IPB Style© Fisana

Форум на Tuning.bg

Мощност и ускорение Дизелът или Бензинът?


  • Не можете да пишете в тази тема
227 отговора на тази тема

#226 jerry

Offline

    възпитан младеж

  • Потребител
  • 2,970 Мнения:
  • Репутация: 687

Публикувано 11 October 2013 - 08:26 AM

Ми да ама не ;) ...точно там е работата - пика ти е "важен" на диното и... на практика е по-скоро цифра отколкото нещо реално използваемо (особено в моторните спортове) ...освен "работен диапазон" - особено важен е и начина по който се "доставя" мощноста върху асфалта (през различните работни режими и съответно предавки)... както и да го въртиш, както и да го сучеш - историята и практиката в моторните спортове (като ЦЯЛО - понеже говорим и за чисто статистически стойности) дават предимство на ДВГ с възможност за "бързо" горене... това което предполага ефективно и максимално използване на съответният заложен потенциал. Дизелите в Льо Ман печелят благодарение на "правилника"... между впрочем - май само там а не по принцип в сериите "ендюранс" ;) ...и за да сме още по-коректни към темата - печелят ЕДИНСТВЕНО т.нар. "прототипи" нямащи нищо общо с каквото и да е серийно производство (или пък някаква масовост) ....
Твърде простичко е наистина :)
  • iago и Zagy харесват това
ЕВАЛЛА БЕ СТАБИЛЯГИ!

#227 kapitango

Offline

    нов шофьор

  • Потребител
  • 49 Мнения:
  • Репутация: 3

Публикувано 13 January 2015 - 12:13 PM

При всички състезания правилниците се пишат с комерсиалана цел. Когато трябва да се продава даден вид двигател работещ на дадено гориво, правилника се пише така, че да е облагодетелстван точно този вид двигател.
Ако се поставят при еднакви условия бензинов и дизелов двигател, единствения показател, при който дизела може да бъде победител е разход на гориво.
Нямам как атмосферен дизел да бие атмосферен бензинов двигател при еднакъв обем, както и няма как турбо дизел да бие турбо бензин при еднакъв обем.
Ако се сравняват два двигателя с почти еднакъв обем каквито са да речем на ВАГ 1,9 т дизел и 1,8 т бензин. Сравнете какъв капацитет за надграждане имат тези двигатели и до колко може да бъдат изцедени. Дизела припада като прохождащо паленце.
А от завода е нормално дизела да е изцеден почти на максимума си за да влезне в категорията на заводски скопения бензинов двигател. Тук се гони пазарна политика.

Този пост е редактиран от kapitango: 13 January 2015 - 12:14 PM

<p>КОГАТО \"СИЛАТА НА ЛЮБОВТА\" ПОБЕДИ \"ЛЮБОВТА КЪМ СИЛАТА\", СВЕТЪТ ЩЕ ОПОЗНАЕ МИРА!</p>

#228 Xitap

Offline

    професионален шофьор

  • Потребител
  • 1,709 Мнения:
  • Репутация: 198

Публикувано 10 August 2016 - 01:35 PM

Еднакви кг и коне - дизела ще бие на драг!

Абсолютната глупост! Атмосферен дизел и атмосферен бензин - бензина бие (говорим за еднакви параметри). Турбодизел и Турбокомпресор бензин - отново бензина бие. Не е случайно, че в почти всички автомобилни спортове колите са бензинови. както и най-култовите модели автомобили също са бензинови. Бугати и Хенеси да не са дизели? Или Вайпер и McLaren?









Tuning.bg

ЗА РЕКЛАМА:
-----------------------
Mtel: 0889090066

Persy

Можете да разпространявате съдържанието на този сайт свободно, като задължително посочите линк към Тuning.BG като източник. Трябва да укажете лиценза, който ползваме и да позволите и на друг да ползва съдържанието при същите условия.