема
73 отговора на тази тема

#16 riri pompata

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 480 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 September 2009 - 01:27 PM

Но тая вода трябва да е добре разпрашена нали?

Щом говорим за инжекция явно не се налива :ok:

#17 mitko_155

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 5 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 09 September 2009 - 04:56 PM

Колеги за да се постави такава инжекция необходимо ли е да се направи нещо по двигателя или само трябва да си поставиш системата :)

#18 sportTech

Offline

    Race Service

  • Потребител
  • 1,476 Мнения:
  • Репутация: 39

Публикувано 09 September 2009 - 08:56 PM

Колеги за да се постави такава инжекция необходимо ли е да се направи нещо по двигателя или само трябва да си поставиш системата :)

... достатъчно е само да имаш турбо :) ... иначе ефекта става горе долу като от кулер на атмосферка ...

#19 mitko_155

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 5 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 September 2009 - 06:16 PM

Колеги за да се постави такава инжекция необходимо ли е да се направи нещо по двигателя или само трябва да си поставиш системата :(

... достатъчно е само да имаш турбо :cens: ... иначе ефекта става горе долу като от кулер на атмосферка ...

Благодаря колега, а можеш ли да ми кажеш какви коне и въртящт момент може да се изкарат с поставането на такава инжекция(приблизително де...)

#20 Bobi fena

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 6 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 17 November 2009 - 03:54 PM

И мен това ме интересува - някой който си я е сложил да каже дали има ефект и дали си заслужава парите. Мерси

#21 dany_iv

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 9 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 05 January 2012 - 09:04 AM

Здравейте.
Малко е стара темата, но....

Колегата sportTech пише за много евтин метанол.
Някой да е знае къде сега може да се намери и какви са цените вече?

Поздрави

#22 ivanovbg

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 866 Мнения:
  • Репутация: 37

Публикувано 05 January 2012 - 09:52 AM

http://zaharnizavodi.com/

или малко по скъпо


Лице за контакт: Г-н Георгиев [управител]
Име на фирмата: ЕТ"Арон-3"
Държава: България
Адрес: ул.Антим І №20; Търговище 7700; област Търговище
Което не става с акъл, става с мощност, ако пък и тя не ти достига - тичай за акъл!
Колкото да храниш и помпаш пинчера на доберман няма да стане! -
всяка прилика с турбопроект е случайна :)

#23 Турбината

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 451 Мнения:
  • Репутация: 39

Публикувано 05 January 2012 - 03:55 PM

Около 1.15 лв за литър в туба от 70 литра технически метанол.
Фирма Марвин гр Варна ЗПЗ
A long time ago blown engines were a normal part of turbocharging things and broken pistons, split heads, broken rods and fried bearings were just part of the process. These days people think they can dance with the Devil and then go home to Mama. It still isn't going to happen.

#24 ФЕРАРИСТ

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 506 Мнения:
  • Репутация: 89

Публикувано 06 January 2012 - 01:06 PM

Здравейте.
Малко е стара темата, но....

Колегата sportTech пише за много евтин метанол.
Някой да е знае къде сега може да се намери и какви са цените вече?

Поздрави

Взимах от тези......http://www.teocom.eu/
<p>http://www.Polyurethan.Me - ПОЛИУРЕТАНОВИ ТАМПОНИ<br /> Публикувано изображение</p>

#25 fluid_88

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 637 Мнения:
  • Репутация: 51

Публикувано 08 May 2012 - 08:50 PM

Гледам колегите закупуват част от метаноловите инжекции с най опростените контролери,примерно само за налягане! Има и контролер изцяло за водно метанолова инжекция.
http://www.ebay.com/...r#ht_1291wt_952
тук прави впечатление цената.
Aз мисля за кит воднометанолова на AEM заради отделния мап с който може да се регулира при различно налягане различна доза на впръскване и да се търси най доброто.както и контролера на АЕМ има извод за намаляване на течноста в казанчето,но не нзам дали турбосмарта E boost-2 има вход за тези дани! и да намали буста.
http://www.ebay.com/...r#ht_3749wt_952
и все пак за сега мисля да комбинирам с Turbosmart e boost 2.
Но коя комбинация би била по добре ще кажат по запознатите.

