IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Supra или Celica


  • Не можете да пишете в тази тема
71 отговора на тази тема

#1 BOS4O

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 8 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 02 March 2010 - 09:03 AM

Здравейте колеги,
Искам да попитам коя кола предпочитате?
toyota supra или toyota celica ето снимки от примерни 2 модела
http://www.fastcoolc... ... _Supra.jpg

http://i35.photobuck... ... celica.jpg

селиката отдавна ме радва но супрата има повече кончета под капака и е горе доло същата цена а на вид също е резачка

#2 nikej4e70

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 269 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 02 March 2010 - 09:41 AM

супра +1

#3 The7omahawk

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 405 Мнения:
  • Репутация: 4

Публикувано 02 March 2010 - 09:54 AM

Къде си бе, NFS :ok:

В реалния живот печели обикновенно по-глупавия и по-лудия, най-често с Голф :lol: В смисъл, когато М5 и Мустанг се гонят по улиците, ако попаднат на Голф, той е винаги пред тях :lol:


#4 merakliata

Offline

    Баровец

  • Модератор
  • 13,679 Мнения:
  • Репутация: 35

Публикувано 02 March 2010 - 10:15 AM

Какъв е смисъла ?
Опиши си желанията.

Да, то за Вас и лайната са по-вкусни от хайвера! Въпрос на вкус...
То и да ебеш животни е въпрос на вкус...
Да си педераст...
Всичко е въпрос на вкус.... :D


Наличие турбонадува: Турбонаддув

#5 BOS4O

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 8 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 02 March 2010 - 07:45 PM

Ами искам да си избера един от двата автомобила но искам и други мнения да преценя.
супрата ме радва защото има повече кончета и е с задно предаване
а селиката като външен вид и аеродинамика ме по радва
но не мога да преценя сам.
Информация за оптичен тунинг и силов тунинг нямам никаква и не знам за коя от двете коли са по скъпи

#6 gasoline

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 136 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 02 March 2010 - 08:26 PM

А Супрата можеш ли да си я позволиш? Изобщо, смяташ ли да си купуваш кола или само ще си приказваме?

#7 BOS4O

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 8 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 02 March 2010 - 09:13 PM

да мога.. цените са горе доло еднакви за двете коли

#8 Nit28

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 103 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 04 March 2010 - 10:38 AM

Мисля, че при Супрата всичко ще ти е доста по-скъпо. Помисли добре върхо това а и като цени тя е малко по-скъпа. Да не говорим за данъци и разход. Мисля, че в твоя случай е по-добре да си земеш Селиката. В мобилето гледах скоро една за 8 и нещо 9 000лв. Успех с покупката.

#9 cheeky_boy

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 958 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 04 March 2010 - 04:51 PM

да мога.. цените са горе доло еднакви за двете коли

За да бъдат двете коли на една цена тая супра маи ще да е в бая окаяно състояние и/или с наи-малкия двигател без подобрения. А сръвнението което правиш е все едно да сравняваш сивик вти с хонда нсх. Мисля че сам знаеш кое е по-доброто. Междо другото напомпаните супри при мен струват повече от $60к........ прави си изводите.

#10 Dust2Dust

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,552 Мнения:
  • Репутация: 34

Публикувано 05 March 2010 - 10:04 PM

Здравейте колеги,
Искам да попитам коя кола предпочитате?
toyota supra или toyota celica ето снимки от примерни 2 модела
http://www.fastcoolc... ... _Supra.jpg

http://i35.photobuck... ... celica.jpg

селиката отдавна ме радва но супрата има повече кончета под капака и е горе доло същата цена а на вид също е резачка


ти по картинките ли избираш кола? По външния вид :evil:
вярвай ми ако имаш парите последното нещо което ще направиш е да питаш във форума кое да вземеш :evil: в такъв момент човек го дърпа емоцията и нищо друго :) избираш това което ти на сърце
поне за моторите да беше попитал.ама за външния вид ......
хващай пътя,тая тема не е сериозна

