IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Проблем с калибра c20ne центровка на запалване...


  • Не можете да пишете в тази тема
27 отговора на тази тема

#1 Nerven_Hamster

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 318 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 07 March 2010 - 11:38 AM

...
...Light up the darkness...

#2 C20NE

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 79 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 07 March 2010 - 08:02 PM

????????!!!!!!!!!!??????????!!!!!!!! ИНТЕРЕСНО сигорен си че е на белези

#3 Nerven_Hamster

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 318 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 08 March 2010 - 05:55 AM

....
...Light up the darkness...

#4 sparco81

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 24 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 March 2010 - 10:07 AM

Подаване на искра в неподходящ момент.Не е зацепено правелно,или р.вал или к.вал.Заварти р.вала на 180 градуса и пробвай.При това което си написал са разменени фазите на р.вала т.е. смуче през изпискателният колектор а изкарва газовете през смукателния.ПРОВЕРИ ЦЕНТРОВКАТА. :ok:
НЕНОРМАЛЕН

#5 C20NE

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 79 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 08 March 2010 - 07:25 PM

Откачена работа тоя вал трябва да има шпонка само дизилите нямат ИЛИ някои я е пребал свали това колело на вала! А това от веднъш ли стана??????????? С c20ne съм на OMEGA A и никви ядове с белезите( тоя вал може ли да се обърне смисъл резба илами и от 2-те страни?) Ако е станало от веднъш съм сигорен че шпонката е преебана и ботла не е стегнат хубаво и вала се е превъртял!!! с 12 зъба

#6 Nerven_Hamster

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 318 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 10 March 2010 - 02:13 PM

....
...Light up the darkness...

#7 C20NE

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 79 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 10 March 2010 - 07:19 PM

ОК да кажем че не е от разп. вал това само с помпа ли е или и с ролка (доло на вала е с 4-ти болта нали ?) и там не може, значи какво остава (еба ли му ................) много страно. Имаш ли катализатор?? ако имаш и имаш фланец пред него откачи го данеби да е запушен и от там да се ебава ама това не обяснява БЕЛЕЗИТЕ. (АКО НЯМАШ РОЛКА А САМО ПОМПА РЕМЪКЪТ ТРЯБВА ДА Е 111 ЗЪБА)

#8 Nerven_Hamster

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 318 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 11 March 2010 - 05:33 PM

...
...Light up the darkness...

#9 C20NE

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 79 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 March 2010 - 06:52 PM

чакай малко шайбата долу (ти ли разви 4-те малки болта,шестограмите? ) принципно тя излиза без големият болт той е за зъбното колело което води самият ангренаш, така че тя излиза без да го развиваш.Най-вероятно се е спекла и трябва да може да излезне, напръскаия с вд или нешто подобно и почакаи да разкисне и трябва да излезне (ако неще и искаш да развиеш голямият болт на скоросната кутия има 2 капака 1- от към картера ,2 от др. страна на камбаната отпред на кутията свали него и ще видиш маховика със зъбите му ,хвани щанга или яка отверка и я заклини между зъбите, но внимаваи каде опираш по кутията трябва да сте 2-ма. Заклинваш маховика да не може да се върти и с дълго удалжение и як върток развиваш болта и тогава трябва да падне тая шайба, нема как да не падне но недеи да слушаш некви бастуни и да я развиваш на 5-та и спирачка щото можеш да ебеш майкта на съединителят не е задалжително но казвам че не е изключено. Щом горе няма проблем то той трябва да е долу и там ако всичко е наред нз. братче преди да отваряш мотора да направиш проверка на тоя палец и да видиш тия бутала дали се движат сите, разви свештите нагласи го на белези и ръчкаи по една отверка на сите цилиндри и виш като въртиш дали слизат и се качват да няма някоя скъсана биела ма то ако има свеща ще е мокра на тоя цилиндър а ти казваш че и 4-те са ок (ебали го) общо зето работата върви на или тотална щета или супер простотия за която неможем да се сетим.

#10 Nerven_Hamster

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 318 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 12 March 2010 - 06:49 AM

...
...Light up the darkness...

#11 djambi1977

Offline

    Без стаж

  • Потребител
  • 8 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 March 2010 - 03:47 PM

слагаш коляновия вял да остане така че буталото на 4 да е в горна мартва точка сваляш капака на клааните вала трябва да стои с гарбиците нагоре на 4 целиндар и тогава провери белезите на КЛ вала има само ОЩЕ ЕДНО положение

#12 Nerven_Hamster

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 318 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 13 March 2010 - 05:33 PM

...
...Light up the darkness...

#13 Nerven_Hamster

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 318 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 13 March 2010 - 05:36 PM

....
...Light up the darkness...

#14 C20NE

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 79 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 14 March 2010 - 10:33 AM

Е откачена работа браво :ok: :) :ok: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop:

#15 Senkon

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 821 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 14 March 2010 - 05:09 PM

Гарнитурата се скапва толкова бързо, защото допускаш много грешки. Кой ти каза, че тази глава се стяга с 11кг? Болтовете задължително се сменят! Проверява се за кривина не само главата, но и блока и много други дребни и незначителни неща, за които човек маха с лека ръка, но после се пита защо не го направих?







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.