IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Supra или Celica


  • Не можете да пишете в тази тема
71 отговора на тази тема

#16 DanielzZz

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 749 Мнения:
  • Репутация: 7

Публикувано 08 March 2010 - 09:23 AM

Признвам,моя грешка...Явно не съм търсил достатъчно...Току що се разтърсих и наистина имат доста разлики.За пореден път Уикипедията излъга.

The engine block, crank, and connecting rods of the 2JZ-GE and 2JZ-GTE are the same with the exception that the 2JZ-GTE has oil spray bars installed in the block to aid in cooling the pistons.

А за годините няма да коментирам...не смятам,че е от голямо значение каква е възрастта ти,за да имаш дадена информация.
<p>M I D N I G H T &nbsp; &nbsp;G A R A G E</p>

#17 Dust2Dust

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,552 Мнения:
  • Репутация: 34

Публикувано 08 March 2010 - 09:31 AM

няма значение точно това и казах,просто тука има мн големи разбирачи и това им е професията на някои,ама като казвам разбирачи уточнявам пишман майстори и отворковци,ся няма да ги споменавам :ok:

та както и да е,със здраве

#18 kriso_2008

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 61 Мнения:
  • Репутация: 2

Публикувано 22 March 2010 - 04:04 PM

Мноо ясно че супра

#19 Dust2Dust

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,552 Мнения:
  • Репутация: 34

Публикувано 22 March 2010 - 05:30 PM

Мноо ясно че супра


И защо МНОООО ЯСНО че супра :D :ok:

Аз не разбирам затова ми е интересно да разбера с кво се различават :)

#20 Duratec

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,369 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 27 March 2010 - 01:48 PM

не мисля изобщо че е редно да сравняваме 2та автомобила...СПОРТНА кола със задно и истински мотор, срещу градска двувратка с НЯКАКЪВ мотор...
Don't drive it, slide it


НЕ НА ВИСОКИТЕ ЦЕНИ НА ГОРИВАТА В БЪЛГАРИЯ !!!

#21 intelman

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 49 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 04 January 2011 - 11:13 PM

Тва па отде го измисли че не се сменя и че са еднакви :D Мале ти си на 17,аз си мислих че си някои механик и щях да ти се смея много. Накратко главата е еднаква но всичко вътре е различно, като почнем бутала,биели,по дебела гарнитура,компресия,другите са отдолу , на чети

GTE has oil squirters
GTE has thicker/better rods
GTE has lower compression pistons
GTE has a different port position head, as well as flow design
GTE has a different intake manifold
GTE has a water coiled oil filter housing
GTE has the p/s pump mounted in a different position
GTE has 2 cam sensors
GTE has no vvti (american spec)
GTE is not drive by wire
GTE uses different motor mounts (interchangable dependent on year)
GTE uses a different lower girdle/oil pan, oil pump sump and oil level sending unit
GTE uses a different oil pressure sending unit
GTE uses a fuel return system

да не забравяме усилените спирачки при ГТЕ и амортесьорите билщайн


4-буталните спирачки са за експорт моделите както и билщайна е опция :D
Биелите са еднакви както и блоковете просто на атмосферния блок не са пробити заготовките за отвори
буталата и главата са други както и куп дреболии от сорта на инсталация,ecu, водна система, датчици и още разни глупости за които не се сещам в момента ...
има vvt-i който е twin turbo което си го нарежда при GTE-то автоматично и е drive by wire :D
А GE-то няма fuel return system и обратното гориво тече под колата гхагхахахаахаха :D
Вечен купон цари в този форум :idea:

#22 kamus11

Offline

    професионален шофьор

  • Validating
  • 4,598 Мнения:
  • Репутация: 163

Публикувано 07 January 2011 - 05:16 PM

Здравейте колеги,
Искам да попитам коя кола предпочитате?
toyota supra или toyota celica ето снимки от примерни 2 модела
http://www.fastcoolc... ... _Supra.jpg

http://i35.photobuck... ... celica.jpg

селиката отдавна ме радва но супрата има повече кончета под капака и е горе доло същата цена а на вид също е резачка

На супрата накладките са 600+ лв. :shock: не е за тебе - повярвай ми :hmm:

#23 Toshko

Offline

    изгонен от форума

  • Потребител
  • 4,468 Мнения:
  • Репутация: 504

Публикувано 11 January 2011 - 12:40 PM

Селиката 194 коня МОЖЕ да се срявнява със Супра 2jz-GE - 222 коня.