#11 volkspolizei

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,111 Мнения:
  • Репутация: 36

Публикувано 06 March 2010 - 10:13 AM

преди да сте заключили темата да попитам за двигателите на Супрата
п.с. не че ще си купувам само от любопитство :evil: :evil: :)

#12 Dust2Dust

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,552 Мнения:
  • Репутация: 34

Публикувано 06 March 2010 - 12:54 PM

преди да сте заключили темата да попитам за двигателите на Супрата
п.с. не че ще си купувам само от любопитство :evil: :evil: :)


2JZ-GE атмосферен 230 коня и 2JZ-GTE битурбо 330 коня , редови 6цил
първия е малко ташак работа,бавен е,Има турбо китове за тях и стават мания (NA-T) ама излиза солено,сменят се и едни други неща по карантията

#13 volkspolizei

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,111 Мнения:
  • Репутация: 36

Публикувано 06 March 2010 - 01:16 PM

мерси много :lol: и дано някой ден :evil: :evil: :)

#14 DanielzZz

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 749 Мнения:
  • Репутация: 7

Публикувано 08 March 2010 - 08:17 AM

преди да сте заключили темата да попитам за двигателите на Супрата
п.с. не че ще си купувам само от любопитство :ok: :) :D


2JZ-GE атмосферен 230 коня и 2JZ-GTE битурбо 330 коня , редови 6цил
първия е малко ташак работа,бавен е,Има турбо китове за тях и стават мания (NA-T) ама излиза солено,сменят се и едни други неща по карантията

Нищо не се сменя по карантията,моторите са абсолютно еднакви с единствената разлика,че 2JZ-GTE има маслени магистрали и "пръскалки" за охлаждане...Единствената разлика между twin turbo-то и атмосферката са скоростите.При атмосферката до 1996 слагат трошливата 5 степенна трансмисия.
А за парите на Селиката с доста зор можеш да си намериш атмосферка с десен волан,RZ-S със 6 степенния Getrag като на twin turbo-версията...
<p>M I D N I G H T &nbsp; &nbsp;G A R A G E</p>

#15 Dust2Dust

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,552 Мнения:
  • Репутация: 34

Публикувано 08 March 2010 - 08:55 AM

преди да сте заключили темата да попитам за двигателите на Супрата
п.с. не че ще си купувам само от любопитство :ok: :) :D


2JZ-GE атмосферен 230 коня и 2JZ-GTE битурбо 330 коня , редови 6цил
първия е малко ташак работа,бавен е,Има турбо китове за тях и стават мания (NA-T) ама излиза солено,сменят се и едни други неща по карантията

Нищо не се сменя по карантията,моторите са абсолютно еднакви с единствената разлика,че 2JZ-GTE има маслени магистрали и "пръскалки" за охлаждане...Единствената разлика между twin turbo-то и атмосферката са скоростите.При атмосферката до 1996 слагат трошливата 5 степенна трансмисия.
А за парите на Селиката с доста зор можеш да си намериш атмосферка с десен волан,RZ-S със 6 степенния Getrag като на twin turbo-версията...

Тва па отде го измисли че не се сменя и че са еднакви :D Мале ти си на 17,аз си мислих че си някои механик и щях да ти се смея много. Накратко главата е еднаква но всичко вътре е различно, като почнем бутала,биели,по дебела гарнитура,компресия,другите са отдолу , на чети

GTE has oil squirters
GTE has thicker/better rods
GTE has lower compression pistons
GTE has a different port position head, as well as flow design
GTE has a different intake manifold
GTE has a water coiled oil filter housing
GTE has the p/s pump mounted in a different position
GTE has 2 cam sensors
GTE has no vvti (american spec)
GTE is not drive by wire
GTE uses different motor mounts (interchangable dependent on year)
GTE uses a different lower girdle/oil pan, oil pump sump and oil level sending unit
GTE uses a different oil pressure sending unit
GTE uses a fuel return system

да не забравяме усилените спирачки при ГТЕ и амортесьорите билщайн







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.