IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Вектра Б или Сивик 6 с 4 врати


  • Заключена тема Тази тема е заключена
23 отговора на тази тема

#1 emosms

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 10 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 December 2009 - 02:38 PM

За и против двата варианта. Говорим за кола до 4 бона, бензин.
Опела е по-голямо купе, кефи ме заради това, а сивика е Хонда :) ..
Евентуално ако е/се газифицира, кое ще прави повече мизерии?

#2 OPClover

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 433 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 December 2009 - 02:50 PM

За и против двата варианта. Говорим за кола до 4 бона, бензин.
Опела е по-голямо купе, кефи ме заради това, а сивика е Хонда :) ..
Евентуално ако е/се газифицира, кое ще прави повече мизерии?


Майстора! Ще прави повечето мизерий... :D
Вземай Хондата, тия Опели всеки втори ги кара щото са будали хората, като видя някой яхнал Опел и ми идва да му кажа - толко ли си тъп,бе. :)

Сега сериозно - вектрата ако е 1.6 има два вида екотек и двата 101к.с. - различават се по формата на капака на двигателя най-общо този с металните ребра означава по-стария, което означава че си бачка перфе и с обикновена газ - проверено и продължаващо да се доказва всеки ден, другия е задължително само с ГИ защото е с пластмасови колектори и ремонта ще излезе повече от икономията... (моя е такъв). Кода на мотора е абсолютно еднакъв най-лесно е да се ориентираш по капака, както казах.

1.8 и 2.0 само ГИ, здрава и евтина немска машина иначе, много яко окачване и твърда возия.

Нека компетентните Хондаджий вземат отношение относно другото возило.
The world is a game that needs to be played.
Tupac Shakur

#3 Chefo77

Offline

    Пепсияндурник

  • Потребител
  • 2,120 Мнения:
  • Репутация: 133

Публикувано 10 December 2009 - 08:09 PM

Вектрата ако е 1.6, моторът не се справя особено добре с купето.
Хондата (не съм хондаджия, но имам наблюдения) - предполагам е във вариант 1.4 или 1.6. 1.4 - 90 коня, е тих, спокоен мотор, относително безпроблемен. Нисък разход на гориво, нелоша динамика (все пак да не забравяме, че моторът е 1.4), и голямо предимство - малък данък. Здрави кутии, окачване ... Лоши страни - като се натовари колата, кляка. Климатика си оказва влияние. Ръждичка тук-там. Ако мотора е 1.6 не се сещам за нещо лошо, освен високия данък :) За газификация - 1.6 е с пластмасови колектори, за 1.4 нямам идея.
Ако си се спрял на дизелова Хонда, моторът е като моя, на Ровър - повечето отзиви за него за положителни.
Успех!
Ровърче с турбинка ... и Фиатче с турбинка

#4 gasoline

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 136 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 December 2009 - 10:40 PM

Вектрата ако е 1.6, моторът не се справя особено добре с купето.

Колега, ти да не изпреварваш със 140?

#5 emosms

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 10 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 December 2009 - 12:10 AM

Вектрата ако е 1.6, моторът не се справя особено добре с купето.
Хондата (не съм хондаджия, но имам наблюдения) - предполагам е във вариант 1.4 или 1.6. 1.4 - 90 коня, е тих, спокоен мотор, относително безпроблемен. Нисък разход на гориво, нелоша динамика (все пак да не забравяме, че моторът е 1.4), и голямо предимство - малък данък. Здрави кутии, окачване ... Лоши страни - като се натовари колата, кляка. Климатика си оказва влияние. Ръждичка тук-там. Ако мотора е 1.6 не се сещам за нещо лошо, освен високия данък :) За газификация - 1.6 е с пластмасови колектори, за 1.4 нямам идея.
Ако си се спрял на дизелова Хонда, моторът е като моя, на Ровър - повечето отзиви за него за положителни.
Успех!

Има оферти на 3 бона без климатик (англичанка)
Значи окачването на хондата го бива, а?

#6 Chefo77

Offline

    Пепсияндурник

  • Потребител
  • 2,120 Мнения:
  • Репутация: 133

Публикувано 11 December 2009 - 05:33 AM

Вектрата ако е 1.6, моторът не се справя особено добре с купето.

Колега, ти да не изпреварваш със 140?


Не успях да схвана защо питаш, но да - понякога и с повече изпреварвам. Не е добре при изпреварване да се кръстиш :)
emosms, според мен си е достатъчно здраво. Както и на Вектрата!
Ровърче с турбинка ... и Фиатче с турбинка

#7 OPClover

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 433 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 December 2009 - 08:33 AM

Само искам да допълня че данъка на вектра 1.6 101коня е около 35 лева макс., т.е. същата работа.

Това с купето и мощността е строго субективно, но да приемем че поради факта че се пише в тунинг форум се предполага по-бързо каране.

