IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Към съдържанието

Мощност и ускорение Дизелът или Бензинът?


  • Не можете да пишете в тази тема
227 отговора на тази тема

#166 ASTOR

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 611 Мнения:
  • Репутация: 99

Публикувано 10 February 2011 - 06:10 PM

Аз нищо не казвам за Ваг-говия двигател - доста е добър в класа си даже ако ми падне изгодна оферта мисля да взема такъв, не за тунинг за ежедневка.Твой е избора какво ти харесва.Посочих че темата е за друго нещо.
Нищо лично спрямо теб колега .
The big man !
Публикувано изображение

#167 VGramatikov

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 14 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 February 2011 - 01:02 AM

Моето е Алмера 2.2ди 110кс 1250кг тромава работа...
Баща ми е Мазда цх-7 170кс дизел ..слабо алмерата върви повече щото жипа е тежък...
Стария ни пасат 5-ца 131 кс върви най-много кине 100 за 9 секунди....
Майка ми кара клио 1.5цди 86кс мн пъргава количка...
Имах и голф 5 1.9 тди 90кс....(брат ми го блъсна и го манахме)
И голф 2 1.6 гтд 75кс...първата ми кола...
Карал съм и Голф 4 тди 110кс...
Опел астра 2.0 101кс дизел пак...

Дизела е хубаво моторче но само за съотношение разход/мощност.

От както покарах едно 1.8Т ..... :idea:))
Аз съм лайк говоря от опит само.

Едно обикновено турбо бензинче върви много повече от пущинаците които съм карал.
Но бензин няма да си купя защото не съм състезател.
Дизеловия двигател има много преимущества но сред тях не е ускорението...

Всички промишлени машини са дизелови точно заради по високото кпд и ниския разход на гориво при прилична мощност и голям въртящ момент на ниски обороти.

Както се бъзикаше един пич "Дизела тамън почва да върви и трябва да сменяш предавката" Не е лъжа :nono:

#168 neonman

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 586 Мнения:
  • Репутация: 111

Публикувано 11 February 2011 - 11:09 AM

Моето е Алмера 2.2ди 110кс 1250кг тромава работа...
Баща ми е Мазда цх-7 170кс дизел ..слабо алмерата върви повече щото жипа е тежък...
Стария ни пасат 5-ца 131 кс върви най-много кине 100 за 9 секунди....
Майка ми кара клио 1.5цди 86кс мн пъргава количка...
Имах и голф 5 1.9 тди 90кс....(брат ми го блъсна и го манахме)
И голф 2 1.6 гтд 75кс...първата ми кола...
Карал съм и Голф 4 тди 110кс...
Опел астра 2.0 101кс дизел пак...

Дизела е хубаво моторче но само за съотношение разход/мощност.
Да те светна само , че има и МОТОРИ , не само моторчета :ok:
От както покарах едно 1.8Т ..... :D))
Аз съм лайк говоря от опит само.

Едно обикновено турбо бензинче върви много повече от пущинаците които съм карал.
Но бензин няма да си купя защото не съм състезател. Викаш само състезатели ги карат бензините :(
Дизеловия двигател има много преимущества но сред тях не е ускорението...

Всички промишлени машини са дизелови точно заради по високото кпд и ниския разход на гориво при прилична мощност и голям въртящ момент на ниски обороти.

Както се бъзикаше един пич "Дизела тамън почва да върви и трябва да сменяш предавката" Не е лъжа :D

тука пък се обърка съвсем - дизела е много по-гъвкавия мотор :ok: Вече има дизели дето вървят еднакво добре от 1600 до 5000 Об. Което са към 3400оборота работен диапазон :D И за разлика от теб имам и турбо бензин - почти сток на които работния диапазон му е : 2500- 6000 об .! И ко излиза ...че и неговото вървене е 3500 Об :? А са де ?

