IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Supra или Celica


  • Не можете да пишете в тази тема
71 отговора на тази тема

#61 Toshko

Offline

    изгонен от форума

  • Потребител
  • 4,468 Мнения:
  • Репутация: 504

Публикувано 20 January 2011 - 01:51 PM

А за 13-ката се ебаваш , тя толкова ги праи на стандартните турбини.А за НА-то ако се окаже в рацете на маняк и се смени квото трябва напрао става си ебало майката


Пичага, нещо си обркал влака! :roll: Цитата ти е мой пост и той е насочен към Тошко, да не говорим че Мустанга му в сегашния си вид е далеч от 13.4 и написаното е в отговор на неговия предишен пост!Съвет и то безплатен, чети хубаво преди да пишеш, гледай кой кво е казал и тогава тракай по копчетата и неосъществените покупки ги тунинговай, като станат осъществени, щото ако ти кажа аз кви коли мисля да си купувам и засилвам завбъдеще, ехеййййй... :lol: :lol:


Кой бил далече от 13.4? А в ква посока съм далече ше каеш ли?

Между другото 176 терминална е доста добре за шлеп! Мустанзите правят това време с терминална 165...
Това нещо да ти говори? :lol:
На мене ми говори че ще те разстрелям на старта, за тебе не знам :)

Аз си мисля, че ще те устискам поне до края на 4-а, за 5-а не мога да кажа нищо, щото на нея само се возя :D ... реално при 4-а до 220-230, много рядко съм експериментирал на 5-а... :roll: това, което знам със сигурност, е че развива 270-280, но дали ще развие 285 или 291 или повече не зная, а и нямам намерение да проверявам :lol:
Обикновенно действието с подобни на твоята кола се развива така: разстрелвам я на старта, до 160 я държа отзад, от 160 до 200 ме доближава, някъде по това време превключва, а аз продължавам до 230 като леко се отдалечавам... нагоре нещата са доста изравнени...

176 ако е вярно си е доста! И нитрото е едно добро обяснение - тая скорост говори за това, че се движиш една предавка напред спрямо същата кола без нитро...
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#62 mityo.

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,892 Мнения:
  • Репутация: 618

Публикувано 20 January 2011 - 07:06 PM

Нитро немам, немам и намерение да слагам изобщо, отделно ако ми кажеш че с мустанга даваш 13.4, направо нема ти повярвам!Ултра мнооо ме съмнява да ми излезнеш на старта с повече от кола, а преди 200 ще си отзад!Мойта кола по километража прави 300, та и на максимална ше олекнеш, изобщо Тошко, не те виждам :lol: :) Между другото ше идвам на пролет по Сф, ако искаш да си проверим теориите наживо :roll:
Ето ти най добрата част от лога ми като замервах:

--------------- Run 0006 ---------------
Time 17:57 Date 04/11/2010

Accel results
Speed(kmh) Time(s)
0-60 02.6
0-100 05.1
0-200 17.3

Accel Distance results
Distance(m) Time(s) @Speed(kmh)
0-18 02.3 53.9
0-402 13.3 176.1
0-1000 23.8 226.9
0-1609 35.1 162.3

п.п.според Келешаа, Алпината върви повече от М5, та не прави аналогии...
<p>

А впечатленията, които аз добих от GTR, от неговия пост....ами нищо не добих освен..... <br /> Много върви, малко ръмжи, ще ровя в настройките. Па рови си, щом те влече...Кому са нужни беглите впечатления на някакъв младеж. На мене ми звучи като- снощи ебах, ноо яко беше опитайте и вие. <br /> :

</p>

#63 Toshko

Offline

    изгонен от форума

  • Потребител
  • 4,468 Мнения:
  • Репутация: 504

Публикувано 21 January 2011 - 04:06 PM

Бе кой знае по кое нанадолнище си правил логове и сега ми изскачаш тука да ме плашиш, да се откажа и после да ми се подиграваш че съм пъзльо :shock:
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#64 mityo.

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,892 Мнения:
  • Репутация: 618

Публикувано 21 January 2011 - 04:29 PM

Ся и измамник ме изкара, все едно специално за тебе съм се мерил, че и по надолнище... :shock:
<p>

А впечатленията, които аз добих от GTR, от неговия пост....ами нищо не добих освен..... <br /> Много върви, малко ръмжи, ще ровя в настройките. Па рови си, щом те влече...Кому са нужни беглите впечатления на някакъв младеж. На мене ми звучи като- снощи ебах, ноо яко беше опитайте и вие. <br /> :

</p>

#65 pigi

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 22 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 22 January 2011 - 09:20 AM

Стига сте се карали! Момчето иска да си избере кола не да чете глупости!
АЗ КАЗВАМ Supra

#66 mityo.

