IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

За питащите за ефекта от чипове


  • Не можете да пишете в тази тема
162 отговора на тази тема

#31 pumata_dp

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 169 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 31 October 2009 - 10:15 PM

Колеги я кажете,Какво точно ще стане с моят двигател 1.4 пунто ГТ Турбо след като се сложи чип??????
В момента е стоково само с генерация на 63мм+ Blow Off :wink:
Благодатя предварително :ok:
Моторът,що бучи под мен е труд на моите ръце, и тази песен на мотора е кръв от моето сърце!

#32 maxtoledo

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 177 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 03 November 2009 - 08:39 AM

Хубаво де предполагам си прав(по точно сигурен съм, че си прав), ама колата не ми е правена нищо, колата ми е турбо дизел без никакви модификации, тя си е така както излиза от магазина :ok:. Хората в интернет са дали моя автомобил с моя двигател(без да е баран по никакъв начин) и как биха се променили показателите му при слагане на посочения от тях чип! Та не разбирам какъв е проблема с този чип, след като си е за точния модел, точния двигател...
П.П. Колега не се заяждам просто се интересувам. Извинявай ако има нещо :evil:


Ще ти отговоря с две дино графики на една и съща турбо-дизелова кола:

1. Графика на чип от 200лв (Всъщност не знам колко струва, но не бих дал повече за него).
[attachment=115113:Chip ot 200lv.JPG]

2. Графика на чип от 1000лв (Който струва много повече, защото съм го писал аз :ok: и се продава за много по-малко - може да се обадиш и да провериш):
[attachment=115114:Chip ot 1000lv.JPG]
Публикувано изображение

Акълът е единственото нещо, което можеш да раздаваш, без да го притежаваш :D

#33 kterz

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 3 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 04 November 2009 - 04:44 PM

Ми мога само да ти благодаря за нагледния пример :ok:

#34 Maniaka_15

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 39 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 07 November 2009 - 06:20 PM

сменяш чипа на компютъра който управлява подаването на гориво в двигателя,или чип на педала(на газга)с който ускорява по-бързо.Чип на компютъра струва около 300лв,а на педала-около 500лв

#35 Guest_UnderPressure_*

Offline
  • Гости
  • Репутация: 0

Публикувано 07 November 2009 - 07:37 PM

сменяш чипа на компютъра който управлява подаването на гориво в двигателя,или чип на педала(на газга)с който ускорява по-бързо.Чип на компютъра струва около 300лв,а на педала-около 500лв

Яко ги разбираш, дай идвам да мапваме, а? :kiss3:

#36 Maniaka_15

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 39 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 07 November 2009 - 07:45 PM

ok идвай :kiss3:

#37 Maniaka_15

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 39 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 07 November 2009 - 07:46 PM

от къде си?

#38 Мармот

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 5 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 November 2009 - 10:21 AM

ok идвай :clap1:

Ми аз като нямам чип на педала :clap1: Как ша ма тюнинговаш?

#39 sportTech

Offline

    Race Service

  • Потребител
  • 1,476 Мнения:
  • Репутация: 39

Публикувано 08 November 2009 - 05:25 PM

ok идвай :clap1:

Ми аз като нямам чип на педала :clap1: Как ша ма тюнинговаш?

..... как да нямаш ? ..... ти проверил ли си ? :clap1: :clap1: :clap1:

#40 Шморхи

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 6,918 Мнения:
  • Репутация: 11

Публикувано 08 November 2009 - 08:47 PM

Maniaka_15 спри да пишеш в този раздел :clap1:

Чувал съм,че имат някакъв проблем със скоростната кутия,който се решавал сравнително лесно след смяна на маслото.


#41 Darkrage

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 1 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 December 2009 - 08:10 PM

Има нещо, което пропускате. Повечето коли, които са чест обект на тунинговане (БМВ Е30, Е36, Астри GSi, Голфове GTi, Пунтота турбо и т.н.), неминуемо с течение на времето за тях са се оформили и доказали популярни ъпгрейди. Един вид, ентусиастът, като си купи колата, четейки форуми и сайтове, може да се информира за тези ъпгрейди. Те, в повечето случаи са "прости" - сменяш всмукателните колектори от едикакво си, валове от едикойси модел точно, за генерация - тези и тези са най-масово използвани, китове за въздушния филтър и куп подобни неща.
Имайки предвид това, пичовете които продават чипове на запад, си правят мейнстриим чиповете точно за така направен автомобил. Така се постига масовост, продаваемост и успеваемост.

Един прост пример - Е36 325 и Е36 328 - от магазина излизат с еднакви коне (да съм по-точен, с един кон разлика). Едното се произвежда до '95, другото от '95. 328-цата е нарочно спъната, видно е. Спъната е основно от всмукателните колектори и от чипа допълнително. Всички големи форуми по света съветват да си смениш колекторите с такива от 325. Ама само със смяната нищо не става - трябва и чип, който да може да управлява двигателя по-добре и правилно, след като вече сме му осигурили повече въздух. Е такъв чип можеш да купиш от Пешо и Гошо :D Щото Пешо е писал чипа за колата на неговия приятел, който е сменил колекторите, сложил е популярния конусен филтър, сменил е генерацията, сменил ролките и ремъците с олекотени, откачил виско-перката и от и-бей, с малко късмет, си е купил и сменил валовете с такива от "х"американско М3. Точно нещата, които всички правят в началото, и заради което на запад е пълно с "направи си сам" комплекти, продаващи се в стотици сайтове и обяснени в "sticky" теми из сума форуми.