@Грамотния , всичките Ви дизели са мъртво родени , братле :D всички са над 10с/100км , като покараш нещо 6-7 сек/100 , ще си промениш мнението :lol:
Силен дизел мнооого приятно се кара , ама такъв няма сред изброените от теб ....
:idea: Аз пък покарах 1.8Т сток в голф , и да ти кажа СИЛНО се разочаровах от динамиката му , сравнявайки го с 150к.с дизел :? :nono:
<p><strong>ОпеКадет C20LET - 13.7s/400m/180km/ч // Божурище!</strong></p> <p><strong><br /></strong></p> <p><strong>\'\'Добре де колега ,като набиваш втора със злоба и адската сила това как точно кара голфчето да бега повече \'\'&nbsp; :) :) :) <br /></strong></p> <table border=\"0\"> <tbody> <tr> <td>&nbsp;</td> <td>&nbsp;</td> </tr> <tr> <td>&nbsp;</td> <td>&nbsp;</td> </tr> </tbody> </table> <p><strong><br style=\"font-size: small;\" /></strong></p>

#169 Bass_Man

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,470 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 11 February 2011 - 10:09 PM

Я ми покажи графика на дизел дето върви до 5000 оборота , че ми стана интересно . Ама "върви" означава да има поне 80% от въртящия момент на 5000 оборота , а не да е на 40-50% !!! Защото да си на 50% от въртящи момент означава да си мъртъв ! И да е поне 80-100% по-мощен от "не-ремапнатия" да кажем нещо , като на Т-убиеца на Ауто Билд ! И защо даваш за сравнение стандартен трубо бензин при положение , че говориш за "екстремни" дизели въпреки , че и там момента е равен за разлика от дизела ? Един "екстремен" бензин например Хонда С2000 с турбо ще си върви спокойно между 3000 и 8000 оборота и ще имаш 90% от въртящия момент през цялото време и ко стана ся с дизела ? Да не говорим , че такъв двигател с лекота може да отиде и до 600-800 коня където дизела няма как да стигне :lol: . Въобще какво екестремно може да има в двигател , който работи с гориво , което трябва да се подгрява до стотици градуси та да започне да тлее :) .

#170 neonman

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 586 Мнения:
  • Репутация: 111

Публикувано 11 February 2011 - 11:11 PM

http://i618.photobuc... ... Torque.jpg
Поправка 4800об. :)
Пич, говорим за стандартни коли , а не , ако на М5 му сложим 2 турбини , кво ше стане :clap1: ( не сме в отделенията )!
Ясно е , че ако говорим САМО за динамика, на всяка цена - бензина няма алтернатива :lol:
<p><strong>ОпеКадет C20LET - 13.7s/400m/180km/ч // Божурище!</strong></p> <p><strong><br /></strong></p> <p><strong>\'\'Добре де колега ,като набиваш втора със злоба и адската сила това как точно кара голфчето да бега повече \'\'&nbsp; :) :) :) <br /></strong></p> <table border=\"0\"> <tbody> <tr> <td>&nbsp;</td> <td>&nbsp;</td> </tr> <tr> <td>&nbsp;</td> <td>&nbsp;</td> </tr> </tbody> </table> <p><strong><br style=\"font-size: small;\" /></strong></p>

#171 T-killer

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 481 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 11 February 2011 - 11:29 PM

Един "екстремен" бензин например Хонда С2000 с турбо ще си върви спокойно между 3000 и 8000 оборота и ще имаш 90% от въртящия момент през цялото време и ко стана ся с дизела ? Да не говорим , че такъв двигател с лекота може да отиде и до 600-800 коня където дизела няма как да стигне :lol: . Въобще какво екестремно може да има в двигател , който работи с гориво , което трябва да се подгрява до стотици градуси та да започне да тлее :holi2: .