Този пост е редактиран от fluid_88: 08 May 2012 - 09:21 PM

renault espace 2,2dt 99' + автоплатформа
uno turbo 1.3 i.e 86'
ranault 19. 1.8 16v 92'
uaz 4.0 disel 71'
trabant 601 70'

#26 ФЕРАРИСТ

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 506 Мнения:
  • Репутация: 89

Публикувано 09 May 2012 - 02:56 PM

По принцип мисля че предназначението на метаноло-водната инж е да позволява повече бууст без детонации, откъдето съответно идва и мощноста, сама по себе си тва не вдига кой знае колко мисля мощноста....
А при положение че над 0.5 - 0.8 на турбо колите вече е добре да се ливне това, реших че един обикновен суич на налягане ще свърши същата работа, ся верно че тва на АЕМ си е по адвансед, ама си е и пари все пак......Аз съм нагласил да ми тръгва на 0.5 налягане......
Днес взех 60 литра по лев и двайсе наливен метанол от Димитровград, има го свободно.......даже мисля и да не го смесвам с вода макар че ще трябва да гледам дали ще мръдне сместа............
<p>http://www.Polyurethan.Me - ПОЛИУРЕТАНОВИ ТАМПОНИ<br /> Публикувано изображение</p>

#27 fluid_88

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 637 Мнения:
  • Репутация: 51

Публикувано 09 May 2012 - 03:14 PM

По принцип мисля че предназначението на метаноло-водната инж е да позволява повече бууст без детонации, откъдето съответно идва и мощноста, сама по себе си тва не вдига кой знае колко мисля мощноста....
А при положение че над 0.5 - 0.8 на турбо колите вече е добре да се ливне това, реших че един обикновен суич на налягане ще свърши същата работа, ся верно че тва на АЕМ си е по адвансед, ама си е и пари все пак......Аз съм нагласил да ми тръгва на 0.5 налягане......
Днес взех 60 литра по лев и двайсе наливен метанол от Димитровград, има го свободно.......даже мисля и да не го смесвам с вода макар че ще трябва да гледам дали ще мръдне сместа............

Мошноста не идва само от това,че с използването на воднометанолова инжекция може да се дигне налягането още,по основната част е в охлаждането,на входящия въздух,а колкото по студен е той толкова повече коне ще има после.
Проблеми има няколко който аз съм намерил първо че при различни налягания /Boost /може различни дози на впръскване да се заложат,но за това си трябва контролер,
както и ако си си наместил колата на един буст и си направил смеси за тях при свършване на течноста в казанчето смесите ти пропадат.
затова е хубаво да има и следене на нивото на течноста!
А защо не и предотвратяване на по голямо налягане при намаляване!
тези по горе неща който са важни за сигурноста,а и екстрите като например защо да не впръсквам и под 0.5 налягане но с контролера на АЕМ може да се програмира и в ниски налягания различен дебит.
А и Буст контрола на който съм се спрял не случайно е турбо смарт E boost 2
общо взето така и така ще се дават пари! Важно е срещу тях да получиш максимално количество екстри.
при цена на обикновена система от 100$ и малко от горе и цената на АЕМ-а.смятам че по удачно е да се заложи на нея.
въпроса идва с контрола и !
E booost 2 има управление на буст по обороти както и по предавки и възможност от различни сетъпи.
а и има управление на водно метанолова,в какво се състой управлението смятам да разбера затова и писах
както и в какво се състой управлението на контрола в по горе показания контролер само за метанолова инжекция .
общо взето това всичко ще бъде и контролирано от мега,
макар Sportteh-a да каза че на мегата и е се тая какъв буст контролер ще командва.
за мен е важно с възможно най малко налягане да се вадят най много коне и то да се слагат на асфалта защото купето е доста леко и е само на предно.
затова ми е нужно всичко това.
п.п. А между другото само с метанол в водно метаноловата инжекция не е по добре,защото едно че се обогатява твърде много сместа,възможни са и детонаци,а и водата има основна дейност в охлаждането.
П.П.Почти съм сигурен че в хеед са комбинирали Eboost-2 с такъв кит тъй като са дистрибутори на турбосмарт,но с койточно кит на водно метанолова се надявам да разкрият неща интересни за нас от "кухнята"