Та това са едните чипове - на конвейр правени. Има смисъл да взимаш такъв чип само ако колата ти, или поне моторът й, се причисляват към тези т.н. "рацерски" коли. Тогава има и какво да очакваш от чипосването. В останалите случай най-много да си дадеш парите на вятъря :)

Същия този чип ще стане безполезен, когато почнеш да си мислиш за интеркулери, инжектори, "охлюви", бутала, портване и прочее. Тогава ще ти трябват услугите на истински "мапери", които ще ти пишат софтуера на чипа за точно твоя подбор части, които си сглобил в колата си.

В обобщение - преди да питаш за чип - питай какво се сменя най-често на твоят двигател, чети форуми, чети сайтове. Смени въпросните части и тогава си вземи чип. В някои сайтове даже продават комплекти - тая, тая и тая част, заедно с чип - сменяш и караш. Т.е. има смисъл от "чипосването", но то е плаваща величина :)

#42 gosheto86

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 6 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 December 2009 - 08:47 AM

Четях, четях и недуумявам! Какви са ползите от чипа и негативите, относно разход, турбина, съединител. А не куп бумащина, и караници. Карал съм турбинирана кола като моята но с чип, и разликата е огромна. Моля некой знаещ да дане отговори на въпросите ми!
Учи се да кара!

#43 dinko01

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 10 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 03 January 2010 - 10:02 AM

Първо здравеите на вси4ки,да изложа и ас едно наблюдение става вапрос за бмв е36 325tds с 4ип от италия бвм то излиза от завода около 143кс. има огромна разлика с съ6тото бмв бес 4ип, имам едно вапрос4е става вапрос за бмв е36 320и нямам никакав прекасва4 подминава 7000-оборота и продължава моге ли да имам 4ип или не6то не е фред.

#44 vAL

Offline

    Dream Maker

  • Модератор
  • 1,066 Мнения:
  • Репутация: 17

Публикувано 27 January 2010 - 03:40 AM

Добре де... Повечето чипове (да не кажа 98%) , не ги ли правят по някакъв т.нар. "стандарт" (не мога в момента да се сетя за по-точна дума...) В смисъл такъв... В един сайт на някой "мапер" в стил "Пешо" е дадено инфо за чип на дадена кола с параметри преди и след, както и цена... В друг сайт (от тия по 1000лв.) същата работа... Е тогава тия от по 1000лв. , след като съм бутал генерацията, свещи, филтри и прочие, примерно, как ще ми настроят чипа точно за тия промени :D
На няколко места питам "Чипа за всеки автомобил, индивидуално ли се прави" и повечето отговори са "Да" ... Е как така уж индивидуално, па на всички (примерно) Е46ци 320ски в сайт-а дава повишение с ХХ коне и ХХ нютона... :ok:
П.С. Разсъждавам си на глас, де да знам...
П.С.2 Към колегата maxtoledo ... Добра реклама си направи :(
П.С.2 Към колегата sportTech ... Каква ще е главната разлика в цена/качество/промени на това, колата да се чипоса или да и се сложи МегаСмърт... Но мисля, че този въпрос можем да го засегнем на ЛС, да не трупаме темата... :D
Публикувано изображение

#45 sportTech

Offline

    Race Service

  • Потребител
  • 1,476 Мнения:
  • Репутация: 39

Публикувано 27 January 2010 - 08:19 AM

... мисля че би било интересно и за други потребители , така че най-общо ще ти отговоря тук ...
... генерация , свещи и филтър не са модификации , които изискват промяна на софтуера ... особено на кола с дебитомер , като твоята ... те биха помогнали за малко по-добър резултат , ако си сложиш "чип" , но разликата спрямо серийния вариант няма да е кой знае колко голяма ...
... опитвам се да обясня , че в твоя случай , дали ще сложиш "стандартен чип" за 400-500 лв или ще изгубим цял ден на диното да ти направим индивидуални настройки за около 1000 , най-вероятно няма да има осезаема разлика ...
... от монтаж на мега скуирт или който и да е друг стенд-алоун , има смисъл при по-сериозни модификаци , от които се очаква примерно двойно увеличение на мощността .... конкретно в твоя случай , благодарение на MS само ще изгубиш доста от ежедневно полезните екстри , като примерно динамичното управление на ванос-а , стабилния празен ход и т.н. ... и като бонус ще ти излезе доста по-скъпо ...

ПП ... много пъти сме монтирали MS на напълно серийни двигатели , в случаи на проблеми в оригиналната електроника , отстраняването на които би било много скъпо или невъзможно ... и клиентите твърдят , че колите им вървят много повече от оригинално , но в повечето случаи това са коли на доста години при настройката на които производителя не имал никаква идея , че през 2010-та ще може да си заредиш 99/100 октана бензин на почти всяка бензиностанция ....







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.