ти си задай въпроса какво ще се случи с хонда с2000 без турбо от нафтова печка 1.9тди например 160коня с ремап:) :roll: :holi2: ще стане определено доста комично :clap1: :clap: и дай да не говорим къде може да стигне с лекота и кви коне то е ясно,че всичко може да се случи,въпроса е в днешния ден в България какво се случва на пътя и там не всяка такава хонда с2000 е с турбо :holi2: :roll:

#172 Bass_Man

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,470 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 11 February 2011 - 11:50 PM

Добре де ако искаш вземи БМВ 335i понеже за БМВ-та ще си говорим . Иначе 123D е с възможно най-напомпания заводски дизел до този момент искаш ли да ти изнамеря най-напомпания заводски бензин в света ? Или да ти припомня името на темата ? "Мощност и ускорение Дизелът или Бензинът?"
А да ти кажа , че на този най-силен дизел на света максималния въртящ момент по-тази графика му е към 380 lb/ft , а при максимална мощност му е около 230lb/ft . И това колко процента са ? Има няма 1,65 пъти разлика във въртящия момент между 2600rpm и 4600rpm но с отрицателен знак ! Като от 2200 до към 4000 сме на 80% и през нито една част от времето нямаме права ! Иначе викаш доста голям диапазон от обороти имаш на разположение между 2000 и 4000 има няма 2000 оборота :) :holi2: .

Я сега да видим за 335i една графика :
http://www.dragtimes... ... -9852.html
Между 1800 оборота и 5800 имаме въртящ момент да ни пребие ( около 80%) , и почти права между 2200 и 5000 като падението идва на 7000 ! Което ще рече , моеж да си го цедиш между 2000 и 6500 колкото си искаш и това са някакви си 4500 оборта ............
Викате дизела има егати широкия "диапазон" на мощността а ? :clap1:
А иначе понеже не сме в детската си купуваме дизелче 130 коня да ни е икономично и след това го "ре-мапваме" до 200+ да ни е още по-икономично и да прескачаме бензините но при положение , че те не знят , че се гоним с тях и им засичаме време :lol: .
А на Т-килъра да му е по-лесно да си сравни графиката с неговата ще му дам тази :
http://img512.images...6486/393hph.jpg
:holi2:

#173 r1cky

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 317 Мнения:
  • Репутация: 1

Публикувано 11 February 2011 - 11:57 PM

ти си задай въпроса какво ще се случи с хонда с2000 без турбо от нафтова печка 1.9тди например 160коня с ремап:lol: :roll: :holi2: ще стане определено доста комично :) :holi2: и дай да не говорим къде може да стигне с лекота и кви коне то е ясно,че всичко може да се случи,въпроса е в днешния ден в България какво се случва на пътя и там не всяка такава хонда с2000 е с турбо :clap1: :clap:


:roll: И какво ще се случи бе колега? :roll: Искам да ти кажа, дори и да напомпаш някои дизел, 200+ коня, като твоя например, хондата остава в пъти повече "кола" от което и да е тди :holi2: Сам си прави изводи защо. И не намесвай икономията, моля те!
Публикувано изображение Публикувано изображение

#174 bademos

Offline

    спазва правилата

  • Потребител
  • 228 Мнения:
  • Репутация: 15

Публикувано 12 February 2011 - 12:03 AM

Един "екстремен" бензин например Хонда С2000 с турбо ще си върви спокойно между 3000 и 8000 оборота и ще имаш 90% от въртящия момент през цялото време и ко стана ся с дизела ? Да не говорим , че такъв двигател с лекота може да отиде и до 600-800 коня където дизела няма как да стигне :lol: . Въобще какво екестремно може да има в двигател , който работи с гориво , което трябва да се подгрява до стотици градуси та да започне да тлее :holi2: .

ти си задай въпроса какво ще се случи с хонда с2000 без турбо от нафтова печка 1.9тди например 160коня с ремап:clap1: :D :clap: ще стане определено доста комично :holi2: :roll: и дай да не говорим къде може да стигне с лекота и кви коне то е ясно,че всичко може да се случи,въпроса е в днешния ден в България какво се случва на пътя и там не всяка такава хонда с2000 е с турбо :holi2: :roll:

Ти сега утрепа някой и друго бъгаво GSI и реши, че тези хонди не вървели :roll:
Колегата в горния пост с учудващо търпение оповествовава нагледно ситуацията.
Аз направо бих повярвал :D
Чул съм за бързата ти вектра, ако разкажеш за нея всички ще се порадваме :)

#175 Bass_Man

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,470 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 12 February 2011 - 12:32 AM

