преди да сте заключили темата да попитам за двигателите на Супрата
п.с. не че ще си купувам само от любопитство

2JZ-GE атмосферен 230 коня и 2JZ-GTE битурбо 330 коня , редови 6цил
първия е малко ташак работа,бавен е,Има турбо китове за тях и стават мания (NA-T) ама излиза солено,сменят се и едни други неща по карантията
Нищо не се сменя по карантията,моторите са абсолютно еднакви с единствената разлика,че 2JZ-GTE има маслени магистрали и "пръскалки" за охлаждане...Единствената разлика между twin turbo-то и атмосферката са скоростите.При атмосферката до 1996 слагат трошливата 5 степенна трансмисия.
А за парите на Селиката с доста зор можеш да си намериш атмосферка с десен волан,RZ-S със 6 степенния Getrag като на twin turbo-версията...
Тва па отде го измисли че не се сменя и че са еднакви

Мале ти си на 17,аз си мислих че си някои механик и щях да ти се смея много. Накратко главата е еднаква но всичко вътре е различно, като почнем бутала,биели,по дебела гарнитура,компресия,другите са отдолу , на чети
GTE has oil squirters
GTE has thicker/better rods
GTE has lower compression pistons
GTE has a different port position head, as well as flow design
GTE has a different intake manifold
GTE has a water coiled oil filter housing
GTE has the p/s pump mounted in a different position
GTE has 2 cam sensors
GTE has no vvti (american spec)
GTE is not drive by wire
GTE uses different motor mounts (interchangable dependent on year)
GTE uses a different lower girdle/oil pan, oil pump sump and oil level sending unit
GTE uses a different oil pressure sending unit
GTE uses a fuel return system
да не забравяме усилените спирачки при ГТЕ и амортесьорите билщайн