IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Вектра Б или Сивик 6 с 4 врати


  • Заключена тема Тази тема е заключена
23 отговора на тази тема

#16 TheCrow

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,291 Мнения:
  • Репутация: 147

Публикувано 11 December 2009 - 03:10 PM

...по старите Сивици 5 ген. имат проблеми с задните вежди откъм ръждица но не всичките.Англичанката е с добра возия и приятен интериор вътре и не е по тясна от Вектрата.Ако не те притеснява по големия данък избери 1.6 двигателя върви доста прилично има d16y3 без витек 113 кончета,с Втек са d16y8 126кс и 1.8 ВТИ 169кс с тия няма да имаш проблеми да изпреварваш с 140км/ч извънградско,но ако повече градски ще въртиш 1.4 е идеалния вариант за теб.Мой приятел има тази от 113 кончета извънградско му дава разход 6 на 100км. и той гледаше годината да е по нова,но взехме по стара в страхотно състояние и сега само си кара и налива бензинец така,че гледай състоянието е не само годината :)

#17 OPClover

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 433 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 December 2009 - 09:40 AM

Все пак, откъм ламарини сивика не е ли доволно пред вектрата?


Ми.. не, очевидно :)

Дотук и на двете на които си се спрял НЕ им се носи славата на боклуци, така че няма да сбъркаш :ok:

Ами все пак мислех си за брава, допреди дилемата между вектра и сивик, но си поговорих с хора и почти никой не беше благосклонен към идеята за фиат.
Какви "не боклук" алтернативи предлагаш, съответно немска и японска машина на същата възраст :D ?
Да добавя, това ще ми е първи автомобил и не искам да се напъвам.


The world is a game that needs to be played.
Tupac Shakur

#18 emosms

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 10 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 December 2009 - 10:11 AM

Дотук и на двете на които си се спрял НЕ им се носи славата на боклуци, така че няма да сбъркаш :)

Да, да.. трябва да не се чете толкова между редовете :ok:, а по внимателно.
Хондата "англичанка" не се ли произвежда на острова в някакво съдействие с Rover.
Доколко това наистина е японски автомобил се чудя. Както Opel Vauxhall примерно.

#19 MARSABOY

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 30 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 December 2009 - 02:43 PM

Ехххх ако беше пуснал търсачката какво нещо можеше да откриеш ама хайде все още сме хора чети какво съм писал.
1-вото мнение е по темата "Автомобил до 5000 лв"


Колега за Вектрата мога само да говоря защото имах такава (катастрофа) и пак така ще си взема.Непретенциознна кола,евтина подръжка както и да е гледаш, икономия на гориво също, моята беше 1.6 16v тъй наречените EKOTEC беше и сложена обиковенна газова и вървеше доста прилично.Лошото е ,че този двигател си гори маслото при мен варираше около 2-3 л. на 10000 км според зависи от това дали да повече градско или извън.Ако имаш пари ГИ е перфектното решение и при един кадърен майстор проблем повече няма да имаш.За обслужване на колата дори и в официалният сервиз цените са приемливи (300 лв първо обслужване с всички възможни филтри,ролки и ремъци) и по принцип Опел-а си е с евтина с подръжка.За нашите пътища издържа много и съм убеден на 101 процента ,че като тръгнеш за някъде тази кола ще те закара до там пък дори и в момента който спреш да умре.И точно тук е минуса за мен ЩЕ ТЕ ЗАКАРА ,НО ПРОСТО ТАЗИ КОЛА НЯМА СТРАСТ В НЕЯ,НЯМА ИНДИВИДУАЛНОСТ (не знам в коя 15+ годишна кола за 5000 лв има индивидуалност , но това е друга тема).
Но ако си прагматик като мен и за тези пари по добро решение няма.