ти си задай въпроса какво ще се случи с хонда с2000 без турбо от нафтова печка 1.9тди например 160коня с ремап:holi2: :?: :D ще стане определено доста комично :holi2: :( и дай да не говорим къде може да стигне с лекота и кви коне то е ясно,че всичко може да се случи,въпроса е в днешния ден в България какво се случва на пътя и там не всяка такава хонда с2000 е с турбо :clap: :lol:


Дай едни времена от 0-100 , 0-200 за да можем да сравним , че бигачки , като твоята са много уникални и няма от къде да почерпим информация .
Но ако вземем БМВ 123d , което си е 200 коня от завода и е 2.0 обем и го сравним със заводско С2000 ето какво се получава :
Honda S2000
Acceleration (0-60 mph): ~6.0 sec. - в зависимост от модификацията
0-100 mph: 14.77 sec
0-120 mph: 23.73 sec
1/4 mile 14.54 s

Ето една графика да видите какво означава от 2000 до 7000 оборота все да ускорява :
http://www.modified.... ... to_05.html

BMW 123d
0-100km/h in 7.0 seconds
0-100 mph: 20.5 sec
0-120 mph: 35.9 sec
1/4 mile 15.2 s

По-късно намерих и някакво BMW 1 Series 123d M Sport
0-100mph 18 sec

Има и по-добри времена за S2000 ама и тия са достатъчно добри :D !

Тука виждаме разликата между най-мощния турбо дизел на пазара 2.0 литра и един от най-мощните АТМОСФЕРНИ бензини на пазара 2.0 литра ! Не виждам защо , като ремпаваме дизелчето да не сложим стейдж 1 китче на Хондичката и да подариме бинокълче и едно копие на задния номер от Хондата на дизелчето ?

:lol: :) :clap1:

ПС: сетих се за да е по-честно за дизелчето ще се състезаваме на 6-та предавка , като доускоряваме от 100км/ч и ще си закачим по една каравана отзад ! Честита победа за камионджийския двигател :ok: !

ПС2: А на бас , че дори и сега някой хора не са разбрали каква е разликата между расов спортист и кола за пазар напомпана на 2 бара !

ПС3: трябва да призная , че много трудно намерих времена за 123d-то защото навсякъде всички викат малеее много върви , много еластична , много икономична ама , като видиш времената и ....... :roll: :roll: :roll: :holi2:

#176 neonman

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 586 Мнения:
  • Репутация: 111

Публикувано 12 February 2011 - 01:10 AM

Добре де ако искаш вземи БМВ 335i понеже за БМВ-та ще си говорим . Иначе 123D е с възможно най-напомпания заводски дизел до този момент искаш ли да ти изнамеря най-напомпания заводски бензин в света ? Или да ти припомня името на темата ? "Мощност и ускорение Дизелът или Бензинът?"
А да ти кажа , че на този най-силен дизел на света максималния въртящ момент по-тази графика му е към 380 lb/ft , а при максимална мощност му е около 230lb/ft . И това колко процента са ? Има няма 1,65 пъти разлика във въртящия момент между 2600rpm и 4600rpm но с отрицателен знак ! Като от 2200 до към 4000 сме на 80% и през нито една част от времето нямаме права ! Иначе викаш доста голям диапазон от обороти имаш на разположение между 2000 и 4000 има няма 2000 оборота :) :holi2: .

Я сега да видим за 335i една графика :
http://www.dragtimes... ... -9852.html
Между 1800 оборота и 5800 имаме въртящ момент да ни пребие ( около 80%) , и почти права между 2200 и 5000 като падението идва на 7000 ! Което ще рече , моеж да си го цедиш между 2000 и 6500 колкото си искаш и това са някакви си 4500 оборта ............
Викате дизела има егати широкия "диапазон" на мощността а ? :clap1:
А иначе понеже не сме в детската си купуваме дизелче 130 коня да ни е икономично и след това го "ре-мапваме" до 200+ да ни е още по-икономично и да прескачаме бензините но при положение , че те не знят , че се гоним с тях и им засичаме време :lol: .
А на Т-килъра да му е по-лесно да си сравни графиката с неговата ще му дам тази :
http://img512.images...6486/393hph.jpg
:holi2:


Хааааа, ти ме преби , честно :( Сравни 2000 дизел с 3000бензин ..... до къде стигнахме :clap:
И за да е адекватно сравнението , а не като твоето , ето графика на 3000 дизел :roll:

http://farm4.static.... ... 882b_o.jpg

така....кво виждаме тук макс В.М. 450лб/ф...срещу 300 при 335и :lol: тва маи са 50% разлика ! в полза на дизела .
кво виждаме още : че в ЦЕЛИЯ работен диапазон т.е 1500-4500об. имаме много повече въртящ момент от бензиновия еквивалент :roll: А тая печка , понеже по случаиност съм я карал си върви не от 1600, а от 1200 дърпа като звяр и така до 4800, без да усещаш спад в тягата :roll: НЕ е като на бенза , но е пре достатъчен мисля , там някакви си 3600об. :D
И за да приключм спора :
Бензина е по-правилното гориво за добра динамика и големи коне , безспорно :D
Но в сток варианти излязоха и много турбодизели , които по нищо не отстъпват на бензиновите си еквиваленти :holi2: , дори ги превъзхождат по гъвкавост и разход , това е !
<p><strong>ОпеКадет C20LET - 13.7s/400m/180km/ч // Божурище!</strong></p> <p><strong><br /></strong></p> <p><strong>\'\'Добре де колега ,като набиваш втора със злоба и адската сила това как точно кара голфчето да бега повече \'\'&nbsp; :) :) :) <br /></strong></p> <table border=\"0\"> <tbody> <tr> <td>&nbsp;</td> <td>&nbsp;</td> </tr> <tr> <td>&nbsp;</td> <td>&nbsp;</td> </tr> </tbody> </table> <p><strong><br style=\"font-size: small;\" /></strong></p>

#177 Bass_Man

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,470 Мнения:
  • Репутация: 5

Публикувано 12 February 2011 - 01:31 AM

Aве неоне какви глупости сравняваш ве пич ?!?! Я прочети внимателно какво съм писал ! Аз не сравнявам ГОЛЕМИНА на въртящия момент а кога го има !!! И за тази цел няма никакво значение колко литра е двигателя ! Нещо май започна да се въртиш , като фурнаджийкса лопата ? Говрим за диапазон на ползваема мощност и по-точно вие летящите дизели говорите !!! Каква графика ми даде ве пич тоя мотор с тунига е горе долу , като 123d без , като "диапазон" на мощност ве ! А и нещо не виждам тунинга да променя нещата след 3500 оборота ! Иначе казано с тунинга колата има по-тесен "диапазон" или по-голема дупка след 3500 оборота .
И понеже ми сравняваш "директно" нютони мислиш ли , че разлика от 200-300 нютона може да се компенсира от 3000-4000 оборота по-малко а ? :clap1: :holi2: :holi2:
А защо не даде ремапнато 335 i ?
http://www.dragtimes... ... 16921.html

Ко ша кайш яко а ? от 2000 до 5500 момента само се качва :lol: и от 2500 до 6500 имаме на разположение 80% от въртящия момент ! Дали ще ме разбереш този път за какво ти говоря ? :)

ПС:1 Дай некой коментар за атмосферен бензин срещу турбо дизел де ся щом съм те пребил :holi2: :clap: :roll: ........

#178 knk70

Offline

    опитен шофьор

  • Потребител
  • 189 Мнения:
  • Репутация: 9

Публикувано 12 February 2011 - 05:19 AM

Bass_Man, евала за железните нерви, пич :holi2: Няма полза да обясняваш никаква! Въртящия момент бил по-голям :lol: Вие от физика имате ли си някъква представа? Каква полза, че бил по-голям, като не може да се ползва, т.е. свършват му оборотите на двигателя? И това нагледно се вижда от ускоренията, които дават колите! Ама вие, не, та не :clap1: Това е като да сравняваме лекоатлет със щангист. Ние твърдим, че лекоатлета е по-бърз на 100 и на 400 м., вие нее, не е вярно- щангиста е по-бърз той дига 200 кила :)