Този пост е редактиран от fluid_88: 09 May 2012 - 03:19 PM

renault espace 2,2dt 99' + автоплатформа
uno turbo 1.3 i.e 86'
ranault 19. 1.8 16v 92'
uaz 4.0 disel 71'
trabant 601 70'

#28 nayden

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 221 Мнения:
  • Репутация: 22

Публикувано 09 May 2012 - 04:33 PM

Проблеми има няколко който аз съм намерил първо че при различни налягания /Boost /може различни дози на впръскване да се заложат,но за това си трябва контролер,
както и ако си си наместил колата на един буст и си направил смеси за тях при свършване на течноста в казанчето смесите ти пропадат.
затова е хубаво да има и следене на нивото на течноста!


:) Сигурен ли в това , щото аз ползвам АЕМ система с контролер с 600сс шот и като я изключа не забелязвам няква разлика в смесите
BMW 325 Turbo 10.277 @ 241km/h - 1.67sec 60 feet

#29 fluid_88

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 637 Мнения:
  • Репутация: 51

Публикувано 09 May 2012 - 05:21 PM

Проблеми има няколко който аз съм намерил първо че при различни налягания /Boost /може различни дози на впръскване да се заложат,но за това си трябва контролер, както и ако си си наместил колата на един буст и си направил смеси за тях при свършване на течноста в казанчето смесите ти пропадат. затова е хубаво да има и следене на нивото на течноста!

:) Сигурен ли в това , щото аз ползвам АЕМ система с контролер с 600сс шот и като я изключа не забелязвам няква разлика в смесите

Не не съм сигурен защото още не съм закупил системата на Аем.Но по мойта логика след като тя се включи и пръска вода и метанол в смукателния тракт то тя променя горивната смес в смукателния тракт,от там си мисля и че широколентовата сонда ще го хване.
Или подобрява само горивната смес от към детонации!
П.П.и що питаш мен като ти знаеш отговора! :whistling:
renault espace 2,2dt 99' + автоплатформа
uno turbo 1.3 i.e 86'
ranault 19. 1.8 16v 92'
uaz 4.0 disel 71'
trabant 601 70'

#30 ivanovbg

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 866 Мнения:
  • Репутация: 37

Публикувано 09 May 2012 - 06:00 PM

Да ви кажа водно-метаноловата инжекция сама по себе си не допринася за увеличаване ма мощността ако не се изпарява в цилиндрите. Само гаси детонациите породени от сбиртока части съвокуплени в някой "тунингован" двигател. "Тунингован" разбирам не изчислен и без идея какво се иска и прави- просто сбирток от маркови- раце части. Даже намалява % на въздух - респективно кислород в сместа. За да има и мощностен ефект трябва да се впръсква дори по близо до клапана от бензиновите дюзи. Според мен много по смислено е да се инвестира по ефективен кулер. С по голям ефект метанола може да се смесва с бензина и да гаси детонациите без излишно оскъпяване с разни там водни... инжекции.
  • GLSS харесва това
Което не става с акъл, става с мощност, ако пък и тя не ти достига - тичай за акъл!
Колкото да храниш и помпаш пинчера на доберман няма да стане! -
всяка прилика с турбопроект е случайна :)







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.