IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Музиката в моята кола


  • Не можете да пишете в тази тема
123 отговора на тази тема

#31 LimberJack

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 102 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 15 February 2011 - 02:10 PM

Много ясно как, едната намотка на канал 1+2 на бридж, другата намотка на 3+4 на бридж
По-трудно се настройва GAIN-а да е еднакъв, но и малко разминавания не са толкова фатални - дори някои двунамоткови говорители в книжката им пише, че може да се ползва само едната намотка
Тъндър за бас не е толкова зле, дори бих казал, че е по-добре от някои гадни клас D усилватели



Стига бе човек..... не го карай да прави глупости с тоя говорител.... Хайде сега ми кажи как ще настройш усилването да е еднакво на двата (четирите) канала... или даваш 'врътките' на МАХ и то си е с еднакво усилване :)

Разминаванията не са фатални до токлкова доколкото да чуваш нещо да се обажда, но да не те интересува какво ти говори. Да се свържат двете намотки на различни канали е адски несериозно не искам да си представя звука) особено с тоя тъндър (че и каналите на бридж) :) :D :o

Тъндър за бас не е зле докато говорителя не отиде за ремонт (или трябва да го слушаш сериозно намален за да предотвратиш големия ток, тъй като точеца е в повече пуснат от тъндъра). Точно поради тази причина съм пуснал за продажба един 'Дръндър' понеже Херц ес300 се върна от ремонт след няма и година слушане на тоя тъндър.

Всички двунамоткови можеш да вържеш на една намотка, но какви са последствията е по-важното :idea:

Просто да си вземе някой стабилен на 2 ома усилвател - ясно е че може да няма средствата човека, но поне да не рискува тоя говорител :D

Друг вариант който се сещам е да върже намотките на 8 ома и към тъндъра на бридж - но това е само компромисно решение за по-добър звук от сегашния.

#32 demoncho87

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 271 Мнения:
  • Репутация: 13

Публикувано 15 February 2011 - 02:20 PM

Колеги защо всеки оплюва тъндъра много ясно че ток ще хвърля на изхода няма да хвърля въглища я.Този тъндър го имам от доста време и преди това на него бях вързал Alpine Type E 12'' и нямаше никаква грижа.А с новия суб се спрява много добре.Даже и Светльо ми каза че усилвателя става за R Type.Настроен е максимално прецизно и си клати доста добре.Намирам се в Русе който иска да звънне и да дойде да чуе.
Mузика без бас в колата е като жена без цици в кревата - става ама и липсва нещо...
Жена без цици е като село без начално училище, няма от къде да почнеш...

#33 LimberJack

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 102 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 15 February 2011 - 02:22 PM

всеки ще ти каже че най-важното е на теб да ти хареса, аз не искам да споря с теб след като ти го слушаш...

аз ако дойда 99% съм сигурен че няма да ми хареса (както съм сигурен че всеки аудиофил ще ти каже същото). смени го тоя усилвател и виж разликата сам :)

със здраве да си го ползваш след като ти харесва :) :D :idea:

#34 demoncho87

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 271 Мнения:
  • Репутация: 13

Публикувано 15 February 2011 - 03:40 PM

Благодаря колега.Аз също съм си мислел за нещо по-можно и качествено ,но там вече парите са други и най-вече това ме спира, а без пари нещата стават много по-трудно.
Mузика без бас в колата е като жена без цици в кревата - става ама и липсва нещо...
Жена без цици е като село без начално училище, няма от къде да почнеш...

#35 danio_d

Offline

    млад шофьор

  • Потребител
  • 77 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 15 February 2011 - 07:32 PM

Когато му дойде времето ще го смениш... :) :D :idea:
Не слушай хората какво ти говорят важното е на теб да ти харесва... :) :D :o

#36 demoncho87

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 271 Мнения:
  • Репутация: 13

Публикувано 15 February 2011 - 08:11 PM

Така е колега
Mузика без бас в колата е като жена без цици в кревата - става ама и липсва нещо...
Жена без цици е като село без начално училище, няма от къде да почнеш...

#37 amonev

Offline

    бас машината

  • Потребител
  • 2,138 Мнения:
  • Репутация: 19

Публикувано 22 February 2011 - 07:48 AM

Навремето имах Тъндър 4100 и два суба Бошман. Колкото и "прав ток" да хвърляше, както твърдят някои, аз не съм ремонтирал говорители, но за сметка на това карах хора с по-добри усилватели и субове да се замислят и почесват там, където не ги сърби :)
Amplitron user manual : т.1 - Преди първоначално пускане на усилвателя задължително се сменя уплътнителя на задния прозорец на автомобила , смазва се алтернатора и се вдигат оборотите на празен ход ...
Е ли правото право? : www.monevi.net

Публикувано изображение

#38 BaSsBoY

Offline

    Team Low Bass

  • Потребител
  • 1,669 Мнения:
  • Репутация: 61

Публикувано 22 February 2011 - 05:51 PM

:) 2години бях със същите субове на 4120, и също не съм имал проблеми, ама сега ходи обяснявай на някой, който прочел на няколко места, че пускали ток и захапал само това и го повтаря. Аз вече съм се отказал да "споря" на тази тема и само чета, когато стане въпрос за тъндери и бошмани...
п.с. сорри за оффтопик-а
<p>Life begin under 30Hz!</p>

#39 demoncho87

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 271 Мнения:
  • Репутация: 13

Публикувано 22 February 2011 - 06:39 PM

За това съотношение цена/мощност усилвателите са си супер.Лично мнение.
Mузика без бас в колата е като жена без цици в кревата - става ама и липсва нещо...
Жена без цици е като село без начално училище, няма от къде да почнеш...