Атмосферната супра има елементарен и НЕРАЗРУШИМ двигател! Който освен това върви много, а не малко! :)

Всичко под 150.000 реални километра го оправя момчето. Според мен супрата е по-удобна и вози по-хубаво. Ако е атмосферна в читаво състояние има много да я кара :ok:
Единствения недостатък е леко по-високият разход, който в града ще е около 16, а извън не по-малко от 9...

Ако аз трябваше да си купувам Супра бих си взел атмосферна с ръчни скорости (въпреки, че и автоматика е доста добър!).

Турбо китовете за атмосферни супри са между 4500 и 7000 долара (ко фанеш промоция още по-добре).
По-скъпите включват в себеси всичко необходимо и Greddy E-mdndge - пиги бек, който се включва в ОБД буксата и управлява до 6 допълнителни дюзи и има доста големи карти :D
Ако в комплекта няма Е-менидж се купува отделно - реално е почти единствения вариант за пренастройка без смяна на ЕКУ-то... може да работи и без допълнителни дюзи ако смениш главните, но е все тая.

При добро стечение на обстоятелствата човек може да се вмести в 7000 долара за кит, Е-менидж, монтаж и настройка - под добро стечение на обстоятелствата разбирам разпродажба в Супрастор или друг такъв сайт, приятел майстор (китовете са болт он) и 700-800 лева за настройка...

300 коня се вадят на поразително ниски налягания от атмосферния мотор :roll:

Селиката е същата работа с тази разлика, че турбо конверсията би била много по-скъпа и безрезултатна...

И двете коли могат да се карат без турбо и да носят много кеф! Тойота не се чупи или се чупи изключително рядко! :)
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#24 kamus11

Offline

    професионален шофьор

  • Validating
  • 4,598 Мнения:
  • Репутация: 163

Публикувано 11 January 2011 - 03:27 PM

Все си мисля, че последното поколение на Супра, няма атмосферна версия, а само турбо. :D Би-турбо :ok: .

#25 Dust2Dust

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,552 Мнения:
  • Репутация: 34

Публикувано 11 January 2011 - 04:18 PM

Тва па отде го измисли че не се сменя и че са еднакви :roll: Мале ти си на 17,аз си мислих че си някои механик и щях да ти се смея много. Накратко главата е еднаква но всичко вътре е различно, като почнем бутала,биели,по дебела гарнитура,компресия,другите са отдолу , на чети

GTE has oil squirters
GTE has thicker/better rods
GTE has lower compression pistons
GTE has a different port position head, as well as flow design
GTE has a different intake manifold
GTE has a water coiled oil filter housing
GTE has the p/s pump mounted in a different position
GTE has 2 cam sensors
GTE has no vvti (american spec)
GTE is not drive by wire
GTE uses different motor mounts (interchangable dependent on year)
GTE uses a different lower girdle/oil pan, oil pump sump and oil level sending unit
GTE uses a different oil pressure sending unit
GTE uses a fuel return system

да не забравяме усилените спирачки при ГТЕ и амортесьорите билщайн


4-буталните спирачки са за експорт моделите както и билщайна е опция :)
Биелите са еднакви както и блоковете просто на атмосферния блок не са пробити заготовките за отвори
буталата и главата са други както и куп дреболии от сорта на инсталация,ecu, водна система, датчици и още разни глупости за които не се сещам в момента ...
има vvt-i който е twin turbo което си го нарежда при GTE-то автоматично и е drive by wire :)
А GE-то няма fuel return system и обратното гориво тече под колата гхагхахахаахаха :)
Вечен купон цари в този форум :)


Мда наистина цари вечен купон, ти сам си отговори, GE-то си дъмпва гориво, няма такъв кит поне не съм чувал тая кола с тоя мотор да идва с такава система
На NA-T се купува отделно :D Жалко че си сложил тоя аватар за украса :ok:

#26 Dust2Dust

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,552 Мнения:
  • Репутация: 34

Публикувано 11 January 2011 - 04:23 PM

Селиката 194 коня МОЖЕ да се срявнява със Супра 2jz-GE - 222 коня.