#179 T-killer

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 481 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 February 2011 - 09:51 AM

Говрим за диапазон на ползваема мощност и по-точно вие летящите дизели говорите !!! Каква графика ми даде ве пич тоя мотор с тунига е горе долу , като 123d без , като "диапазон" на мощност ве ! А и нещо не виждам тунинга да променя нещата след 3500 оборота ! Иначе казано с тунинга колата има по-тесен "диапазон" или по-голема дупка след 3500 оборота .
И понеже ми сравняваш "директно" нютони мислиш ли , че разлика от 200-300 нютона може да се компенсира от 3000-4000 оборота по-малко а ? :holi2: :holi2: :holi2:
А защо не даде ремапнато 335 i ?
http://www.dragtimes... ... 16921.html
Ко ша кайш яко а ? от 2000 до 5500 момента само се качва :lol: и от 2500 до 6500 имаме на разположение 80% от въртящия момент ! Дали ще ме разбереш този път за какво ти говоря ? :)
ПС:1 Дай некой коментар за атмосферен бензин срещу турбо дизел де ся щом съм те пребил :clap: :roll: :roll: ........

ти въобще чуваш ли се кви глупости дрънкаш :clap1:

#180 T-killer

Offline

    примерен шофьор

  • Потребител
  • 481 Мнения:
  • Репутация: 0

Публикувано 12 February 2011 - 10:02 AM

[quote name="Bass_Man"]
Дай едни времена от 0-100 , 0-200 за да можем да сравним , че бигачки , като твоята са много уникални и няма от къде да почерпим информация .
Но ако вземем БМВ 123d , което си е 200 коня от завода и е 2.0 обем и го сравним със заводско С2000 ето какво се получава :
Honda S2000
Acceleration (0-60 mph): ~6.0 sec. - в зависимост от модификацията
0-100 mph: 14.77 sec
0-120 mph: 23.73 sec
1/4 mile 14.54 s
Има и по-добри времена за S2000 ама и тия са достатъчно добри :D !Тука виждаме разликата между най-мощния Не виждам защо , като ремпаваме дизелчето да не сложим стейдж 1 китче на Хондичката и да подариме бинокълче и едно копие на задния номер от Хондата на дизелчето ?[/quote]
аз не се интересувам от времена интересувам се на пътя като тръгна да карам какво се случва :) или ако застанем на 400 метра от място :clap1: и срявняваш БМВ,което е 200 коня и хонда която е 240 коня :holi2: и гледай и тежината между двете коли не само времената :holi2: и къв стейдж 1 китче кви 5 лева ве :holi2: :( напушва ме смях като ти чета постове :lol:

[quote]
ПС: сетих се за да е по-честно за дизелчето ще се състезаваме на 6-та предавка , като доускоряваме от 100км/ч и ще си закачим по една каравана отзад ! Честита победа за камионджийския двигател :?: ![/quote]
ако искаш вземи такава с2000 терикатче извади по някой лев и ще пробваме във всякакви дисциплини и до 260км/ч,а пък да не говорим,ако взема 335д Е92 на БМВ какво ще се случи :clap: хондата докато реве и бучи по 8000-9000оборота аз ще съм изчезнал така че и бинокъл няма да и трябва,защото разстоянието ще стане не по силно за обхвата на бинокъла освен ако не е някой със специални оптики за километрични разстояния...
[quote][/quote]
ПС2: А на бас , че дори и сега някой хора не са разбрали каква е разликата между расов спортист и кола за пазар напомпана на 2 бара ![/quote]това ли ти е расовият спортист буахахахахахаа Хонда С2000 :roll: :ok:
[quote]
ПС3: трябва да призная , че много трудно намерих времена за 123d-то защото навсякъде всички викат малеее много върви , много еластична , много икономична ама , като видиш времената и ....... :roll: :roll: :D :lol:[/quote]

Edited ! ThugLord







NEG

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066
Vivacom: 0878690066
Globul: 0899669699

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.