#40 LimberJack

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 102 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 23 February 2011 - 07:04 AM

Навремето имах Тъндър 4100 и два суба Бошман. Колкото и "прав ток" да хвърляше, както твърдят някои, аз не съм ремонтирал говорители, но за сметка на това карах хора с по-добри усилватели и субове да се замислят и почесват там, където не ги сърби :)

:) 2години бях със същите субове на 4120, и също не съм имал проблеми, ама сега ходи обяснявай на някой, който прочел на няколко места, че пускали ток и захапал само това и го повтаря. Аз вече съм се отказал да "споря" на тази тема и само чета, когато стане въпрос за тъндери и бошмани...
п.с. сорри за оффтопик-а

заповядайте да видите херц ес300 на к'во прилича :) :D :D . безспорно цена мощност нямат равни, кара говорителя да се клати (дори повече от колкото трябва :lol: ). имат си плюсовете и минусите като всеки продукт на кяото и да е марка :idea:. който му харесва слуша, който не ....

плюс това тук не подметнах какви са усилвателите, е и това де, но главно се опитах да подкача темата как точно е вързан двунамотковия говорител за 4 каналния усилвател.

п.п. май ние пишем повече то автора

#41 demoncho87

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 271 Мнения:
  • Репутация: 13

Публикувано 23 February 2011 - 09:59 AM

Колега говорителите горят при неправилна настройка на усилвателя и при Тъндъра по мое мнение БасБооста не трябва да се усилва изобщо.А до това как е вързан говорителя тои е 2х4 ома и усилвателя е вързан на два бриджа а имено мощноста на усилвателя я дават 4х120-4ома 2х340-бридж на 4ома.Далеч съм от мисълта че ги вади 340 вата се пак го дават при 14.4 волта, но това което чувам ми харесва как храни Алпайна.
Mузика без бас в колата е като жена без цици в кревата - става ама и липсва нещо...
Жена без цици е като село без начално училище, няма от къде да почнеш...

#42 tarikat89

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 690 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 23 February 2011 - 10:07 AM

имах 4110 и беше много железен усилвател 2 год го ползвах и не е отварян изобщо даже не беше ваден от колата докато не се продаде :) беше вързан на седалката и много пъти е падал от нея и се размотаваше свободно из багажника и никога нищо,връзвал съм го на пайнерки 2бр и на граунд зеро и си свиреха без ядове,даже беше вързан по начин по които ми казаха че биил страшно грешен и опасно и правело около 3ом..беше на 2та канала на бридж на 2ом а на др 2канала по отделно свиреше на по 4ома и никви ядове :idea:

#43 svetli acoustics

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 13 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 14 June 2011 - 08:40 AM

я да се намеся малко и аз!тук не става въпрос за усилвателя колко е як и така нататък,критиката на колегата за двата моста на двунамотков говорител е основателна!основната причина да го направим е финансова.
проблема основно се състой в това че нито двете намотки на баса са абсолютно еднакви като импеданс нито стъпалата са еднакви по мощност(нищо че са в един корпус.)при този тип свързване
има така наречената потенциална разлика която остава като постоянно напрежение(минимално) върху намотката на говорителя.на всички е ясно че е наи добре 2 те намотки да са в паралел и да са вързани на някое стабилно клас д ама то струва шапка пари, така че вариант б е ок за момента.

п.с. стоянчо ти си сериозно момче продължавай в същия дух!!

#44 agopov

Offline

    професионален шофьор

  • Модератор Аудио
  • 3,058 Мнения:
  • Репутация: 131

Публикувано 14 June 2011 - 11:21 AM

За момента сигурно го устройва варианта, но нека момчето да се замисли за някое моноблокче, за по 200-220 кинта може да си намери читав, който да вади около 500-600 вата на 2 ома. За кутията не се съмнявам, че е направена добре, и с хубав усилвател, ще се учуди каква ще е разликата в звука. Просто тия тъндъри са си началото на крастата кар аудио, и всеки ги изхвърля рано или късно :arrow: Успех с проекта :)

#45 demoncho87

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 271 Мнения:
  • Репутация: 13

Публикувано 05 July 2011 - 07:17 AM

Колеги замислям се за смяна на тъндърите но в момента съм зле финансово защото другата седмица вкарвам колата за цялостно боядисване.Проекта има развитие.Нова предна линия а именно Boshcmann V-6AL високи Boshcmann MM2XG.Ето малко снимки
Mузика без бас в колата е като жена без цици в кревата - става ама и липсва нещо...
Жена без цици е като село без начално училище, няма от къде да почнеш...







Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.