Атмосферната супра има елементарен и НЕРАЗРУШИМ двигател! Който освен това върви много, а не малко! :)

Всичко под 150.000 реални километра го оправя момчето. Според мен супрата е по-удобна и вози по-хубаво. Ако е атмосферна в читаво състояние има много да я кара :ok:
Единствения недостатък е леко по-високият разход, който в града ще е около 16, а извън не по-малко от 9...

Ако аз трябваше да си купувам Супра бих си взел атмосферна с ръчни скорости (въпреки, че и автоматика е доста добър!).

Турбо китовете за атмосферни супри са между 4500 и 7000 долара (ко фанеш промоция още по-добре).
По-скъпите включват в себеси всичко необходимо и Greddy E-mdndge - пиги бек, който се включва в ОБД буксата и управлява до 6 допълнителни дюзи и има доста големи карти :D
Ако в комплекта няма Е-менидж се купува отделно - реално е почти единствения вариант за пренастройка без смяна на ЕКУ-то... може да работи и без допълнителни дюзи ако смениш главните, но е все тая.

При добро стечение на обстоятелствата човек може да се вмести в 7000 долара за кит, Е-менидж, монтаж и настройка - под добро стечение на обстоятелствата разбирам разпродажба в Супрастор или друг такъв сайт, приятел майстор (китовете са болт он) и 700-800 лева за настройка...

300 коня се вадят на поразително ниски налягания от атмосферния мотор :roll:

Селиката е същата работа с тази разлика, че турбо конверсията би била много по-скъпа и безрезултатна...

И двете коли могат да се карат без турбо и да носят много кеф! Тойота не се чупи или се чупи изключително рядко! :)


Отделно са си.

Атмосферната е бавна, иначе мотора и е горе долу същия, компресията и е друга, гарнитури се слгат други, най вероятно и саединител ще трябва, кутията и е проблема, още повече че ако е автоматик държи по малко
Трябва ти един куп пари да направиш НА-Т и човек които разбира. Няма смисъл като 330 си ги имаш от ТТ-то и за там вече си има моднати кутии
Да държиш супра на такава ниска мощност е срамота :)

#27 Toshko

Offline

    изгонен от форума

  • Потребител
  • 4,468 Мнения:
  • Репутация: 504

Публикувано 11 January 2011 - 05:07 PM

Чакай малко ся! Нали имам Лексус с такъв двигател 222 коня. И мога да преценя мотора силен ли е или не е по това как върви с 1740 кила купе с автоматик и 100 кила шофьор...
И тряа ти кажа, че преценявам, че с 350 кила по-леко купе, по-ниско челно съпротивление и ръчна кутия колата ще върви ама много добре!

Главите са еднакви :D разликата, е че по-старите супри имат ДЕЛКО :ok: , което стърчи като тумор отляво на главата :) , малко по-новите нямат делко, но са със същата отливка на главата и най-най-новите супри са VVTi със същата отливка на главата като на GE с VVTi.

Даже като се замисля ми идва на акъла, че най-важното са хедър и Е-Менидж, а другото си го имаме и тук на много добри цени...

300 расови коня си е много прилична кола тряа знаете! Без разреждане и без отваряне GE-то стига 300-330 коня без проблем, като съм обсъждал въпроса със собственика на Супрастор-а... И тва става на някакви много пикливи налягания от порядъка на 0.4 бара за 325-330 коня :) 0.3 бара са достатъчни за 300 коня... - говорим за при 6000 оборота!