Къде ги правите тия изпреварвания с над 140?
The world is a game that needs to be played.
Tupac Shakur

#8 emosms

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 10 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 December 2009 - 08:38 AM

Kато гледам обявите излиза нещо от рода на сивик 6 без климатик на цената на вектра с климатика, но мотор 1,6 ecotec. (от кофти мотора)
Eдин сивик 1,4 без климатик май може да е по-проста и евтина кола за поддръжка от екотека, евентуално по-икономична. 1,5 vtec го дават с още по-нисък разход извънградско, ако не пържиш оборотите.
Абе накрая ще е което ме грабне/излъже при оглед + разговори с близки и познати по въпроса.
Вектрата е по-удобна и голяма да си ходя на къщата на село, на далечен път с повече пътници :), но в града ще се чувствам по-комфортно със сивика предполагам.

#9 The7omahawk

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 405 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 11 December 2009 - 08:39 AM

Къде ги правите тия изпреварвания с над 140?


По бул. България :)

Сериозно, карам 1.5 бензинова японка с 90кс и при 2ма души в колата освен мен се усеща спад в мощността и изпреварванията стават доста по-бавни...Дори и при 90-100км/ч

В реалния живот печели обикновенно по-глупавия и по-лудия, най-често с Голф :lol: В смисъл, когато М5 и Мустанг се гонят по улиците, ако попаднат на Голф, той е винаги пред тях :lol:


#10 OPClover

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 433 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 December 2009 - 08:43 AM


Къде ги правите тия изпреварвания с над 140?


По бул. България :)

Сериозно, карам 1.5 бензинова японка с 90кс и при 2ма души в колата освен мен се усеща спад в мощността и изпреварванията стават доста по-бавни...Дори и при 90-100км/ч


Именно, къде по бул.България има насрещно че да се налага задължително да изпревариш, за да се спасиш от челен удар, а нима бързото изпреварване в насрещното не е фактор за поднасяния и прегръдки с дървета ЕЖЕДНЕВНО? Единствения начин за челен там (на България) е ако прелетиш от другата страна заради бързо изпреварване :ok:

Ако си спокоен шофьор ти стига 1.6 на вектра, ако не, това значи че тва не е твойта кола :D
The world is a game that needs to be played.
Tupac Shakur

#11 Chefo77

Offline

    Пепсияндурник

  • Потребител
  • 2,120 Мнения:
  • Репутация: 133

Публикувано 11 December 2009 - 11:17 AM

Е, виж сега как задаваш въпроса :)
Не в града, естествено, но извън него понякога се налага да натиснеш, за да те издърпа по-бързо.
За колегата със Сивик-а - проблемът е, че мощност и въртящ момент не са лоши, но са много нагоре в скалата на оборотите. Там им е слабото място и на японките и на италианките :ok:
Ровърче с турбинка ... и Фиатче с турбинка

#12 StK

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 692 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 December 2009 - 12:38 PM

Един минус на Вектрата е че точно 1.6 ЕКОТЕК-а си харчат доста масло при едно съвсем нормално и спокойно каране. Трябва да си наясно с това и да си доливаш редовно. Затова и е хубаво ако не и е махнат катализатора да го махнеш, защото от маслото отдавна си е заминал, а е и позадръстен, поне колата да се поотпуши и да тръгне малко по-добре.
Един минус на Сивика е че ръждясват отзад най-вече. Така че гледай внимателно в какъв стадии на ръждите си взимаш колата.
Във всеки звяр има поне малко човещина,
в мен няма никаква, значи не съм звяр !
-------------------------------------------
Две неща ми трябват на земята, това са любовта и свободата.
Живота бих пожертвал за любов, но любовта да дам за свободата съм готов!

#13 emosms

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 10 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 December 2009 - 01:14 PM

Значи за вектрите след 1999 казват, че проблема с ръждата е доста пооправен.
За сравнение с вектра А, всички Б са слънце, доколкото знам.
Изненадва ме, че сивика ръждясва, имах надежди едва ли не, че купето му е вечно.. :)
Все пак, откъм ламарини сивика не е ли доволно пред вектрата?

#14 OPClover

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 433 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 December 2009 - 01:26 PM

Значи за вектрите след 1999 казват, че проблема с ръждата е доста пооправен.
За сравнение с вектра А, всички Б са слънце, доколкото знам.
Изненадва ме, че сивика ръждясва, имах надежди едва ли не, че купето му е вечно.. :D
Все пак, откъм ламарини сивика не е ли доволно пред вектрата?


Ми.. не, очевидно :)

Дотук и на двете на които си се спрял не им се носи славата на боклуци, така че няма да сбъркаш :ok:
The world is a game that needs to be played.
Tupac Shakur

#15 emosms

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 10 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 December 2009 - 01:37 PM

Все пак, откъм ламарини сивика не е ли доволно пред вектрата?


Ми.. не, очевидно :)

Дотук и на двете на които си се спрял не им се носи славата на боклуци, така че няма да сбъркаш :ok:

Ами все пак мислех си за брава, допреди дилемата между вектра и сивик, но си поговорих с хора и почти никой не беше благосклонен към идеята за фиат.
Какви "не боклук" алтернативи предлагаш, съответно немска и японска машина на същата възраст :D ?
Да добавя, това ще ми е първи автомобил и не искам да се напъвам.







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.