ПС. НЕ АНГАЖИРАМ НИКОЙ С МНЕНИЕТО СИ

ПС2.За Хонда нищо не мога да кажа виждал съм ги само на картинки :)

#20 TheCrow

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,291 Мнения:
  • Репутация: 147

Публикувано 12 December 2009 - 03:26 PM

...да добавя както по горния е писал за цената на обслужването на Опела при Хондата 1.6 излиза в Русе 280 лв. с труда,ролка,ремък,филтри и малсо пълна синтетика :)

#21 emosms

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 10 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 13 December 2009 - 01:29 AM

Еми... като каза за индивидуалност, страст, тем подобни......даже не за 5000 ами за 2500 лева :oops:
Дебнем за хонда по-скоро. Както обикновенно в мобилен.бг излизат примамливи оферти от северозападна България. Обмислям дали да си направя екскурзия, и без това никога не съм ходил нататък :idea:

#22 ThugLord

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор
  • 3,403 Мнения:
  • Репутация: 48

Публикувано 13 December 2009 - 09:29 AM

Сивика е мнго по-назад интериорно...да не говорим, че отпред е доста тесен...но това е образно казано аз съм обширен :oops:

#23 d14a2

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 103 Мнения:
  • Репутация: 18

Публикувано 02 January 2010 - 06:46 PM

само ми кажете кое е тва 1,6 125к.с. с пласмасови колектори ??????????????проблема е,че заради в-тека трябва ГИ,за да не свети чека.англичанката не е никак лоша кола.имам 1.4 90к.с. от 2 и половина вече години и е все на газ има няма 70 хил и не е мръднала.ако имаш въпроси питай.

#24 Vankata84

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,464 Мнения:
  • Репутация: 12

Публикувано 07 January 2010 - 09:18 AM

За Векито мога да кажа това онова :ok: Хубава кола, имам си две в къщи. Едната е на 360 000км ++ другата на 150 000км. Проблемите при бензиновата(мойта) са следните: Празния ход - поправим в домашни условия лесно е, нужно малко WD-40 и парцалче :D . Аз си я купих с протекъл воден радиатор - сменя се трудно, но го взех за под 100лв алтернативен. Задницата на автомобила често е занемарена, за 100-150лв като части се рецеклира цялата, или поне проблемните звена....после колата става супер. На мойта остана да се оправи единстено кормилната рейка защото е в масло, но до сега не съм доливал затова я чакам да се скапе. Имах и проблем с предното стъкло счупих го :( срещу 150лв в софия на място КОБРА ми го смениха със също каквото беше на колата :lol: . Иначе само сипваш и караш. Впечатления от разход за 1.8i 16V екотек са следните 7 извън градско(мисля че може да слезне още малко), гратско повече от 10 не съм я докаравал. София-Пловдив 120-140 постоянно даде 8/100(без клима) мерно в двете посоки като имаше и 20км в Пловдив. Общо взето при Вектра Б независимо типа на купе най-добре за бензинов агрегат си е 1.8, а за дизелов 2.0ДТИ 101 коня. За разхода на масло нещата са сложни. Хората в БГ ме убеждават, че на моя автомобил на който 1-ва степен на перката за охл. на мотора се пуска на 92 градуса, че е нормално да работел в диапазона 90-100 градуса :) . Тя така и работеше когато я купих. След смяна на водна помпа и термостат при пъво обслужване, разлика нямаше. След смяна на водния радятор вече работи САМО между 82 и 92 градуса. Всеки технически грамотен човек знае, че високата температура изпича гумените елементи....т.е. гумичките на клапаните като ги опечеш веднъж после не масло ще харчи а незнам.
ПП - За Хонда мога да кажа че някой неща като преки впечатления. Мой приятел има 4 броя от въпросния Сивик даже и акцизен ВТИ има, но няма да говоря понеже ще се каже че съм пристрастен.
Мнението ми не задължавам никой да ми вярва. Ако някой е много изненадан нека дойде да го повозя :blush:
Поздрави







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.