Проблемите идват от друго място - повечето турбо компресори не работят добре на 0.3-0.4 бара :) и заради това може да се наложи разреждане - за да влезе компресора по към средата на картата :roll:

Е сега ако имам възможност лексуса да го сменя за една Супра със същия мотор бих се възползвал мигом - така и така задната седалка не я използвам за нищо... даже ако е автомат съвсем ще съм доволен... и разхода ще ми падне от 18-20 на 16... бе кеф... Окачването и спирачките са доста сходни да не кажа същите щото не съм сигурен... Супрата си е Лексус с две врати и по-красиво купе просто...
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#28 Dust2Dust

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,552 Мнения:
  • Репутация: 34

Публикувано 12 January 2011 - 01:41 PM

Добре тоше разбироше :blush: Аве ти и английски ли знаеше, пф ебати и си писал със собственика на супрастор.ком, заеби тука стана опасна работата

Ся ако кажеш че и НА-Т форума четеш и ше правиш НА-Т да издухваш опелите та признавам :bye:

Между другото нищо не съм казал за N/A,на мен ми харесва само че да я караш така е пълен ташак защото е бавна.На тебе ако твоита ти се струва бърза значи много опели си карал и оттам си се подлъгал :D

#29 Toshko

Offline

    изгонен от форума

  • Потребител
  • 4,468 Мнения:
  • Репутация: 504

Публикувано 12 January 2011 - 02:49 PM

Много се бях засилил да го турбинирам обаче ме спряха две неща... първо 3 (три) пъти си купих амортесьори, първите изпуснаха, вторите бяха коилоувъри за пистови състезания - меки амортесьори с твърди пружини, а третите едни полу коилоувъри билщайн, които и те не чинят...
Второ 3 пърти си купувам дискове и накладки, които се кривят моментално - разбирай още първите 200 км без да е развивано над 80 км/ч и са криви... :D Стържа, правя струвам и те това е!

Никви форуми не чета! Чукча писател, не читател! :bye:

И как да турбинираш кола за която не можеш да си намериш свестни спирачки и амортесьори? - на свинче звънче!

Пък и гачели ми мина мерака, щото си имам вече Мустанг V8 :D и от тая гледна точка ти казвам, че 2JZ-GE си върви прекрасно - в смисъл като даваш газ ускорява, като го ритнеш подскача, от място тръгва много рязко, проблеми с високата скорост няма... не е вървене към което да имаш забележки - една идея повече от напълно достатъчно е добро сравнение :blush:

Сега се ослушвам за някой катастрофирал на по-малко километри да му отнеса направо целите мостове барабар с окачването и спирачките, щото 4-ти път спирачки и амортесьори не ми се купуват! - и тва става за 20-30 хиляди км....
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#30 Dust2Dust

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,552 Мнения:
  • Репутация: 34

Публикувано 12 January 2011 - 05:21 PM

Много се бях засилил да го турбинирам обаче ме спряха две неща... първо 3 (три) пъти си купих амортесьори, първите изпуснаха, вторите бяха коилоувъри за пистови състезания - меки амортесьори с твърди пружини, а третите едни полу коилоувъри билщайн, които и те не чинят...
Второ 3 пърти си купувам дискове и накладки, които се кривят моментално - разбирай още първите 200 км без да е развивано над 80 км/ч и са криви... :D Стържа, правя струвам и те това е!

Никви форуми не чета! Чукча писател, не читател! :bye:

И как да турбинираш кола за която не можеш да си намериш свестни спирачки и амортесьори? - на свинче звънче!

Пък и гачели ми мина мерака, щото си имам вече Мустанг V8 :D и от тая гледна точка ти казвам, че 2JZ-GE си върви прекрасно - в смисъл като даваш газ ускорява, като го ритнеш подскача, от място тръгва много рязко, проблеми с високата скорост няма... не е вървене към което да имаш забележки - една идея повече от напълно достатъчно е добро сравнение :blush:

Сега се ослушвам за някой катастрофирал на по-малко километри да му отнеса направо целите мостове барабар с окачването и спирачките, щото 4-ти път спирачки и амортесьори не ми се купуват! - и тва става за 20-30 хиляди км....


СЦ300 ли е лексуса

Има за лексусите разни спирачки и окачвания такива усилени, направо китове ама са цифра







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.