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,892 Мнения:
  • Репутация: 618

Публикувано 22 January 2011 - 10:46 AM

Ти пък кой беше, че да казваш кво да правим?А мУНчето ше си купи Селика, да не говорим Супра, като аз и Тошко станем космически туристи :shock: Чети, трайкай си и не се опитвай да ни даваш наклон на Уя...
<p>

А впечатленията, които аз добих от GTR, от неговия пост....ами нищо не добих освен..... <br /> Много върви, малко ръмжи, ще ровя в настройките. Па рови си, щом те влече...Кому са нужни беглите впечатления на някакъв младеж. На мене ми звучи като- снощи ебах, ноо яко беше опитайте и вие. <br /> :

</p>

#67 Toshko

Offline

    изгонен от форума

  • Потребител
  • 4,468 Мнения:
  • Репутация: 504

Публикувано 22 January 2011 - 01:51 PM

Аве, маняк, Алпина б10 360 коня не е ли турбо ве?

Че то има една Б10 пак варненска, която е много откачена... правена е в Проспийд и е направена на единично турбо и има много екстри, както и 500+ коня...

Иначе оригиналната Б10 би-турбо е 1:1 с данните на Мустанг със задължителните реквизити за 2.000$ :shock: - да не изреждам сега... 360 коня и 520 н.м. си е същото като 360 коня и 530 н.м. :?:

Я дай поне една снимка под капака! Не за да те шпионирам, мисля, че още преди година съм си казал мнението за гонките и т.н.... само да оплакна окото я искам :)
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#68 mityo.

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 2,892 Мнения:
  • Репутация: 618

Публикувано 22 January 2011 - 03:09 PM

Б10 битурбо е Е34, а аз съм Е39 4.6 атмосферка...Тая за която говориш, е на един приятел на баща му и е нещо страшно, че даже и нитро има :shock: Ше ти направя снимка да зяпаш, ама сега немам, та тръпни... :) :?: :)
<p>

А впечатленията, които аз добих от GTR, от неговия пост....ами нищо не добих освен..... <br /> Много върви, малко ръмжи, ще ровя в настройките. Па рови си, щом те влече...Кому са нужни беглите впечатления на някакъв младеж. На мене ми звучи като- снощи ебах, ноо яко беше опитайте и вие. <br /> :

</p>

#69 intelman

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 49 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 24 January 2011 - 11:26 AM

На супрата накладките са 600+ лв. 8) не е за тебе - повярвай ми :lol:


130 приблизително са за малките спирачки към 160 са за големите това само за отпред ... към 300лв някъде да се вържат с задните това иде реч за оем тойота накладки !!! Задни (на минтекс) съм взимал за малките спирачки на 38лв но почнаха да свирят !

Все си мисля, че последното поколение на Супра, няма атмосферна версия, а само турбо. :lol: Би-турбо :ok: .

Последното поколение е марк 4 mkIV или както искаш му казвай Тук има информация за модела ...


По скоро някой мангал-сводник я е карал,цялото табло е в червено,и много километри. Такава кола на толкова километри не е много добре, ресурса и..... вече на 180 000км........ Над 100-110хил. км вече е кофти

Ще си взема пак от германия или ако успея да се оправя с феритата на довър от англия :!:


Tова от личен опит ли го твърдиш с ресурса ? да ти покажа биелни лагери от 2jz на 330000км ?
Ферибота онлайн си резервираш и просто отиваш на място няма какво толкова да се оправяш ...

Атмосферната е бавна, иначе мотора и е горе долу същия, компресията и е друга, гарнитури се слгат други, най вероятно и саединител ще трябва, кутията и е проблема, още повече че ако е автоматик държи по малко
Трябва ти един куп пари да направиш НА-Т и човек които разбира. Няма смисъл като 330 си ги имаш от ТТ-то и за там вече си има моднати кутии
Да държиш супра на такава ниска мощност е срамота :D


Автоматичната кутия издържа колкото ако не и повече от 5 степенната монтирана на марк 4 ... американците карат по 600 коне със сток автоматици което ме навежда на мисълта че са здрави :ok:
Автоматика се монтира на тундра,4runner и още няколко "джипки" на тойота та не е шега работа ...

п.п. Атмосферна харчеше 15-20 в София извън може да падне на 10 ако караш с 110-120 ... сега още не съм успял да я засека с охлювите

#70 JO_MASTERA

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 15 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 24 January 2011 - 02:29 PM

Supra или Celica

Supra :ok: :!: 8)

#71 Toshko

Offline

    изгонен от форума

  • Потребител
  • 4,468 Мнения:
  • Репутация: 504

Публикувано 29 January 2011 - 04:08 PM

Supra или Celica

Supra :wink: :wink: :ok:


А може и Нинтендо и тогава става и Супра и Селика и Вайпър и комбайн ако искаш :ok:
Престанете да кичите вторичните суровини със скъпи тунинг аксесоари!
Ние от завод "КРЕМИКОВЦИ" не сме придирчиви! :naughty:
Моя Форум: Пенкилер

#72 roscko

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 23 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 21 February 2011 - 04:39 PM

Случайно ми се намира една супра мк3 7mgte 240 коня.
Няма скорости, иначе е кукла. Ще я дам евтино, може и бартерче.
Вайтеч с енджълайн, дууд!







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.